Jump to content

Папа Фрања: Заштитити законом хомосексуалце, да имају право на породицу

Оцени ову тему


Препоручена порука

пре 42 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Морачеш све то да пречистиш, јер доста гафофа имају и +Зики и +Максим и +Атанасије

Сви ми имамо гафова. Нема никога без тога. То и ови људи горе сигурно знају.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

 

 

 

Љубав нема везе са полом. Љубав није исто што и сексуална привлачност, забога. Хомосексуалност је прича о сексуалној привлачности између истх полова а не прича о љубави. Небитно је да сад распредамо о Зизијуласу. Ја имам своје мишљење.

 

Нико не говори да је исто, љубав је у црквеном смислу благодат, енергија Бога, сексуалност је тјелесна створена, али је једно за друго у вршењу свете тајне брака, ако хоћемо да чувамо херерео брак не можемо да чувамо Зизијуласову теологију јер по њој је свеједно.

Прозвао сам те као Зизизјуласовог заступника који "чува" брак, Вилотић је ту досљеднији.

Твоје мишљење је нешто друго, ти би могао да нам објасниш како то брак изгледа из теологије пошто из економије мање више знамо.

 

Твоје мишљење не сматрам проблематичним а за значај нисам компетентан, драго ми је да се трудиш.

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, mario beloti рече

Причамо о Митрополиту јер интерсантно је да му је теологија око педера слична као и папина. Зашто то не чујемо рецимо да начег Патријарха да нас опомиње да су и педери Божија деца и да их морамо прихватити у Цркви?

Хајде, нађи ми некога ко је хомосексуалац и коме су због тога затворили врата Цркве и рекли му - ти не можеш овде? Људи, да ли ви разликујете две ствари:

1. Хомосексуалност као грех

2. Човека са тим грехом, који је верујући и жели у Цркву

Нема спора о томе какво место хомосексуалност има у хришћанској антропологији - то је грех и ту нема никаквог спора. Питање је шта са људима са тим грехом који желе у Цркву. Ја мислим да саа сваким од њих понаособ треба пастирски поступати (онако како се може, да конкретном човеку буде на спасење). А то наша Црква сигурно и ради. Ја то знам поуздано. Црква никога не одбацује и спремна је да свакоме понесе његово бреме. Ви ову причу претварате у питање хомосексуалности као такве. Око тога немамо шта да причамо, бар што се мене тиче - зна се каква сексуалност има благослов у хришћанској антропологији. Али, понављам, ради се о људима који траже спасење, као и ми сви што га тражимо. Хоћемо ли им затворити врата? Рећи ћете - треба да се покају. Да, треба, као и сви ми. Али треба их прихватити и пастирски, са пуну љубави, прићи свакоме од њих (његов свештеник и духовник) и помоћи му, колико се може.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

ако хоћемо да чувамо херерео брак не можемо да чувамо Зизијуласову теологију јер по њој је свеједно.

Ма није брате свеједно, далеко било да је свеједно

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Твоје мишљење је нешто друго, ти би могао да нам објасниш како то брак изгледа из теологије пошто из економије мање више знамо.

То је велика тема. Брак је света тајна, коју апостол изговара заједно са такном Христа (Женика) и Цркве (Невесте).

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Сви ми имамо гафова. Нема никога без тога. То и ови људи горе сигурно знају.
Тако је, али неко ко има хиљаде пислушника или како би то +Гриша рекао: људи по собом, прави гаф, могу послушници да се нађу изван Цркве као са Артемијем.

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Тако је, али неко ко има хиљаде пислушника или како би то +Гриша рекао: људи по собом, прави гаф, могу послушници да се нађу изван Цркве као са Артемијем.

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију
 

Могу, наравно. Зато послушање није идолопоклонство. Ми не идемо за човеком, цећ за заједништвом. Послушање треба да постоји тамо где постоји литугијско заједништво (јединство Цркве). Оне који то заједништво разарају не треба слушати, ма ко да су.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ма није брате свеједно, далеко било да је свеједно

Није, или није свеједно по Зизијуласовој теологији, ево одмах ћу признати да немам појма о Зикију ако ми покажеш или како год радтумачиш да по Зизијуласу није свеједно хомо или хетеро.

