Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:21, Zoran Đurović рече Боксит, ако си ти прочитао 5 пута Агиорита, онда ме не би чудило што си старокатолик. Јер та књига је израз старокатоличке духовности. Фратар те је васпитао. Знаш ону језуитску: Дајте нам дете до седме године, после га слободно узмите. Ја гарантујем да ти ту књигу ни један једини пут ниси прочитао. Јер би сада нас могао да назидаш барем у 2-3 момента где је она проблематична, односго где је Никодим "кориговао" фратра. Ти немаш појма о ти стварима. Зато не смарај. Ево ти га и Иван, он је интелигентан човек, он би ти рекао да не зна где су биле те "корекције". Јер тај посао захтева барем 2-3 месеца посла, под условом да познајеш теологију, као и да познајеш језике. Ти ништа од тих предуслова немаш и онда само млатиш. Да ли си прочитао барем Јанарасову критику на рачун Агиорита? Ниси. И онда се љутиш кад те ја зовем кафанским филозофом, трубадуром и слично... Нисам ја уопште суров и безобразан, него реалан, поготово са људима који неће да разумеју где им је место. Због тога добијаш по носу. Expand Ali, vidi, ne znam sta ti meni uopste i zameras. Stvarno. Jer, ako je knjiga Nevidljiva borba vec kao ispravljena i korigovana od strane sv. Nikodima, kako moze neko naci sta je to korigovano .....kada je vec napisana po pravilu duhovnosti predanja Istocne crkve i Svete Gore ? Jedino da uzmemo original od Lorenca i da uporedjujemo sa Nevidljivom borbom i da nadjemo mesta koja se ne slazu u tekstu. Mislim, jednu jednostavnu i prostu stvar toliko iskomplikovati, ne razumem cemu vodi takva stvar. Procitacu ovo od Janarasa ( ako nadjem ). Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:20, Volim_Sina_Bozjeg рече Ne ti meni. Nego Nikodim da li je rekao vlasniku kaputa da ga kaput greje i gde je to rekao? Expand Sta sad, igramo se neke logicke slagalice ? Sta ocekujes da ti odgovorim ? Ako je vec vrsio korekcije, valjda to nesto znaci ili ne ? Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Volim_Sina_Bozjeg Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:33, Bokisd рече Ako je vec vrsio korekcije, valjda to nesto znaci ili ne ? Expand Znači itekako, dakle gde je vršio korekcije? Ведран* and Zoran Đurović је реаговао/ла на ово 2 Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:38, Volim_Sina_Bozjeg рече Znači itekako, dakle gde je vršio korekcije? Expand Da li to neko od hriscanskih pisaca uopste i zna tacno gde su mesta koja su problematicna ? Jedino da se uporede originali obe knjige. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Августин Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 Što se tiče Agiorita ne može se reći da je on od Skupolija izbacio nepravoslavno i slično jer je Agioritova knjiga veća.On je dodao.Dok Skupoli još i može da se čita.kod Agiorita je toliki juridizam i jedna vrsta ograničenosti.Postoje one veće Duhovne vežbe i one manje za svaki dan.One veće meni izgledaju kao da je prepisivao Lojolu ali dok je kod Lojole samo prva četvrtina o paklu kod Agiorita je skoro sve o pokajanju,vragovima i sotonama.Moram priznati i to da me je prodavac upozorio da su Agioritove knjige teške (u smislu mučne) ali da nisam verovao.Duhovnu literaturu poznajem i stvarno tu težinu i muku kao kod Agiorita nisam nigde našao.Kada sam se zainteresovao malo i naišao na delo verovsali ili ne"Kako dva ipođakona dočekuju arhijereja" shvatio sam da je čovek opterećen juridizmom i nekim strahom.Nije od dobar pisac i nikom ga ne bih preporučio. Volim_Sina_Bozjeg, Zoran Đurović and Braquemard је реаговао/ла на ово 3 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:42, Августин рече Što se tiče Agiorita ne može se reći da je on od Skupolija izbacio nepravoslavno i slično jer je Agioritova