Jump to content

"Đaci me gledaju bledo, pitaju me što ih smaram"


JESSY

Препоручена порука

2 minutes ago, Volim_Sina_Bozjeg рече

Vidimo šta PINK nudi, hajde da vidimo šta ŠKOLSTVO nudi!

Образовни систем се споро мења и покреће.Знам да су многи наставници напреднији у начину реализације градива у школи од онога како је препоручено и замишљено.Знамо ми одлично како је то доста затворен модел,креиран од неких,питање је колико има ефекта и ова дискусија.

Родитељи су преоптерећени најчешће обавезама да обезбеде новац,за нормалну егзистенцију,ако имају децу у школи,то је озбиљан притисак на буџет,немају времена ни да дођу на информације у школи,а поготову немају времена за озбиљније иницијативе.Сложена је то тема да би тако једноставно дошли до решења.

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

26 minutes ago, JESSY рече

да ли то све исто важи и за вртиће...? да ли је и у њима све досадно и непромењено...? 

Можда од вртића и треба кренути,ту већ има материјала за добру дискусију.Не може се занемарити вртић.

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

24 minutes ago, Volim_Sina_Bozjeg рече

Vidimo šta PINK nudi, hajde da vidimo šta ŠKOLSTVO nudi!

Значи преписао си од мене (знала сам да ћеш то питати). :)

Ајде сада да пишемо мало о Милошевићу. :)

И тако у круг. ;)

Не вреди.

 

Јачи од смрти и лажи

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Изгледа да се овде преплиће више тема,неке су само некима јасне.

Уколико је тема школа,ево интересантне чињенице,и један од аспеката у приступу теми

Када је Јапану било забрањено да улаже средства у војску, он је уложио у просвету и науку – око 20% бруто националног дохотка у вишегодишњем периоду – и то је резултирало огромним и брзим привредним развојем послератног Јапана. 

 

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

1 hour ago, Volim_Sina_Bozjeg рече

Verujem, da vam deca drhte od uzbudjenja, kad krecu u skolu, na zanimljive nastave i obilje novih informacija koje nikada nisu do sada culi a koje su upakovane od strane profesora tako, da su nadasve interesantne i PRAKTICKI primenjive u zivotu.

mA DA... koga vi zez a?

Медијско креирање стварности и обликовања,па и промовисање вредности,развили су код деце потребу да све буде забавно и узбудљиво,па тако и сви наставни садржаји.Не знам колико је Ђоковићу било увек узбудљиво лупати лопту рекетом сатима,али он је имао јасну мотивацију и циљ,који су покривали ону досадну страну сваког рада,па и тренинга.

Сећам се ученика на једној матурској екскурзији који одбијају да једу одличну храну у хотелском ресторану,јер желе само пицу,хамбургере ,грицкалице и кока колу,јер већ имају формиран укус,зато што најчешће то једу док су у школи.

Развијати позитивну и здраву мотивацију и свест да је живот леп,али не увек узбудљив,све има своје досадне и узвишене тренутке,а да најмање што живот јесте-то је јефтина забава.

Када се расправља о некој теми,веома је битно имати јасну слику шта су узроци,а шта последице,без тога нема правих решења.

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

15 minutes ago, Нифада рече

Медијско креирање стварности и обликовања,па и промовисање вредности,развили су код деце потребу да све буде забавно и узбудљиво,па тако и сви наставни садржаји.Не знам колико је Ђоковићу било увек узбудљиво лупати лопту рекетом сатима,али он је имао јасну мотивацију и циљ,који су покривали ону досадну страну сваког рада,па и тренинга.

Сећам се ученика на једној матурској екскурзији који одбијају да једу одличну храну у хотелском ресторану,јер желе само пицу,хамбургере ,грицкалице и кока колу,јер већ имају формиран укус,зато што најчешће то једу док су у школи.

Развијати позитивну и здраву мотивацију и свест да је живот леп,али не увек узбудљив,све има своје досадне и узвишене тренутке,а да најмање што живот јесте-то је јефтина забава.

Када се расправља о некој теми,веома је битно имати јасну слику шта су узроци,а шта последице,без тога нема правих решења.

Често се потенцира важност тих практичних и примњивих знања у животу.Међутим,о каквом животу је реч?

Имају ли у таквом моделу живота практичну примењивост знања из уметности,књижевности,веронауке (теологија).Људи се најчешће брину да ће деци у животу зафалити новца,па није лоше развијати различите компетенције_неки факултет,занат,курс...само да те живот на практичном плану не затекне неспремног.Међутим,ретко се ко сети да ће понекад некоме зафалити смисла у животу,а није мало оних којима је вера помогла.

Можда није лоше кренути од самог концепта живота,пре било какве приче о реформи школства,а и других концепата.

Сећам се приче садашњег митр.загребачког Порфирија као плод искуства у раду са зависницима од наркотика.Није мали број њих који су имали  одличне компетенције,образовање,али  су тражили  смисао ,нажалост на погрешном мјесту.

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

skolu da pretvorimo u pozoriste, da deci ije dosadno , jer najbitnije je da deci nije dosadno. A vidis u Japanu, Koreji , Kini , deca sde, ne smeju da pisnu , sama ciste toalete , hodnike i ucionice , ne smeju ni pitanje da postave na casu , pa vi vidite gde japan su i koreja(ne ona kimova ) , kina ... Nije do skole nego je do drustva , roditelja koji uce decu pogresnim vrednostima . U mom selu otac , jer to u trendu i jako postovanozanima je , gurnuo oba sina i prodaju droge , ni jedan nije docekao 30tu. Ovo je ekstreman slucaj ali uglavnom se o tome radi , rastu asocijalni , primitini , a sve spremni ljudi bes ikakvim moralnih ogranicenja , takav na je sistem i oni se tom sistemu prilagodjavaju. Naravno sistemu trebaju akvi ljudi pa se zdusno trudi da oh sto vise proizvede .

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Gde su naša deca u odnosu na japansku decu,wihove navike i vrednosti koje usvajau u školi,društvu porodici

Njima je na prvom mestu poštovanje prema hrani, profesorima i roditeljima, kada je sistemu obrazovanja u pitanju. Deca se posle svakog časa zahvaljuju profesoru na znanju. 

Nakon svakog obroka zahvaljuju  kuvaricama što su im skuvale.  Ovu decu uče baš pravim vrednostima i uče ih da budu pravi ljudi. 

 

  • Волим 1

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Zašto radnici Gugla šalju svoju decu u škole u kojima nema kompjutera

 srcu Silikonske doline (Kalifornija) postoji škola u koju zaposleni kompanija kao što su Gugl, Epl i Jahu šalju svoju decu. Ali, iako je u digitalnom središtu Amerike, u toj školi ne postoje ni jedan pametni telefon ili bilo koji drugi ekran.

Umesto toga, učitelji u Waldorf School of the Peninsula preferiraju iskustveni pristup učenju koji je u snažnom kontrastu s trendom da se učionica ispuni najnovijim elektronskim uređajima.

Pedagogija škole naglašava ulogu mašte u učenju i uzima holistički pristup koji integriše intelektualni, praktični i kreativni razvoj učenika.

Ali, činjenica da roditelji koji rade za najsnažnije tehnološke kompanije dovode u pitanje vrednost računara u edukaciji, nameće pitanje – da li je futuristični san o visokotehnološkim učionicama zaista u najboljem interesu novih generacija?

Globalni izveštaj OECD-a kaže da oni obrazovni sistemi koji su mnogo uložili u kompjutersku opremu „nisu doživeli nikakvo posebno poboljšanje“ u rezultatima PISA testova iz čitanja, matematike i nauke.

Najbolji obrazovni sistemi, poput onih u istočnoj Aziji, bili su vrlo oprezni u vezi s upotrebom tehnologije u svojim učionicama, navodi se u izveštaju. Učenici koji koriste računare vrlo često, postižu lošije rezultate od onih koji ih upotrebljavaju umereno.

Udruženja Valdorfskih škola Severne Amerike, objašnjava da njihov pristup koristi „s vremenom testirane istine o tome kako deca najbolje uče“.

Učitelji podstiču decu da uče putem umetničkog izražavanja i raznih aktivnosti poput slikanja, crtanja, umesto da uče informacije s računara. Taj kreativniji pristup edukaciji oživljava lekcije pa je puno delotvorniji od pokazivanja učenicima niza slika na ekranu.

„Lekcije vam prikazuju učitelji, a ne roboti, koji ne samo da se brinu o detetovoj edukaciji, nego i o njima kao pojedincima“, kažu iz Udruženja. „Čega se sećate iz učionice dok ste bili dete? Čest odgovor je: razrednih izleta, eksperimenata u laboratoriju ili prelepe priče. To su stvari koje ostaju s vama i 50 godina kasnije.“

Valdorfske učionice osmišljene su tako da se učenici osećaju opušteno i ugodno, uz prirodne drvene stolove i biljke. Ideja je da se odstrane uticaji kompjutera i podstakne snažniji angažman učitelja i učenika tokom lekcija.

Jedan od razloga zbog kojih roditelji koji rade u digitalnoj industriji za svoje dete biraju školu s niskim ili nikakvim udelom tehnologije je taj što takve škole decu uče veštinama inovativnog razmišljanja kakve mnogi poslodavci zahtevaju. Učenicima koji su „odrasli na tehnologiji” često manjka sposobnost šireg razmišljanja i rešavanja problema.

Sara Torn, direktor škole Akorn u Londonu, takođe preispituje pretpostavku da će ograničavanje ili izbacivanje tehnologije iz učionice loše uticati na buduću zapošljivost učenika.

Učenicima mlađima od 12 godina u toj školi je zabranjeno korišćenje mobilnih telefona i računara, zabranjeno im je gledanje filmova ili TV-a u bilo koje vreme, uključujući i praznike.

Cilj je postupna integracija elektronskih uređaja u razvitku deteta, a učenicima se dopušta gledati TV kada navrše 12 godina, i to samo dokumentarne filmove koje su prethodno odobrili roditelji. Internet je potpuno zabranjen do 16 godina – kod kuće i u školi, a računari se mogu koristiti samo kao deo kurikuluma kod dece starije od 14 godina.

Sara Torn tvrdi da su učenici pozitivno reagovali na ograničenja. Mlađi cene priliku za igru, a adolescenti koji su prešli u tu školu iz tradicionalnih škola priznaju da su sada srećniji.

Izvor: Gardian

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не могу да верујем да се људи и даље слажу са написним у овом тексту. :unbelieveble:

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

36 minutes ago, Џуманџи рече

Не могу да верујем да се људи и даље слажу са написним у овом тексту. :unbelieveble:

Treba čuti različita razmišljanja,koncepte,ne znači da se sa svim što pročitamo slažemo.

Nema dovoljno informacija vezano za ovu školu ili ove škole,možda je samo eksperiment.

Vrtići u Norveškoj koji organizuju boravak dece u prirodi,gde se igraju i sa životinjama,sve su popularniji.

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, Нифада рече

Treba čuti različita razmišljanja,koncepte,ne znači da se sa svim što pročitamo slažemo.

Вала, не треба. Ок, то је друга тема, али уопште, теза "деца су нам глупа (јер ми не умемо да им приступимо)" је ван сваке памети и не заслужује чак ни разматрање, а камо ли 2 теме о истој. 

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

2 minutes ago, Џуманџи рече

Вала, не треба. Ок, то је друга тема, али уопште, теза "деца су нам глупа (јер ми не умемо да им приступимо)" је ван сваке памети и не заслужује чак ни разматрање, а камо ли 2 теме о истој. 

Deca nisu glupa,nego svako vreme ističe svoje vrednosti.Ovo je vreme velikoe primene tehnologije u stvarnosti,pa i kada su deca u pitanju.Ima dece koja odlično poznaju rad na računarima,ali sve manje znaju,jer misle da se sve može naći na googlu.Razmišljanje neke tamo profesorke nikoga ne obavezuje,ali može da otvori temu o školi danas,sistemima obrazovanja kod nas i u svetu,i sl.

  • Волим 1

Нифада :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...