 

 

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Могу, наравно. Зато послушање није идолопоклонство. Ми не идемо за човеком, цећ за заједништвом. Послушање треба да постоји тамо где постоји литугијско заједништво (јединство Цркве). Оне који то заједништво разарају не треба слушати, ма ко да су.

Како је то љепо у теорији, али у пракси кад те питам ко нарушава јединство СПЦ? Или ко има идолопоклонике?

Е о томе ти говорим, нисам ја против надахнуог послушања него против идолопоклоника, то нас је довели довде, недостатак дијалога и климање главом.

 

Јеси ли ти опоменуо некад неког од оних који примају (и дају ) неприлично поклоњење или си прошао поред?

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 21.10.2020. at 18:43, александар живаљев рече

Папа Фрања: Заштитити законом хомосексуалце, да имају право на породицу

У документарном филму "Фрања", папа Фрања је рекао да би хомосексуалци требало да буду заштићени законима грађанских заједница.

Папа Фрања је додао и да хомосексуалци имају право на породицу.

 
Папа Фрања: Заштити законом хомосексуалце, да имају право на породицу
Папа Фрања: Заштити законом хомосексуалце, да имају право на породицу

"Они су Божја деца и имају право на породицу. Нико не би требало да буде изопштен или огрочен због тога", навео је папа Фрања.

Нагласио је да је потребно развити законе грађанских заједница, преноси Ројтерс.

"Тако су правно заштићени. Заузимам се за то", рекао је папа Фрања.

ИЗВОР:ТАНЈУГ

 
 
 
 

Krajnje vreme je da prestaneš da se brukaš sa ovakvim "splačinama". Ako te stvarno zanima šta papa govori i pišu onda čitaj https://www.vaticannews.va/en.html ili enciklike i pisma na http://www.vatican.va/content/francesco/en.html.

Čak ni mmc rtv slo koji je još uvek u rukama kučanovih komunjara ne objavljuje ovakve fejk vesti kao tanjug i ti. Flojd sličice , a ti vesti.......:))12:smeha:

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 9 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Није, или није свеједно по Зизијуласовој теологији, ево одмах ћу признати да немам појма о Зикију ако ми покажеш или како год радтумачиш да по Зизијуласу није свеједно хомо или хетеро.

 

 

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Ти мени покажи где он то тврди? Ја то нигде нисам нашао ни у назнакама, а камоли експлицитно. А прочитао сам све што је митрополит написао. Много тога и више пута. Да не звучим нескромно, обраћају ми се озбиљни научници за мишљење о одређеним аспектима митрополитове мисли (вероватно јер сматрају да је добро познајем).

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 9 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Како је то љепо у теорији, али у пракси кад те питам ко нарушава јединство СПЦ? Или ко има идолопоклонике?

Е о томе ти говорим, нисам ја против надахнуог послушања него против идолопоклоника, то нас је довели довде, недостатак дијалога и климање главом.

 

Јеси ли ти опоменуо некад неког од оних који примају (и дају ) неприлично поклоњење или си прошао поред?

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Ја под послушањем подразјумевам практоковање те врлине унутар своје помесне Цркве - послушност свом архијереју и својој литургијској заједници. Конкретно, мој архијереј је Архиепископ пећки, Митрополит београдко-арловачки и Патријарх српски г. Иринеј. Није послушање став о било чијем мишљењу као таквом, већ једно живо обитавање у литургијском животу Цркве.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Уколико је хомосексуалност урођена (а свакако имамо довољно научних потврда да постоји таква хомосексуалност, барем је неспорно да постоји могућност да јесте) немогуће је тврдити да је сама истополна привлачност грех, јер би у том случају морали рећи да се неке особе не могу спасти. 

 Друга је тема да ли је практиковање хомосексуалности грешни чин.

 

Имам и лично искуство прихватања у СПЦ, а неки приступ прелажења преко хомосексуалне оријентације чланова Цркве се , хвала Богу, шири Православљем.

Чак и да не постоји Васељенска патријаршија, требало би је измислити

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Александар Милојков рече

Ти мени покажи где он то тврди? Ја то нигде нисам нашао ни у назнакама, а камоли експлицитно. А прочитао сам све што је митрополит написао. Много тога и више пута. Да не звучим нескромно, обраћају ми се озбиљни научници за мишљење о одређеним аспектима митрополитове мисли (вероватно јер сматрају да је добро познајем).

Па показао сам ти одмах у првој реченици, а и ти си порвдио рекавши да нема везе између полности и еклисиолошке ипостаси, а сам кад практикујеш брак схватиш да се љубав (благодат) и сексуалност(полност) да кажем подржавају односно да има везе, за то треба сагледати полност из теолошке равни. 

А ако нема везе, око чега смо се сложили, онда нема ни сметње за хомосексуалце нити благослова за брачнике. Мислим да сам довољно јасан.

Јер понављам ако полност нема везе са благодаћу, онда је заиста свеједно да ли је хомо или хетеро. 

Осим тога ако којитус нема везе са Црквом, благодаћу, Христом каква је то света тајна брака? Шта је ту свето? А да код хомића тога нема?Дакле да би очували брак мора да се та веза покаже, или нема везе и свеједно је како добро разумјевиши Зизијуласа учи Вилотић, и +Максим се озбиљно примију на Зизијуласа и примјењујући животно његово учење запао у тешке проблеме у својој помјесној Цркви, јер су се други у међу бремену дозвали. Са правом негодује говорећи ви сте ме рако учили.

пре 2 часа, Александар Милојков рече

Ја под послушањем подразјумевам практоковање те врлине унутар своје помесне Цркве - послушност свом архијереју и својој литургијској заједници. Конкретно, мој архијереј је Архиепископ пећки, Митрополит београдко-арловачки и Патријарх српски г. Иринеј. Није послушање став о било чијем мишљењу као таквом, већ једно живо обитавање у литургијском животу Цркве.

Добро, ја разумјевам Цркву мало другачије, мени је архијереј и заједница коректив за мој лични опит (експеримент), па гледам да будем послушан свима, па и себи изводима из опита које сам стекао, или неком своме сјећању и оприсутњењу отаца, без обзира да ли су живи или мртви, уважавам и на нивоу ораганизаије о којем говрриш, али на нивоу поштовања кућног реда, разуми био сам искушеник у Папраћи, вишак послушности би био погубан. Нажалост вишак послушности видим свуда, поклоноштво, намјерно сам ти навео мученике, војна послушност у цркви је Хезболах, а видимо и политичке злоупотребе, то нису чеда и дјеца, нема то везе са тим, такви по правилу никад не напредују.

Што се тиче студента генерације у мојој је био лик који ме врбовао за "Црквену организацју" у којој су професори, +Атанасије и +Амфилохије и Перишић, био сам дошао са Косова, не бјерујем ни да су мимо тебе прошли....такви брзо напредују у старту а посље настају и постају проблеми, ја сам константно, мислим да је искреност основ и да није црква езотерична у смислу тајна полиција.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 34 минута, Панарет рече

Друга је тема да ли је практиковање хомосексуалности грешни чин.

Ту се отвара мноштво питања, ситуација је врло комплексна док популарни медији то покушавају да прикажу као једноставно и једнодимензионално.

Шта ако особа, на пример, у исто време има и хомосексуалне нагоне и позив ка монашком животу и своје нагоне никад не упражњава, већ се са њима бори као са помислима, на исти начин на који то чине и хетерсексуалци којима на ум падају жене? Да ли би такав монах, ако није згрешио у том правцу, био по нечему другачији? Опет, са друге стране, манастири треба да буду место удаљавања од искушења и управо су због тога одвојени мушки и женски манастири, а онаквом монаху управо би други мушкарци били искушење, као њима жене.

У време када се и у мирјанству и у цркви то посматрало као болесно и изопачено, није било неке филозофије. Али у данашње време, када се на целу ту појаву баца друго светло, и сама црква ће морати да да свој одговор на то. Јер, као што коцкари, блудници, лењивци итд. могу имати искрену веру у Бога, могу је имати и хомосексуалци. Е сад, оним првима је лако рећи да се оставе порока... па и хомосексуалцу је лако рећи да се уздржи од испољавања тога, али му није баш тако лако наредити да у свом срцу заволи жене и да са женом заснива породицу, а опет и њима некако треба понудити начин на који могу да живе хришћанским животом и надају се у спасење.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...