Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту

JESSY

Препоручена порука

WWW.NCBI.NLM.NIH.GOV

Many countries across the globe utilized medical and non-medical facemasks as non-pharmaceutical intervention for reducing the transmission and infectivity of coronavirus disease-2019...

Conclusion

The existing scientific evidences challenge the safety and efficacy of wearing facemask as preventive intervention for COVID-19. The data suggest that both medical and non-medical facemasks are ineffective to block human-to-human transmission of viral and infectious disease such SARS-CoV-2 and COVID-19, supporting against the usage of facemasks. Wearing facemasks has been demonstrated to have substantial adverse physiological and psychological effects. These include hypoxia, hypercapnia, shortness of breath, increased acidity and toxicity, activation of fear and stress response, rise in stress hormones, immunosuppression, fatigue, headaches, decline in cognitive performance, predisposition for viral and infectious illnesses, chronic stress, anxiety and depression. Long-term consequences of wearing facemask can cause health deterioration, developing and progression of chronic diseases and premature death. Governments, policy makers and health organizations should utilize prosper and scientific evidence-based approach with respect to wearing facemasks, when the latter is considered as preventive intervention for public health.

---------------------

Nemoguće da Tehnokrata Tiranin nije znao za štetnost ove idiotske mere pre nego što ju je administrirao globalno.

Tako da možemo zaključiti da Tehnokrata Tiranin ima loše namere.

Подели на овим сајтовима

пре 42 минута, Tumaralo. рече

Treba da bude informisano o Agendi ukoliko će istu sprovoditi demokratski izabrani predsednik.

Ko je Agendu sastavio, zašto, ko finansira sve itd.

Naravno... što i dalje ne znači da nije po ukusu birača...

пре 42 минута, Tumaralo. рече

Ne, nego sam rekao i kada su pokolji počeli i glad vladala, mase ljudi na Zapadu nisu to mogle da vide čak i kada su novine pisale o tome.

Francuski, engleski komunisti...i dalje su verovali u Lepe Priče.

To je jedan primer ljudske psiholoigje a ima ih bezbroj, kroz istoriju i u svakodnevnom životu, na individualnom i kolektivnom nivou. Optimism bias.

Isto tako čitav svet upravo tone u Ambis a mase govore "još samo da se primi treća vakcina i sve vraća u normalu". Međutim, ludački karakter samih mera bi trebalo da nas navedu na uzbunu.

Razumeo sam*... sve do ovog dela "isto tako"... to sam i prokomentarisao... okolnost da se nešto nekad u istoriji desilo ne ukazuje na to da je danas "isto tako" samo zato što ti to kažeš... pogotovo kada uopšte ne deluje da se dešava bilo šta slično pokoljima i gladi Sovjetskog Saveza... ni blizu...

* iako se naravno ne slažem da neko nije mogao da vidi ono što je video... neki su to pravdali drugim stvarima, neki nisu znali... a novine su pisale o tome jasno, nedvosmisleno i sasvim jednostavno jer su imale informacije... nisu morale da traže od ljudi da im veruju na osnovu "čitanja između redova", zavera i slično...

А роб твој и робиња твоја што ћеш имати нека буду од онијех народа који ће бити око вас, од њих купујте роба и робињу.

Подели на овим сајтовима

пре 40 минута, Tumaralo. рече
WWW.NCBI.NLM.NIH.GOV

Many countries across the globe utilized medical and non-medical facemasks as non-pharmaceutical intervention for reducing the transmission and infectivity of coronavirus disease-2019...

Conclusion

The existing scientific evidences challenge the safety and efficacy of wearing facemask as preventive intervention for COVID-19. The data suggest that both medical and non-medical facemasks are ineffective to block human-to-human transmission of viral and infectious disease such SARS-CoV-2 and COVID-19, supporting against the usage of facemasks. Wearing facemasks has been demonstrated to have substantial adverse physiological and psychological effects. These include hypoxia, hypercapnia, shortness of breath, increased acidity and toxicity, activation of fear and stress response, rise in stress hormones, immunosuppression, fatigue, headaches, decline in cognitive performance, predisposition for viral and infectious illnesses, chronic stress, anxiety and depression. Long-term consequences of wearing facemask can cause health deterioration, developing and progression of chronic diseases and premature death. Governments, policy makers and health organizations should utilize prosper and scientific evidence-based approach with respect to wearing facemasks, when the latter is considered as preventive intervention for public health.

