Нифада Написано Јул 7, 2018 Пријави Подели Написано Јул 7, 2018 Управо сада, Нифада рече Ovo je valjda postmoderrna.Jasno je da je reč o kompjuterskim igricima.I da neko pokušava da daje neka svoja viđenja na ovaj način.Mogu da pretpostavim ko ima kompetencije za ovakvu vrstu kreacije,a i ko mu je mentor.Mnogo je lakše praviti kompjuterske igrice,za koje treba vreme,nego čuti nekoga ,porazgvarati sa nekim i odgovoriti na nečiju molbu ,npr.Kada zakažu neka prijateljstva,kada niko ne želi čuti to što mu kažeš,onda tražiš alternativne puteve da sam realizuješ ono što želiš jer ti se u tom momentu čini jedini mogućim.Izvlačenje stvari izvan konteksta. je postao manir mnogima.Možda da ponovo čitaju Viktora Frankla oni koji nisu čitali ili su zaboravili šta su čitali,tu se nalaze mnogo važni odgovori za svakoga.. Neko je postavio pitanje ima li smisla teologija nakon Aušvica? A isto tako će čuti dgovor,da svaki put kada dopustimo da neko strada i ne reagujem,kada ne slušamo šta nam neko kaže,a još smo i prijatelji,mi ugrađujemo jedan kamenčić u mozaik koji čini "Aušvic" mogućim. Ovo samo na prvi pogled izgleda nepvezano,ali je vrlo pvezano za one koji komuniciraju preko kompjuterskih igrica i misle da imaju nešto da kažu na taj način.Neko će potrošiti vreme i vreme na kompjutersku igricu:Zašto?Nije teško pogoditi. Ovo je kmentar na video koji sam ranije postavila. Нифада Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Нифада Написано Јул 7, 2018 Пријави Подели Написано Јул 7, 2018 пре 21 минута, Нифада рече Ovo je kmentar na video koji sam ranije postavila. Рапсоди је реаговао/ла на ово 1 Нифада Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Нифада Написано Јул 7, 2018 Пријави Подели Написано Јул 7, 2018 пре 19 минута, Нифада рече Ovde ipak kompjuterska igrica nije urađena savršeno,jasno se vidi da mladići devojka nemaju prirodno lice.Ima i drugih kreacija,gde se ne uočava razlika.Mislim da se realni svet možda i povlači pred virtuelnim.A u virtuelnom sve je moguće Вукашин Ковачевић and Рапсоди је реаговао/ла на ово 2 Нифада Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Рапсоди Написано Јул 7, 2018 Пријави Подели Написано Јул 7, 2018 пре 40 минута, Нифада рече Ovde ipak kompjuterska igrica nije urađena savršeno,jasno se vidi da mladići devojka nemaju prirodno lice.Ima i drugih kreacija,gde se ne uočava razlika.Mislim da se realni svet možda i povlači pred virtuelnim.A u virtuelnom sve je moguće Да ли је могуће да је ово само ком.игрица. Carpe Aeternitatem Заиста вам кажем, ако се не повратите и не будете као деца, нећете ући у царство небеско. Јеванђеље по Матеју глава 18:1-10 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
JESSY Написано Март 1, 2020 Пријави Подели Написано Март 1, 2020 Марама у цркви? Да ли жене морају да носе мараму у цркви? Не. Ношење мараме има више културолошке него теолошке узроке. Свети апостол Павле налаже женама ношење мараме у Првој посланици Коринћанима („И свака жена која се гологлава моли Богу или пророкује, срамоти главу своју; јер је једно исто као и ошишана“.1.Кор.11,5) , али то није учинио из неких теолошких разлога. У Коринту је постојао Афродитин храм са храмовним, сакралним проституткама -свештеницама које су бријале главу. Зато Павле налаже да жене носе дугачку косу (1.