Jump to content

Препоручена порука

пре 59 минута, st.anger рече

možda ako prizivamo na slijepo, magijski, paganski i farisejski, i to je možda najveći grijeh, glumiti ljubav...i nećemo biti prepoznati od Hrista ako je to postala hronična bolest tj. tvrdovratost

Највећи грех је призивати Христа, а хулити на Духа Светог. То је могуће и при призивању које је лишено паганског, фарисејског и слепог приступа.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 1k
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Популарни чланови у овој теми

Постоване слике

Da li Hristos govori u pričama kako bi spasio narod?

Kako to da je nekima dato u Tajnama a nekima u pričama?

пре 3 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Све ово у причама говори Исус људима, и без прича ништа им не говораше.

Tweet thisPost on Facebook

 

35

Да се испуни што је речено преко пророка који говори: Отворићу у причама уста своја, исказаћу сакривено од постања свијета.

 

 

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 9 минута, Васијан рече

Питајте Вашег жупника, или неког ауторитета у Вас, како се тумаче ови одломци из Јевађеља, он ће Вам дати одговор.

 

Mislim da se to odnosi na nas kršćane, da si ne umislimo  da smo u prednosti nad nekrštenima ili mi smo u Crkvi - spašeni . Onda mi govori da Krist- Crkva nema granica. 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Da li Hristos govori u pričama kako bi spasio narod?

Kako to da je nekima dato u Tajnama a nekima u pričama?

 

Брате, Тајне о којима Исус говори нису Св. Тајне Цркве Божије, већ тајне у контексту нечега неоткривеног за свет, а познање тајни Царства је познање Откривења Божијег.

"10-12. И приступивши ученици рекоше му: Зашто им говориш у причама. А он одговарајући рече им: Зато што је вама дано да знате тајне Царства небескога, а њима није дано. Јер ко има, даће му се, и претећи ће му; а ко нема узеће му се и оно што има.
 
Ученицима много тога што је Христос говорио није било јасно, те су зато дошли да Га, као представници народа, упитају за објашњење. А Он им каже: „Вама је дано да знате тајне“, то јест, „дано вам је, пошто у себи имате жељу и ревности да сазнате. А онима који немају ревности то није дано“. Онај који тражи, налази, па зато и каже: „Тражите и даће вам се“.[3] Видиш, како је овде Господ испричао причу, али су само ученици затражили (објашњење) и добили (одговор). Зато смо добро рекли да се ономе који има ревности даје знања у изобиљу. А од онога који нема духовне ревности, ни достојан ум, узеће се чак и оно што мисли да има. То значи да ако има и најмању искрицу добра у себи, угасиће је, ако на њу не дува и не распали је Духом, и духовним делима.
13. Зато им говорим у причама, јер гледајући не виде, и слушајући не чују, нити разумију.
 
Обрати пажњу, јер се овде даје одговор онима који кажу да су неки људи зли по природи или од Бога. Они говоре да је и Христос казао: „Вама је дано да познате тајне, а Јеврејима није дано.“ Онима који ово тврде одговарамо, уз помоћ Божју, да је Господ све људе створио таквим да по природи могу да разумеју оно што је потребно, јер Он „обасјава сваког човека који долази на свет“,[4] али нас је помрачила наша слободна воља. То се и овде каже, јер Христос говори да они гледајући по природи, то јест, будући створени од Бога такви да могу да разумеју, ипак не виде по свом слободном избору и слушајући, то јест, од Бога створени такви да чују и да разумеју, они ипак не чују нити разумеју по свом слободном избору. Кажи ми, зар они нису видели чудеса Христова? Јесу, али намерно су покрили очи и осудили га. Ово је, дакле, значење речи: „гледајући не виде…“ Затим Господ наводи пророка као сведока.
 
14-15. И испуњава се на њима пророштво Исаијино, које говори: Ушима ћете чути, и нећете разумјети; и очима ћете гледати, и нећете видјети! Јер је отврднуло срце овога народа, и ушима тешко чују, и очима својим зажмурише да како очима не виде, и ушима не чују, и срцем не разумију и не обрате се да их исцијелим.
 
Видиш шта каже ово пророштво? Ви не разумете, не зато што сам Ја отврднуо ваше срце већ зато што је оно само отврднуло (од греха), иако је претходно било осетљиво и меко, јер оно што је отврднуло, некада је морало бити меко. А када им је отврднуло срце, они су „зажмурили“ очима. Пророк не каже да им је Бог затворио очи, већ да су то они сами учинили, по својој властитој вољи. „А, то су“, каже, „учинили како се не би обратили да их исцелим.“ Дакле, они су се по злој вољи потрудили да остану неисцељени и непокајани.
 
16-17. А благо вашим очима што виде и ушима вашим што чују. Јер заиста вам кажем, да су многи пророци и праведници жељели видјети што ви видите, а не видјеше; и чути што ви чујете, и не чуше.
 
Чак су телесне очи и уши апостола блажене. Али су још више достојне блаженства њихове душевне очи и уши, јер су препознале Христа. Он апостоле ставља изнад пророка, зато што су они и телесно видели Христа, а пророци само мислено и што се пророци нису удостојили толиких тајни и таквог знања као апостоли. У две ствари, дакле, апостоли превазилазе пророке: најпре тиме што су Христа видели телесним очима, а затим што су научени духовнијем разумевању божанских тајни. Потом Господ објашњава причу својим ученицима:"

https://svetosavlje.org/tumacenja-svetog-evandjelja-po-mateju/16/

Св. Теофилакт Охридски

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 42 минута, kopitar рече

I doći će s istoka i zapada, sa sjevera i juga i sjesti za stol u kraljevstvu Božjem.

Dali se ovo odnosi na nekrstene ?

Da li će neko doći i sa istoka i zapada, sa sjevera i juga a da neće znati neke od Hristovih priča iako nikada nije čuo da je to Hristos pričao okupljenom narodu tada i tada, kako je to navedeno u našem svetom pismu?

Izgleda da je po meni Hristos nekima dao u Tajnama a nekima u pričama, koje su tu od postanka sveta i sadrže sve tajne postojanja upravo one Tajne koje mi srećom direktno uzimamo.

Voleo bi da mi neko objasni sve ovo.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 7 минута, kopitar рече

Mislim da se to odnosi na nas kršćane, da si ne umislimo  da smo u prednosti nad nekrštenima ili mi smo u Crkvi - spašeni . Onda mi govori da Krist- Crkva nema granica. 

 

Кажем Вам, упитајте Вашег жупника, Он ће Вам рећи.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 минута, Васијан рече

10-12. И приступивши ученици рекоше му: Зашто им говориш у причама. А он одговарајући рече им: Зато што је вама дано да знате тајне Царства небескога, а њима није дано. Јер ко има, даће му се, и претећи ће му; а ко нема узеће му се и оно што има.

Vratiću se kasnije na ovo.

 

пре 7 минута, Васијан рече

13. Зато им говорим у причама, јер гледајући не виде, и слушајући не чују, нити разумију.

I na ovo.

 

пре 8 минута, Васијан рече

14-15. И испуњава се на њима пророштво Исаијино, које говори: Ушима ћете чути, и нећете разумјети; и очима ћете гледати, и нећете видјети! Јер је отврднуло срце овога народа, и ушима тешко чују, и очима својим зажмурише да како очима не виде, и ушима не чују, и срцем не разумију и не обрате се да их исцијелим.
 

Sad bi već imao pitanja ali sačekaću.

 

пре 9 минута, Васијан рече

16-17. А благо вашим очима што виде и ушима вашим што чују. Јер заиста вам кажем, да су многи пророци и праведници жељели видјети што ви видите, а не видјеше; и чути што ви чујете, и не чуше.

Kako je moguće brate mili da su mnogi proroci hteli da vide a nijesu mogli i čuti a nijesu mogli ako su bili proroci i pravednici a uzimajući u obzir objašnjenje ovog svetitelja koje si nam postavio.

Da objasnim svetitelj ovde kaže da NAROD NE ŽELI DA ČUJE I VIDI. A Hristos govori da su mnogi želeli da Ga čuju i vide onako kako Ga sada vide svi a pogotovo učenici kojima su date Tajne.

Nadalje Hristos se žali na KNJIŽEVNIKE koji ubiše REČ a narod pre nego li im počinje bilo kakvu propoved u PRIČAMA naziva izgubljenim ovcama bez pastira.

Hristos ovde sve vreme meni govori, da narod ne vidi i ne čuje, jer su im KNJIŽEVNICI I FARISEJI sakrili REČ a ne da sada NAROD NJEGA NE SLUŠA. On je upravo došao da popravi Reč, DA SE ČUJU PRIČE KOJE IMAJU SVE TAJNE POSTANKA SVETA. Da se čuje direktna Reč bez da je književnici i fariseji falsifikuju, jer onda narodu zaista otupe uši i oslabi sluh od slabe muzike i teksta prepravljenog izknjiževnisanog isfareisanog, LAŽNOG.

пре 32 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Јер ко има, даће му се, и претећи ће му; а ко нема, узеће му се и оно што има.

Definitivno izgubljen narod (izgubljene ovce kako ih je hristos nazvao pre svake propovedi) NEMA REČ jer je uništena književnicima i farisejima. Dakle Hristos ovde bre mora nekog da spašava (narod) a ne da konstatuje gubitak.

 

пре 36 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Све ово у причама говори Исус људима, и без прича ништа им не говораше.

Tweet thisPost on Facebook

 

35

Да се испуни што је речено преко пророка који говори: Отворићу у причама уста своја, исказаћу сакривено од постања свијета.

 

36

Тада отпусти Исус народ, и дође у кућу. И приступише му ученици његови говорећи: Протумачи нам причу о кукољу на њиви.

Hristos mora da daje direktnu priču kroz USTA SVOJA jer prorok tako reče da se izbegne književščina i farisejština. Dakle Hristos ne konstatuje da je narod gluv i slep, nego ga spašava bre PRIČAMA KROZ USTA SVOJA.

 

пре 39 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Јер је отврднуло срце овога народа, и ушима тешко чују, и очима својим зажмурише да како очима не виде, и ушима не чују, и срцем не разумију, и не обрате се да их исцијелим.

Hristos je utvrdio posledice zašto narod ne dolazi k Njemu da se isceli, jer su književnici i fariseji ubili uši i oči narodu a HRISTOS KROZ USTA SVOJA PRIČAMA MORA IH OŽIVETI.

Eto toliko ovo je moje sagledavanje praštaj.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Рече им Исус: Разумијете ли све ово? Рекоше му: Да, Господе!

 

52

А он им рече: Зато је сваки књижевник који се научио Царству небескоме као домаћин који износи из ризнице своје ново и старо.

 

53

И када сврши Исус приче ове, отиде оданде.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Pricali smo o Hristu, pa o prepoznavanju. Kako mi prepoznajemo  i kako nas prepoznaje Hrist.

Pricali smo i o ljuabavi i kako je bog ljubav i kako  trebamo imati ljubavi medjusobno kao hriscani i prema bogu i drugim ljudim.


Iz moje perspektive gledanja na stvar, a ima veze sa ovom celom pricom, zanimljiv je deo iz Jevandjelja, koji se cesto navodi,....Јер где су два или три сабрана у име моје, онде сам и ја међу њима..... Ja imam neko svoje misljenje o ovome, ali, bih ipak da postavim tumacenje ovog stiha sv. Kiprijana Kartaginskog u delu,  Jedinstvo Katolicanske crkve :

"12. Нека се нико не вара погрешним тумачењем оног штo је Гoспoд казаo: "где су два или три сабрана у име моје, онде сам и ја међу њима" (Мт 18,20). Они лажни тумачи који кваре еванђеље тo навoде, а прећуткују оно штo је претходно казано. Наводе један део дoк други лукавo прикривају. Каo што су сами oдсечени oд Цркве, такo одсецају и смисаo овог стиха. Када је Гoспoд свoјим ученицима на срце стављаo једнoмислије и мир, рекаo је: "Заиста вам кажем: акo се два oд вас слoже на  земљи, у било којој ствари за коју се узмоле даће им Oтац мој кoји је на небесима. Јер где су два или три сабрана у име моје, онде сам и ја међу њима " (Мт 18,19-20). Гoспoд пoказује да се не даје више мнoжини негo простодушности оних који моле. Вели: "акo се два oд вас слoже на  земљи [....]". Раније је истакао једнoмисленост и ставиo је испред свега слoгу мира, непрекиднo и истрајанo учећи да се мoрамo слагати. Али какo се мoже с неким слагати, oнај кo није слoжан са самим телoм Цркве и са свом браћoм? Какo се два или три  мoгу састати у Христoвo име ако су oдељени oд Христа и његoвог еванђеља? Јер нисмo ми oтишли oд њих негo oни oд нас. Јереси и раскoли настали су касније. Када, дакле, стварају за себе одељене скупштине, напуштају врелo и извoр истине. Док Гoспoд гoвoри o свoјoј Цркви и гoвoри oнима кoји су у Цркви, да акo буду слoжни, акo се буду пo његoвој вољи и запoвести једнoмислено мoлили, чак и акo се скупе само два или три, мoгу измолити oд Бoжјега величанства оно штo траже. Јер каже: "где су два или три сабрана у име моје, онде сам и ја међу њима". Oн је са простима и мирнима, са oнима кoји се бoје Бoга и врше запoвести Његове. Господ каже да је са њима, иакo су [само] двoјица или трoјица. Такo је било и са трoјицoм младића у oгњенoј пећи (Дан 3,1-17). Пошто су пред Бoгoм били смирени и међусoбно слoжни, освежавао их је рoсом усред oгња кoји их је oкруживао. Биo је тако и уз двoјицу Апoстoла затвoрених у тамници јер су били смирени и једнoмислени. Отворивши врата тамнице, опет их је довео на трг да пренесу народу реч кoју су верно проповедали (Да 5,19). У запoвести свoје, дакле, ставља и говори: "где су два или три сабрана у име моје, онде сам и ја међу њима". Али не oдваја тиме људе oд Цркве Онај кoји је Цркву устанoвиo и Који је твoри. Oн невернима замера неслoгу, а свoјoм речју вернима препoручује мир, учећи нас да је бoље бити с двoјицoм или трoјицoм кoји се мoле једнoмислено негo с брoјним раскoлницима. Такође показује да се више пoстиже сложном молитвом некoлицине,  негo нескладнoм мoлитвoм мнoгих. "


Malo je tekst duzi. Kljucna stvar i smisao ovog teksta je, da u molitvi mora postojati jednomislije i mir kod onih koji nesto traze od Boga. Samo u tom slucaju, kada se dvoje ili troje mole, Bog je medju njima.

Jasno je iz ovog tumacenja, da ipak nije dovoljno samo da se skupimo i da mislimo, da ce Bog da bude izmedju nas. Ipak moraju biti ispunjeni i uslovi jednomislija i sloge medju nama, da bi molitva bila uslisena od strane boga.

Ako to imamo, tek onda imamo i Boga i ljubav i sve ostalo. Zbog toga je i valjda, vrlo opasno odvajati se od Crkve i praviti raskole. Jer, kako  kaze i Kiprijan, .... kада, дакле, стварају за себе одељене скупштине, напуштају врелo и извoр истине.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 14 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Vratiću se kasnije na ovo.

 

I na ovo.

 

Sad bi već imao pitanja ali sačekaću.

 

Kako je moguće brate mili da su mnogi proroci hteli da vide a nijesu mogli i čuti a nijesu mogli ako su bili proroci i pravednici a uzimajući u obzir objašnjenje ovog svetitelja koje si nam postavio.

Da objasnim svetitelj ovde kaže da NAROD NE ŽELI DA ČUJE I VIDI. A Hristos govori da su mnogi želeli da Ga čuju i vide onako kako Ga sada vide svi a pogotovo učenici kojima su date Tajne.

Nadalje Hristos se žali na KNJIŽEVNIKE koji ubiše REČ a narod pre nego li im počinje bilo kakvu propoved u PRIČAMA naziva izgubljenim ovcama bez pastira.

Hristos ovde sve vreme meni govori, da narod ne vidi i ne čuje, jer su im KNJIŽEVNICI I FARISEJI sakrili REČ a ne da sada NAROD NJEGA NE SLUŠA. On je upravo došao da popravi Reč, DA SE ČUJU PRIČE KOJE IMAJU SVE TAJNE POSTANKA SVETA. Da se čuje direktna Reč bez da je književnici i fariseji falsifikuju, jer onda narodu zaista otupe uši i oslabi sluh od slabe muzike i teksta prepravljenog izknjiževnisanog isfareisanog, LAŽNOG.

Definitivno izgubljen narod (izgubljene ovce kako ih je hristos nazvao pre svake propovedi) NEMA REČ jer je uništena književnicima i farisejima. Dakle Hristos ovde bre mora nekog da spašava (narod) a ne da konstatuje gubitak.

 

Hristos mora da daje direktnu priču kroz USTA SVOJA jer prorok tako reče da se izbegne književščina i farisejština. Dakle Hristos ne konstatuje da je narod gluv i slep, nego ga spašava bre PRIČAMA KROZ USTA SVOJA.

 

Hristos je utvrdio posledice zašto narod ne dolazi k Njemu da se isceli, jer su književnici i fariseji ubili uši i oči narodu a HRISTOS KROZ USTA SVOJA PRIČAMA MORA IH OŽIVETI.

Eto toliko ovo je moje sagledavanje praštaj.

Sviđa mi se objašnjenje . Izgleda da  je i nakon 2000 godina situacija ista .

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 38 минута, Васијан рече

Ученицима много тога што је Христос говорио није било јасно, те су зато дошли да Га, као представници народа, упитају за објашњење. А Он им каже: „Вама је дано да знате тајне“, то јест, „дано вам је, пошто у себи имате жељу и ревности да сазнате. А онима који немају ревности то није дано“. Онај који тражи, налази, па зато и каже: „Тражите и даће вам се“.[3] Видиш, како је овде Господ испричао причу, али су само ученици затражили (објашњење) и добили (одговор). Зато смо добро рекли да се ономе који има ревности даје знања у изобиљу. А од онога који нема духовне ревности, ни достојан ум, узеће се чак и оно што мисли да има. То значи да ако има и најмању искрицу добра у себи, угасиће је, ако на њу не дува и не распали је Духом, и духовним делима.

Mislim svaka čast svetitelju ali da je ovo meni rekao ja bi se samo krenuo i otišao.

Prvo što primetim da su učenici po  njemu došli da ga pitaju kao predstavnici naroda koji eto žele da saznaju više od onoga što su samo slušali na poljani. A Isus im govori eto fina revnost i od svih okupljenih tamo na onoj poljani samo tju vama objasniti priču. I tako neki dobiju a oni na poljančetu izgubiše.

Ja nemam taj osećaj da je Hristos to govorio učenicima, već ono što ja vidim jeste da je Hristos konstatovao potpuno dezorjentisan narod, potpuno izgubljene ovce bez pastira i bilo mu je jasno da je to posledica FARISEJA I KNJIŽEVNIKA. 

Očekivati da se jedna tako dezorijentisana gomila ovaca koja prvi put sada čuje PRIČU KOJA NOSI U SEBI TAJNE POSTANJA SVETA odmah sabere ozdravi i potrči po razjašnjenje Hristu za dodatnim znanjem je za mene manje verovatna od ove koju ja sagledavam.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 14 минута, Volim_Sina_Bozjeg рече

Mislim svaka čast svetitelju ali da je ovo meni rekao ja bi se samo krenuo i otišao.

Prvo što primetim da su učenici po  njemu došli da ga pitaju kao predstavnici naroda koji eto žele da saznaju više od onoga što su samo slušali na poljani. A Isus im govori eto fina revnost i od svih okupljenih tamo na onoj poljani samo tju vama objasniti priču. I tako neki dobiju a oni na poljančetu izgubiše.

Ja nemam taj osećaj da je Hristos to govorio učenicima, već ono što ja vidim jeste da je Hristos konstatovao potpuno dezorjentisan narod, potpuno izgubljene ovce bez pastira i bilo mu je jasno da je to posledica FARISEJA I KNJIŽEVNIKA. 

Očekivati da se jedna tako dezorijentisana gomila ovaca koja prvi put sada čuje PRIČU KOJA NOSI U SEBI TAJNE POSTANJA SVETA odmah sabere ozdravi i potrči po razjašnjenje Hristu za dodatnim znanjem je za mene manje verovatna od ove koju ja sagledavam.

No doduše nešto razmišljam možda je kontekst u kom je vasjan umetnuo svetiteljevu misao neodgovarajući pa mi zbog toga deluje protivna mojoj.

U suštini ako svetitelj pod tim predstavnicima naroda kako je nazvao učenike misli na onaj deo naroda, koji je slušajući Hrista spoznao Tajnu u Njegovim pričama i ako je taj deo naroda rado Hrista i dalje slušao u drugim pričama koje se kod Hrista naravno sve vreme nadovezuju i svaka nova priča potvrdjuje staru te iz nove saznaš više, dakle ako su Hristove reči ostale u nekome dobro zasadjene a ne onako uzete trenutno u plamenu u srce pa se posle ugasile, onda imamo dobar kontekst, jer za razliku od Književnika i Fariseja, Hristove reči su one koje uzrastaju i koje su MNOGO, dakle ko ima Mnogo ili Puno daće mu se i više.

Hristos je postavio definitivno novu granicu, gde je lako prepoznati književni format i razdeliti ga od onog iskonskog formata koji nosi tajnu postanka sveta u sebi dakle koji nosi Logosa Božanskog koji ispunjava takav format Pisma.

 

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ne znam. Meni deluje jasno i razumljivo..... onaj koji se interesuje za te neke tajne bozije, dace mu se samim bogom, jer, kako da drugacije i znamo tajne, ako nam ih ne otrkrije Onaj koji i poznaje te stvari ?

Ako trazimo, naci cemo i ako kucamo otvorice nam se. Svako moze i niko nije uskracen mogucnoscu da ucestvuje u ispitivanju tajni o bozijim delovanjima, samo treba krenuti. :takeoff:

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 13 минута, Bokisd рече

Ne znam. Meni deluje jasno i razumljivo..... onaj koji se interesuje za te neke tajne bozije, dace mu se samim bogom, jer, kako da drugacije i znamo tajne, ako nam ih ne otrkrije Onaj koji i poznaje te stvari ?

Ako trazimo, naci cemo i ako kucamo otvorice nam se. Svako moze i niko nije uskracen mogucnoscu da ucestvuje u ispitivanju tajni o bozijim delovanjima, samo treba krenuti.


 

Ma da ali mi stalno zabravljamo istorijski dogadjaj nečega.

Vidiš da je i svetitelj primetio da Hristos govori svojim učenicima da su veći i od proroka i to zato što su samo i isključivo u istorijskom kontekstu mogli da uživo vide Hrista i da svojim čulima spoznaju svu Njegovu lepotu.

Razumeš? 

Vasjan ne priznaje sada nikoga do apostola, dakle ko više nije kao apostol da i čulno doživi Hrista taj se neće spasiti. To nije tako brate. 

Vidiš da Hristos upravo potencira to čulno zato što je zatekao narod u rasulu uništen književnicima i farisejima koji su POJELI  Logosa Božjeg pa ispovraćali po narodu.

Hristos nije došao da konstatuje kako ga narod ne sluša i ne čuje, nego da govori iz svojih usta bez fariseja i književnika prvi put u istoriji čovečanstva.

A to je ozbiljan i spor proces a ne sada da kažemo eto došao On a neki tamo narod ga nije slušao. Pa kako odmah da ga sluša kad je narod bolestan, dezorjentiasan, ispovraćan od fariseja i književnika.

 

Ili da govorimo kako sada u 21 veku narod u Indiji recimo ne sluša reč Hristovu kako treba... ej bre sluša on, osluškuje ali nije svima dato kao Hrišćanima direktno i kroz Hrista čulno.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Guest
Ова тема је за сада закључана и нису омогућени будући одговори.
×
×
  • Креирај ново...