Jump to content

Питајте Администрацију

Оцени ову тему


Guest Светлана

Препоручена порука

  • Гости

@Меда

ви сте јадници достојни сажаљења, лежите као убоги просци пред вратима Раја а живи људи вас оданде позивају, узвикују и дозивају дан и ноћ, као и нас остале, а гајите љубомору и вучете за чланке, док се ваљате у прашини, све оне који покушавају да уђу и инсистирате на уређености, редовима, правилима и законима јер у вашим срцима немате храбрости да устанете усправни са целим својим крстовима и најзад их одморите испред тих врата већ инсистирате на формама уместо на суштини.

а све ваше грешке долазе од тога што се неизмерно и неиспитиво клањате фиктивним ауторитетима и закључујете на основу незнања, уображаја и фаличних дефиниција.

Опомена администрације због грубог речника према саговорницима. Ово неће да се толерише. Администрација

Link to comment
Подели на овим сајтовима

откад је богомајка исто што и Богородица?

Barem ovde je u pravu..

Bogomajka se kod nas uvuklo preko Rimokatolika, pošto Latinci nisu voleli grčki Θεοτόκος (Teotokos), tj. Bogorodica, pa su rekli Dei Mater, Bogomajka, navodno da se time suprostave raznim jereticima i sektašima koji su govorili različite jeresi. Mada imaju Dei Genitrix, tj. Bogorodica, ali njima se više svidelo Dei Mater. 

ма, пас лаје ветар носи ... тако ти је то кад не можеш да причаш, него мораш да се конформираш робији.

питање је дошло за назив Богомајка јер може да инсинуира и ''нестворену божанску природу'' Пресвете Богородице, што нема везе с реалношћу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

хвала за делимично објашњење, пошто и ја очигледно не знам неке ствари а имам храбрости да отворено питам и искоментаришем све што ме занима, па макар ''саблазнио'' ''преподобне'' као што сте ти, мила и родољуб. поготово милу која мора да прескаче моје поруке по 37 тема  :cheesy:

да вам не помињем јатаке и (делимичне) истомишљенике, знају они који су.  :)

једино што је уствари ваша ''саблазан'' јесте уметнуће као клип у точкове, из чисте неспособности да укапирате да је неко другачији и да је лепота управо у тој различитости јединствених и непоновљивих личности, с обзиром на то да живите у црно белим световима самонамакнутим преко својих очију јер не можете да поднесете суву реалност а у којима се храните скретничарењем, кочничарством и постављању препрека онима који желе да напредују и уђу у суштину, па макар и нехотице ударили на форму, а сами не пуштате јер ни сами не улазите.

ви сте јадници достојни сажаљења, лежите као убоги просци пред вратима Раја а живи људи вас оданде позивају, узвикују и дозивају дан и ноћ, као и нас остале, а гајите љубомору и вучете за чланке, док се ваљате у прашини, све оне који покушавају да уђу и инсистирате на уређености, редовима, правилима и законима јер у вашим срцима немате храбрости да устанете усправни са целим својим крстовима и најзад их одморите испред тих врата већ инсистирате на формама уместо на суштини.

а све ваше грешке долазе од тога што се неизмерно и неиспитиво клањате фиктивним ауторитетима и закључујете на основу незнања, уображаја и фаличних дефиниција.

Каква бујица заједљивих, увредљивих, препотентних...а у суштини бесмислених речи, које са истином и реалношћу немају никакве додирне тачке него, у ствари, сведоче о исфрустрираности аутора, који са својих умишљених висина поставља дијагнозе и дели лекције.

Од човека који у вези са Богородичиним непорочним зачећем Господа Исуса Христа изговори овакву богохулну инсинуацију

али, свиђа ми се сигурност са којом изговорараш да није било сперматозоида, просто као да си присуствовао
не очекујем ништа. Сваку покуду од њега доживљавам као похвалу.

Barem ovde je u pravu..