Кор. 11, 14-15). Исто, у паганским ритуалима, жене би склањале вео (=мараму) кад би тобож падале у транс и пророкавале. Павле забрањује било какву сличност са паганским ритуалима, и зато упоредо са забраном гологлавости – у истој реченици помиње и забрану пророковања и шишања до главе. Зависно од поднебља и културе, обријана женска глава је у то време означавала храмовну проститутку, велику тугу због смртног случаја или ознаку срамоте ( у случају да је прељубница итд). Посланица је писана пре скоро две хиљаде година, кад је било уобичајено да се ношењем мараме исказује понизност и скромност. Девојка без мараме би у то време привлачила пажњу. Опет, културолошка појава. Данас је ношење мараме на богослужењу (и ван њега) женин лични избор и није директно повезан са суштином вере, нити због тога смемо икога осудити. Постоје манастири у којима је прописана обавеза да жене носе дуге сукње и мараме, и то треба поштовати, будући да је манастир предвиђен првенствено за монахе/монахиње. Устав и правила манастира, просто, треба поштовати. Уколико се женска особа нађе у средини где је ношење мараме , да тако кажемо стандард, иако није никакав грех ући у цркву гологлав, пожељно је испоштовати културу одевања те средине. Не због теолошких, већ културолошких разлога које, на жалост, многи бркају. Неће нико погрешити ако оде у цркву без мараме, скромно и пристојно обучен. Не треба отићи ни у другу крајност, те сматрати да су све жене под марамама прелесне, то јест, да се горде и истичу своју побожност. Ношење мараме може бити ствар и породичног васпитања, утицаја средине, навике, али и искрене побожности и жеље. И оно што је најважније, Бог је далеко више забринут за духовно стање особе, него за њен начин облачења (1.Тим, 2, 9-10). Они који носе мараму нека не осуђују оне који не носе, и обратно. Свако нека буде забринут за своје спасење, и своју побожност нека искаже на свој начин. http://avdenagom.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FUuAXt+(Avdenago) Trifke, Н И Н Е and Milica Bajic је реаговао/ла на ово 2 1 ''Старајте се да имате љубав. Иштите свакодневно од Бога љубав. Заједно са љубављу долази сво богатство добара и врлина. Волите, да бисте били вољени од других.''(Св.Нектарије Егински) ЖИВА ДЕЛА УТЕХЕ - искрено се надам да ће ова акција пробудити оно најбоље у нама Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Март 1, 2020 Пријави Подели Написано Март 1, 2020 Пре сат времена, JESSY рече Марама у цркви? Да ли жене морају да носе мараму у цркви? Не. Ношење мараме има више културолошке него теолошке узроке. Свети апостол Павле налаже женама ношење мараме у Првој посланици Коринћанима („И свака жена која се гологлава моли Богу или пророкује, срамоти главу своју; јер је једно исто као и ошишана“.1.Кор.11,5) , али то није учинио из неких теолошких разлога. У Коринту је постојао Афродитин храм са храмовним, сакралним проституткама -свештеницама које су бријале главу. Зато Павле налаже да жене носе дугачку косу (1.Кор. 11, 14-15). Исто, у паганским ритуалима, жене би склањале вео (=мараму) кад би тобож падале у транс и пророкавале. Павле забрањује било какву сличност са паганским ритуалима, и зато упоредо са забраном гологлавости – у истој реченици помиње и забрану пророковања и шишања до главе. Зависно од поднебља и културе, обријана женска глава је у то време означавала храмовну проститутку, велику тугу због смртног случаја или ознаку срамоте ( у случају да је прељубница итд). Посланица је писана пре скоро две хиљаде година, кад је било уобичајено да се ношењем мараме исказује понизност и скромност. Девојка без мараме би у то време привлачила пажњу. Опет, културолошка појава. Данас је ношење мараме на богослужењу (и ван њега) женин лични избор и није директно повезан са суштином вере, нити због тога смемо икога осудити. Постоје манастири у којима је прописана обавеза да жене носе дуге сукње и мараме, и то треба поштовати, будући да је манастир предвиђен првенствено за монахе/монахиње. Устав и правила манастира, просто, треба поштовати. Уколико се женска особа нађе у средини где је ношење мараме , да тако кажемо стандард, иако није никакав грех ући у цркву гологлав, пожељно је испоштовати културу одевања те средине. Не због теолошких, већ културолошких разлога које, на жалост, многи бркају. Неће нико погрешити ако оде у цркву без мараме, скромно и пристојно обучен. Не треба отићи ни у другу крајност, те сматрати да су све жене под марамама прелесне, то јест, да се горде и истичу своју побожност. Ношење мараме може бити ствар и породичног васпитања, утицаја средине, навике, али и искрене побожности и жеље. И оно што је најважније, Бог је далеко више забринут за духовно стање особе, него за њен начин облачења (1.