Jump to content

Уморни од православља?

Оцени ову тему


Препоручена порука

пре 21 часа, Toma рече

Ovo je kaobajagi objašnjenje:

Nije mi to baš najjasnije: UMORITI se od braka?! ili jesi ili nisi u ljubavi, to je stvar duše...greh udaljava od Boga, a mi sami biramo...
pa ili jesmo ili nismo...umaranje nema veze sa tim, pa nije to posao i obaveza, to je u duši...ili jesmo ili nismo Gospodnji...

pa eto Tomo sve ti je to na Kao ...svako individualno mišljenje ti je na KAO...:D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 443
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

пре 21 часа, Toma рече

Ovo je kaobajagi objašnjenje:

Nije mi to baš najjasnije: UMORITI se od braka?! ili jesi ili nisi u ljubavi, to je stvar duše...greh udaljava od Boga, a mi sami biramo...
pa ili jesmo ili nismo...umaranje nema veze sa tim, pa nije to posao i obaveza, to je u duši...ili jesmo ili nismo Gospodnji...

А које је (кобајаги или легитимно (може и оба)) објашњење за оне који дволичаху  гледе обрезања (Гал 2:16)? Јесу, или нису били Господњи тада?

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Preneću iz druge ruke reči pok. oca Radovana Bigovića, kad je govorio studentima da je sa Bogom kao i sa ljudima, nekad vam je lepo, nekad vam dosadi,,,itd

to ne znači da nema ljubavi

I ja dosadim onima koji me najviše vole i vice versa, pa to nije uopšte nikakav znak da nema ljubavi!

Nije dobra isključivost

obrazov_zpsdsretmxk.jpg

"Верујем Господе, помози мом неверју"

"О жено, велика је вера твоја, нека ти буде како хоћеш"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 53 минута, Џуманџи рече

А које је (кобајаги или легитимно (може и оба)) објашњење за оне који дволичаху  гледе обрезања (Гал 2:16)? Јесу, или нису били Господњи тада?

Имам два мишљења по овом питању (ове је више моја шизофренија него дволичење! :) ):
Прво је да су они (св. ап. Петар је био међу њима) у жељи да угоде не-јеврејима,
малчице претерали јер заиста нису морали јести ону храну који не-јевреју радо конзумирају.
Па су се потом, кад су дошли хришћани јеврејског порекла, фолирали да они то не раде.

Друго је да је св. апостол Павле заборавио да је и он "онима који су без закона био као 
да је он без закона ... а онима који су под законом био као да је и он под законом".

Да ли су били Господњи током овог гафа (ко год да га је учинио)? Наравно да јесу. И ми смо Господњи, премда
умемо мислити и осећати и говорити и чинити грех. Наш пад не мора бити и наша пропаст.

Приручник 'О Божанственој Литургији' светог Јована Златоустог - збирка одабраних светоотачких и савремених текстова, који објашњавају лепоту схватања и учествовања у Божанственој Литургији!
Цена 330,00 дин./ком. + ПТТ или +381 (0)63 839 6761

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Toma рече

Друго је да је св. апостол Павле заборавио да је и он "онима који су без закона био као 
да је он без закона ... а онима који су под законом био као да је и он под законом"

Imaš na suđenju Isusu te odgovore.

Književnici i fariseji, jedni su menjali zakon Božji i postavljali svoje verske zakone a drugi su držali zakon Božji ali nikome nisu davali da udje u Carstvo a ni oni sami nisu to hteli.

Razlika postoji između Božjeg i verskog zakona, predlažem ti da pročitaš pravne aspekte Isusovog suđenja tu ćeš naći odgovor.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, Toma рече

Да ли су били Господњи током овог гафа (ко год да га је учинио)? Наравно да јесу.

Аха. Значи, ипак није или-или? 

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Imaš na suđenju Isusu te odgovore.

