Jump to content

Однос хришћанства према хомосексуалности

Оцени ову тему


Ronald

Препоручена порука

  On 30. 9. 2019. at 20:35, Bokisd рече

Ali, to su opravdani razlozi, narocito ova dva preljuba i vera, i sve to do cetvrtog braka koji crkva ne prihvata po nikakvoj ikonomiji,....cak se i na drugi brak gleda na primer ovako....  Obred venčanja i molitve koje sveštenici izgovaraju razlikuju se zavisno od toga koji brak po redu supružnici zaključuju. Drugi brak koji se sklapa u crkvi više liči na opelo nego na venčanje. On je pun pokajničkih uzdaha. Ovakvim obredima dominira osećanje pokajanja, pa i tuge, zbog prethodnog venčanja koje nije ispunilo svoj cilj. Zbog toga se bračne krune (venčila), koje simbolišu stupanje u ljudsku i božansku zajednicu, koriste samo prilikom prvog venčanja - ističe Ranković...

https://www.blic.rs/vesti/srbija/drugo-vencanje-vise-lici-na-opelo-razvode-se-i-svestenici-a-evo-kada-i-kome-crkva/z6s2q7k

Moz' zamislis kako je tek kod treceg braka. I, sad zamisli kakva neka ikonomija treba za homo pricu u crkvi.... treba, ali svaka ikonomija ima granice kao sto postoji ovde kod price o braku i kako kaze sv.Jovan Zlatoust...." Potrebna je ikonomija, tamo gde se ne prestupa zakon ".... tako da homo je po crkvi greh i tu nema popustanja jer je to duhovni zakon i blagoslov samo za brak izmedju muskarca i zene......,ali ipak treba da bude i odredjena pastirska briga za takve vernike ako pridju crkvi, kao sto postoji i za svakog u crkvi.

Dok kod ove price oko Pavla..... jel bre Ronald sad vazi ono sto sam pricao o kontekstu vremena i toga da hriscani po Isusu nisu dosli da dizu revoluciju i bune.... (jer ima ono,... Bogu Bozije i caru i carevo.... i ko se lati oruzja od oruzja ce da i pogine).... dok tamo kad smo pricali bilo je nesto ovako, ej Boki prica nesto napamet...... :nene:... i sad mi pominjes neku logiku, pa ne moze bre tako bratko Ronald....:0201wink:

Expand  

Znam ce gledaju na drugi i treci brak, jer toliko slave prvi, ne moras mi navoditi dijelove, Crkvi sam ozbiljno preko 25-26 godina za moje 32, medjutim popustanje je doslo tokom vremena u vezi braka, a tako ce doci i za mnogo drugih pitanja, narocito sto ce kroz par decenija vrijeme u kojem zivimo danas biti kao nase u odnosu na prije 1000 godina.

Problem je sto ti negdje koristis kontekst vremena a negdje ne, na to sam ti htio ukazati, koristis kako se tebi svidja, bez da ukljucis logiku sa kojom ti izgleda imas problem, pa otud sinoc izvede onakav zakljucak za prirodno i ne prirodno. Ja bih mogao da prihvatim ap. Pavla argument u kontekstu tog vremena, ali bih ocekivao da to i objasni kao trpljenje jer su takve okolnosti, sto on nije nego si ti izveo taj zakljucak, ali danas svakako ne postoji odnos robova i njihovih vlasnika( u zapadnim i civilizovanim drzavama, u onim kojim ima niko normalan ne govori da treba trpiti, nego da se treba boriti protiv tih zlotvora, jer je tako i nestalo robovlasnistvo) koji upravljaju njima, tako da ga nema smisla ni pominjati. Ali zasto onda njegov argument ne bi smo primjenili na homo zajednice( koje su danas daleko druhacije od iskljucivo strastvenog odnosa koji je on kritikovao), jer tada niti je postojala ozakonjena zajednica, niti je bilo usvajanja djece, ucestvovanja u javnom zivotu, niti su ta djeca postala( a mnoga medju njima jesu) divni ljudi, doktori, naucnici itd., vremenom ce neki postati i svestenici i monasi, a vjerovatno i jesu.

Mene zanima evo da ti predvidis, kako ce se Crkva odnositi u buducem vremenu kada za vecinu hetero ljudi to postane mejnstrim( naravno mislim na ozbiljne ljude i medju hetero i medju homo) jer i sam znam par homo zajednica( nisi su Balkana) koje vec uspjesno podizu i vaspitaju djecu( usvojili ih kao bebe) i koje istrajavaju i bore se kao i hetero zajednice? Ako je neko usvojio dijete ili vise djece koje je trulilo u domu, a koje su usvojili homoseexualci i podigli, vaspitali i skolovali, zarkonski receno" napravili ljude" da li ce Crkva negirati postojanje tih slucajeva i dalje i kao jedino soluciju za vecinu homo osoba ponuditi celibat u mirjanskom zivotu? 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 30. 9. 2019. at 19:36, Предраг М рече

верујем да је више пута указао на контекст времена везано за каноне и правила која су прописана канонима, а "контекст времена" се НИКАДА не може употребити и користити у разликовању добра и зла. Грех је грех од постања до вечности... 

Expand  

Vise puta je pokazao( meni je Bokisa izuzetno drag, bez obzira sto se ne slazemo, jer je stalozen i kultzran) a to ce se sloziti mnogi forumasi koji su diskutovali sa njim, ava Zoran, Avokado, Justin i mnogi drugi da je sposoban da iskljuci i najosnovniju logiku iz svega i zapetlja se u nesto sto sam ne razumije. Slicno sinoc sa prirodnim i ne prirodnim i na mnogim drugim temama.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 30. 9. 2019. at 20:47, Срђан К. рече

Objasnio covek, svaka cast... Nema urodjene sodomije... Vredi pogledati...

Expand  

No, objasnio! Objasnio nije ništa ali se zato dopustio nekolikonasobne, višestruke "contradictio in adjecto". Za prvo je sebe sam klasifikovao, označio kao homosexuala iako je bio sposoban nekoliko puta zaredom, opakovano i naizmjenično  izmjenjati hetero i homo veze čega pravi homoseksualci nisu uopšte sposobni takvih uzastopnih i opakovanih promjena partnera oba pola, oni skoro svi 90% i više - nikad ne maštaju o hetero partnerima, bračnim hetero odnosima, životu u braku i o djeci (djecu želi mali broj gay parova u vrlo rijetkom i zanemarljivo malom broju iznimnih slučajeva koji potvrdjuju pravilo, kod lesbo parova je to u nešto malo većem broju slučajeva da žele i omoguće si djecu ali takodjer ih je neznatno malo)  niti su si sposobni nešto takvo predstaviti ani u mašti sebe u nekakvoj takvoj vezi i braku a u tom je njihov najveći problem. Potom je tvrdio da se vratio svojoj "urodjenoj heteroseksualnuj orijentaciji" pri čemu se dopustio sljedeće "kontradikcije in adjecto"  jer znači ipak prihvata i priznaje da je seksualnost urodjena zaležitost koju nije moguće birati ni izabrati - samo što on tu "urodjenost seksualnosti" (suprotnost tome je slobodan izbor seksualne orijentacije u bilo kojem stadiju života i u bilo kojoj situaciji)  priznaje jedino hetero orijentisanim osobama ali ne i homoseksualcima. I na kraju što je najapsurdnije, kako se uopšte mogao naći ikada u bilo kakvoj homo vezi a spadnut u tako nešto u bilo kojem dijelu svog života  ako je prema svojim tvrdjenjima njegova izvorna seksualnost koju smatra "urodjenom" ustvari ta "ispravno urodjena" - ona heteroseksualna? Tim nehotice priznaje ustvari i univerzalnost urodjenosti seksualne orijentacije ali samo onu hetero smatra ispravnom a onu homo neispravnom.  I na kraju kako se može vidjeti iz članka je to ustvari samo seksualno vrlo dezorijentisana i pomatena osoba koja najvjerovatnije nikada nije ni bila homoseksualcem nego izgleda pravim biseksualcem. Postoje i pravi biseksualci, tih je vrlo malo a oni doživljavaju ustvari tu pravu seksualnu dezorijentaciju i vrlo su raskidani time ukoliko se nisu pomirili sa tim svojim stanjem da im je seksualnost na prekidač, "na klikanje" ali ni to nije opet slobodan izbor već takodjer odstupanje od standarda, jedno od mnogih takvih sličnih urodjenih odstupanja, tipova ili formi aberacija i disfunkcija. Pravi homoseksualci za razliku od njih takve dileme nemaju, većina koji pomisle ispočetka da su biseksualci se kasnije vremenom i sazrijevanjem vrlo brzo iskristališu u isključive homoseksualce, dakle to bi bili oni "lažni biseksualci tj. latentni homoseksualci" a takvih je daleko više. Homoseksualac za razliku od biseksualca ne osjeća pomatenost i dezorijentaciju radi toga što ne zna šta ga ustvari seksualno privlači, zna to vrlo dobro ali ne miri se s tim, pokušava ispočetka to promjeniti a kada shvati da je to nemoguće odustaje.  A tako je to upravo iz tog razloga jer se radi o urodjenoj mani, nedostatku, disfunkciji seksualne atraktivite, privlačnosti. No svaka disfunkcija još ne mora biti bolest a istopolna sexualna orijentacija se zato navodi kao varijetet ljudske, humane seksualnosti do koje najvjerovatnije dolazi urodjenom disfunkcijom, što znači da taj biološki mehanizam funkcioniše sasvim normalno samo je dat pogrešnoj osobi, našao se u pogrešnom tijelu, na pogrešnom mjestu - muškoj da ga privlače muškarci umjesto ženskoj i ženskoj da ju privlače žene umjesto muškoj a slično je to na primjer i sa ljevorukosti i sa nizom takvih benignih "urodjenosti" koje su urodjene ali niisu standardne a istovremeno nisu to još ni bolesti. Iz posljednjeg članka se može vidjeti da je Richard Cohen samoprozvani "psiholog" koji je sam sebe prozvao "stručnjakom za liječenje homoseksualnosti" iako nikakvu školsku spremu, diplom ni certifikaciju, opravnjeni k tome nema. Slično kao kad bih ja koji nisam proveo ni 5 minuta na studiju astronomije sebe samoproglasio expertom za planiranje intergalaktičkih putovanja. Dakle ipak samo još jedan dalji šarlatan!

CS.WIKIPEDIA.ORG

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Bio jednom jedan sultan. Čudio se čovek zašto Srbijanci uporno odbijaju da prime islam a u Bosni se to lepo odvijalo. 

Naredi on te mu dovedu čestitog knjaza Miloša u Stambol. 

I pitaše sultan knjaza Miloša: 

- O Miloše Veliki, a što vi Srbi iz Srbije ne primite islam? Odmah bi prestao zulum nad vama Srbima. Ne bi više bilo prava ‘prve bračne noći’, ne bi bilo odvođenja muške dece u janjičare, ne bi bilo PDV-a odnosno desetka turskoj carevini, ne bi bilo nabijanja na kolac hajduka jer ne bi ni bilo hajduka… 

Al’ odgovara čestiti knjaz Miloš: 

- O veliki sultane, care nad carevima, sve je tako kako zboris… al’ nema takvog zuluma koji može naterati Srbe da prime islam. 

Začudi se sultan te progovara: 

- Ali zašto tako crni Miloše?! 

Al’ odgovara čestiti knjaz Miloš: 

- Zato care što ne mogu Srbi pristati na islamski zakon da imaju 4 žene. Ubi’ nas sve al’ ne možemo na takav zulum pristati. 

Al’ udari se rukom po kolenu turski sultan i ljutito progovori: 

- Pa zar vi Srbijanci ne volite ‘onu’ žensku stvar kao i mi Turci?! Niste valjda gejevi?! 

Al’ naljuti se sad čestti knjaz Miloš. 

- More care ne budali, mi Srbijanci smo vazda bili alfa mužjaci. I nije nama Srbima problem da imamo 4 žene, nema Srbina koji ne voli da ima harem ali da ima 4 tašte – to je care gora kazna od nabijanja na kolac.:dedica:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 30. 9. 2019. at 21:50, Ronald рече

Znam ce gledaju na drugi i treci brak, jer toliko slave prvi, ne moras mi navoditi dijelove, Crkvi sam ozbiljno preko 25-26 godina za moje 32, medjutim popustanje je doslo tokom vremena u vezi braka, a tako ce doci i za mnogo drugih pitanja, narocito sto ce kroz par decenija vrijeme u kojem zivimo danas biti kao nase u odnosu na prije 1000 godina.

 

Expand  

Vidi Ronald, pa i Isus je popustio u vezi braka ako gledamo oko popustanja u smislu preljube da moze da bude razlog za raskid prvog i mogucnost drugog, pa i treceg braka ako bude opet preljuba u tom sad drugom braku  5+5      .....ali, ako bude preljuba opet u tom trecem braku nema vise cetvrti brak, popustanje i ikonomija je vise nemoguca jer bi to otislo bas u duhovno bezakonje.

Tako i onda za svaku drugu stvar u crkvi my Ronald, moze ikonomija ali do odredjene crte jer onda mozemo da zloupotrebimo ikonomiju koja prelazi u nesto sto je bezakonje i ne koristi za spasenje dusa ljudi u crkvi ili onima koji tek treba da pridju,... jer ima ono kod svetitelja da mi ne trebamo bas toliko da ublazavamo svoje moralne i verske stvari kako bi sto vise ljudi privukli crkvi, nego mora da postoji i bude odredjena jasnoca i cvrstina dogmata vere i duhovnosti i da se u isto vreme predoce sto je moguce jasnije i smislenije svim ljudima koji zele spasenje u crkvi.

Tako da zaista stoji ono sto sam naveo od sv.Jovana Zlatoustog da je....." Potrebna je ikonomija, tamo gde se ne prestupa zakon ".... znaci, potrebna je crkvena ikonomija - Икономија, уједно, представља и начело које Православна црква употребљава у примени канона, а састоји се у пастирским ставовима снисхођења и сажаљења, тако да се у појединим случајевима не примењују одређени канони или правила ако би то могло да саблазни или удаљи од Цркве појединца или поједине групације и тиме наруши Божји план спасења.....ali, i ta ikonomija ima svoje granice kada se isrpljuje i kada prelazi u bezakonje i besmisao kao ovo sa cetvrtim brakom koji je nedopustiv cak i ako se radi o preljubi..... i kada se na kraju sve sabere i oduzme.... ikonomija je neophodna i primenjuje se vrlo cesto u crkvi, rekao bih da je cela crkvena istorija jedna konstantna ikonomija radi spasenja ljudi, ali i ikonomija ima svoje granice i limite i ne postoji neko vreme i stotine godina koje mogu da pretvore od ikonomije nesto sto ce da promeni neke stvari y crkvi koje se ticu osnovnih moralnih i dogmatskih stvari.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 1. 10. 2019. at 18:10, Срђан К. рече

.... ne bi bilo PDV-a odnosno desetka turskoj carevini...

Expand  

.

dakle ovi naši uzimaju duplo više nego što su turci, ili desetka znači 20%...

... inače u istoj toj knjizi, Srđane, ;), piše, ja čitao, i to da kada su turci nabijali na kolac jednog od tih gejeva što ih sultan pominje, ovaj samo reče: 'ohoho za početak nije loše'. 

.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 1. 10. 2019. at 19:23, Bokisd рече

Vidi Ronald, pa i Isus je popustio u vezi braka ako gledamo oko popustanja u smislu preljube da moze da bude razlog za raskid prvog i mogucnost drugog, pa i treceg braka ako bude opet preljuba u tom sad drugom braku  5+5      .....ali, ako bude preljuba opet u tom trecem braku nema vise cetvrti brak, popustanje i ikonomija je vise nemoguca jer bi to otislo bas u duhovno bezakonje.

Tako i onda za svaku drugu stvar u crkvi my Ronald, moze ikonomija ali do odredjene crte jer onda mozemo da zloupotrebimo ikonomiju koja prelazi u nesto sto je bezakonje i ne koristi za spasenje dusa ljudi u crkvi ili onima koji tek treba da pridju,... jer ima ono kod svetitelja da mi ne trebamo bas toliko da ublazavamo svoje moralne i verske stvari kako bi sto vise ljudi privukli crkvi, nego mora da postoji i bude odredjena jasnoca i cvrstina dogmata vere i duhovnosti i da se u isto vreme predoce sto je moguce jasnije i smislenije svim ljudima koji zele spasenje u crkvi.

Tako da zaista stoji ono sto sam naveo od sv.Jovana Zlatoustog da je....." Potrebna je ikonomija, tamo gde se ne prestupa zakon ".... znaci, potrebna je crkvena ikonomija - Икономија, уједно, представља и начело које Православна црква употребљава у примени канона, а састоји се у пастирским ставовима снисхођења и сажаљења, тако да се у појединим случајевима не примењују одређени канони или правила ако би то могло да саблазни или удаљи од Цркве појединца или поједине групације и тиме наруши Божји план спасења.....ali, i ta ikonomija ima svoje granice kada se isrpljuje i kada prelazi u bezakonje i besmisao kao ovo sa cetvrtim brakom koji je nedopustiv cak i ako se radi o preljubi..... i kada se na kraju sve sabere i oduzme.... ikonomija je neophodna i primenjuje se vrlo cesto u crkvi, rekao bih da je cela crkvena istorija jedna konstantna ikonomija radi spasenja ljudi, ali i ikonomija ima svoje granice i limite i ne postoji neko vreme i stotine godina koje mogu da pretvore od ikonomije nesto sto ce da promeni neke stvari y crkvi koje se ticu osnovnih moralnih i dogmatskih stvari.

Expand  

Vidjecemo, vrijeme ce pokazati sta ce biti, ali evo ti mislis da popustanje vise nece biti.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Druga stvar Bokisd, stalno ponavljas jednu te istu pricu, koju sam procitao, dok sam te iskreno pitao onako, sta mislis da ce se desavati. Mene zanima kad je u Crkvi brak proglasen Svetom tajnom, izvan iskljucivo duhovne dimenzije koja vodi do Adama i Eve, da li znas mozda?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 1. 10. 2019. at 19:23, Bokisd рече

Vidi Ronald, pa i Isus je popustio u vezi braka ako gledamo oko popustanja u smislu preljube da moze da bude razlog za raskid prvog i mogucnost drugog, pa i treceg braka ako bude opet preljuba u tom sad drugom braku  5+5      .....ali, ako bude preljuba opet u tom trecem braku nema vise cetvrti brak, popustanje i ikonomija je vise nemoguca jer bi to otislo bas u duhovno bezakonje.

Tako i onda za svaku drugu stvar u crkvi my Ronald, moze ikonomija ali do odredjene crte jer onda mozemo da zloupotrebimo ikonomiju koja prelazi u nesto sto je bezakonje i ne koristi za spasenje dusa ljudi u crkvi ili onima koji tek treba da pridju,... jer ima ono kod svetitelja da mi ne trebamo bas toliko da ublazavamo svoje moralne i verske stvari kako bi sto vise ljudi privukli crkvi, nego mora da postoji i bude odredjena jasnoca i cvrstina dogmata vere i duhovnosti i da se u isto vreme predoce sto je moguce jasnije i smislenije svim ljudima koji zele spasenje u crkvi.

Tako da zaista stoji ono sto sam naveo od sv.Jovana Zlatoustog da je....." Potrebna je ikonomija, tamo gde se ne prestupa zakon ".... znaci, potrebna je crkvena ikonomija - Икономија, уједно, представља и начело које Православна црква употребљава у примени канона, а састоји се у пастирским ставовима снисхођења и сажаљења, тако да се у појединим случајевима не примењују одређени канони или правила ако би то могло да саблазни или удаљи од Цркве појединца или поједине групације и тиме наруши Божји план спасења.....ali, i ta ikonomija ima svoje granice kada se isrpljuje i kada prelazi u bezakonje i besmisao kao ovo sa cetvrtim brakom koji je nedopustiv cak i ako se radi o preljubi..... i kada se na kraju sve sabere i oduzme.... ikonomija je neophodna i primenjuje se vrlo cesto u crkvi, rekao bih da je cela crkvena istorija jedna konstantna ikonomija radi spasenja ljudi, ali i ikonomija ima svoje granice i limite i ne postoji neko vreme i stotine godina koje mogu da pretvore od ikonomije nesto sto ce da promeni neke stvari y crkvi koje se ticu osnovnih moralnih i dogmatskih stvari.

Expand  

Ovde je problem što homoseksualci izgleda uopšte i neće snishođenje. Oni hoće da Crkva uskladi svoje shvatanje greha sa njihovim shvatanjem. Dakle, nije problem ikonomija (tu sam verovatno za više popuštanja nego ti), jer gde god postoji ikonomija postoji i ispravno shvatanje neke norme, ali uz svest o ljudskoj slabosti. Tako, na primer, niko u Crkvi neće reći da je baš kul ženiti se 4 puta i da to tako i treba da bude; nego će kazati da je jedan brak norma, ali se dopušta odstupanje od te norme zbog ljudskih slabosti. Tako bi trebalo i kod homoseksualnosti. Dopustiti monogamnim homoseksualcima da učestvuju u crkvenom životu dok ne ojačaju dovoljno da probaju celibat, ali ne odstupati od tradicionalnog hrišćanskog shvatanja ljudske seksualnosti. I ne držati za normalno da neko Liturgiju smatra božasntvenom zato što ga pali popova brada.

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 2. 10. 2019. at 5:31, Desiderius Erasmus рече

Ovde je problem što homoseksualci izgleda uopšte i neće snishođenje. Oni hoće da Crkva uskladi svoje shvatanje greha sa njihovim shvatanjem. Dakle, nije problem ikonomija (tu sam verovatno za više popuštanja nego ti), jer gde god postoji ikonomija postoji i ispravno shvatanje neke norme, ali uz svest o ljudskoj slabosti. Tako, na primer, niko u Crkvi neće reći da je baš kul ženiti se 4 puta i da to tako i treba da bude; nego će kazati da je jedan brak norma, ali se dopušta odstupanje od te norme zbog ljudskih slabosti. Tako bi trebalo i kod homoseksualnosti. Dopustiti monogamnim homoseksualcima da učestvuju u crkvenom životu dok ne ojačaju dovoljno da probaju celibat, ali ne odstupati od tradicionalnog hrišćanskog shvatanja ljudske seksualnosti. I ne držati za normalno da neko Liturgiju smatra božasntvenom zato što ga pali popova brada.

Expand  

Ava Zoran smatra da su homo monogamne veze ok, ali da ukoliko bi se te veze dozvolile zvanicno u Crkvi ne bi trebalo iz istih dozvoliti svestenosluzitelje u Crkvi dok se tokom vremena ne pokaze moralni okvir sa hriscanskim ciljevima. Ovo sa celibatom u smislu odustajanja od veza ipak nema smisla u drustvima gdje su ozakonjene jer mogu usvajati djecu i onda naporno raditi na njihovom podizanju. Medjutim ima smisla u konkretnom podvigu jer u mnogim homo vezama ne praktikuju analni sex. Navodio sam primer modnog kreatora Valentina koji je u takvoj vezi 40 godina.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 2. 10. 2019. at 5:31, Desiderius Erasmus рече

... ali se dopušta odstupanje od te norme zbog ljudskih slabosti. Tako bi trebalo i kod homoseksualnosti. Dopustiti monogamnim homoseksualcima da učestvuju u crkvenom životu dok ne ojačaju dovoljno da probaju celibat ...

Expand  

.

To bi dovelo do štete na obe strane. Slično kao što su ukinuli specijalne škole u kojima su deca sa hendikepom dobijale realno, njima prilagođeno, školstvo, a uveli tzv. inkluziju, termine poput 'posebne potrebe', obavezu zapošljavanja i sl. Time su štetu naneli najpre hendikepiranim osobama, a potom i dalje. Kao što je zdravstvo ranije bilo bolje, možda u takodje lošem sistemu, ali bilo bolje. A isto i važi i za školstvo pa i dalje. Tako važi da je sistem brige za hendikepirane osobe, koji je takodje ranije bio bolji, pre svega za njih. Cilj onih koji su sprovodili reforme niti je bio dobar niti slučajan.

Zato ti grešiš kada misliš da treba praviti kompromise 'odstupanjem od normi radi ljudskih slabosti', Štaviše ovde, sa homoseksualizmom i drugim seksualnim devijacijama, je problem još i veći, jer za razliku većine hendikepa pomenutih osoba gore, ovde postoji (makar) deo samoizbora.

Namera ti je dobra, to nije sporno, ali je jasno da bi odmah bila zloupotrebljena i dovela bi do lošeg. Nigde odstupanje od normi istine ne dovode do dobrog, samo je negde šteta veća negde manja.

U pravu si kada kažeš: 'Ovde je problem što homoseksualci izgleda uopšte i neće snishođenje'. (Uz izuzetak npr. 1 u 10.000).

Ne mogu ja imati hendikep(e), zanemariti ih kao da sam savršen, i tako prići istinskoj Crkvi Hristovoj. Prvi korak je sagledati svoje hendikepe, vidljive od spolja i one nevidljive, i takav kakav jesam, menjati što je moguće tj. odlućiti kome ću služiti i kome prikloniti. Dvoma gospodara, rečeno je, nije moguće služiti.

.

.

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 2. 10. 2019. at 6:08, Ronald рече

Medjutim ima smisla u konkretnom podvigu jer u mnogim homo vezama ne praktikuju analni sex. Navodio sam primer modnog kreatora Valentina koji je u takvoj vezi 40 godina.

Expand  

Pa, eto, i to bi možda mogla da bude neka opcija: da ostanu u vezi, ali da odustanu od seksualnih odnosa.

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 2. 10. 2019. at 5:31, Desiderius Erasmus рече

Dopustiti monogamnim homoseksualcima da učestvuju u crkvenom životu dok ne ojačaju dovoljno da probaju celibat,

Expand  

Небулоза, као и остала твоја писања. Баш адекватан оквир за припрему за целибат: живот у геј односу.

Чак и да не постоји Васељенска патријаршија, требало би је измислити

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 2. 10. 2019. at 6:17, Tristatri рече

Zato ti grešiš kada misliš da treba praviti kompromise 'odstupanjem od normi radi ljudskih slabosti', Štaviše ovde, sa homoseksualizmom i drugim seksualnim devijacijama, je problem još i veći, jer za razliku većine hendikepa pomenutih osoba gore, ovde postoji (makar) deo samoizbora.

Expand  

Овде разни себи допуштају могућност да тврде нешто без основа и компетенција.

Прво, исправан термин је хомосексуалност, не хомосексуализам.

Друго, хомосексуалност није секс. девијација већ варијетет људске сексуалности.

Нема "самоизбора", осим у погледу евентуалне одлуке да се особа колико може уздржава од сексуалних односа.

Чак и да не постоји Васељенска патријаршија, требало би је измислити

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...