Bogomajka se kod nas uvuklo preko Rimokatolika, pošto Latinci nisu voleli grčki Θεοτόκος (Teotokos), tj. Bogorodica, pa su rekli Dei Mater, Bogomajka, navodno da se time suprostave raznim jereticima i sektašima koji su govorili različite jeresi. Mada imaju Dei Genitrix, tj. Bogorodica, ali njima se više svidelo Dei Mater.  

Драги,  како би било да прочиташ нпр. Догматику светог Јустина? У 2. и 3. тому пише о Пресветој Богородици и Богомајци:

"Еванђеље потврђује да се божанско пророштво светог Пророка испунило: света Дева је заиста родила Емануила, тј. Бога с нама, Бога у телу, Богочовек, стога je она ваистину Мајка Божја, Богородица. Сам небески Благовесник објављује светој Деви да ће родити Сина Божје. Света Јелисавета, испунивши се Духа Светога, назива свету Деву Мајком Господа (ή Μήτηρ του Κυρίου), што показује да је сам назив: Богомајка, Богородица, од Духа Светога. Богоносни Апостол сведочи: посла Богь Сына своего единороднаго, раждаемаго отъ жены; — а жена од које се Он родио јесте света Дева Марија, због чега јој с правом припада назив: Богородица, Богомајка."

http://www.svetosavlje.org/biblioteka/AvaJustin/DogmatikaPravoslavneCrkve/DogmatikaPravoslavneCrkve62.htm

"Умрло тело Пресвете Богомајке предаје се гробу, а после три дана се узноси на небо.Свети Дамаскин благовести: Пресвето тело Богоматере полаже се у преславни гроб; и из њега после три дана васкрсава и узноси се на небо. Мати Божија је узвишенија од Анђелских Сила; Она је „радионица спасења нашег". Господ Христос је Богородицом извршио Богочовечански домострој спасења Стога: ништа милије од Мајке Божије."

www.svetosavlje.org/biblioteka/AvaJustin/DogmatikaPravoslavneCrkve/DogmatikaPravoslavneCrkve372.htm

Пишући о Богомајци у 3. тому своје Догматике, свети Јустин  равноправно користи израз "Богородица" и "Богомајка", цитирајући и богослужбене текстове са изразом "Богомајка", и свете Оце: Дамаскина, Теодора Студита, Јеврема Сиријца, Симеона Новог Богослова... код којих се такође налази овај израз.

И последње, а може бити и прво: У химни "Достојно јест..." певамо на свакој Литургији "...присноблаженују и пренепорочнују и матер Бога нашега".

Значи, потпуно је нетачно да је то преузето од римокатолика.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Bogomajka se kod nas uvuklo preko Rimokatolika

А код Грка се увукло преко св. Максима, св. Дамаскина, св. Григорија Ниског, св. Кирила Александријског и др. (в. http://www.4shared.com/get/JSw7_0wl/Lampe_Patristic_Greek_Lexicon_.html).

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ova tema ladno može da se nazove " Žalopojke Rodoljuba Lazića".Neverovatno.Čoveče,umeš li ti nešto drugo osim da kukumavčeš pa polovinu ove teme si ti ispisao sa svojim jadikovkama.Kukaš više od neke babe,stalno si ti nešto oštećen isteruješ neku pravdu valjda ti je to profesionalna deformacija.Ovo je strašno.

“There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love.”
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Проблем су квалитетни опоненти који имају достојанствено, хришћанско, држање, који не вређају никога, а упорно добијају опомене и банове. Својевремено је проблем био Родољуб, сада је то и ИванЈ. Ако Мила буде више писала вероватно ће постати и она.

А јединство у различитости, шта је са тим? Јел можемо да будемо иста Црква а да један верује да има митарства, а други не и сл.? Ја мислим да можемо. Ако можемо, онда та различитост не сме да буде, и није, оправдање за потпуно неодмерена и безразложна кажњавања (опомене, банови).

И докле ће се толерисати јефтине и јадне увреде које се константно упућују Родољубу Л.? Срамота!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ova tema ladno može da se nazove " Žalopojke Rodoljuba Lazića".Neverovatno.Čoveče,umeš li ti nešto drugo osim da kukumavčeš pa polovinu ove teme si ti ispisao sa svojim jadikovkama.Kukaš više od neke babe,stalno si ti nešto oštećen isteruješ neku pravdu valjda ti je to profesionalna deformacije.Ovo je strašno.

Меденица исповеда најчистије аријанство (сигурно не од превелике ерудиције), а Родољуб не јадикује, него се згражава што то на православном форуму пролази без последица. И то је "страшно"? Ја се досад нисам нешто "тужакала" модераторима, али ако сад станете на страну Меденици, принт копију ове теме (јер ценим да ће ме одмах избрисати) шаљем епископу, па се с њим договарајте.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Проблем су квалитетни опоненти који имају достојанствено, хришћанско, држање, који не вређају никога, а упорно добијају опомене и банове. Својевремено је проблем био Родољуб, сада је то и ИванЈ. Ако Мила буде више писала вероватно ће постати и она.

А јединство у различитости, шта је са тим? Јел можемо да будемо иста Црква а да један верује да има митарства, а други не и сл.? Ја мислим да можемо. Ако можемо, онда та различитост не сме да буде, и није, оправдање за потпуно неодмерена и безразложна кажњавања (опомене, банови).

И докле ће се толерисати јефтине и јадне увреде које се константно упућују Родољубу Л.? Срамота!

Које увреде? Наравно да је санкционисано, они који упућују увреде буду санкционисани.

Иначе, добро си приметио: свако ко овде дође и на сваки могући начин опструише рад форума биће са њега удаљен на период који одреди Администрација. Дакле, нико од нас није блесав ни луд.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Ova tema ladno može da se nazove " Žalopojke Rodoljuba Lazića".Neverovatno.Čoveče,umeš li ti nešto drugo osim da kukumavčeš pa polovinu ove teme si ti ispisao sa svojim jadikovkama.Kukaš više od neke babe,stalno si ti nešto oštećen isteruješ neku pravdu valjda ti je to profesionalna deformacije.Ovo je strašno.

Меденица исповеда најчистије аријанство (сигурно не од превелике ерудиције), а Родољуб не јадикује, него се згражава што то на православном форуму пролази без последица. И то је "страшно"? Ја се досад нисам нешто "тужакала" модераторима, али ако сад станете на страну Меденици, принт копију ове теме (јер ценим да ће ме одмах избрисати) шаљем епископу, па се с њим договарајте.

Само ви шаљите коме год желите, нема никаквих проблема. Меда није ни свештеник ни теолог ни учитељ Цркве. Он је мирјанин. Има право на своје мишљење, када вређа остале кориснике буде санкционисан и то је то.

А за Ваше претње добијате опомену.

Администрација.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ova tema ladno može da se nazove " Žalopojke Rodoljuba Lazića".Neverovatno.Čoveče,umeš li ti nešto drugo osim da kukumavčeš pa polovinu ove teme si ti ispisao sa svojim jadikovkama.Kukaš više od neke babe,stalno si ti nešto oštećen isteruješ neku pravdu valjda ti je to profesionalna deformacije.Ovo je strašno.

Меденица исповеда најчистије аријанство (сигурно не од превелике ерудиције), а Родољуб не јадикује, него се згражава што то на православном форуму пролази без последица. И то је "страшно"? Ја се досад нисам нешто "тужакала" модераторима, али ако сад станете на страну Меденици, принт копију ове теме (јер ценим да ће ме одмах избрисати) шаљем епископу, па се с њим договарајте.

Nisi se tužakala ovde ali kad god si pisala na forumu uvek si se javljala kad treba da se ironiše,oponira i "revnuje". Šalješ Episkopu kopiju teme?Jel ti to nas ucenjuješ?
“There are four questions of value in life... What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love.”
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Проблем су квалитетни опоненти који имају достојанствено, хришћанско, држање, који не вређају никога, а упорно добијају опомене и банове. Својевремено је проблем био Родољуб, сада је то и ИванЈ. Ако Мила буде више писала вероватно ће постати и она.

А јединство у различитости, шта је са тим? Јел можемо да будемо иста Црква а да један верује да има митарства, а други не и сл.? Ја мислим да можемо. Ако можемо, онда та различитост не сме да буде, и није, оправдање за потпуно неодмерена и безразложна кажњавања (опомене, банови).

