Jump to content

Зоран Ђуровић - Онан - Онанија


Дејан

Препоручена порука

пре 2 минута, Zoran Đurović рече

Не живиш више ти, него Ава у теби! И смајлије си почео исте да користиш!:))

То је пародија на твоје коришћење смајлија, ако ниси, а ниси, разумео.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Талични Том рече

 имате ли Ви кога да Вас духовно усмерава и лечи?

Има онога ко га усмерава, недостаје му онај ко га лечи.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 17 часа, Mirjam рече

Прво и основно значење речи γυνή је жена. Сигурно је мислио на сваку жену уколико је прељуба у питању, а не само на удату, иначе би ожењени мушкарци могли да гледају са жељом неудате жене и девојке. 

Што се тиче онаније, св. Никодим Агиорит је сматра грехом мрским Богу у свом тумачењу канона Јована Посника у Пидалиону. 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 17 часа, Mirjam рече

Прво и основно значење речи γυνή је жена. Сигурно је мислио на сваку жену уколико је прељуба у питању, а не само на удату, иначе би ожењени мушкарци могли да гледају са жељом неудате жене и девојке. 

Што се тиче онаније, св. Никодим Агиорит је сматра грехом мрским Богу у свом тумачењу канона Јована Посника у Пидалиону. 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 16 часа, Mirjam рече

Прво и основно значење речи γυνή је жена. Сигурно је мислио на сваку жену уколико је прељуба у питању, а не само на удату, иначе би ожењени мушкарци могли да гледају са жељом неудате жене и девојке. 

Што се тиче онаније, св. Никодим Агиорит је сматра грехом мрским Богу у свом тумачењу канона Јована Посника у Пидалиону. 

Свети Оци у тумачењима овог стиха уопште не обраћају пажњу на (брачни) статус жене. Свима је у фокусу страсни покрет, односно жеља, усмерена према жени. Неки тумачи, (Зигавин, Лопухин) изричито кажу било која жена. И иду и даље, па кажу да се овај стих и забрана страсне жеље не односи само на мушкарце, него и на жене.

Канони Јована Посника имају спорно ауторство. Чак и да јесте он написао те каноне, они су временом доживели много измена и редакција, тако да се тешко могу у облику у којем постоје дуги низ векова сматрати његовим оригиналним делом. Они не спадају у основни канонски зборник Православне Цркве. Међутим, заједно са још неким канонима (Никифора Исповедника, Николе Цариградског и Василија Великоги Јована Златоуста) чине тзв. допунска правила, и уврштени су у најауторитативније зборнике -  Пидалион и Атинску синтагму, тако да се сматрају делом канонског права Православне Цркве. А пре тога канони Јована Посника су, од Алфавитне синтагме Матије Властара наовамо, кроз читав Средњи век уврштавани у практично све канонске зборнике, и њихов ауторитет је неспоран.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Извињавам се због техничке грешке, пустио сам 3 исте поруке. Администрација може да обрише прве две.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Талични Том рече

Није спорно да морам да се лечим. Имам пуно тога што морам да исправљам. И, за Вашу информацију, имам опитног архипопа који ме усмерава и лечи. Само, питам се добронамерно, имате ли Ви кога да Вас духовно усмерава и лечи?

Odlicno pitanje. Uvek sam se pitao da li svestenici i episkopi imaju duhovne oce? Smatram da svi treba da imaju sa kim da se posavetuju, misao moze da oprelesti. Pomisao?.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 41 минута, Родољуб Лазић рече

Свети Оци у тумачењима овог стиха уопште не обраћају пажњу на (брачни) статус жене. Свима је у фокусу страсни покрет, односно жеља, усмерена према жени. Неки тумачи, (Зигавин, Лопухин) изричито кажу било која жена. И иду и даље, па кажу да се овај стих и забрана страсне жеље не односи само на мушкарце, него и на жене.

Канони Јована Посника имају спорно ауторство. Чак и да јесте он написао те каноне, они су временом доживели много измена и редакција, тако да се тешко могу у облику у којем постоје дуги низ векова сматрати његовим оригиналним делом. Они не спадају у основни канонски зборник Православне Цркве. Међутим, заједно са још неким канонима (Никифора Исповедника, Николе Цариградског и Василија Великоги Јована Златоуста) чине тзв. допунска правила, и уврштени су у најауторитативније зборнике -  Пидалион и Атинску синтагму, тако да се сматрају делом канонског права Православне Цркве. А пре тога канони Јована Посника су, од Алфавитне синтагме Матије Властара наовамо, кроз читав Средњи век уврштавани у практично све канонске зборнике, и њихов ауторитет је неспоран.

Evo sta kaze sv.Jovan Zlatoust sta moze da bude.....pogled sa zeljom koje je u srcu....

“Всякий, кто смотрит на женщину, — говорит Он, — с вожделением, уже прелюбодействовал с нею в сердце своем”, т. е. кто привык засматриваться на телесную красоту, уловлять прелестные взоры, услаждать таким зрелищем свою душу и не сводить глаз с миловидных лиц, тот уже любодействует.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 15 часа, Дејан рече

Dobro žensko ćeš uvek gledati sa željom, to nije stvar tvoje volje već genetike . A da li ćeš taj instiktivni nagon preobraziti je ono što je tvoja volja.

opet mislim da nije samo genetika u pitanju, vec neki visi nivo, jer se pogled vezuje za srce..... mozda mozes i bas neku da pogledas srcem :1405_love: (nismo monasi) ako ti se svidi i hoces kontakt da uspostavis radi neke price i druzenja i sta bude dalje... itd...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, Родољуб Лазић рече

Има онога ко га усмерава, недостаје му онај ко га лечи.

Ја духовне савете тражим од мог духовника, Владике Атанасија Раките. Он ми је био руководитељ још од студентских дана.  

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, Zoran Đurović рече

Ја духовне савете тражим од мог духовника, Владике Атанасија Раките. Он ми је био руководитељ још од студентских дана.  

 Е јадан човек, како ли ће њега истјазавати на митарствима због тебе....

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 минута, Родољуб Лазић рече

 Е јадан човек, како ли ће њега истјазавати на митарствима због тебе....

Морамо да нађемо неког астемичног владику, јер ме је Таса научио да пијем вино! Слао ме стално да му донесем у патријаршију вино, али га је делио одмах са мном. Они на пријавници нису ме после ни питали где идем. :sunce: ада сам написао и онај мој текст: Вино у Библији, против суботара. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Родољуб Лазић @Zoran Đurović

Где је извор да се неко "напали" на неког па онда да се самозадовољава?

Креће од визуалног. Шта се даље дешава са том "сликом"? Да ли се тело најпре успали, па онда крећу мисли и фантазије? Или слика порађа мисаону жељу, затим се одиграва "битка" мисаона на пољу слободе: оћу ли је, нећу ли је?

Једни овде говоре о нагону тела, сад смо прешли на Писмо и шта Господ каже. Ајд, нема везе нека је жена уопште, свака. Дакле неко погледа некога, јави се жеља - како се рађа та жеља? Ајмо подвижници...на старну шта ћемо урадити са жељом, како се она јавља и да је искључиво наша? Да ли демони који могу да нам убацују помисли, делују одмах при погледу и учествују у стварању жеље, или тек кад се жеља јави "ускачу" да мало више побркају човеку лончиће?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 27 минута, Zoran Đurović рече

јер ме је Таса научио да пијем вино

Делује као да си у међувремену прешао на нешто много јаче.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...