Тим, 2, 9-10). Они који носе мараму нека не осуђују оне који не носе, и обратно. Свако нека буде забринут за своје спасење, и своју побожност нека искаже на свој начин. http://avdenagom.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FUuAXt+(Avdenago) Moram da kazem, kako neko moze 100% nesto da tvrdi i to na osnovu licnog tumacenja stihova u kojima ap.Pavle govori o nosenju pokrivala i marama zenama u crkvi - bez da se bar malo konsultuje svetootacko tumacenje ovih stihova i sta tacno znace i koja je duhovna pouka Pavla zenama u vezi pokrivala. Evo ovde ima od sv.Teofilakta Ohridskog objasnjeno sta je tacno hteo da kaze ap.Pavle o marami 1.Kor. 11, 3-16 , pa koga interesuje : https://svetosavlje.org/tumacenje-prve-poslanice-korincanima-svetog-apostola-pavla/12/ Ćiriličar је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Православни Србин Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 2 часа, Bokisd рече Moram da kazem, kako neko moze 100% nesto da tvrdi i to na osnovu licnog tumacenja stihova u kojima ap.Pavle govori o nosenju pokrivala i marama zenama u crkvi - bez da se bar malo konsultuje svetootacko tumacenje ovih stihova i sta tacno znace i koja je duhovna pouka Pavla zenama u vezi pokrivala. Evo ovde ima od sv.Teofilakta Ohridskog objasnjeno sta je tacno hteo da kaze ap.Pavle o marami 1.Kor. 11, 3-16 , pa koga interesuje : https://svetosavlje.org/tumacenje-prve-poslanice-korincanima-svetog-apostola-pavla/12/ Чито сам мало ово. Па не знам, ја ипак мислим да је то била ствар времена, а не нека сад догматска и за веру суштинска ствар да ли жена треба да носи или не носи мараму. Слажем се са овим текстом који је поставила @JESSY а нарочито са закључком: пре 3 часа, JESSY рече И оно што је најважније, Бог је далеко више забринут за духовно стање особе, него за њен начин облачења (1.Тим, 2, 9-10). Они који носе мараму нека не осуђују оне који не носе, и обратно. Свако нека буде забринут за своје спасење, и своју побожност нека искаже на свој начин. То је поента. Е сад, свако нека ради по свом избору, Бог на крају пресуђује. Trifke, JESSY and Milica Bajic је реаговао/ла на ово 3 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bonsenjo Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 Zamisljam samo kada bi sve djevojke u Crkvi pocele da nose marame u hramovima ili svakodnevno, koliko bi ih ostalo neudatih. Pitala jedna djevojka pok. o. Justina iz m. Savine "kako da se udam?" Odgovara on: "Nikako! Kako da se udas kad licis na boksera? Pusti, jadna ne bila kosu, dotjeraj se malo, kupi haljina. Kako je lijepo kad dotjerana djevojka prodje pored muskarca..." I tako, poslusa ga ona i udade se ubrzo... Драшко, Православни Србин and JESSY је реаговао/ла на ово 2 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bonsenjo Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 Inace ovdje u nasim krajevima znam da su zene stalno nosile marame. Ja sam rijetko kada moju babu vidio bez marame. U to vrijeme se smatralo ici bez marame nekom vrstom bestidnosti. Takva je bila kultura. Sada ne, cak je postalo uobicajeno da ljeti babe i djevojke setaju u kupacem po setalistu od plaze do kuce. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Драшко Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 36 минута, Bonsenjo рече Zamisljam samo kada bi sve djevojke u Crkvi pocele da nose marame u hramovima ili svakodnevno, koliko bi ih ostalo neudatih. Pitala jedna djevojka pok. o. Justina iz m. Savine "kako da se udam?" Odgovara on: "Nikako! Kako da se udas kad licis na boksera? Pusti, jadna ne bila kosu, dotjeraj se malo, kupi haljina. Kako je lijepo kad dotjerana djevojka prodje pored muskarca..." I tako, poslusa ga ona i udade se ubrzo... Joj koji je melem taj čovek! Uvek kad odem do Savine poklonim se njegovom grobu! Trifke, Православни Србин, Предраг М and 1 члан је реаговао/ла на ово 4 "Верујем Господе, помози мом неверју" "О жено, велика је вера твоја, нека ти буде како хоћеш" Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Trifke Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 22 минута, Драшко рече Joj koji je melem taj čovek! Uvek kad odem do Savine poklonim se njegovom grobu! Da je samo više ljudi kao što je on bio bila bi milina. Pokojni Jerotić je rekao za njega da nije u životu sreo čoveka zdravije psihe! JESSY, Драшко and Православни Србин је реаговао/ла на ово 3 "Лажно смирење је смирење које има потребу да се покаже. На првом месту, то је смирени изглед (кад кроз понашање и изглед глумимо смиреног човека). Као друго, то је коришћење "смирених" речи и фраза: човек говори о себи да је велики грешник и гори од свих, а ако га у реалности неко увреди он се одмах буни и врло ревносно брани своја права. Као треће, лажно смирење се показује у томе што човек понавља неке научене смирене фразе, рецимо изреке Светих о смирењу, сматрајући да он мисли тако искрено, док смисао тих изрека уопште не долази до његовог срца." Схиархимандрит Авраам Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Trifke Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 11 часа, JESSY рече Марама у цркви? Да ли жене морају да носе мараму у цркви? Не. Ношење мараме има више културолошке него теолошке узроке. Свети апостол Павле налаже женама ношење мараме у Првој посланици Коринћанима („И свака жена која се гологлава моли Богу или пророкује, срамоти главу своју; јер је једно исто као и ошишана“.1.Кор.11,5) , али то није учинио из неких теолошких разлога. У Коринту је постојао Афродитин храм са храмовним, сакралним проституткама -свештеницама које су бријале главу. Зато Павле налаже да жене носе дугачку косу (1.Кор. 11, 14-15). Исто, у паганским ритуалима, жене би склањале вео (=мараму) кад би тобож падале у транс и пророкавале. Павле забрањује било какву сличност са паганским ритуалима, и зато упоредо са забраном гологлавости – у истој реченици помиње и забрану пророковања и шишања до главе. Зависно од поднебља и културе, обријана женска глава је у то време означавала храмовну проститутку, велику тугу због смртног случаја или ознаку срамоте ( у случају да је прељубница итд). Посланица је писана пре скоро две хиљаде година, кад је било уобичајено да се ношењем мараме исказује понизност и скромност. Девојка без мараме би у то време привлачила пажњу. Опет, културолошка појава. Данас је ношење мараме на богослужењу (и ван њега) женин лични избор и није директно повезан са суштином вере, нити због тога смемо икога осудити. Постоје манастири у којима је прописана обавеза да жене носе дуге сукње и мараме, и то треба поштовати, будући да је манастир предвиђен првенствено за монахе/монахиње. Устав и правила манастира, просто, треба поштовати. Уколико се женска особа нађе у средини где је ношење мараме , да тако кажемо стандард, иако није никакав грех ући у цркву гологлав, пожељно је испоштовати културу одевања те средине. Не због теолошких, већ културолошких разлога које, на жалост, многи бркају. Неће нико погрешити ако оде у цркву без мараме, скромно и пристојно обучен. Не треба отићи ни у другу крајност, те сматрати да су све жене под марамама прелесне, то јест, да се горде и истичу своју побожност. Ношење мараме може бити ствар и породичног васпитања, утицаја средине, навике, али и искрене побожности и жеље. И оно што је најважније, Бог је далеко више забринут за духовно стање особе, него за њен начин облачења (1.