Jump to content

Који аутомобил вам се свиђа?

Оцени ову тему


Guest Светлана

Препоручена порука

пре 21 часа, Иван ♪♫ рече

Eeee hibrid, sigurno ima i cvt? Ako ima reci mi koje je god i kako si zadovoljan cvt-om?

 

Da budem precizan, transmisija se zove "E-CVT". Verovao ili ne, nema ama bas nikakve veze sa CVT transmisijom osim sto dele ime. Ja sam prezadovoljan performansama, na transmisiju sam se brzo navikao. Cim nema kvacila, sve je lakse :sunce:Ja nisam pre vozio auto sa klasicnim CVT menjacem, tako da ne mogu da poredim, ali sudeci po onom sto sam cuo od drugih, nacin ponasanja tojotinih hibrida je slican kao da imaju CVT menjac, iako ga nemaju. Ono sto je zanimljivo, ne postoje brzine uopste.

Poredjenja radi, Hyundai Ioniq hibrid ima DSG menjac sa 6 brzina.

Prenos je isti kao na priusu, auto je 2020to godiste, cetvrta generacija hibridnog pogona. Za princip rada, kucaj u google, prius planetary gear. Ima raznih video klipova. Jedan od: 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 10 часа, djordje.pesic рече

Da budem precizan, transmisija se zove "E-CVT". Verovao ili ne, nema ama bas nikakve veze sa CVT transmisijom osim sto dele ime. Ja sam prezadovoljan performansama, na transmisiju sam se brzo navikao. Cim nema kvacila, sve je lakse :sunce:Ja nisam pre vozio auto sa klasicnim CVT menjacem, tako da ne mogu da poredim, ali sudeci po onom sto sam cuo od drugih, nacin ponasanja tojotinih hibrida je slican kao da imaju CVT menjac, iako ga nemaju. Ono sto je zanimljivo, ne postoje brzine uopste.

Poredjenja radi, Hyundai Ioniq hibrid ima DSG menjac sa 6 brzina.

Prenos je isti kao na priusu, auto je 2020to godiste, cetvrta generacija hibridnog pogona. Za princip rada, kucaj u google, prius planetary gear. Ima raznih video klipova. Jedan od: 

 

Brate previse je tu elektronike i komplikovanih mehanizama.

Ja sam za old shool stara dobra manuelna transmisija, mnogo mi je ovo savremeno i kitnjasto, a ja nisam ljubitelj kitnjastih stvari kao ni kitnjastih ljudi, ? trebati citav tim strucnjaka da bi opravio ovog transformersa, a kod starih zamenis genfufnu i gladiglojznu sa radapcigerom i sve besprekorno funkcionise.

Sto prostije, sto jednostavnija upotreba, sto ucinkovitije performanse, i spartanska oprema, sa naznakama rasnog sportiste, i brutalna snaga ispod haube a sve upakovano mehanicki bez trunke pomoci elekronike.

Treba biti majstor to napraviti a i voziti, danas sve to rade kompjuteri....

Када се ствари ставе на папир, ми вредимо онолико колико наша дела говоре о нама а не наше речи.
 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nova kola nemam ni nedelju dana i već imam prvu ogrebotinu, tako nekih pet-šest cenitmetara na poklopcu motora. Iako tanka linija, valjda od nečije tašne i slično, ipak nervira. Ljudi su stvarno....

Milost i istina neka te ne ostavlja; priveži ih sebi na grlo, upiši ih na ploči srca svojega!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 часа, Dragi рече

Nova kola nemam ni nedelju dana i već imam prvu ogrebotinu, tako nekih pet-šest cenitmetara na poklopcu motora. Iako tanka linija, valjda od nečije tašne i slično, ipak nervira. Ljudi su stvarno....

Znas kako se kaze, kad prezivis prvu ogrebotinu, posle vozis ko covek :D
Ja sam na Kopaoniku zaradio prvu :D Malo sam nos auta ocesao o zemljani put, doduse sa donje strane branika sto gleda na zemlju, ne vidi se ako bas ne trazis. Sa prethodnim autom sam imao veci peh. Nedelju dana nakon sto sam ga doterao iz salona, udari grad i ostavi mi kratere. I tako sam se vozio posle sa kraterima po celom autu. Taj dan je celo mirijevo bilo olupano gradom.

  • Хахаха 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 7 часа, Flojd рече

Brate previse je tu elektronike i komplikovanih mehanizama.

Ja sam za old shool stara dobra manuelna transmisija, mnogo mi je ovo savremeno i kitnjasto, a ja nisam ljubitelj kitnjastih stvari kao ni kitnjastih ljudi, ? trebati citav tim strucnjaka da bi opravio ovog transformersa, a kod starih zamenis genfufnu i gladiglojznu sa radapcigerom i sve besprekorno funkcionise.

Sto prostije, sto jednostavnija upotreba, sto ucinkovitije performanse, i spartanska oprema, sa naznakama rasnog sportiste, i brutalna snaga ispod haube a sve upakovano mehanicki bez trunke pomoci elekronike.

Treba biti majstor to napraviti a i voziti, danas sve to rade kompjuteri....

Ne znam sta bi ti rekao. Ovo izgleda komplikovano za razumeti, ali je prilicno genijalno resenje, i jos, nastalo je u originalu pre vise od 20 godina, kad je tojota izbacila prvi prius na trziste. O pouzdanosti ne moram pricati, uz redovno odrzavanje tojotini hibridi mogu bas dugo da traju. A danas nemas novijeg auta koji nije racunar na tockovima, to stoji.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, djordje.pesic рече

Ne znam sta bi ti rekao. Ovo izgleda komplikovano za razumeti, ali je prilicno genijalno resenje, i jos, nastalo je u originalu pre vise od 20 godina, kad je tojota izbacila prvi prius na trziste. O pouzdanosti ne moram pricati, uz redovno odrzavanje tojotini hibridi mogu bas dugo da traju. A danas nemas novijeg auta koji nije racunar na tockovima, to stoji.

Nov je, pa nece imati mana, medjutim kroz desetak godina ce imati itekako mana. 

Nisam ja protiv naprednih automobila, ali za mene nije auto kada ne mogu oko njega barem malo da uprljam ruke.

Pa videces i sam, taj auto ne moze da se odrzava van ovlascenih servisa, tako da si osudjen da placas skupe popravke i ostale gluposti kako bi taj auto imao funkciju, i bio u potpunosti funkcionalan, jer bilo koju modifikaciju da uradis na autu on to nece trpeti i nece raditi kako treba.

Vidis, takve masine ubijaju kreativnost kod ljudi i ustvari sluze samo da sto vise zatupekorisnike, na kraju ce moci taj hibrid i sa da se vozi, ti samo trebas da mu ukucas destinaciju.

Eto, zato sau ta nova vozilapo meni promasaj, ali tvoje potrebe i moje potrebe nisu iste, zato i drugacije gledamo na aute,

I kada bih imao nekada platu dobru, Programersku :tongue:, verovatno bi se odlucio za neki stariji auto i sam bih poceo da ga sredjujem i prepravljam.

Ova nova kola nemaju dusu samo elektroniku.

Када се ствари ставе на папир, ми вредимо онолико колико наша дела говоре о нама а не наше речи.
 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 18 часа, Flojd рече

Nov je, pa nece imati mana, medjutim kroz desetak godina ce imati itekako mana. 

Nisam ja protiv naprednih automobila, ali za mene nije auto kada ne mogu oko njega barem malo da uprljam ruke.

Pa videces i sam, taj auto ne moze da se odrzava van ovlascenih servisa, tako da si osudjen da placas skupe popravke i ostale gluposti kako bi taj auto imao funkciju, i bio u potpunosti funkcionalan, jer bilo koju modifikaciju da uradis na autu on to nece trpeti i nece raditi kako treba.

Vidis, takve masine ubijaju kreativnost kod ljudi i ustvari sluze samo da sto vise zatupekorisnike, na kraju ce moci taj hibrid i sa da se vozi, ti samo trebas da mu ukucas destinaciju.

Eto, zato sau ta nova vozilapo meni promasaj, ali tvoje potrebe i moje potrebe nisu iste, zato i drugacije gledamo na aute,

I kada bih imao nekada platu dobru, Programersku :tongue:, verovatno bi se odlucio za neki stariji auto i sam bih poceo da ga sredjujem i prepravljam.

Ova nova kola nemaju dusu samo elektroniku.

Svaki auto star 10 godina ima poneku falinku :)
Bas kao sto rece, razliciti su nam pogledi na auta. Ja kao programer nemam ni gram mozda da prckam po kolima, niti imam preteranu zelju, tako da meni apsolutno odgovara sistem sedi, vozi i redovno odrzavaj. Ja kodiram, majstor za kola prcka po kolima, svako radi svoj posao.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, djordje.pesic рече

Svaki auto star 10 godina ima poneku falinku :)
Bas kao sto rece, razliciti su nam pogledi na auta. Ja kao programer nemam ni gram mozda da prckam po kolima, niti imam preteranu zelju, tako da meni apsolutno odgovara sistem sedi, vozi i redovno odrzavaj. Ja kodiram, majstor za kola prcka po kolima, svako radi svoj posao.

U svakom slucaju sam vise za varijantu da sam nesto uradim ili napravim, ili aklopim nego da mi to majstor prcka. Ipak mi nije zanimljivo da posedujem nesto a da ne znam kako radi i kakve su mu performanse.

Lap top, otvorim, ocistim, prelepim procesor, dodam memoriju oduzmem. 

Znaci volim da znam da cacnem... ?

Када се ствари ставе на папир, ми вредимо онолико колико наша дела говоре о нама а не наше речи.
 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Smaragdni kamičak 

Tema je o autima. :smeh1:

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 часа, Smaragdni kamičak рече

13254104_10153657713567005_4375939935957

Kažu da se iz svemira na Zemlji golim okom može videti samo jedno - Pežoov auto-otpad. ?

"Ја сам спреман - нашао сам шлем."

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Auto od pre 30 godina. Nijedan danasnji ne moze ni da pridje ovakvoj eleganciji.

...

Mercedes-Benz-E-Class_Cabriolet_1991_1280x960_wallpaper_04.thumb.jpg.23bd9b643991437dd5366f27703b020a.jpg

https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/1991-e-class_cabriolet/

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

126 je napravljen pre 48 godina. Jedan od legendarnih modela koji nikad nece da zastare.

...

fiat-126-04.thumb.jpeg.fd5efc8db552657f9a44f5703c388304.jpeg

https://motoimg.com/fiat/126/fiat-126-1972.html

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Vise od 30 godina kako postoji ovaj 205. I sad izgleda potpuno savremeno, mnogo lepse od vecine danasnjih dizajnerskih krljotina.

...

peugeot_205_cti_cabriolet.jpg.afee80c5179ca4d71c7bd90e0e0d4ad2.jpg

https://www.visscherpgh.nl/oldtimers/peugeot-205-cti-cabriolet_10/

  • Волим 1

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Slazem se da se ranije mnogo veca paznja obraca na dizajn i da su se proizvodjaci trudili da svaki auto ima svoj smek i neku vrstu jedinstvenosti u odnosu na druge. Danas je toga mnogo manje.

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...