Jump to content

Руска Црква ДЕЗИНФИКУЈЕ КАШИЧИЦУ после сваког причесника?

Оцени ову тему


Препоручена порука

1835563140_FireShotCapture125-(_-vidovdan_org.thumb.png.1221b533bcb805fa9d99f09df92b4533.png

И онда да ми Србин каже да је теолог! Па која је то теологија кад се професори и епископи, епископи и епископи, професеори и професори разилазе у мишљењима око темља вере! Око "арматуре" у темељима вере. Која мрча теоогија је то? 20 година прписују Зизјуласа по скриптицама, па кад дође први лахор на Цркву све се љуља.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 5 часа, Иванушка987 рече

ако хлеб и вино остају такви у свим својим физичким својствима, без икакве промене по силаску Духа Света на њих, како се онда непропадљивост тела Угодника Божијих , чије је тело спуштено у земљу и по свим законима природе је морало да се  распадне и уквари, а оно остаде миомирисно и цело, појединима је остала и кожа.... Поједине руке красе накити поједини, расте коса и нокти. То су сва пропадљива тела, подложна променама и заразама, која су требала црви и гмизавци појести, напунити се буђи, а она из земље изађоше цела и миомирисна?

Само ми молим те објасни зашто су их спуштали у земљу?

пре 6 часа, dragisa рече

mislim da ti Vlada želi da ukaže na činjenicu naše propadljivosti (a i generacija hrišćana koji su umrli, ili bili bolesni i umrli) a koja ostaje i pored toga što se pričešćujemo samim Bogom, te onda nju (dakle činjenicu propadljivosti: i nas i toga čime se pričešćujemo) traži (malo nezgrapno) u nekakvom razlikovanju Hristovaog tela (kojim se pričešćujemo) pre Vaskrsenja i posle Vaskrenja. meni je ovo razlikovanje malo na klimavim nogama, jer ako ta razlika zaista postoji onda extrapolacijom možemo doći do zaključka da naša priroda ustvari nije ni spašena nego da se pojavila neka nova... drugačija... "priroda". da ne spominjem da to ne bi bilo ni u skaldu sa onim da je Hristos isti juče dans i sutra te da se upravo tim i takvim, ne promenljivim, Hristom, mi i pričešćujemo.

Спашена је, али је и другачија бар зато што је смрт истјерана и ње, мислим и да је другачија по томе што неће бити простора у смислу дистанце ни времена каквог га знамо, "простор" ће бити пун-тјело, а предукус времена осјећамо у празнику. Да би се ово успоставило морамо да примимо једни друге као Христа, зато је потребна историја и није се могло створити Царство, Рај јесте.

...Не би било у складу буквално, али видимо да је било кад Логос није створио свјет, па је било кад се није био оваплотио, итд.Не значи то промјену Његову, али због нас су то промјене, јер било је кад те није било, сад те има, па ћеш липсат  и у смрти ћеш бити са Христом, а кад васкрснеш неће више бити промјене и неће бити Цркве него ће Јагње бити црква, па и сад је али не тако, нисмо ми још у том еону, ери, стању. У вјери и предукусу да, дакле Христом нисмо ни изван.

@Вукашин Ово око виђења, ту очигледно има динамике, неко види месо, неко јагње, неко младенца, неко огањ, безбројна чуда, некад и не знамо која и каква. Али стављати та виђења у ранг догађаја као што су оваплоћење, стварање, васксење, литургија која су установе Божије је ....

Многима није чудо сво створење, али им је чудо најмањи поремећај неког законаjoooj

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, Bokisd рече

Ok,... ali, komentar je malko cudan.

ovde su svi cudni

Bored Kid GIF

obrazov_zpsdsretmxk.jpg

"Верујем Господе, помози мом неверју"

"О жено, велика је вера твоја, нека ти буде како хоћеш"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 59 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

...Не би било у складу буквално, али видимо да је било кад Логос није створио свјет, па је било кад се није био оваплотио, итд.Не значи то промјену Његову, али због нас су то промјене, јер било је кад те није било, сад те има, па ћеш липсат  и у смрти ћеш бити са Христом, а кад васкрснеш неће више бити промјене и неће бити Цркве него ће Јагње бити црква, па и сад је али не тако, нисмо ми још у том еону, ери, стању. У вјери и предукусу да, дакле Христом нисмо ни изван.

previsoka je ovo teologija za mene, i pravo da ti kažem teško te razumem šta mi govoriš..

ja samo znam jedno, da pojednostavim celu priču sa tzv umiranjem (propadljivošću tvari):

Hristos je na bezbroj mesta termine smrt i život koristio u potpuno drugačijem značenju od onoga što mi u ovim diskusijama podrazumevamo i upravo zbog tog razmimoilaženja sa Njim imamo problem i neke stvari ne možemo da raspetljamo jer su ne logične.

na ime On kaže (parafraziram): "Ko moju reč sluša i veruje...prešao je iz smrti u život" ili na drugom mestu "dolazi čas i već je došao, kada će mrtvi čuti glas i čuvši ga oživeti", "dolazi čas u koji će svi koji su u grobovima čuti glas...i izaći u Vaskrsenje"...itd

dakle očigledno je da Hristos ukazuje na "okrečene grobove pune kostiju", žive ljude koji su duhom mrtvi, jer ne veruju, i proriče da će ti "mrtvaci" čuti glas Sina, odnosno da će (neki) poverovati (a neki i neće: nki će vaskrsnuti za život večni a neki za smrt večnu) i upravo taj momenat vere u Njega On označava prelaskom iz smrti u život....Vaskrsenjem mrtvog.... a mi se ovde bavimo: dal priroda ovo ili priroda ono.. a kakva je pre a kakva je nakon Vaskrsenja...itd, dok za Hrista Vaskrsenje označava ustajanje iz groba ne verja i ulazak u Život verom u Sina.

Everyone’s got a plan until they get hit.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Hadzi Vladimir Petrovic To vidjenje je imalo znacenje za starca, odnosilo se licno na njega. 

Sveti Nikola Kavasila kaze da se ne zrtvuje Telo ponovo, jer je vec jednom probodeno i postalo neraspadljivo i besmrtno i kako je jednom Hristos umro i vaskrsao, vise ne umire.

Ne zrtvuje se ni Hleb kao slika zrtve, vec se prineseni Darovi u trenutku osvecenja pretvaraju u samo zrtvovano Telo Gospodnje. Darovi su mnogi i pretvaranja su mnoga, ali ono u sta se Darovi pretvaraju - Telo, je jedno i jedino i zaklanje je jedno.

Kod Starca nije bitan momenat - proskomidija, vec mu je dato vidjenje da je to istinska zrtva Jagnjeta Bozijeg, a ne neka slika zrtvoprinosenja, kao sto neko napisa sinoc i pomenu protestante...

O tome kako Svete Tajne izobrazavaju Crkvu Kavasila kaze da su istinska istovetnost, a ne simboli. Kada se Crkva pricescuje Telom i Krvlju, ona ih ne ptetvara u covecansko telo, kao sto biva sa ostalom hranom, vec se ona pretvara u njih, jer ono sto je vece i uzvisenije, ono i nadjacava. Kaze da ne pretvara gvozdje vatru u gvozdje, vec gvozdju u kontaktu sa vatrom postaje uzareno i njegove predjasnje osobine su iscezle. Kaze i da kada bi neko sa strane video Crkvu, sjedinjenu sa Hristom, kako se pricescuje Telom Njegovim, ne bi video nista drugo osim Tela Hristovog. Tako da vernici uistinu zacise od Glave i nose Telo i da zbog toga nije neprilicno govoriti o Crkvi kroz Svete Tajne.

Zlatoust kaze da se vaznevsi, Bogocovek uzneo do Ocevog prestola u obozenom Telu, koje je u isti mah ostavio nama. Pravi paralelu sa Ilijom, koji je Jeliseju ostavuo plast. Nama je kaze Hristos, ostavivsi svoje Telo nazad, ujedno sa njim uzneo do Oca. Kao sto Hristos ispunjava nebo i zemlju, tako sa njim sjedinjen covek se nalazi i na nebu i na zemlji - I gore Te imam i dole se sjedinjujem sa Tobom (Zlatoust). Kaze jos da svi mi koji se pricescujemo Stetim Telom Njegovim i okudamo Krv Njegovu, kusamo Onoga Koji sedi na nebeskom prestolu, Kome se andjeli klanjaju i Koji se nalazi pored Boga Oca.

Precistim i presvetim rukama Hristos samoga Sebe predaje liturgu, a preko njega svemu narodu.

Ovo imas u besedama: o statuama, na prvu poslanicu Timoteju i na poslanicu Efescima kod Zlatoustog. Od Kavasile  knjiga o tumacenju Liturgije u izdanju Besede.

Oci pisu o onome sto je uzviseno.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Teološki.

Spisak je kod Hrista a ne u kostima.

Tj. Razlika od duševnog tela i duhovnog tela, je velika.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Само ми молим те објасни зашто су их спуштали у земљу?

Па, просто. Ми гледајући разумски на њих- не знамо да ли су свети... Бојимо се пропадљивости која следи од умртвљеног тела, па спуштамо у земљу.... Таква тела су храна црвима, буђи и разним микробима, која се на њих насељују по закону природе, али је благодат која обитава у њима, та, која им мења својства и таква тела бивају очувана. Мада имамо и одмах по упокојењу пројаву светости- имамо пример и на Синају, упокоје се на молитви и у том положају и остану, па их је немогуће и у земљу спустити... Иде се скроз против закона природе...А, имамо и пример Вазнесења- Владичца, Св Јован Богослов, сам Господ....

Исто је и са Причешћем. Ми видимо хлеб и вино, телесним очима и из страха од заразе нећемо приступати. Ко зна шта чини на пропадљивом телу благодат Божија и како телесно сједињује духовним и  пре општег Васкрсења- онда са вером приступамо свему. Дешава се (али ретко), да и када се Св Дарови чувају у Дарохранилици да се укваре, убуђају итд, али тада се то приписује немару свештеника који није водио рачуна о Св Даровима, па има даље све наведено шта и како. 

Господ је и узео обличје човека- смртну природу, да би био ближи нама. Обзиром да је он дошао у телесном облику и нама је општење у Св Тајнама и све у Цркви проткано телесним обликом - јер смо телесни. Узимајући то телесно, али освештано благодаћу Духа Светог и наша унутрашњост се полако освештава и освећујемо се и телесно и духовно.... 

Ако смо се трудили да се сачувамо од греха и молили се Господу да нам помогне у том труду, јер ми сами од себе не можемо ништа чинити и још постанемо свесни тога, цела наша унутрашњост се освештава- кости, крв, кожа, нокти и бивамо Причасници Духа Светог у пуноти- јер смо предати Вољи Његовој. У зависности од жеље наше да угодимо Господу, одрицања од свог самољубља и ослањања на Господа, спремамо се за станове у Дому Његовом којих има много. Нећемо сви на исто место, зато ап Павле и каже: ,,ревнујмо и за веће дарове."

Дакле, хлеб и вино на епиклези постају Тело и Крв Његова. Ако и нека животињица отровна уђе у Путир по освештењу, пажљиво се вади и причешће се употребљава, не баца се. А, све остало негативно што би могло са њим да буде- да се не дај Боже, уквари, да се види у Путиру истинска крв и комадићи меса или дете, зависи од свештеника и то даље решавају он и његов надлежни Епископ.

Да се у цркви дешавају чудесне ствари имамо и Св Тајну Исповести и Јелеосвећења, после које су људи и на умору устајали, лечили се од рака и сл...  Уосталом ми се сви исповедамо телесном човеку који на себи има некакву ,,крпу", коју нам стави преко главе и разреши грехе. Неко може рећи- па, то је само човек, а ово је само комад одеће, а ми знамо да је тај свештеник рукоположен и да је та иста благодат уз њега, која речју његовом нама ,,скида грехе"... Иако је он по делима, некада, све само не свештеник, али та благодат рукоположења, због нас, га не напушта.... 

Господ је све премудро створио и благодаћу Својом све устројава и поредак у природи. 

Када је туберкулоза харала, молили су се сви да Господ је заустави и онда је неко приметио једну млекарицу која није била заражена и нашао лек. Он је могао сам да благодаћу Својом нареди туберкулози да стане, као што је и излечио губавце, али није. И увек када претерамо, Он нам пошаље нешто да изађемо из себе и обратимо се Њему, да Га замолимо за помоћ, као Сведржетељу све твари.

Не знам зашто покушавате да Св Тајне схватите разумски, када се то једноставно не може... Разум иде до некле, Теологија је донекле наука,а после тога иде само вера... Е, сад је питање ко је има и у ком степену...