И докле ће се толерисати јефтине и јадне увреде које се константно упућују Родољубу Л.? Срамота!

Које увреде? Наравно да је санкционисано, они који упућују увреде буду санкционисани.

Иначе, добро си приметио: свако ко овде дође и на сваки могући начин опструише рад форума биће са њега удаљен на период који одреди Администрација. Дакле, нико од нас није блесав ни луд.

Ко је од наведених, и на који начин, опструисао рад форума?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Заиста мислиш да сам ја баш толико луд? Пријатељу, остави Администрацију да ради свој посао. Не пада ми напамет да подносим рачуне свима коме се ћефне.

Поједини људи долазе на форум без и грама љубави према људима. Не, само правила, канони, закони... нема никакве слободе, као да смо у војсци. Овде треба поделити добре мисли, радост и љубав. Пошто појединци то нити желе нити хоће и на свакој теми њих неколико загаде нормалан разговор, следи оно што је крајња ствар на форуму а то је опомена и бан.

Иначе, слажем се са Тобом да можемо да будемо иста Црква где један верује у митарства а други не верује. Но, видиш да код неких не можемо да будемо иста Црква. размисли мало ко су ти, ко је спреман свакога да назове јеретиком, расколником итд...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

To su faktički sinonimi Mater Dei i Dei Genitrix, Theotókos - oba se upotrebljavaju u istom smislu i značenju:

Mary's divine motherhood

Mary's Divine motherhood is based on the teaching of the Gospels, on the writings of the Fathers, and on the express definition of the Church. St. Matthew (1:25) testifies that Mary "brought forth her first-born son" and that He was called Jesus. According to St. John (1:15) Jesus is the Word made flesh, the Word Who assumed human nature in the womb of Mary. As Mary was truly the mother of Jesus, and as Jesus was truly God from the first moment of His conception, Mary is truly the mother of God. Even the earliest Fathers did not hesitate to draw this conclusion as may be seen in the writings of St. Ignatius [72], St. Irenaeus [73], and Tertullian [74]. The contention of Nestorius denying to Mary the title "Mother of God" [75] was followed by the teaching of the Council of Ephesus proclaiming Mary to be Theotokos in the true sense of the word. [76]

Early writings

For the attitude of the Churches of Asia Minor and of Lyons we may appeal to the words of St. Irenaeus, a pupil of St. John's disciple Polycarp [145]; he calls Mary our most eminent advocate. St. Ignatius of Antioch, part of whose life reached back into apostolic times, wrote to the Ephesians (c. 18-19) in such a way as to connect the mysteries of Our Lord's life more closely with those of the Virgin Mary. For instance, the virginity of Mary, and her childbirth, are enumerated with Christ's death, as forming three mysteries unknown to the devil. The sub-apostolic author of the Epistle to Diognetus, writing to a pagan inquirer concerning the Christian mysteries, describes Mary as the great antithesis of Eve, and this iidea of Our Lady occurs repeatedly in other writers even before the Council of Ephesus. We have repeatedly appealed to the words of St. Justin and Tertullian, both of whom wrote before the end of the second century.

As it is admitted that the praises of Mary grow with the growth of the Christian community, we may conclude in brief that the veneration of and devotion to Mary began even in the time of the Apostles.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mater_Dei

http://www.newadvent.org/cathen/15464b.htm

http://campus.udayton.edu/mary/prayers/genitrix.html

http://idlespeculations-terryprest.blogspot.com/2010/10/theotokos-dei-genitrix.html

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Отворите посебну тему о овоме шта се започели и овидте дијалог. Оставите ову тему за питања упућена модератрима а која се тичу креатвиног рада.

Поједини чланови убијају било коју вољу за креативношћу. Лично ми се смучи када погледам поједине теме. Наравно, то су пролазне ствари и не може се убити дух радости ако имамо Литургију у нама.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Guest
Ова тема је за сада закључана и нису омогућени будући одговори.
×
×
  • Креирај ново...