Jump to content

Зоран Ђуровић: Ко су Исусова браћа и сестре? Мк 6, 3


Препоручена порука

Христос као млађи у оквиру породице. Као Авељ, Сит, Исак, Јаков, Фарес, Јефрем, Давид, Соломон.

Свиђа ми се запажање.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 52 минута, Zoran Đurović рече

Само ће Рођени @Родољуб Лазић наћи овде скривену јерес па да ме пријави Сабору! :)))

Nećeš dobiti pohvalu, za njega još uvek nemaš osnovu školu.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Zoran Đurović рече

Само ће Рођени @Родољуб Лазић наћи овде скривену јерес па да ме пријави Сабору! :)))

Ти имаш довољно и откривених јереси, шта ће ти још и скривене?

Мислим да сам ти објаснио да, ако већ хоћу да траћим време и енергију, то могу да урадим на много бољи начин него што је гледање твојих клипове.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Zoran Đurović У 3 ЦАР:

||2:17

А он рече: Говори цару Соломуну, јер ти он неће одбити, нека ми да за жену Ависагу Сунамку.

||2:18

А Витсавеја рече: Добро, ја ћу говорити цару за те.

||2:19

И дође Витсавеја к цару Соломуну да му говори за Адонију; а цар уста и срете је и поклонивши јој се седе на свој престо, и заповеди те наместише столицу матери његовој, и она седе њему с десне стране.

||2:20

Тада она рече: Искала бих од тебе једну малу ствар, немој ме одбити. А цар јој рече: Ишти, мајко, нећу те одбити.

Да ли је то праслика Богородице?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, logdanov рече

Да ли је то праслика Богородице?

По томе, што питаш, скоро сваки однос сина и мајке би могао бити та праслика и чисто протестантска прича. Али није то толико битно сад, више ме занима одговор оца Зорана. Гдје он у Светом писму види ту праслику изабране Дјевојке, ако је уопште види?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@slovoA Не, не. Слободно настави. Питам зато што су у питању цар и његова мајка, а не Агара и Исмаил нпр. Зато што она седи њему с десне стране. Зато што пристаје да моли сина чак и за Адонију, архигрешника. Да ли је још негде у Старом завету описиван овакав однос између мајке и сина? По мени, ово није исто као кад Ребека учи Јакова како да узме благослов од оца и ни налик Сепфори која обрезује сина итд.

Сад ме још више занима зашто тврдиш да је то протестантски поглед на праслике и у чему се разликује протестантска од православне праслике.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 50 минута, logdanov рече

Сад ме још више занима зашто тврдиш да је то протестантски поглед на праслике и у чему се разликује протестантска од православне праслике.

Паметно си му одговорио. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Све праслике Богородице опеване у стихирама су познате... У Црвеном мору икона неискусобрачне невесте написасја иногда. Несагорива купина, Стамна (чаша са маном) кивот, свећњак, златна кадионица, Јаковљева лествица, Аронов жезал, Гедеоново руно, Данилова гора несечена итд. Међутим, у поезији нисам наишао на поређење са Соломоновом матером. 

Штавише у 2 Днев, када се набрајају цареви Јудеје, увек се наводи ко им је била мајка.

Ровоам, а матери му беше име Нама; Авија - Махаја; Јосафат - Азува итд.

Зашто је тај податак битан? Зато што је то Давидова династија из које је и Христос цар, а матери му беше име Марија.

Допуштам да Марко каже: "Није ли ово дрводеља, син Маријин" (а не Јосифов) зато што је Јосиф давно умро, а комшије причају о живом човеку и његовој живој мајци. Али питам, да ли је могуће да Марко на тај начин поентира да је Христос цар (а они га зову дрводељом) од колена Давидова у традицији царева Јудеје?

А протестанти нешто и не маре за пресвету Богородицу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, logdanov рече

Допуштам да Марко каже: "Није ли ово дрводеља, син Маријин" (а не Јосифов) зато што је Јосиф давно умро, а комшије причају о живом човеку и његовој живој мајци. Али питам, да ли је могуће да Марко на тај начин поентира да је Христос цар (а они га зову дрводељом) од колена Давидова у традицији царева Јудеје?

Сасвим могуће.

пре 1 сат, logdanov рече

А протестанти нешто и не маре за пресвету Богородицу.

Осим СловаА:))

 

пре 1 сат, logdanov рече

Све праслике Богородице опеване у стихирама су познате... У Црвеном мору икона неискусобрачне невесте написасја иногда. Несагорива купина, Стамна (чаша са маном) кивот, свећњак, златна кадионица, Јаковљева лествица, Аронов жезал, Гедеоново руно, Данилова гора несечена итд.

Хвала, надам се да ће СловуА ово бити довољно. Писци стихира све протестант до протестанта!12:smeha:

Нисам песник, али сам фрескописац. И ово ме нађе да ме прозива... 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Нацртах руно, а Богородицу као скицу јер је праслика била. За руску Библију смо направили преко 1000 цртежа. 

GamrfNS.jpg 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@slovoA Ако су примери праслика Богородице у Старом завету само речи, молим те опет да објасниш зашто је моје запажање да је 3 цар 2:19 праслика односа Христа према Богородици, како кажеш, протестантска прича.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 16 часа, logdanov рече

@slovoA Ако су примери праслика Богородице у Старом завету само речи, молим те опет да објасниш зашто је моје запажање да је 3 цар 2:19 праслика односа Христа према Богородици, како кажеш, протестантска прича.

Pa zar nemamo ipak malo drugacije praobraze Bogorodice u SZ, i jos u 3 car 1,16 ista Vitsaveja se poklanja Davidu, i nekako je njena uloga u toj prici pomalo neiskusna trazeci neke usluge za Adonija, prvo od Davida i posle od Solomona, jednostavno se nije snasla u tim politicko drzavnim i verskim pricama oko carstva i zato je onaj za koga je trazila usluge poginuo jer je hteo na prevaru da prigrabi carstvo od Davida i sve to i cela ta prica nekako ne ukazuje i tesko moze da bude bas praobraz Bogorodice u liku Vitsaveje jer njena uloga na kraju krajeva nije bila bas pozitivna kada sagledamo tu celu epizodu.

Ipak su mnogo prilicniji drugi praobrazi Bogorodice u SZ koje si naveo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...