Jump to content

Bokisd

Члан
  • Број садржаја

    14016
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    5

Последњи трофеј

Bokisd је имао/ла садржај са највише реакција!

5 Пратилаца

О Bokisd

  • Рођендан 07/22/1970

Скорашњи посетиоци профила

5717 посетилаца

Bokisd's Achievements

Инвентар форума

Инвентар форума (9/9)

9.7k

Форумска репутација

  1. Петровићу види ову гордост,..... кад су могли многи светитељи да имају свој теологумен,.... може и Боксит....
  2. То ти је бре Копитар само логичка консеквенца онога што си поставио, не постоји временски размак између Оца и Сина, не постоји временски размак између Оца и Сина и Духа, и ако је не постојање временског размака узрок тога да Отац и Син исходе Духа, зашто онда не би и Отац и Дух рађали Сина јер не постоји временски размак између Оца и Духа. То је проблем.
  3. Веруј ми не могу баш 100% да разумем ову твоју примедбу јел може бре Петровићу то мало нешто конкретније.
  4. Миланче је у праву тематски, јер ако Отац без икаквог временског размака даје исхођење Духа и од Сина, и ако такође не постоји икакви временски размак између Оца и Духа, онда следствено Отац без икаквог временског размака даје рађање Сина и од Духа, Син се рађа од обојице скупа. Има то све код св.Фотија Велоког и св.Марка Ефеског и св.Григорије Паламе који су проблеми са филиокве, и то морају РК да се одрекну ако оће да буде јединства.
  5. Ево извештај, Рођа и Боксит даноноћно на стражи : Ekumena EKUMENA.ORG Благо речено скандалозно од стране нашег епископа.
  6. Во посета на Бигорски манастир е митрополит г. Андреј Аркалохориски од Вселенската патријаршија - Канал 5 KANAL5.COM.MK – Радоста од неискажливо љубовен акт на Бога кон човекот, која во Бигорски го исполнува цел... Фанариоте по старом ништа ново, имају они своју агенду, они ће још мало и бити као Тројански коњ у Православној Цркви и вери, док ови Македонци превртљиви до бола.
  7. Исус се обраћа фарисејима као легитимним тумачима Закона и Мојсија и Пророка и Праведника, сви они су веровали у загробни живот, не само то, него и у васкрсење тела и вечни живот. П.С. Оће ли то од св.Игњатија цитат.
  8. Јууу, бре Бернард како си дошо тога, скроз си бре омашио, јел читаш уопште шта пишем, дај мало concetracione , јел си видео ову тему па погледај ако оћеш шта сам све писо:
  9. Што си бре такав према човеку јел ти нешто лоше учинио. А сад ипак мора цитат, где то има код св.Игњатија да ће само мученици да се спашавају, мораш извор тога да наведеш.
  10. Ја нисам знао да има ту неке ствари између тебе и Копитара и само сам хтео да изнесем ово око Balthasara. Иначе смо на истој страни око ове приче вечности пакла, па полако и без узрујење.
  11. А што ниси додо и Копитара и он је слично написо и још и лајковао моју поруку,.... море бре........ и ниси видо да сам написо да је Балтазар писао у корист апокастазе. Ево овде има о томе : https://afkimel.wordpress.com/essential-readings-on-universalism/ Hans Urs von Balthasar, Dare We Hope “That All Men Be Saved”? Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim. Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.
  12. Има оно да су анђели бестелесне природе и суштине, али када се погледа у односу на Бога који је једини изнад сваке телесности по Својој природи, онда испада и да анђели имају неку врсту 'телесности' иако немају материјално тело. Тако ово за анђеле и 'телесност' можда може аналогно и за време да се посматра, за Бога као апсолутно безвременог не постоји време, али за нас као створене, иако ћемо да будемо богови по благодати, ипак постоји за нас неко 'време'.
  13. Шта знам, нисам много думовао о времену, али рецимо оно што је мени интересантно, светитељи рецимо пишу да ће се у будућем царству Божијем моћи перципирати, опажати, појмити или другачије било како, вечност царства и да ће то у ствари највише радовати оне који су тамо, радост без краја и престанка, нажалост тако ће да буде и супротно. Што може да значи да ће бити могућа нека перцепција времена јер ако се може "видети" временски бескрај онда ваљда то значи да постоји и неко време у неком облику.
  14. Ћирилко ја причам о времену чисто као мерној јединици тј. мерењу времена, нисам у томе шта је то време као појам и идеја и слично, то си ме и пито зар не.
×
×
  • Креирај ново...