Зато је и ова расправа око Св Причешћа крајње апсурдна и надасве нелогична...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Мало да кренемо са конкретним текстовима.... ево у ПДФ облику део текст од Св. Григорија Нисијског (празнује се 23/10 јануара види календар) као што рекох ево део текта против Еуномија.... где он конкренто објашњава покушва говорити о томе како су Господ и материја сједињени у Богочовеку Христу... поготово због овог текста неки га оптужују за монофизитизам... а неки опет кажу да је отишао на супротну страну....

Наравно, то се подразумева ми немамо овај текст преведен на Српски.... тако да ево окачићу текст на Енглеском језику... надам се да ће барем неко прочитати тако да ми неће бити жао на утрошено време на ово писаније..... има преведено и на другим језицима још... надам се да ће неко поставити...

Овај текст је битан јер је један од првих у историји Ране Цркве а који говори како су Бог и материја сједињени у Бочовеку Христу....

Народе ко Бога вас молим читајте дела Отаца Цркве... не скрипте... већ тражите текстове и читајте пажљиво и изнова и изнова...није довољно само једном да се прочита неки текст.....

Окачићу ПДФ а целу  књигу превод текста можете да преузмете овде:

 

Gregory of Nyssa Contra Eunomium III 3.pdf

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Вукашин рече

obozenom Telu

Нема спора око свега што си навео, само је питање шта све ово значи, да ли је и већ оваоплоћењем тјело обожено, да ли је мртво тјело  Христа такође обожено, или се баш мисли само на васрксло. Нама  је у нашем стању подобно живо, у њему имамо јединство са Христом, не искључујем ни остало, али већ кроз личност Христа имамо јединство и са нествореном природом, непричасно јединство, заувјек непричасно јединство. Да ли нам је сад причасно васкрскло стање природе? Ако јесте шта ће се то битно десити са нама о васксењу?

Што се тиче тог крв и тјело, мораш да мислиш, који је смисао тога да ја једем "право" месо и крв Христа, чему то? Канибализам? Домострој је јединство, остварено оваплоћењем и установљено евхаристијом.

Пре сат времена, Вукашин рече

istinska istovetnost

Опет шта значи то, не месо са генетским материјалом Исуса из Назарета, него као што је узео тјело од Марије, Духом светим он узима Хљеб и причешћем се оваполоћује у нама, Тјелу Христовом, Цркви.  Ми се освећујемо (ухристовљујемо) и липсавамо...

пре 43 минута, Иванушка987 рече

Ако и нека животињица отровна уђе у Путир по освештењу, пажљиво се вади

Штета што нисам дарвиниста, па да узвикнем: Живи сам доказ да причешће не убија животиње.12:smeha:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Иванушка987 

ukoliko nemate kućno vaspitanje, da vas podsetim: vrlo je ne umesno opominjati druge da nemaju vere ili da se boje. jel treba sad svako onaj koji ovde diskutuje i ukazuje na nelogičnosti sa kojima se susrećemo, da u svakom postu teba da napiše da se upravo pričestio kašičicom i da lično nema nikakav strah? u krajnjem slučaju nije ni jevanđelski pošto Ono kaže: ko si ti da gledaš da li drugi pada ili ne pada, ako i pada pada svom gopodaru a ne tebi. smirite malo svoje strasti jer sebi štetu činite. niko ovde ne postavlja pitanje zato što je besan, nego zato što objektivno gledano imamo tektonski poremećaj koji daleko prevazilazi do sadašnje udare na veru.

sa druge strane dal ste toliko ograničeni da ne vidite totalnu katastrofu koja nam se dešava. kakva smo mi to jedna i saborna crkva... odnosno svaka crkva punoća te jedne apostolske Crkve... kada svaka crkva radi drugačije? jedne pomesne crkve ukinuše pričešće, druge uvode kašičice, treće nešto na pola kao dezinfekcija svega ali i pričešće... opšte rasulo... naši se pak vrlo "mudro" dosetili formulacije "mi nikog ne teramo"...dok drugi (arhijereji iste te naše crkve) izbacuju klipove sa totalno suprotnom porukom!?!?. dakle sve samo ukazuje da mi ustvari uopšte nemamo nikakvo jedinstvo u veri, bolje reći pitanje je u šta mi uopšte verujemo. jer odakle ove razlike ako je sve ok? da ne govorim o dubljim specifičnostima koje bi mogle da se postave kao legitimno pitanje: imaju li npr. moralno pravo na lekarsku negu (i srećom za sada dostupne ograničene resurse) oni koji ne poštuju mere?

Everyone’s got a plan until they get hit.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 минута, dragisa рече

@Иванушка987 

ukoliko nemate kućno vaspitanje, da vas podsetim: vrlo je ne umesno opominjati druge da nemaju vere ili da se boje. jel treba sad svako onaj koji ovde diskutuje i ukazuje na nelogičnosti sa kojima se susrećemo, da u svakom postu teba da napiše da se upravo pričestio kašičicom i da lično nema nikakav strah? u krajnjem slučaju nije ni jevanđelski pošto Ono kaže: ko si ti da gledaš da li drugi pada ili ne pada, ako i pada pada svom gopodaru a ne tebi. smirite malo svoje strasti jer sebi štetu činite. niko ovde ne postavlja pitanje zato što je besan, nego zato što objektivno gledano imamo tektonski poremećaj koji daleko prevazilazi do sadašnje udare na veru.

sa druge strane dal ste toliko ograničeni da ne vidite totalnu katastrofu koja nam se dešava. kakva smo mi to jedna i saborna crkva... odnosno svaka crkva punoća te jedne apostolske Crkve... kada svaka crkva radi drugačije? jedne pomesne crkve ukinuše pričešće, druge uvode kašičice, treće nešto na pola kao dezinfekcija svega ali i pričešće... opšte rasulo... naši se pak vrlo "mudro" dosetili formulacije "mi nikog ne teramo"...dok drugi (arhijereji iste te naše crkve) izbacuju klipove sa totalno suprotnom porukom!?!?. dakle sve samo ukazuje da mi ustvari uopšte nemamo nikakvo jedinstvo u veri, bolje reći pitanje je u šta mi uopšte verujemo. jer odakle ove razlike ako je sve ok? da ne govorim o dubljim specifičnostima koje bi mogle da se postave kao legitimno pitanje: imaju li npr. moralno pravo na lekarsku negu (i srećom za sada dostupne ograničene resurse) oni koji ne poštuju mere?

Apsoluto imate sve u prethodnom postu, koji dodatak uz Trebnik, gde se jasno kaze- ko ima manje vere i vise veruje telesnim lekarima... itd...  Nema potrebe za ovakvim tonom.

I sam Gospod nas poziva na veru, vera nam je sve... 

I lepo se kaze- Gospode, pomozi mome neverju. Odkad se stidimo da to izgovorimo?

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 7 часа, Иванушка987 рече

Појавило се питање: могу ли се и треба лу се причешћивати лица, која су заражена заразним болестима: дифтеријом, венеријом, тифусом, шарлахом, богињама итд. На ово питање т. звани „учевњаци“: доктори, поједини чиновници и други, категорички захтевају, да се забрани причешће и деци и одраслима, где се која од поменутих зараза појави, јер би се веле, скупљањем и причешћивањем из једног суда (Путира) и једном лажичицом, зараза преносила од болних на здраве. Због оваквог гледишта ових световњака, чешће су изилазиле званичне забране причешћивања и здравих, у оним местима, у којима ова или она заразна болест влада.
Па шта да се рече на ово?
С гледишта науке и искуства зараза се додиром здравих са болеснима (пијење из једног суда, једење из једног чанка итд.) доиста може преносити и преноси са болних на здраве. То се дакле не може и не сме спорити.
Али, да чак и св. тајна причешћа може послужити оруђем преноса заразе са болних на здраве, апсолутно се не може примити ни усвојити. Јер по јасном учењу св. цркве Христове, св. тајна причешћа лечи и тело и душу: душу од духовних недуга – грехове, а тело од болести, јер се она даје „в сњед“ вернима, „во исцејленије души и тјела“. Разуме се, да су ови и оваки плодови св. тајне причешћа условљени спремом и достојним примањем св. тајне. Јер „јадиј и пијај недостојње, суд в себје јаст и пијет…“
А св. тајна причешћа пак сама је по себи доиста право, јединствено лекарство душе и тела: лекарство, коме нема на земљи равна.
Па следствено ни сами они сасуди, из којих се (Путир) и којима се (лажичица) преподаје св. Причешће, никако не могу бити оруђима преноса заразних бакцила, јер су и она (оруђа) освећена драгоценом крвљу Христовом.
Но у ово слабоверно доба људско и ради спокојства оних, који су на раскрсници духовној, те се у оваквим појавама колебају и незнају на коју ће страну тј. да ли уз учење свете цркве и савете свештеникове, или уз слабоверне по неке докторе и чиновнике, свештеници, по нашем и руских писаца мишљењу, могу допустити следеће