---------------------

Nemoguće da Tehnokrata Tiranin nije znao za štetnost ove idiotske mere pre nego što ju je administrirao globalno.

U međuvremenu:

WWW.DANAS.RS

Epidemiolog i član Kriznog štaba dr Predrag Kon izjavio je da zaštitne maske treba nositi i u baštama kafića i ocenio kako je česta pojava je da se preporuke shvataju kao neobavezne.

Подели на овим сајтовима

пре 2 минута, Tumaralo. рече

U međuvremenu:

Паааа...препорука по самој својој дефиницији не може бити обавезна. Иначе се не би звала "препорука" :)  Човек је мајстор у давању тотално некохерентних, смешних и небулозних изјава. Далеко од тога да му је ово први пут.

Подели на овим сајтовима

Dr. Fauci: Double-masking makes ‘common sense’ and is likely more effective :coolio:confused1:))

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Подели на овим сајтовима

The original scientific paper establishing RT-PCR tests as the way to identify COVID-19 in individuals, thus fueling the lockdowns across the globe, has been thoroughly debunked by scientists, who call the tests “useless” and “completely unsuitable” to find COVID-19, given they were developed without even having access to the virus itself.

The recently published report examined the original Corman-Drosten paper, in which Real Time Polymerase Chain Reaction (RT-PCR/PCR) tests were proposed as a validated means to detect COVID-19. The protocol proposed is used in around 70% of tests globally and by over one hundred governments. These tests promptly became the motivating factor behind the international phenomenon of nation-wide lockdowns, as cases of the virus were reported to rise.

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Подели на овим сајтовима

пре 7 часа, Tumaralo. рече
WWW.NCBI.NLM.NIH.GOV

Conclusion

---------------------

Super ti je ovo... izgleda skoro kao pravi naučni rad izdat u pravom naučnom časopisu... najbolje do sad...

А роб твој и робиња твоја што ћеш имати нека буду од онијех народа који ће бити око вас, од њих купујте роба и робињу.

Подели на овим сајтовима

"𝒦𝒶𝓀ℴ 𝓅𝒶𝒹ℯ 𝓈 𝓃ℯ𝒷𝒶, 𝓏𝓋ℯ𝓏𝒹ℴ 𝒹𝒶𝓃𝒾𝒸ℯ, 𝓀𝒸́ℯ𝓇𝒾 𝓏ℴ𝓇𝒾𝓃𝒶? 𝒦𝒶𝓀ℴ 𝓈ℯ ℴ𝒷ℴ𝓇𝒾 𝓃𝒶 𝓏ℯ𝓂𝓁𝒿𝓊 𝓀ℴ𝒿𝒾 𝓈𝒾 ℊ𝒶𝓏𝒾ℴ 𝓃𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ?𝒜 ℊℴ𝓋ℴ𝓇𝒾ℴ 𝓈𝒾 𝓊 𝓈𝓇𝒸𝓊 𝓈𝓋ℴ𝓂: ℐ𝓏𝒶𝒸́𝒾 𝒸́𝓊 𝓃𝒶 𝓃ℯ𝒷ℴ, 𝓋𝒾𝓈̌ℯ 𝓏𝓋ℯ𝓏𝒹𝒶 ℬℴ𝓏̌𝒿𝒾𝒽 𝓅ℴ𝒹𝒾ℊ𝓃𝓊𝒸́𝓊 𝓅𝓇ℯ𝓈𝓉ℴ 𝓈𝓋ℴ𝒿, 𝒾 𝓈ℯ𝓈̌𝒸́𝓊 𝓃𝒶 ℊℴ𝓇𝒾 𝓏𝒷ℴ𝓇𝓃ℴ𝒿 𝓃𝒶 𝓈𝓉𝓇𝒶𝓃𝒾 𝓈ℯ𝓋ℯ𝓇𝓃ℴ𝒿;ℐ𝓏𝒶𝒸́𝒾 𝒸́𝓊 𝓊 𝓋𝒾𝓈𝒾𝓃ℯ 𝓃𝒶𝒹 ℴ𝒷𝓁𝒶𝓀ℯ, 𝒾𝓏𝒿ℯ𝒹𝓃𝒶𝒸̌𝒾𝒸́𝓊 𝓈ℯ 𝓈 𝒱𝒾𝓈̌𝓃𝒿𝒾𝓂.𝒜 𝓉𝒾 𝓈ℯ 𝓊 𝓅𝒶𝓀𝒶ℴ 𝓈𝓋𝓇𝓏̌ℯ, 𝓊 𝒹𝓊𝒷𝒾𝓃𝓊 ℊ𝓇ℴ𝒷𝓃𝓊."                                                                         

Подели на овим сајтовима

NOVA.RS

Medicinske sestre iz respiratorne jedinice Opšte bolnice “Dr Laza K. Lazarević” u Šapcu, gde su smešteni najteže oboleli od kovida 19, odlučile su da ispričaju kako izgleda njihova svakodnevna borba...

Подели на овим сајтовима

"𝒦𝒶𝓀ℴ 𝓅𝒶𝒹ℯ 𝓈 𝓃ℯ𝒷𝒶, 𝓏𝓋ℯ𝓏𝒹ℴ 𝒹𝒶𝓃𝒾𝒸ℯ, 𝓀𝒸́ℯ𝓇𝒾 𝓏ℴ𝓇𝒾𝓃𝒶? 𝒦𝒶𝓀ℴ 𝓈ℯ ℴ𝒷ℴ𝓇𝒾 𝓃𝒶 𝓏ℯ𝓂𝓁𝒿𝓊 𝓀ℴ𝒿𝒾 𝓈𝒾 ℊ𝒶𝓏𝒾ℴ 𝓃𝒶𝓇ℴ𝒹ℯ?𝒜 ℊℴ𝓋ℴ𝓇𝒾ℴ 𝓈𝒾 𝓊 𝓈𝓇𝒸𝓊 𝓈𝓋ℴ𝓂: ℐ𝓏𝒶𝒸́𝒾 𝒸́𝓊 𝓃𝒶 𝓃ℯ𝒷ℴ, 𝓋𝒾𝓈̌ℯ 𝓏𝓋ℯ𝓏𝒹𝒶 ℬℴ𝓏̌𝒿𝒾𝒽 𝓅ℴ𝒹𝒾ℊ𝓃𝓊𝒸́𝓊 𝓅𝓇ℯ𝓈𝓉ℴ 𝓈𝓋ℴ𝒿, 𝒾 𝓈ℯ𝓈̌𝒸́𝓊 𝓃𝒶 ℊℴ𝓇𝒾 𝓏𝒷ℴ𝓇𝓃ℴ𝒿 𝓃𝒶 𝓈𝓉𝓇𝒶𝓃𝒾 𝓈ℯ𝓋ℯ𝓇𝓃ℴ𝒿;ℐ𝓏𝒶𝒸́𝒾 𝒸́𝓊 𝓊 𝓋𝒾𝓈𝒾𝓃ℯ 𝓃𝒶𝒹 ℴ𝒷𝓁𝒶𝓀ℯ, 𝒾𝓏𝒿ℯ𝒹𝓃𝒶𝒸̌𝒾𝒸́𝓊 𝓈ℯ 𝓈 𝒱𝒾𝓈̌𝓃𝒿𝒾𝓂.𝒜 𝓉𝒾 𝓈ℯ 𝓊 𝓅𝒶𝓀𝒶ℴ 𝓈𝓋𝓇𝓏̌ℯ, 𝓊 𝒹𝓊𝒷𝒾𝓃𝓊 ℊ𝓇ℴ𝒷𝓃𝓊."                                                                         

Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, fsa рече
NOVA.RS

Medicinske sestre iz respiratorne jedinice Opšte bolnice “Dr Laza K. Lazarević” u Šapcu, gde su smešteni najteže oboleli od kovida 19, odlučile su da ispričaju kako izgleda njihova svakodnevna borba...

Prica mi jedan drugar fizioteraperut u bolnici u smederevu i bio kao ispomoc u kovid bolnici isto smederevo, kaze da najtezi pacijenti umiru bas u teskim mukama. 

Подели на овим сајтовима

WWW.DW.COM

Češka beleži najviše mrtvih u pandemiji na milion stanovnika. Lekari razlog nalaze i u gojaznosti – Česi su najdeblji u celoj Evropskoj uniji. Veza između gojaznosti i povećanog rizika od...

Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Креирај ново...