knjiga veća.On je dodao.Dok Skupoli još i može da se čita.kod Agiorita je toliki juridizam i jedna vrsta ograničenosti.Postoje one veće Duhovne vežbe i one manje za svaki dan.One veće meni izgledaju kao da je prepisivao Lojolu ali dok je kod Lojole samo prva četvrtina o paklu kod Agiorita je skoro sve o pokajanju,vragovima i sotonama.Moram priznati i to da me je prodavac upozorio da su Agioritove knjige teške (u smislu mučne) ali da nisam verovao.Duhovnu literaturu poznajem i stvarno tu težinu i muku kao kod Agiorita nisam nigde našao.Kada sam se zainteresovao malo i naišao na delo verovsali ili ne"Kako dva ipođakona dočekuju arhijereja" shvatio sam da je čovek opterećen juridizmom i nekim strahom.Nije od dobar pisac i nikom ga ne bih preporučio. Expand Dobro, knjiga je kako se kaze, namenjena monasima i nije bas lako stivo.. Nije bas za svakog. Recimo, ovde je , po mom misljenju, dobro i lepo objasnjena sustina duhovnih pouka ove knige : http://www.eparhija-dalmatinska.hr/Publikacije-Krka23-L.htm Zakljucak teksta : "Dostigavši ovaj stepen očišćenja čovek pripremljen da preko te unutrašnje čistote primi u sebe nadprirodnu blagodat i energiju Božiju i na taj način dostigne stanje oboženja koje jedino predstavlja punoću i autentičnost istinskog bića i života čovekovog. Duhovna metodika sv. Nikodima po preimućuvstvu može se smatrati molitvenom metodikom koja svoje ispunjenje i ostvarenje ima u Tajni Evharistije koja je Tajna same Crkve. Gospod Isus Hristos je rekao: koji jede Moje Telo i pije Moju Krv stoji u meni i ja u njemu (Jov. 6. 56), dakle svoje savršenstvo na koje smo pozvani ostvarujemo jedino u zajednici Tela i Krvi Gospodnjeg. AMIN " Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Volim_Sina_Bozjeg Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:51, Bokisd рече Duhovna metodika sv. Nikodima po preimućuvstvu može se smatrati molitvenom metodikom koja svoje ispunjenje i ostvarenje ima u Tajni Evharistije koja je Tajna same Crkve. Gospod Isus Hristos je rekao: koji jede Moje Telo i pije Moju Krv stoji u meni i ja u njemu (Jov. 6. 56), dakle svoje savršenstvo na koje smo pozvani ostvarujemo jedino u zajednici Tela i Krvi Gospodnjeg. AMIN " Expand Tako original kaže? Zoran Đurović је реаговао/ла на ово 1 Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:53, Volim_Sina_Bozjeg рече Tako original kaže? Expand Nije problem u ispunjenju kroz sv.Tajnu Evharistije, nego u toj 'duhovnoj metodici'. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Volim_Sina_Bozjeg Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:56, Bokisd рече Nije problem u ispunjenju kroz sv.Tajnu Evharistije, nego u toj 'duhovnoj metodici'. Expand original je dozvoljavao takvu duhovnu metodiku? Zoran Đurović је реаговао/ла на ово 1 Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Zoran Đurović Написано Април 6, 2017 Аутор Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 18:42, Августин рече Što se tiče Agiorita ne može se reći da je on od Skupolija izbacio nepravoslavno i slično jer je Agioritova knjiga veća.On je dodao.Dok Skupoli još i može da se čita.kod Agiorita je toliki juridizam i jedna vrsta ograničenosti.Postoje one veće Duhovne vežbe i one manje za svaki dan.One veće meni izgledaju kao da je prepisivao Lojolu ali dok je kod Lojole samo prva četvrtina o paklu kod Agiorita je skoro sve o pokajanju,vragovima i sotonama.Moram priznati i to da me je prodavac upozorio da su Agioritove knjige teške (u smislu mučne) ali da nisam verovao.Duhovnu literaturu poznajem i stvarno tu težinu i muku kao kod Agiorita nisam nigde našao.Kada sam se zainteresovao malo i naišao na delo verovsali ili ne"Kako dva ipođakona dočekuju arhijereja" shvatio sam da je čovek opterećen juridizmom