Jump to content

Све што сте хтели да знате о феминизму...

Оцени ову тему


Juanito

Препоручена порука

  On 5. 2. 2016. at 2:06, kordun рече

pa prvo se pozivas na staljina i tu budalu iz sjeverne koreje a sad se pozivas na slobodu misljenja, malo si kontradiktoran a napadas dobre zene tu, ajde feministkinja mi nije zao ali vecina zena je normalna, cak i pola ovih feministkinja su normalne samo im se svidja da imaju tu titululu feministkinja

Ееее задње време је дошло, када Кордун брани "чавке". :)

Путници, нема пута, путеви се стварају ходањем!

А.М.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Jastan bi mogao da otvori novu temu za opšte trolovanje, pošto je dobrano prešao u off-topic.

 

U jednom trenutku mi se učini da je ozbiljan, ali sad vidim da je neki naš, dobro poznaje forumske prilike.

 

Malo mi liči na Željka kad se zeza :D

 

Sad sam zaboravila šta sam htela da odgovorim kordunu, ali nema ni veze, bio mi sladak kad je branio našu čast, pa ću samo ovo: :mahmah:

 

paradoks_zpsjpf2fhnf.jpg

Lilies that fester smell far worse than weeds.

Shakespeare

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 2. 2016. at 1:42, Јастан рече

Само сам рекао истину, деценијски вам се смањује популација за преко 300 000 људи. 

A čij si ti mali kad kažeš da se nama smanjuje populacija?

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 2. 2016. at 2:06, kordun рече
ajde feministkinja mi nije zao ali vecina zena je normalna, cak i pola ovih feministkinja su normalne samo im se svidja da imaju tu titululu feministkinja

 

:aplauz:  :aplauz:  

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Парадоксо, шта мислиш о овоме:

 

  Цитат

Providing adaptive support to users engaged in learning tasks is the central focus of intelligent tutoring systems. There is evidence that female and male users may benefit differently from adaptive support, yet it is not understood how to most effectively adapt task support to gender. This paper reports on a study with four versions of an intelligent tutoring system for introductory computer programming offering different levels of cognitive (conceptual and problem-solving) and affective (motivational and engagement) support. The results show that female users reported significantly more engagement and less frustration with the affective support system than with other versions. In a human tutorial dialogue condition used for comparison, a consistent difference was observed between females and males. These results suggest the presence of the Mars and Venus Effect, a systematic difference in how female and male users benefit from cognitive and affective adaptive support. The findings point toward design principles to guide the development of gender-adaptive intelligent tutoring systems.


Keywords: Gender effects, Adaptive support, Intelligent tutoring systems, Affect Engagement, Frustration

https://www.intellimedia.ncsu.edu/wp-content/uploads/vail-umap-2015.pdf

 

Прочитај кад будеш могла и искритикуј. Ако негде запнеш на техничким стварима, питај. А ко зна, можда можемо и заједно да објавимо неки рад на тему. :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 2. 2016. at 14:40, Ayla рече

Da, domaći...a shvatih i ko je. Zaista nevjerovatno. :)

мислим да мислимо на истог домаћег издајника и страног плаћеника :)

Путници, нема пута, путеви се стварају ходањем!

А.М.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 2. 2016. at 14:08, Juan рече

Парадоксо, шта мислиш о овоме:

 

Прочитај кад будеш могла и искритикуј. Ако негде запнеш на техничким стварима, питај. А ко зна, можда можемо и заједно да објавимо неки рад на тему. :)

 

Nisam pročitala ceo rad, nemam sad vremena, ali apstrakt zvuči zanimljivo. Imam par kratkih komentara samo na osnovu apstrakta:

 

Meni bi ovde posebno bilo zanimljivo da vidim, ako je ikako moguće napraviti takve eksperimente, te različite efekte dijahronijski - od što manje dece nadalje.

 

Mnogo sam čitala radova o eksperimentima vezanim za razlike između polova, i jedna je konstanta - te razlike rastu. Na primer, dečaci od 18 meseci imaju blagu preferencu za "muške igračke", a dečaci od 3 godine već gotovo isključivu (to je i razvojno doba kada kategorije postaju bitne i po njihovim krutim pravilima se živi).

 

Drugo zanimljivo pitanje bilo bi: šta sa rezultatima? Šta je korisno kratkoročno (usvajanje znanja) a šta dugoročno (kakav je efekat ograničavanja pojedinačne dece na osnovu pola na jednu vrstu interakcije); takođe, rezultati se dobijaju induktivno na osnovu velikog broja dece i tako tumače, i naravno da se neće svako pojedinačno dete uklopiti u tu dihotomiju - šta to znači za primenu?

 

Čini mi se da bi ovo bilo najpre kao projekat bilo zanimljivo nekome ko se bavi socijalnom/razvojnom psihologijom - imam drugaricu koja sad treba da doktorira, a baš je ove teme zanimaju. Isto je feministkinja ;)

  • Волим 1

 

paradoks_zpsjpf2fhnf.jpg

Lilies that fester smell far worse than weeds.

Shakespeare

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Moram nešto da vam priznam, ovo je možda prvi put da sam uopšte otvorio ovu temu, a nisam ni pročitao ništa. Retko kad me je neka stvar ovako malo interesovala. Možda hemija u školi

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 2. 2016. at 19:59, feeble рече

Kud nestade onaj od juce, je li ovaj MitarZ neka njegova reinkarnacija?

 

И мени се чини. Имам осећај да ће бити опет експресно катапултиран   :ani_biggrin:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...