Ово нису моје речи... Е, сад како Цркву не сачињавају светитељи, но људи, који имају ,,свој став" и мишљење... Шта сад... И нека сам ја малоумна, ограничена итд.... 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 9 часа, dragisa рече
пре 10 часа, Bokisd рече

Znaci,  hleb i vino koje u pricescu postaju (pretvaranje) istinito Telo i Krv Boga i mi i jedemo pricesce verujuci u duhu, umu i srcu da uzimamo u sebe i sjedinjujemo se sa samim Bogom. I, zato ne znam Vlado gde je tu neka smrt i truleznost (jer za smrcu ide truleznost i propadanje), ako verujemo da je istinski Bog prisutan u pricescu.

mislim da ti Vlada želi da ukaže na činjenicu naše propadljivosti (a i generacija hrišćana koji su umrli, ili bili bolesni i umrli) a koja ostaje i pored toga što se pričešćujemo samim Bogom, te onda nju (dakle činjenicu propadljivosti: i nas i toga čime se pričešćujemo) traži (malo nezgrapno) u nekakvom razlikovanju Hristovaog tela (kojim se pričešćujemo) pre Vaskrsenja i posle Vaskrenja. meni je ovo razlikovanje malo na klimavim nogama, jer ako ta razlika zaista postoji onda extrapolacijom možemo doći do zaključka da naša priroda ustvari nije ni spašena nego da se pojavila neka nova... drugačija... "priroda". da ne spominjem da to ne bi bilo ni u skaldu sa onim da je Hristos isti juče dans i sutra te da se upravo tim i takvim, ne promenljivim, Hristom, mi i pričešćujemo.

Nisam bas siguran da je na to mislio,  iako je Vlada lajkovao ovu tvoju poruku, voleo bih da cujem sta i kako direct od njega.

Jer, ipak na osnovu njegovih poruka nisam shvatio tako, da odozdole dolazi tvarnost i smrt u pricescu, tj. od nas samih. Pa, naravno da dolazi od nas ,jos uvek smo smrtni i trulezni, i to je i realnost na terenu :D, pa, i svetitelji koji dostizu obozenje jos u ovom zivotu, opet su jos uvek u smrtnom i truleznom telu, zato valjda i ocekujemo vaskrsenje ovih smrtnih i truleznih tela u preobrazena duhovna i nebeska i netrulezna tela (kako pise ap.Pavle), kada ce biti punina zajednistva i obozenja sa Bogom.

I, dobro si primetio :ok: i ja sam vec napisao to u jednoj svojoj predhodnoj poruci - da ne mozemo sada posle vaskrsenja Hristovog da mesamo u pricescu Njegovo telo - pre i posle Vaskrsenja -, ..... mislim, ono, pa Isus posle Vaskrsenja vise nema propadljivo i trulezno i smrtno telo (ovo sto se javaljao 40.dana je po Domostroju i promislu Bozijem) i narocito posle Njegovog vaznesenja na nebo gde sedi sa Ocem. Pre Vaskrsenja, primio je u svoji Licnost nasu prirodu i telo i nasu smrtnost, jer da nije tako, mislim, pa kako bi mogao svojim telom da umre na krstu ? :scratch_head:

Pa, to je bre sasvim prosta i logicna stvar, :laie_14:.... ima jedna lepa misao od jednog clana foruma (necu da kazem koji, .... sam ce se prepoznati.,... a, koga interesuje neka izgugla, pa ce da se iznenadi....:D).... koja glasi,.....Богословље јесте (нај)виши ниво мишљења, али логика је основа сваког мишљења.....:ok:

Tako da, apsolutno stoji sto kazes, da to sto Vlada kao nesto razlikuje i stavlja u pricesce Isusovo telo i pre i posle Vaskrsenja, jeste blago receno na klimavim nogama.

I, zakljucak ti je po mene :buba:, sasvim okey, mi licno sa ovakvom nasom smrtno i truleznom prirodom se spasavamo kroz pricesce, jer je u Pricescu sam Hristos koji je isti i juce i danas i sutra, tj. On je isti Bog i pre vremena i po Ovaplocenju i poske Vaskrsenja i Vaznesenja na nebo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Guest
Ова тема је за сада закључана и нису омогућени будући одговори.
×
×
  • Креирај ново...