Тим, 2, 9-10). Они који носе мараму нека не осуђују оне који не носе, и обратно. Свако нека буде забринут за своје спасење, и своју побожност нека искаже на свој начин. http://avdenagom.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FUuAXt+(Avdenago) Ne znam gde si sve to iskopala ali je 100% tačno. "Лажно смирење је смирење које има потребу да се покаже. На првом месту, то је смирени изглед (кад кроз понашање и изглед глумимо смиреног човека). Као друго, то је коришћење "смирених" речи и фраза: човек говори о себи да је велики грешник и гори од свих, а ако га у реалности неко увреди он се одмах буни и врло ревносно брани своја права. Као треће, лажно смирење се показује у томе што човек понавља неке научене смирене фразе, рецимо изреке Светих о смирењу, сматрајући да он мисли тако искрено, док смисао тих изрека уопште не долази до његовог срца." Схиархимандрит Авраам Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
JESSY Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 4 часа, Trifke рече Ne znam gde si sve to iskopala ali je 100% tačno. imaš izvor ispod teksta... Trifke је реаговао/ла на ово 1 ''Старајте се да имате љубав. Иштите свакодневно од Бога љубав. Заједно са љубављу долази сво богатство добара и врлина. Волите, да бисте били вољени од других.''(Св.Нектарије Егински) ЖИВА ДЕЛА УТЕХЕ - искрено се надам да ће ова акција пробудити оно најбоље у нама Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Н И Н Е Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 Исто тако, и жене у пристојном одијелу, стидом и честитошћу да украшавају себе, 1. Тим, 2.9 Прво стид и честитост, па онда мараме. Предраг М and Orthophill је реаговао/ла на ово 1 1 Блажени гладни и жедни правде, јер ће се наситити; Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Март 2, 2020 Пријави Подели Написано Март 2, 2020 пре 19 часа, Православни Србин рече Чито сам мало ово. Па не знам, ја ипак мислим да је то била ствар времена, а не нека сад догматска и за веру суштинска ствар да ли жена треба да носи или не носи мараму. Слажем се са овим текстом који је поставила @JESSY а нарочито са закључком: пре 22 часа, JESSY рече И оно што је најважније, Бог је далеко више забринут за духовно стање особе, него за њен начин облачења (1.Тим, 2, 9-10). Они који носе мараму нека не осуђују оне који не носе, и обратно. Свако нека буде забринут за своје спасење, и своју побожност нека искаже на свој начин. То је поента. Е сад, свако нека ради по свом избору, Бог на крају пресуђује. Hm, .....ima dosta toga sto sugerise da je ap.Pavle pisao da je ova stvar na jedan odgovarajuci nacin vazna za ckvenu svest hriscana,...... mogu da se procitaju tumacenja svetitelja ovih stihova ap.Pavla o nosenju marama u crkvi i uopste oko oblacenja i odece i koliko je bitno (ili nije) za duhovni zivot, po meni ima tu dosta bitnih stvari za duhovni zivot, ali neka svako radi po svom izboru i misljenju. (samo ovo gore iz Timoteja,.... pa upravo je kontekst tih stihova, da se pristojno oblacenje i odelo povezuje sa time kakvom duhovnom stanju zelimo da tezimo ....ili kako kaze jednostavno sv.Teodorit Kirski,....«чтоб самая одежда показывала честность души» (блаженный Феодорит)...) Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука