Jump to content

Зоран Ђуровић: Кад Иван Инквизитор Марковић ископава јеретике

Оцени ову тему


Препоручена порука

4 hours ago, Жика said:

Пише у Светом Писму да се Христос појавио.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 178
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

пре 9 часа, Ivan Marković рече

Уосталом, апстрактни ентитети, у које на неки начин спадају и простор и време настали су као способност разума да их прави путем некомплетних ( па самим тим и лажних) описа ствари, а таква моћ је дошла разуму пошто се падом одвојио од ума и добио моћ фантазије.

Има један проблем овде. Од ког ума се разум одвојио, јер то може бити схваћено као да је тај ум сам Бог, или енергија Божја, свеједно?

Мислим да је ствар једноставнија, да је Адам у рају природу познавао (видио, созерцао) искључиво кроз благодат, а да послије пада природу познајемо кроз гријех, односно, кожне хаљине и пет простих чула су нам у ствари сузили видик (созерцање). Па онда, апостолима благодаћу није суспендована фантазија, већ познање чулима кроз гријех, да би кроз благодат созерцали природу и васкрслог Христа.

Ту је ваљда и читав проблем с метафизиком, на тим позицијама је увијек погрешна перспектива, чак и кад се ствар заиста сагледа из различитих углова. Увијек је то созерцање природе споља, а не благодатно, изнутра, из перспективе Царства.

Ако је созерцање природе кроз гријех питање фантазије, онда је сам разум тај који созерца, што није истина. Па читава постмодерна је заснована управо на томе, на метафизици.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 14 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Разумијем да се може рећи да је распети Бог створио свјет и све слично, и не мислим као @Bokisd да се мора у мишљењу очувати логика, од мислилаца чујемо да је са логиком готово, а да је исправно мишљење само оно које води у свјетлост

(cuti, da te ne cuje Ivan,.....naprego sve mozdane kapacitete da objasni logicki vreme i prostor i univerzum .... 952287512_55.gif.17cd19e425f6d4c43c61eec03f47721e.gif....ocu da recem :dedica:, da kada se dodje do granica spoznaja uma, onda prelazimo na jedan next level, koji vodi kako kazes u svetlost,....i pa, u sozercavanje i vidjenje onih stvari koje drze ovaj celi svet,..... valjda je to apostol Pavle video i cuo kroz neiskazane reci kada je bio uzdignut na third nebo,.... itd,...)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 36 минута, Bokisd рече

da kada se dodje do granica spoznaja uma, onda prelazimo na jedan next level, koji vodi kako kazes u svetlost,....i pa, u sozercavanje i vidjenje onih stvari koje drze ovaj celi svet,..

Ако се зауставимо на не-мистичној, не-подвижничкој религиској равни (дакле, не оној која "тражи" Боgа - дакле не-исхазам наш), па узмемо само научну раван, довољно је само рећи - Никола Тесла (ово Никола је општепознато, али да мало Србујемо - светски а наш)...није користио скоро никакве научне методе (маса прорачуна, и сл.) а дошао је до открића која наука још дуго неће докучити, а већина технологије данас се базира на његовим открићи.

То је научни поглед "изнутра", оно што доста лепо помиње брат @slovoA, и сад је ту кључна рећ - благодат.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, Ivan Marković рече
WWW.ACADEMIA.EDU

 

 

Teшко да могу ово да пратим, ипак у вези са овим "granica između apstraktnih i konkretnih objekata", предлажем да размислиш о томе да су сви објекти апстрактни чак и када се фиксирају на неку ствар, они су ствар + апстрактни идентитет. У том склопу субјект је тек перспектива, тачка...не личност. А читава метафизика скуп тачних апстрактних извода са бића који нас одвајају од њега.

Предлажем  да замислиш једну математику која садржи ограничен број бројева, лишену блудне идеје бесконачности која беспотребно шири свемир како би нас смањила. Свјет који је велики докле видиш или чујеш, коначан, али у њему је свака ствар искључена из испостављања кроз систем у бескрај, али способна да буде оно обједињујеће једно, свака ствар па и број, али слободан од уврштавања, коначан резултат по себи.

Што се тиче скупова довољни су празан скуп, скуп са једном тачком, и скуп са двије тачке у којем имамо релацију међу њима, даљим умножавањем не добивамо никакав квалитет.

Умјесто рачунања са апстрактним идентитетима нараслим на замишљеној тачци, који се мултпликују у  разне бесконочности и разне правце симулирајући експлозију и уништавајући све и без бомбе, узмимо биће у цјелини умјесто замишљене тачке, у скупу(0) који није више празан, не знамо шта је то и каквог је облика то једно, (1). Сад то једно преполовимо (сломимо хљеб), односно унутар бића имамо свако свој отворен хоризонт (вријеме), тако смо добили раван, тло на коме заиста стојимо, ту већ дефинишемо праву (првац) и на крају долазимо до себе унутар бића у цјелини. Обо је по Пеђи Исусу изворни  Еуклид, насатао из геометрије (размеравања земље, храма), у коме се иде од простора ка тачци, и који је компатибилан проскомидији,преставља успон тачке која је честица хљеба и опет биће у цкелини, док замишљена (западна-католичка) тачка својим развојем и хиперпродукцијом бројева и функција води у бесконачну црну рупу. Наравно оба приступа су тачна и раде али имају другачију коначност-есхатологију.

Толико могу да примјетим доста те нисам разумио јер не познајем грађу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Teшко да могу ово да пратим, ипак у вези са овим "granica između apstraktnih i konkretnih objekata", предлажем да размислиш о томе да су сви објекти апстрактни чак и када се фиксирају на неку ствар, они су ствар + апстрактни идентитет. У том склопу субјект је тек перспектива, тачка...не личност. А читава метафизика скуп тачних апстрактних извода са бића који нас одвајају од њега.

Предлажем  да замислиш једну математику која садржи ограничен број бројева, лишену блудне идеје бесконачности која беспотребно шири свемир како би нас смањила. Свјет који је велики докле видиш или чујеш, коначан, али у њему је свака ствар искључена из испостављања кроз систем у бескрај, али способна да буде оно обједињујеће једно, свака ствар па и број, али слободан од уврштавања, коначан резултат по себи.

Што се тиче скупова довољни су празан скуп, скуп са једном тачком, и скуп са двије тачке у којем имамо релацију међу њима, даљим умножавањем не добивамо никакав квалитет.

Умјесто рачунања са апстрактним идентитетима нараслим на замишљеној тачци, који се мултпликују у  разне бесконочности и разне правце симулирајући експлозију и уништавајући све и без бомбе, узмимо биће у цјелини умјесто замишљене тачке, у скупу(0) који није више празан, не знамо шта је то и каквог је облика то једно, (1). Сад то једно преполовимо (сломимо хљеб), односно унутар бића имамо свако свој отворен хоризонт (вријеме), тако смо добили раван, тло на коме заиста стојимо, ту већ дефинишемо праву (првац) и на крају долазимо до себе унутар бића у цјелини. Обо је по Пеђи Исусу изворни  Еуклид, насатао из геометрије (размеравања земље, храма), у коме се иде од простора ка тачци, и који је компатибилан проскомидији,преставља успон тачке која је честица хљеба и опет биће у цкелини, док замишљена (западна-католичка) тачка својим развојем и хиперпродукцијом бројева и функција води у бесконачну црну рупу. Наравно оба приступа су тачна и раде али имају другачију коначност-есхатологију.

Толико могу да примјетим доста те нисам разумио јер не познајем грађу.

Hadžija, mrtav sam umoran, ali ću ti sa zadovoljstvom odgovoriti za Uskrs ili u ponedeljak, ako ne stignem sutra.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Tavorsku priču bi povezao sa Palamom. 

Hristos je ta nestvorena svetlost koja sve obuzima i sve postaje svetlost a sama ostaje neobuzeta.

To je Carstvo budućeg veka.

Po meni nesumnjivo da su učenici videli Carstvo Božje.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 57 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Tavorsku priču bi povezao sa Palamom. 

Hristos je ta nestvorena svetlost koja sve obuzima i sve postaje svetlost a sama ostaje neobuzeta.

To je Carstvo budućeg veka.

Po meni nesumnjivo da su učenici videli Carstvo Božje.

Мало прецизније, често се мјеша Дух Свети и нестворена свјетлост (енергије, благодат), али Христoс ређе, енергије су енергије све Свете Тројице, да кажем њихова једна енергија (и једна воља)

За енергетско Царство није био потребан Христос, он уноси створено у Њега, (моју милу твар, са којом сам досадан, али вадим револвер :kriminalac:кад се разоваплоти Христос и опет постане духован и безтјелесан). Тако да је Царство изграђено као и Црква од створеног и нествореног, односно од васкрслог створеног, од причешћа.:naklon:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 21 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Мало прецизније, често се мјеша Дух Свети и нестворена свјетлост (енергије, благодат), али Христoс ређе, енергије су енергије све Свете Тројице, да кажем њихова једна енергија (и једна воља)

За енергетско Царство није био потребан Христос, он уноси створено у Њега, (моју милу твар, са којом сам досадан, али вадим револвер :kriminalac:кад се разоваплоти Христос и опет постане духован и безтјелесан). Тако да је Царство изграђено као и Црква од створеног и нествореног, односно од васкрслог створеног, од причешћа.:naklon:

Nije to energetsko Carstvo, Hristos je središnji deo iz Koga izvire nestvorena svetlost a on je na Taboru u telu.

To je vaskrslo Telo koje stoji u Duhu, obrati pažnju kako je napisao Palama.

Svetlost=Hristos.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 21 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Nije to energetsko Carstvo, Hristos je središnji deo iz Koga izvire nestvorena svetlost a on je na Taboru u telu.

To je vaskrslo Telo koje stoji u Duhu, obrati pažnju kako je napisao Palama.

Svetlost=Hristos.

Може и тако као што се каже и благодат Духа Светога, али прецизније је благодат и свјетлост Св.Тројице.

Нема Христос неку своју свјетлост нити Дух благодат, благодат- свјетлост- енергија, воља, десјтво...све је заједничко, Христос је посебан у томе што је свијет у њему створен и спашен, наше мјесто у Цраству  је у Христу,  јер једини има тијело, тако да за нас јесте центар.:)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 17 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Може и тако као што се каже и благодат Духа Светога, али прецизније је благодат и свјетлост Св.Тројице.

Нема Христос неку своју свјетлост нити Дух благодат, благодат- свјетлост- енергија, воља, десјтво...све је заједничко, Христос је посебан у томе што је свјет у њему створен и спашен, наше мјесто у Цраству  је у Христу, он јер једини има тијело.

Pa da, kad bi pažljivo čitao video bi da ne odvajam Hristove Božanske energije Ali mi te energije poznajemo samo onakve kakve nam je Bog otkrio.

Te energije nazivamo i Svetlost, te se Hristos ima gledati i kao Svetlost, podjednako kao Sveti Duh i Otac upravo zbog božanske prirode.

Hristos ovaploćenjem nije izgubio Božansku prirodu niti ga ona sputava u nečemu, već sve što je radio radio je svojom voljom.

Na Tavoru se desilo Carstvo, Svetlost koja obuzima sve i sve postaje svetlost a ona sama ostaje neobuzeta. Taj preobražaj ima i Mojsija i Iliju u duhovnim telima, telima za koja apostol Pavle kaže da su vaskrsla.

Dakle govorimo o Svetlosti ali tu uvodimo i masu ili misliš da su učenici ničice pali na zemlju zbog sevanja neba i provetarca. 

Desila se masa Carstva u svoj Slavi a ti i ja možemo samo da ćutimo pred tim.

Dakle nema ni govora o nekom energetskom pražnjenju, već o masi slave Očeve u koju je uveo Sina pred učenicima u Duhu svetome.

Ogromna sila.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Volim_Sina_Bozjeg рече

Pa da, kad bi pažljivo čitao video bi da ne odvajam Hristove Božanske energije Ali mi te energije poznajemo samo onakve kakve nam je Bog otkrio.

Te energije nazivamo i Svetlost, te se Hristos ima gledati i kao Svetlost, podjednako kao Sveti Duh i Otac upravo zbog božanske prirode.

Hristos ovaploćenjem nije izgubio Božansku prirodu niti ga ona sputava u nečemu, već sve što je radio radio je svojom voljom.

Na Tavoru se desilo Carstvo, Svetlost koja obuzima sve i sve postaje svetlost a ona sama ostaje neobuzeta. Taj preobražaj ima i Mojsija i Iliju u duhovnim telima, telima za koja apostol Pavle kaže da su vaskrsla.

Dakle govorimo o Svetlosti ali tu uvodimo i masu ili misliš da su učenici ničice pali na zemlju zbog sevanja neba i provetarca. 

Desila se masa Carstva u svoj Slavi a ti i ja možemo samo da ćutimo pred tim.

Dakle nema ni govora o nekom energetskom pražnjenju, već o masi slave Očeve u koju je uveo Sina pred učenicima u Duhu svetome.

Ogromna sila.

Добро, без обзира како се именује енергија или слава, то све имамо од прије стварања, "у почетку бјеше свјетлост" можда се мисли на  "основ стварања", а Христос је ипак нешто ново, мени баш не иде у тинтару да су Мојсије и Илија васкрсли и то у било којем смислу прије Христа, можеш ли мало то да објасниш?

Зашто би ћутали о слави и ти и ја имамо неку мјеру, колико можемо.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 50 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Добро, без обзира како се именује енергија или слава, то све имамо од прије стварања, "у почетку бјеше свјетлост" можда се мисли на  "основ стварања", а Христос је ипак нешто ново, мени баш не иде у тинтару да су Мојсије и Илија васкрсли и то у било којем смислу прије Христа, можеш ли мало то да објасниш?

Зашто би ћутали о слави и ти и ја имамо неку мјеру, колико можемо.

Mi vaskrsavao sa Hristom. Prvi Hristos pa posle mi.

Pročitaj šta Zoran kaže o atemporalnom vaskrsenju.

Ovako mi postavljas pitanja i odlazimo u studiju a ja nisam kadar da to iznesem.

Na prvi post uputio bi te na Palama Trijade.

Ne znam za Mojsija i Iliju ali definitivno su bili u telu.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 10 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Мало прецизније, често се мјеша Дух Свети и нестворена свјетлост (енергије, благодат), али Христoс ређе, енергије су енергије све Свете Тројице, да кажем њихова једна енергија (и једна воља)

За енергетско Царство није био потребан Христос, он уноси створено у Њега, (моју милу твар, са којом сам досадан, али вадим револвер :kriminalac:кад се разоваплоти Христос и опет постане духован и безтјелесан). Тако да је Царство изграђено као и Црква од створеног и нествореног, односно од васкрслог створеног, од причешћа.:naklon:

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 7 часа, Volim_Sina_Bozjeg рече

Mi vaskrsavao sa Hristom. Prvi Hristos pa posle mi.

Pročitaj šta Zoran kaže o atemporalnom vaskrsenju.

Ovako mi postavljas pitanja i odlazimo u studiju a ja nisam kadar da to iznesem.

Na prvi post uputio bi te na Palama Trijade.

Ne znam za Mojsija i Iliju ali definitivno su bili u telu.

Да разбијемо дезинформације да су Ћирил и Хиларион успели у својим наумима    

M.FACEBOOK.COM

Како ће се прославити Васкрс у Русији? У Русији на централном...

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...