Književnici i fariseji, jedni su menjali zakon Božji i postavljali svoje verske zakone a drugi su držali zakon Božji ali nikome nisu davali da udje u Carstvo a ni oni sami nisu to hteli.

Razlika postoji između Božjeg i verskog zakona, predlažem ti da pročitaš pravne aspekte Isusovog suđenja tu ćeš naći odgovor.

Можда нисам био прецизна.

Мислио сам на речи светог Апостола Павла, и то:

Иако сам слободан од свих, себе учиних служитељем свију, да их што више придобијем.
Тако сам Јудејима био као Јудејин - да бих придобио Јудеје;
онима који су под законом био сам као да сам и ја под законом, мада ја нисам под законом,
да бих придобио оне који су под законом.
Онима који су без закона био сам као да сам и ја без закона, мада ја нисам без Божијег закона,
него сам у Христовом закону, - да бих придобио оне који су без закона.

 

Приручник 'О Божанственој Литургији' светог Јована Златоустог - збирка одабраних светоотачких и савремених текстова, који објашњавају лепоту схватања и учествовања у Божанственој Литургији!
Цена 330,00 дин./ком. + ПТТ или +381 (0)63 839 6761

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Џуманџи рече

Аха. Значи, ипак није или-или? 

Из Божије перспективе ... Надам се да није.

Из наше бојим се да јесте.

Приручник 'О Божанственој Литургији' светог Јована Златоустог - збирка одабраних светоотачких и савремених текстова, који објашњавају лепоту схватања и учествовања у Божанственој Литургији!
Цена 330,00 дин./ком. + ПТТ или +381 (0)63 839 6761

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Toma рече

Можда нисам био прецизна.

Мислио сам на речи светог Апостола Павла, и то:

Иако сам слободан од свих, себе учиних служитељем свију, да их што више придобијем.
Тако сам Јудејима био као Јудејин - да бих придобио Јудеје;
онима који су под законом био сам као да сам и ја под законом, мада ја нисам под законом,
да бих придобио оне који су под законом.
Онима који су без закона био сам као да сам и ја без закона, мада ја нисам без Божијег закона,
него сам у Христовом закону, - да бих придобио оне који су без закона.

 

Pa zato što Hristos ispunjava i Božji i verski i građanski zakon, on je sve Zakone podigao na Krstu u jedan Božji zakon.

N znam, moguće daa to ne vidiš ali ja sam sa ateistom ateista i iz te perspektive se polako sa njim približavam Bogu i misionarim.....

Dakle ateista će ti reći da Bog ne postoji, ja ću reći ok ali da li ima postoji nešto? Pa onda od nešto dolaziš do Hrista a ne odmah digni ruke i reci mu da je budala i završiš na ognjenom sudu :)

Ako nisam bio jasan ne umem da ponovim bolje od ovoga.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Toma рече

Из Божије перспективе ... Надам се да није.

Из наше бојим се да јесте.

Дакле, може се закључити да, из наше перспективе, нису били Господњи, пошто: "Али кад видјех да не иду право истини јеванђеља," (14. стих)? Мислим, пошто ово делује мало озбиљније од... гафа.

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Volim_Sina_Bozjeg рече

Pa zato što Hristos ispunjava i Božji i verski i građanski zakon, on je sve Zakone podigao na Krstu u jedan Božji zakon.

N znam, moguće daa to ne vidiš ali ja sam sa ateistom ateista i iz te perspektive se polako sa njim približavam Bogu i misionarim.....

Dakle ateista će ti reći da Bog ne postoji, ja ću reći ok ali da li ima postoji nešto? Pa onda od nešto dolaziš do Hrista a ne odmah digni ruke i reci mu da je budala i završiš na ognjenom sudu :)

Ako nisam bio jasan ne umem da ponovim bolje od ovoga.

Слични смо. И ја сам једном, непланирано, ушао у разговор са човеком који је 
рекао да верује у "судбину". Докон какав јесам и некако смирен, замолио сам га
да ми опише шта подразуемва под речју "судбина". И пошто је он потанко све испричао,
видео сам да се његова перцепција уклапа у то како ми исповедамо Бога Оца.
И онда сам му рекао да имам пријатну вест за њега а то је да је "судбина" послала
Сина да се он кроз Сина може преобразити и спасити, и да је Тај Син основао и групацију
слично-верујућих. И .... да не давим даље, дуго смо разговарали и о Христу, и о цркви Његовој.

Приручник 'О Божанственој Литургији' светог Јована Златоустог - збирка одабраних светоотачких и савремених текстова, који објашњавају лепоту схватања и учествовања у Божанственој Литургији!
Цена 330,00 дин./ком. + ПТТ или +381 (0)63 839 6761

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 минута, Toma рече

Слични смо. И ја сам једном, непланирано, ушао у разговор са човеком који је 
рекао да верује у "судбину". Докон какав јесам и некако смирен, замолио сам га
да ми опише шта подразуемва под речју "судбина". И пошто је он потанко све испричао,
видео сам да се његова перцепција уклапа у то како ми исповедамо Бога Оца.
И онда сам му рекао да имам пријатну вест за њега а то је да је "судбина" послала
Сина да се он кроз Сина може преобразити и спасити, и да је Тај Син основао и групацију
слично-верујућих. И .... да не давим даље, дуго смо разговарали и о Христу, и о цркви Његовој.

Vrlo interesantno i poucno. :ok:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, Toma рече

Слични смо. И ја сам једном, непланирано, ушао у разговор са човеком који је 
рекао да верује у "судбину". Докон какав јесам и некако смирен, замолио сам га
да ми опише шта подразуемва под речју "судбина". И пошто је он потанко све испричао,
видео сам да се његова перцепција уклапа у то како ми исповедамо Бога Оца.
И онда сам му рекао да имам пријатну вест за њега а то је да је "судбина" послала
Сина да се он кроз Сина може преобразити и спасити, и да је Тај Син основао и групацију
слично-верујућих. И .... да не давим даље, дуго смо разговарали и о Христу, и о цркви Његовој.

Vidiš koliko se Pavle onda umarao i marljivo radio za Pravoslavlje...

I onda kao nema umor? Kako bre nema?

Inače ja kad vidim sličnu situaciju ateisti kažem da naša Crkva ispoveda i spasenje po savsti i ako mu je savest takva čista on će se spasiti sigurno, ne obavezujem ga za Sina odmah, ja mu to ostavim na savesti njegovoj u slobodi da prebrodi ili premosti ili kako god siguran sam da će se sa takvom savešću spasiti.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, Џуманџи рече

Дакле, може се закључити да, из наше перспективе, нису били Господњи, пошто: "Али кад видјех да не иду право истини јеванђеља," (14. стих)? Мислим, пошто ово делује мало озбиљније од... гафа.

Има истине у твојим речима јер нико дволичење (лицемерје, хипокризију) толико није 
осуђивао онолико колико је то радио Христос Исус, наш Спас.
Са друге стране, искрено верујем да не треба да судим нити осуђујем већ да будем милостив,
и зато ти пишем - не доживљавам њихово дело другачије него као могућ гаф, могућу грешку.
Па и (да се вратимо на тему) пасти у стање "уморности од православља" заиста није за похвалу,
ама на мора бити и отпад од Цркве и Бога живога.

Приручник 'О Божанственој Литургији' светог Јована Златоустог - збирка одабраних светоотачких и савремених текстова, који објашњавају лепоту схватања и учествовања у Божанственој Литургији!
Цена 330,00 дин./ком. + ПТТ или +381 (0)63 839 6761

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Toma рече

Па и (да се вратимо на тему) пасти у стање "уморности од православља" заиста није за похвалу,
ама на мора бити и отпад од Цркве и Бога живога.

Нико није ни инсинуирао похвалу, док јасног одређења јесте било (тврдња или јесмо, или нисмо).

Добро је што смо разјаснили. :)

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...