i nekim strahom.Nije od dobar pisac i nikom ga ne bih preporučio. Expand То је и Јанарасова препорука, који је и извршио анализу текстова, али ове наше замлате мисле да је "православни" имприматур гаранција да је нешто добро. Ту имамо комбинацију Лоренца и Лојоле, али у најгорој могућој варијанти. И Боксит сада млати о светогорској духовности. Земљо, отвори се! Ја бих пре препоручио људима Лојолу, него овај конгломерат ничега, или пак да иду на духовне вежбе код неких квалитетних језуитских духовника. Никодимова симбиоза је неприродна. Зато треба или једно или друго. Мени су стране језуитске духовне вежбе, јер су ми блиска искуства Пајсија, Силуана, Софронија и сличних људи. Из те сам културе. Нису ми јасни ови православци који би да нас покатоличе. Volim_Sina_Bozjeg and Августин је реаговао/ла на ово 2 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Августин Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 Не ради се о томе да је Агиорит тежак јер је за монахе или тежак за провођење.Тежак је јер је депресиван и води у депресију.Нема ту никакве радости,као код о.Пајсија например.А још у ово време када су људи депресивни да им даш то да читају могу само да се поубијају. Zoran Đurović and Braquemard је реаговао/ла на ово 2 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 19:00, Volim_Sina_Bozjeg рече original je dozvoljavao takvu duhovnu metodiku? Expand Znas kako, sigurno je i za nas Istocne i za Zapadne hriscane cilj obozenje i ispunjenje u sv. Tajni Pricesca. Mislim da i ne bi smelo da budu razlike povodom toga. Duhovna metodika koja ce dovesti do ociscenja je druga strana price. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Volim_Sina_Bozjeg Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 19:02, Zoran Đurović рече Ту имамо комбинацију Лоренца и Лојоле, али у најгорој могућој варијанти Expand Evo prvog traga,ćisto da boksid zna da se neko naravno bavio razikama ako ne zbog verovanja na reč nego zato što su ga interesovale izmene i u čemu se se one sastoje, koji je izvor za izmene i kako to odstupa od originalnog razumevanja smisla i suštine? Tako da argumenet samim tim što je napravio izmene sigurno nešto znači? Na šta ciljaš na svetost njegovih izmena? Zoran Đurović је реаговао/ла на ово 1 Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Zoran Đurović Написано Април 6, 2017 Аутор Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 19:06, Августин рече Не ради се о томе да је Агиорит тежак јер је за монахе или тежак за провођење.Тежак је јер је депресиван и води у депресију.Нема ту никакве радости,као код о.Пајсија например.А још у ово време када су људи депресивни да им даш то да читају могу само да се поубијају. Expand Сјајно, потписујем! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bokisd Написано Април 6, 2017 Пријави Подели Написано Април 6, 2017 On 6. 4. 2017. at 19:06, Августин рече Не ради се о томе да је Агиорит тежак јер је за монахе или тежак за провођење.Тежак је јер је депресиван и води у депресију.Нема ту никакве радости,као код о.Пајсија например.А још у ово време када су људи депресивни да им даш то да читају могу само да се поубијају. Expand Dobro, sad , reci da bas vodi i depresiju, ne znam koliko je tacno. Da li onda ne ispada, da svetitelj nije bio svestan tih svojijh reci koje je pisao u knjizi ? Da' nije bio svestan greha i pokajnickih stanja koje treba da negujemo, da bi se razresili od greha....... i u isto vreme, nadanja u Boziju milost u oprostaj grehova, ....bas zbog toga, da ne bi pali u depresiju ili kako se kaze u monaskoj litelatiru u uninije. Mislim, da je Nikodim bio upoznat sa ovim stvarima vrlo dobro, kako teorijski , tako i prakticno. Жика је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука