Jump to content

Наслеђивање греха рађањем


Препоручена порука

Ако је Христос узео на Себе све људско, осим греха, онда, мислим да смисао отплате греха крсном смрћу и васкрсења из мртвих, мора бити да би учинио доступним плод ваплоћења свим носиоцима људскости, т.ј., свим људским личностима, од Адама и Еве, па, до свршетка света и овог века. Другим речима, Његовом људству и Телу није било потребе да отплаћује грех (будући безгрешан), нити било каква допуна животне части и природних својстава, већ, да би могли сви остали да приме његово исцељитељство.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 295
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

  On 7. 9. 2017. at 9:21, Бездомник рече

Другим речима, Његовом људству и Телу није било потребе да отплаћује грех (будући безгрешан), нити било каква допуна животне части и природних својстава, већ, да би могли сви остали да приме његово исцељитељство.

Expand  

Pa da zato On kaže ja sam Vrata.

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 7. 9. 2017. at 0:34, Mиљан Л. рече

Добро ти је рекла:), није ти она ништа крива:)), ја бих јој рекао само шушшшш. Џуми:) гледа већу слику па хоће да склопи себи целину схватљиву и да избаци из главе брдо непотребних информација. А плод бесмртности пише да стварно није окушен, иако је човек провео доста времена у рају. Очигледно је Рај био много велик простор или је човек био заинтересован за нека друга питања. 

Дали неко зна:laie_14:

Јели Рај као загробни свет и Рај као колевка човека јесу или нису исти Простор. 

Рецимо што се греха тиче, ако се не варам Несторије никад није био осуђен док је усмено нападан због проповеди да ће по јеванђељу свима бит опроштено. Да ће многи пали анђели чак бити спасени, јер ваљда и они нису знали шта раде јер су заведени и потлачени као анђеоске природе.

Постоји ли формулисан опис раја и греха. Као што постоји правилник вере саборних Православних Цркви. Волео бих да прочитам, ако неко зна можда. 

Грех, Пакао и Рај као наша судбина која је далека постаје блиска у рукама методологије ДНК анализа човека и свега што има ДНК. Човек је састављен од свих постојећих елемената које познајемо... Можда та метода досегне бесмртност рајску. По чему знамо да неће ако се прича о Божијој творевини која је свеприсутна јер је он свеприсутан, није речено да неће. Ајнштајн и Тесла су се око чега свађали?? Тесла му је замерао што аљкаво свира виолину, носи раскопчане кошуље, што се оженио и прави нуклеарну бомбу, као врхунац то да теорија релативности није тачна јер да јесте ајнштајн би постигао бесмртност у том моменту. То је психологија људи који се слажу да човечанство није достигло ниво да има већа знања која они имадоху или више од тога недај Боже рекоше :D. Мислим да је методологија ствар слободе која сваки дан спасава човека од другог човека то сведочимо сваки дан. Има методологија неизвестан правац и непредвидљив резултат, али је део религије и веровања у даровање знања човеку од анђела код Јевреја, Муслимана и Хришћана.

Рецимо Јевреји немају исти поглед на ђавола и грех као и хришћани, код јевреја ђаво је данас део творевине који је искушавао човека у Рају по Божијем допуштењу, као и касније неке. Грех је не осудити грех и сматрају да онда немају проблема. Нисам прочитао да је Аврама кушао, мојсије такође не помиње, нити пророк Данило помиње ђавола. Док је Аврама Бог искушавао са друге стране лично. 

Прочитах скоро да код пагана, у демократској разно-духовној Александрији пре Христа је записана одбрана једног човека на суду. Човека су тужили да је окултним силама постао утицајан и богат грађанин Александрије да се меша у политику... Да због тога треба да иде у затвор, смрт, тако нешто. Он је у својој беседи описао небо као простор пун живота са различитим нивоима различитих бића која су невидљива и да су му она, не окулте радње помогле да постане богат и утицајан, видовит... Слично као и Стари Завет у својој класификацији небеских бића. Има та књига у делфи књижаре Сократов Демон и Беседа о Магији се зове, то је продато у 10.000 примерака. Данас имамо сазнања како се може из пар атома створити цели нови сунчев систем, са планетама као наша, али не можемо доћи довољно далеко физички за то и даље. Ето Марс је неки пројекат као Америчко-Кинеско-Руска трка до 2030 године, планирају да пошаљу колонију људи и правит ће испитивања да направе (то би трајало) озонски омотач хемијским реакцијама. Да може човек горе да живи као на земљи, са биљкама,морима, рекама, животињама... Био је човек изван земље и није видео рај, био је Његош у својим вантелесним искуствима у свемиру и детектовао је рај и пакао као појаве неке које се виде у деловима сунчевог система, ако сте читали Лучу Микрокозму тиме се бави књига. Његош критикује ту Питагору и даје назив "свјетосна твар" ономе шта му је показало млечни пут, наш сунчев систем и мрачну материју. 

Дали је човеков пад из раја карактерисан као дословце изганство из неког простора или повлачење Божијег благослова са планете земље у њеном формирању. Или је човек дословце изгнан из неког "простора" падом из раја на земљу са анђелима који су пали. Или је Рај можда место на небу или у свемиру са којег је човек протеран. Рецимо Христос је свеприсутан како у Рају тако и на земљи у Цркви. Дали то значи да ће Христовим доласком да се означи одлазак Цркве у рај или Долазак Христа са рајем на земљу.

Требао би нам ту неки пунији текст Цркве Православне да би се орентисали, ако неко има0703_read .

Expand  

Уф брате ;) па нисам ти ја Ајрон мен :) Чек' да видим шта све написа.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 7. 9. 2017. at 9:21, Бездомник рече

Ако је Христос узео на Себе све људско, осим греха, онда, мислим да смисао отплате греха крсном смрћу и васкрсења из мртвих, мора бити да би учинио доступним плод ваплоћења свим носиоцима људскости, т.ј., свим људским личностима, од Адама и Еве, па, до свршетка света и овог века. Другим речима, Његовом људству и Телу није било потребе да отплаћује грех (будући безгрешан), нити било каква допуна животне части и природних својстава, већ, да би могли сви остали да приме његово исцељитељство.

Expand  

Другим речима, крсна смрт и васкрсење су само начини приопћења ваплоћењу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 7. 9. 2017. at 0:34, Mиљан Л. рече

Добро ти је рекла:), није ти она ништа крива:)), ја бих јој рекао само шушшшш. Џуми:) гледа већу слику па хоће да склопи себи целину схватљиву и да избаци из главе брдо непотребних информација. А плод бесмртности пише да стварно није окушен, иако је човек провео доста времена у рају. Очигледно је Рај био много велик простор или је човек био заинтересован за нека друга питања. 

Дали неко зна:laie_14:

Јели Рај као загробни свет и Рај као колевка човека јесу или нису исти Простор. 

Рецимо што се греха тиче, ако се не варам Несторије никад није био осуђен док је усмено нападан због проповеди да ће по јеванђељу свима бит опроштено. Да ће многи пали анђели чак бити спасени, јер ваљда и они нису знали шта раде јер су заведени и потлачени као анђеоске природе.

Постоји ли формулисан опис раја и греха. Као што постоји правилник вере саборних Православних Цркви. Волео бих да прочитам, ако неко зна можда. 

Грех, Пакао и Рај као наша судбина која је далека постаје блиска у рукама методологије ДНК анализа човека и свега што има ДНК. Човек је састављен од свих постојећих елемената које познајемо... Можда та метода досегне бесмртност рајску. По чему знамо да неће ако се прича о Божијој творевини која је свеприсутна јер је он свеприсутан, није речено да неће. Ајнштајн и Тесла су се око чега свађали?? Тесла му је замерао што аљкаво свира виолину, носи раскопчане кошуље, што се оженио и прави нуклеарну бомбу, као врхунац то да теорија релативности није тачна јер да јесте ајнштајн би постигао бесмртност у том моменту. То је психологија људи који се слажу да човечанство није достигло ниво да има већа знања која они имадоху или више од тога недај Боже рекоше :D. Мислим да је методологија ствар слободе која сваки дан спасава човека од другог човека то сведочимо сваки дан. Има методологија неизвестан правац и непредвидљив резултат, али је део религије и веровања у даровање знања човеку од анђела код Јевреја, Муслимана и Хришћана.

Рецимо Јевреји немају исти поглед на ђавола и грех као и хришћани, код јевреја ђаво је данас део творевине који је искушавао човека у Рају по Божијем допуштењу, као и касније неке. Грех је не осудити грех и сматрају да онда немају проблема. Нисам прочитао да је Аврама кушао, мојсије такође не помиње, нити пророк Данило помиње ђавола. Док је Аврама Бог искушавао са друге стране лично. 

Прочитах скоро да код пагана, у демократској разно-духовној Александрији пре Христа је записана одбрана једног човека на суду. Човека су тужили да је окултним силама постао утицајан и богат грађанин Александрије да се меша у политику... Да због тога треба да иде у затвор, смрт, тако нешто. Он је у својој беседи описао небо као простор пун живота са различитим нивоима различитих бића која су невидљива и да су му она, не окулте радње помогле да постане богат и утицајан, видовит... Слично као и Стари Завет у својој класификацији небеских бића. Има та књига у делфи књижаре Сократов Демон и Беседа о Магији се зове, то је продато у 10.000 примерака. Данас имамо сазнања како се може из пар атома створити цели нови сунчев систем, са планетама као наша, али не можемо доћи довољно далеко физички за то и даље. Ето Марс је неки пројекат као Америчко-Кинеско-Руска трка до 2030 године, планирају да пошаљу колонију људи и правит ће испитивања да направе (то би трајало) озонски омотач хемијским реакцијама. Да може човек горе да живи као на земљи, са биљкама,морима, рекама, животињама... Био је човек изван земље и није видео рај, био је Његош у својим вантелесним искуствима у свемиру и детектовао је рај и пакао као појаве неке које се виде у деловима сунчевог система, ако сте читали Лучу Микрокозму тиме се бави књига. Његош критикује ту Питагору и даје назив "свјетосна твар" ономе шта му је показало млечни пут, наш сунчев систем и мрачну материју. 

Дали је човеков пад из раја карактерисан као дословце изганство из неког простора или повлачење Божијег благослова са планете земље у њеном формирању. Или је човек дословце изгнан из неког "простора" падом из раја на земљу са анђелима који су пали. Или је Рај можда место на небу или у свемиру са којег је човек протеран. Рецимо Христос је свеприсутан како у Рају тако и на земљи у Цркви. Дали то значи да ће Христовим доласком да се означи одлазак Цркве у рај или Долазак Христа са рајем на земљу.

Требао би нам ту неки пунији текст Цркве Православне да би се орентисали, ако неко има0703_read .

Expand  

Много си питања упутио, не знам ти ја толико али ево што се тиче твог питања о Рају. Сетих се да сам давно читао житије Преподобног Ефросина кувара па ти ево шаљем линк http://beseda.rs/prep-efrosin-kuvar/

Што се мене тиче, постоји Рај и постоји Пакао, а то да ли је Рај исти простор као и колевка живота.. Не знам, моје мишљење је да је Земља одмах након стварања, на неки чудан начин, била део Раја и да су људи самим тим, истовремено, били присутни и на Земљи и у Рају. Својим грехом људи су допринели томе да је и сама Земља остала без благодати као и они. И онда је наступила разделина између Раја и наше планете. Опет на неки чудан начин којег не могу описати, али, Рај је сада свакако посебан простор. Из житија које ти послах, могу закључити да је и физички опипљив. Такође, мислим да је и немогуће да људи данас, кроз науку, достигну бесмртност, јер, Бог то никада неће дозволити. А и то што планирају са Марсом, са колонизацијом, што се мене тиче искрено мислим да они ни на Месец нису били, а камоли да иду на Марс или још да праве вештачки озонски омотач. Знаш, од научника признајем само оне који своју теорију примене у пракси, да то што теоретишу, да то физички спроведу у дело. Али, ко сам ја да некога ''признајем'' :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 7. 9. 2017. at 7:27, Џуманџи рече

 

@Iulianus, treba da ostavljas link-izvore za svaki tekst, slicicu. (#Samokazem (vezbam da si budem mod :)) ))

Expand  

("Druže plavi nemoj me po glavi!"  :))  #tearsforfears)

:naklon: Molim Vaše (buduće und večito) Modstvo, ma šta Modstvo, Vaše Sajtadministratorstvo da mi oprosti. I ne treba Vi da se veDŽbate ič, Vi ste, naime, stvoreni za obavljanje bilo kakve uzvišene funkcije na ovome cenjenom forumu. :naklon:  (#šlihtanjenaangro)

Prilažem ovde i link na zahtev (opravdan, dakako) gde ćete naći još neke zanimljive ansvere. :) (https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090322091046AA0zf6n)

Bilježim se sa štovanjem :skidamkapu:

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Нешто размишљам,

Док Давид није преотео Јерусалим, јевреји нису имали културу рецимо своје куће већ шатора, Храм је био шатор такође. Са тим да хуманизам, љубав и човечност, наука, филозофија, изгањање демона и исцељења је нешто шта знамо да човек ради од кад постоји. Али се према томе знању није опходио, теолошки учено рецимо примером самарићанина тад непријатеља који је спасао рањеног јевреја поред кога су мало пре тога прошли рабин и трговац као сународници јевреји без обзирно. И Рим и Јудеја су били робовласничко друштво у својим законима. Мислим да ми не можемо грех да схватимо сам по себи као термин, суштину видљиво-невидљиву која има почетак и крај. Знамо да је грех повезан са палим стањем типа болест, смртност, убиства, крађе, мисли, шкргут зуба, обузетости... И да од памтивека човек ту некако плива или се дави истовремено. Углавно заједништво обезбеђује опстанак човека, али умањује често безгрешност као и само рођење човека по Светим Оцима. То јесу Свете Тајне појединца са осталим људима у заједници и првенствено са Богом.

Ако погледамо Давида, Соломона и Христа. Важно је за грех, јер Давид и Христос су свој однос према греху оформили у ово шта данас препознајемо као монаштво или верски живот човека Православца-Ново Заветника. То нас разликује од муслимана или јевреја. Псалми и поуке Христове су наш узор вере без греха јел тако. И схватања Адама и Еве на крају крајева. За разлику од праведног и мудрог Соломона и Давида, Христос помиње Ђавола и наглашава радећи сва чуда записана, да је грех увек направљен под утицајем спољне природе у бићима која опседну човека као онда када је из човека пребацио демоне у крдо свиња, када је излечио слепило, болести разне... Свети Оци кажу да је мисаони грех као отворена врата за палу природу на човековој души, док је урађени грех још тежи. Јован Златоусти је имао много беседа и целу веру је засновао на примерима демона који задобијају човека који је привржен нечему другм. Као да човек упија особине онога шта жели, уместо обрнуто.

Рецимо Исус Христос каже за Соломона да у својој мудрости није обукао хаљине као онај најмањи... Мислим да се то најамњи односило на Цара Давида кога је Соломон наследио и био под утицајем како оца тако и титуле. Давида је пророк поставио да влада јеврејима, јер тадашњи први вођа јевреја је изгубио благослов Бога. Гледано кроз то да су непријатељи и нејединство народа су претили да изазову распад јеврејске културе и заједнице. Давид је пре тога био пастир који је чувајући овце одабран од Бога преко пророка као чисто срце. Давид је ратовао, против непријатеља и отео им Јерусалим, против побуне једног сина који је хтео да преузме власти, наместио је смрт у рату свом војнику да би му преузео жену. Бог му је опростио убиство тог војника али га је казнио убивши му дете из везе са том женом... Бог је то знао, народ је то знао, то пише у Стари завет. По пророку, Давид треба да сагради Први храм јевреја али Давид рече да "није достојан" већ да ће то следећи владар. Соломон, давида наслеђује као премудар, праведан, верник и помазаник. Соломон гради први Храм јевреја. Соломон записује да је мед са усана туђе жене сладак али пошљедак јој је горак; да стопала њена воде у гроб-смрт... Сад се сетих приче Христове о царинику и фарисеју у Храму где дођоше обојица и Бог благослови цариника који је "недостојан" а не благослови фарисеја који је "достојан". Па и Христове друге приче кад рече да се Соломон у свој својој мудрости није обукао у хаљине као онај најмањи... Мислим да је Христос ту причао о Давиду и Соломону и Храму Иродовом где је обарао тезге, јединству јевреја наравно и свима који читају Реч Божију. Јер то значи да је Давид као пастир чистог срца и касније владар имао на себи хаљине праведне или духовно богате којима Соломон није могао примаћи у својој мудрости. Што значи да се Христос сматра да је Давида кротост и одбијање славе градње Храма спасила, такође се "наглашава" да је Христос Бог поред Божијег порекла и Давидов потомак а не Аврамов, Мојсијев, Соломонов иако се то подразумева. Што значи можда да је Христос Бог дошао да ратује као што рече, а кротки после њега ће градити Храм као што постави својим примером.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Поставља се питање какву је заправо заповест преступио Адам? Није ли дрво познања, у ствари наравствени законик творевине и није ли Адаму било заповећено да се не влада законом?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Није  ли познање добра и зла, заправо савест и није ли Адаму било заповеђено да се не руководи савешћу? Или је можда реч о скептицизму, насупрот веровању, као принципима мишљења и стицања знања?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 8. 9. 2017. at 8:43, Бездомник рече

Поставља се питање какву је заправо заповест преступио Адам? Није ли дрво познања, у ствари наравствени законик творевине и није ли Адаму било заповећено да се не влада законом?

Expand  

Ако је створен да управља са целом Божијом творевином на земљи, тада би то значило да је воља Адамова (човекова) сама по себи живи закон Божији који управља на земљи, па да закони везано за људске односе служе да би опстао човек и самим тим Божији закон био спроведен. 

  On 8. 9. 2017. at 10:25, Бездомник рече

Није  ли познање добра и зла, заправо савест и није ли Адаму било заповеђено да се не руководи савешћу? Или је можда реч о скептицизму, насупрот веровању, као принципима мишљења и стицања знања?

Expand  

Јако добро питање, али без примера ситуације не може да се растумачи. Јер се бавимо просудом а не интуицијом. Такође једно је причати о ефекту одлуке сада и овде, друго је гледати будући ефекат који може да превазиђе трајање човековог животног доба. Па самим тим да буде несагледив актеру истог. 

Јер по делима је плата са небеса:)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 8. 9. 2017. at 10:25, Бездомник рече

Није  ли познање добра и зла, заправо савест и није ли Адаму било заповеђено да се не руководи савешћу? Или је можда реч о скептицизму, насупрот веровању, као принципима мишљења и стицања знања?

Expand  

Poznanje dobra i zla je božanska osobina što i sam Bog potvrđuje nakon pada,,Eto,posta čovek kao jedan od nas...etc,, i sad se tu nameće pitanje ako je oboženje čoveka bilo cilj od samog početka stvaranja, a kroz čoveka kao prvosveštenika i celog stvorenog sveta zašto mu Bog uskraćuje pristup večnom životu(Drvetu Života)?

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 12. 9. 2017. at 21:39, Кратос рече

Poznanje dobra i zla je božanska osobina što i sam Bog potvrđuje nakon pada,,Eto,posta čovek kao jedan od nas...etc,, i sad se tu nameće pitanje ako je oboženje čoveka bilo cilj od samog početka stvaranja, a kroz čoveka kao prvosveštenika i celog stvorenog sveta zašto mu Bog uskraćuje pristup večnom životu(Drvetu Života)?

Expand  

Mislim da smo to vec negde pricali.

Stvoren je kao duhovno 'dete', koje tek treba da trudom dostigne ( duhovno ) savrsenstvo i tek kao takav moze pristupiti tim visim misterijama, olicenim u tom raznom drvecu.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 12. 9. 2017. at 21:48, Bokisd рече

Mislim da smo to vec negde pricali.

Stvoren je kao duhovno 'dete', koje tek treba da trudom dostigne ( duhovno ) savrsenstvo i tek kao takav moze pristupiti tim visim misterijama, olicenim u tom raznom drvecu.

Expand  

Znam za to tumačenje,bio je nezreo ali opet je stekao božansku osobinu koja ga je udaljila od Boga što je apsolutni paradoks.

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 12. 9. 2017. at 21:39, Кратос рече

Poznanje dobra i zla je božanska osobina što i sam Bog potvrđuje nakon pada,,Eto,posta čovek kao jedan od nas...etc,, i sad se tu nameće pitanje ako je oboženje čoveka bilo cilj od samog početka stvaranja, a kroz čoveka kao prvosveštenika i celog stvorenog sveta zašto mu Bog uskraćuje pristup večnom životu(Drvetu Života)?

Expand  

Да зло неби постало вечно у рају, тај цитат Митрополита Амфилохија стоји на (чини ми се) званичном сајту СПЦ као одговор на питање Адамовог изганства. Водећи се тим одговором, можда можемо закључит да је човек повезао безакоње са тим плодом. Тј. неблагословено је изградио део себе једући плод са дрвета знања о добру и злу. Значи није плод био погрешан, већ одлука да га једе баш онда када му није дато право на то. Наравно не самостално, већ је била читава завера на делу. Али човек окуси и тако постајући део закона Луцифера а не закона Бога.

Испада да човек није погрешио једући погрешан плод, већ је погрешио неблоговсловеним избором. Буквално је човек био у току формирања. Јер док није окусио тај плод, човек није могао да зна шта је Бог или бесмртност у смислу добра и зла. Зато га је баш то дрво копкало и било предмет искушења.

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 7. 9. 2017. at 9:21, Кратос рече

Bili su besmrtni jer su bili bezgrešni i sveti padom su to izgubili.

Expand  

Džu te lepo pita, kako su to bili besmrtni a morali su da jedu sa drveta života?

Kad su zgrešili, Bog im prvo traži pokajanje, pa kad pokajanja ne dobi, On ih izbaci iz raja, upravo radi toga da sada već zli i mrtvi ne jedu sa drveta života, jer bi ostali večno u tom stanju.

Koliko vidimo, Bog od starog adama i eve, i dalje potražuje pokajanje, pa tako i svojom žrtvom postradajući za taj prvo rodni greh na Krstu ali sada iako nam je svima oprošten prvorodni greh, Tj. čovek je dobio slobodu ponovnog pokajanja, traži od nas da nemamo smrtne grehe kako bi Oboženi mogli dočekati Carstvo.

Pokajanje i sloboda izbora da li sada već u jasnu smrt ili u večni život jeste posledica čoveka koji voli da se skriva od Boga listom smokvinim.

Sve su ovo istinske osobine čovečanstva i svako vreme nosi isti rod, jedan je porod aspidni sin pogibelji a drugi je Put Hristov i mi u Njemu. On nas ostavlja sve do kraja i poslednjeg suda, jer je Njegov sud pravedan ali nimalo jednostavan za razumevanje oko termina kad će se odigrati, jer to ni Sin ne zna.

Zato ja verujem da je Carstvo u nama a u Hristu Isusu već svršena radnja, Hristos zna ko su sinovi Carstva jednino što svom Telu ne može reći i kada će zaživeti pojedinci u punoći.

Adam i eva su čovečanstvo i izrodili su i napunili zemlju a Hristos podiže tu zapovest sa sobom na Krst i vaskrsava za život večni.

Mi sada umesto drveta života, dobijamo neraspadljivo telo i to u samom Isusu Hristu koji je pobedioc nad grehom smrti.

Koliko iz ovog vidimo, da je čovečanstvo uvek kuburilo i imalo smrtnu prirodu i da se je moralo podvizavati u Bogu, da li za drvo života da li za Sina Božjeg a verovatno ako mene pitate, čovečanstvo se moralo podvizavati i kroz drvo i u Sinu od prvog starog adama pa na ovamo.

Samo kroz krv Isusovu mi žemo steknuti i oproštaj grehova, nijedan greh se neće oprostiti ako ne prodje kroz krv Hristovu, nijedno telo neće imati besmrtnog duha ako ne prođe kroz telo Hristovo, mučeno i ubijeno.

 

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...