Jump to content

Однос хришћанства према хомосексуалности

Оцени ову тему


Ronald

Препоручена порука

пре 7 минута, Срђан К. рече

Ali ne donosi spasenje i zivot vecni. O tome se radi. Nema spasenja. Kako to da Crkva nekome dozvoli, a zna da ce vecno poginuti???

Ipak bih ja ostavio Bogu da prosudi ko će naslediti život večni.

Da, piše da "muželožnici" neće biti spaseni, ali ako je tačno ono što Paradoksalna kaže, da se taj izraz pominje samo još kod Filona Aleksandrijskog, i označava muške prostitutke, onda to stvarno ne možemo porediti sa monogamnom homoseksualnom vezom (premda, ponavljam, ne kažem ni da je takva veza nešto samo po sebi dobro).

A u Rimljanima poslanici se jasno govori o orgijašima kojima su dosadile žene, pa krenuli na muškarce, što, jelte, opet ne može da se poredi sa monogamnom homoseksualnom vezom.

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 31 минута, Срђан К. рече

Ali ne donosi spasenje i zivot vecni. O tome se radi. Nema spasenja. Kako to da Crkva nekome dozvoli, a zna da ce vecno poginuti???

Pa ni brak sam po sebi ne donosi spasenje i život vječni, to donosi samo Vaskrsli Hristos svima nama. Koliko je crkveno ili barem opštinski vjenčanih osoba živećih u civilnom, gradjanskom ili crkvenom braku koji su nažalost završili tako tragično što je žena otrovala muža, muž izbo ženu kuhinjskim nožem, sin upucao oca itd. Koliko je crkveno vjenčanih koji bludniče, varaju svog bračnopg partnera, zlostavljaju muž ženu fizički, žena muža psihički ili oboje se uzajamno i fizički i psihički? 

:catfight :lupaglavu: :svadja:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 17 минута, Desiderius Erasmus рече

Ipak bih ja ostavio Bogu da prosudi ko će naslediti život večni.

Da, piše da "muželožnici" neće biti spaseni, ali ako je tačno ono što Paradoksalna kaže, da se taj izraz pominje samo još kod Filona Aleksandrijskog, i označava muške prostitutke, onda to stvarno ne možemo porediti sa monogamnom homoseksualnom vezom (premda, ponavljam, ne kažem ni da je takva veza nešto samo po sebi dobro).

A u Rimljanima poslanici se jasno govori o orgijašima kojima su dosadile žene, pa krenuli na muškarce, što, jelte, opet ne može da se poredi sa monogamnom homoseksualnom vezom.

A sta su homosi? Blagocestivi hriscani, koji zive u podvigu?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Juce sam to napisao, cini mi se... Svi svetitelji, koji su govorili o Carstvu Bozijem i Adu, o homosima govore kao o onima koji su kaznjeni, a ne naslednici i pomilovani...

Evo, danas sam naveo Sv. Ignatija, ali svetitelj hriscanima nije merilo, nazalost.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Zayron рече
пре 2 часа, Bokisd рече

Pa, to ipak nije zajednica koju crkva moze da blagoslovi i kako onda moze da bude okey,.... neko zivi u bludu monogamnom i nece da ima crkveni brak i onda da li moze da se pricescuje .... sta onda da radimo sa tim monogamnim homo vezama...  a sta ako ipak menja ....ne_shvata

Treba se prvo potruditi malo pa ne mješati dva pojma koja nemaju nikakve veze, tako smo s tim vječito u konfuziji. Sex ili tačnije spolnost ili polnost je prirodna i nužna, neophodna fiziološka funkcija za produžetak bilo koje vrste pa i ljudske a blud moralna kategorija, svaka seksualnost, spolnost je prirodjena i prirodna ali svaka njena realizacija ne mora biti uvijek i svugdje moralna - onu koja je nemoralna nazivamo tim bludom.

Pa, ako je blud, to je onda i homo Zaki,..... i to ono sto sam i potencirao.... sex i polnost su prirodne za produzetak vrste, dok je homo ne po prirodi i to je i moralna i grehovna kategorija kao i blud, sve sto nije crkveni brak muskarca i zene imamo problem situacion.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 минута, Срђан К. рече

Juce sam to napisao, cini mi se... Svi svetitelji, koji su govorili o Carstvu Bozijem i Adu, o homosima govore kao o onima koji su kaznjeni, a ne naslednici i pomilovani...

Evo, danas sam naveo Sv. Ignatija, ali svetitelj hriscanima nije merilo, nazalost.

jooj, ovo ne savetujem osobama sa slabim srcem i tananim osecanjima :D da citaju sta kaze sv.Jovan Zlatoust o homo prici :

http://sabornik.rs/index.php/crkvene-aktuelnosti/rec-pastira/424-zlatousti-o-homoseksualnosti

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, Bokisd рече

Pa, ako je blud, to je onda i homo Zaki,..... i to ono sto sam i potencirao.... sex i polnost su prirodne za produzetak vrste, dok je homo ne po prirodi i to je i moralna i grehovna kategorija kao i blud, sve sto nije crkveni brak muskarca i zene imamo problem situacion.

Sve što je prirodno ne mora istovremeno odmah da bude i moralno i legalno ni po civilnoj ni po crkvenoj strani. Prirodnost u biološkom smislu ne može biti relevantnim kriterijumom procjene moralnosti i legalnosti jer ne koresponduje ni sa pojmom moralnosti a ni sa pojmom zakonitosti - legalnosti bilo u civilnom ili crkvenoim smislu. Pokažem ti to na primjeru. Ako imamo curu i momka onda tamo postoji odmah nekoliko situacija - polna veza dvije iste hetero osobe je prirodna i prije zakonom dozvoljenog starosnog minimuma i prije braka i u braku i poslije braka ali nije u svakoj od tih faza jednako moralna ni jednako legalna. Sexualna angažovanost maloljetnih osoba "pod zakonom" kako se ovdje kaže dakle mladjih od 15 godina je prirodna, nemoralna i krivičnim djelom istovremeno, pred brakom takodjer isto prirodna, civilno slobodna a crkveno nemoralna, u braku je opet prirodna, civilno slobodna i crkveno moralna.

Da, sex i polnost su prirodne i služe za produžetak vrste - to je tačno. A homo je takodjer po prirodi jer u prirodi postoje i homo vjeverice i stotine takvih drugih vrsta a i nastaju na isti način kao i kod ljudi - njih niko nije učio da takve budu već su se takvim rodile kao aberacija, otklon od standardne heterospolne opcije ponašanja.  A spada to medju aberacije istog tipa kao i ljevorukost ili bilo koja druga samo što se pojavljuje u oblasti polnosti. Takve mane ili nedostaci mogu biti idisfunkcije, malformacije, mutacije, zamjene. itd.  Svi nedostaci i mane ne moraju biti istovremeno bolestima. Pošto ljudska, humana polnost ima pored te osnovne neurofiziološke i hormonalne takodjer i pishološku, duševnu i emocionalnu dimenziju onda zaključujemo da homoseksualnost nije ni tjelesna ni duševna bolest već  varijetet - rekli bismo varijacija na temu ljudske polnosti, jedan od njenih tipova. 

I što je važno spomenuti - sve ove aberacije su paradoksalno takodjer prirodne - i hetero par koji ostaje bez potomstva zbog nesposobnosti jednog ili oba partnera prouzrokovane stečenom ili urodjenom manom ili posljedicom oboljenja, invalidnosti itd. I neplodni hetero parovi nisu ništa manje prirodni iako vrstu ne produžuju - medicinski su problematični ali biološki ipak prirodni zato što su i sva takva odstupanja PRIRODNA! Paradoksalno je i da je urodjena sljepoća i gluhoća takodjer prirodna jer genetski faktori koji dovode do toga su takodjer dijelom te kompletne prirodnosti genofonda u humanoj genetici. Podjela na bolesti u medicinske svrhe je samo uslovna, medicina onda neke ima pravo proglasiti bolestima, neke invaliditetima, neke varijetetima a u biologiji je to sve prirodno, prirodna je i životinja koja se rodi bez repa ili sa dvije glave itd. Neprirodno bi bilo kad bi se pojavila vrsta životinja koje bi živile od fotosinteze ili vrsta ljudi čija bi pluća k disanju trebala Helijum ili Argon.

99809613.jpg
WWW.CPZP.CZ

Vrozené vady jsou defekty, které vznikly v období od početí do porodu dítěte. Některé z nich umí již současná medicína léčit, ale s některými se musí naučit rodina i  dítě žít. Vrozené vady...
WWW.UZIS.CZ

ÚZIS ČR plní úkoly Národního zdravotnického informačního systému, provádí sběr a zpracování zdravotnických informací a vedení národních zdravotních registrů.
WWW.WIKISKRIPTA.EU

Internetové studijní materiály pro studenty českých a slovenských lékařských fakult.

 

WWW.UCITELSKENOVINY.CZ

Učitelské noviny.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Zayron рече

Sve što je prirodno ne mora istovremeno odmah da bude i moralno i legalno ni po civilnoj ni po crkvenoj strani. Prirodnost u biološkom smislu ne može biti relevantnim kriterijumom procjene moralnosti i legalnosti jer ne koresponduje ni sa pojmom moralnosti a ni sa pojmom zakonitosti - legalnosti bilo u civilnom ili crkvenoim smislu. Pokažem ti to na primjeru. Ako imamo curu i momka onda tamo postoji odmah nekoliko situacija - polna veza dvije iste hetero osobe je prirodna i prije zakonom dozvoljenog starosnog minimuma i prije braka i u braku i poslije braka ali nije u svakoj od tih faza jednako moralna ni jednako legalna. Sexualna angažovanost maloljetnih osoba "pod zakonom" kako se ovdje kaže dakle mladjih od 15 godina je prirodna, nemoralna i krivičnim djelom istovremeno, pred brakom takodjer isto prirodna, civilno slobodna a crkveno nemoralna, u braku je opet prirodna, civilno slobodna i crkveno moralna.

Da, sex i polnost su prirodne i služe za produžetak vrste - to je tačno. A homo je takodjer po prirodi jer u prirodi postoje i homo vjeverice i stotine takvih drugih vrsta a i nastaju na isti način kao i kod ljudi - njih niko nije učio da takve budu već su se takvim rodile kao aberacija, otklon od standardne heterospolne opcije ponašanja.  A spada to medju aberacije istog tipa kao i ljevorukost ili bilo koja druga samo što se pojavljuje u oblasti polnosti. Takve mane ili nedostaci mogu biti idisfunkcije, malformacije, mutacije, zamjene. itd.  Svi nedostaci i mane ne moraju biti istovremeno bolestima. Pošto ljudska, humana polnost ima pored te osnovne neurofiziološke i hormonalne takodjer i pishološku, duševnu i emocionalnu dimenziju onda zaključujemo da homoseksualnost nije ni tjelesna ni duševna bolest već  varijetet - rekli bismo varijacija na temu ljudske polnosti, jedan od njenih tipova. 

I što je važno spomenuti - sve ove aberacije su paradoksalno takodjer prirodne - i hetero par koji ostaje bez potomstva zbog nesposobnosti jednog ili oba partnera prouzrokovane stečenom ili urodjenom manom ili posljedicom oboljenja, invalidnosti itd. I neplodni hetero parovi nisu ništa manje prirodni iako vrstu ne produžuju - medicinski su problematični ali biološki ipak prirodni zato što su i sva takva odstupanja PRIRODNA! Paradoksalno je i da je urodjena sljepoća i gluhoća takodjer prirodna jer genetski faktori koji dovode do toga su takodjer dijelom te kompletne prirodnosti genofonda u humanoj genetici. Podjela na bolesti u medicinske svrhe je samo uslovna, medicina onda neke ima pravo proglasiti bolestima, neke invaliditetima, neke varijetetima a u biologiji je to sve prirodno, prirodna je i životinja koja se rodi bez repa ili sa dvije glave itd. Neprirodno bi bilo kad bi se pojavila vrsta životinja koje bi živile od fotosinteze ili vrsta ljudi čija bi pluća k disanju trebala Helijum ili Argon.

99809613.jpg
WWW.CPZP.CZ

Vrozené vady jsou defekty, které vznikly v období od početí do porodu dítěte...
WWW.UZIS.CZ

ÚZIS ČR plní úkoly Národního zdravotnického informačního...
WWW.WIKISKRIPTA.EU

Internetové studijní materiály pro studenty českých a slovenských...

 

WWW.UCITELSKENOVINY.CZ

Učitelské noviny.

 

'Ajde nesto na srpskom ili eventualno engleskom, ovo na ceskom i ostalim jezicima nije u trendu, ne razbiramo:amen:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Athenagoras

For those who have set up a market for fornication and established infamous resorts for the young for every kind of vile pleasure,  who do not abstain even from males, males with males committing shocking abominations, outraging all the noblest and comeliest bodies in all sorts of ways, so dishonoring the fair workmanship of God (Plea for Christians 34 [A.D. 177]).

Clement of Alexandria

The fate of the Sodomites was judgment to those who had done wrong and instruction to those who hear. The Sodomites had fallen into uncleanness because of much luxury. They practiced adultery shamelessly and burned with insane love for boys (The Instructor 3:8 [A.D. 193]).

Tertullian

 

So, too, whoever enjoys any other than nuptial intercourse, in whatever place, and in the person of whatever woman, makes himself guilty of adultery and fornication. Accordingly, among us, secret connections as well — connections, that is, not first professed in presence of the Church— run risk of being judged akin to adultery and fornication; nor must we let them, if thereafter woven together by the covering of marriage, elude the charge. But all the other frenzies of passions— impious both toward the bodies and toward the sexes — beyond the laws of nature, we banish not only from the threshold, but from all shelter of the Church, because they are not sins, but monstrosities (Modesty 4 [A.D. 220]).
 

Origen

But observe here that every great sin is a loss of the talents of the master of the house, and such sins are committed by fornicators, adulterers, abusers of themselves with men, effeminate, idolaters, murderers (Commentary on Matthew 14:10 [A.D. 248]).

While those who call themselves wise have despised these virtues, and have wallowed in the filth of sodomy, in lawless lust, "men with men working that which is unseemly" (Against Celsus 7:49 [A.D. 248]).

Cyprian

Oh, if placed on that lofty watchtower, you could gaze into the secret places  if you could open the closed doors of sleeping chambers and recall their dark recesses to the perception of sight  you would behold things done by immodest persons that no chaste eye could look upon; you would see what even to see is a crime; you would see what people imbruted with the madness of vice deny that they have done, and yet hasten to do  men with frenzied lusts rushing upon men, doing things that afford no gratification even to those who do them  (Letters 1:9 [A.D. 253]).

Eusebius

Having forbidden all unlawful marriage, all unseemly practices, and the union of women with women and men with men, [the Word] adds: "Do not defile yourselves with any of these things, for in all these things the nations were defiled, which I will drive out before you [Lev. 18:24] (Proof of the Gospel 4:10 [A.D. 319]).

Basil the Great

 

He who is guilty of unseemliness with males will be under discipline for the same time as adulterers (Letters 217:62 [A.D. 367]).
 

Apocalypse of Paul

And I saw other men and women covered with dust, and their countenance was like blood, and they were in a pit of pitch and sulphur and running down into a fiery river, and I asked: Sir, who are these? And he said to me: These are they who committed the iniquity of Sodom and Gomorrah, the male with the male, for which reason they unceasingly pay the penalties (39 [A.D. 380]).

John Chrysostom

For such is the burning of Sodom, and that conflagration! And they know it well that have been at the place, and have seen with their eyes that scourge divinely sent, and the effect of the lightnings from above. (Jude 7.) Consider how great is that sin, to have forced hell to appear even before its time! For whereas many thought scorn of His words, by His deeds did God show them the image thereof in a certain novel way. For that rain was unwonted, for that the intercourse was contrary to nature, and it deluged the land, since lust had done so with their souls. Wherefore also the rain was the opposite of the customary rain. Now not only did it fail to stir up the womb of the earth to the production of fruits, but made it even useless for the reception of seed. For such was also the intercourse of the men, making a body of this sort more worthless than the very land of Sodom. And what is there more detestable than a man who hath pandered himself, or what more execrable? Oh, what madness! Oh, what distraction! Whence came this lust lewdly revelling and making man's nature all that enemies could? or even worse than that, by as much as the soul is better than the body. Oh, ye that were more senseless than irrational creatures, and more shameless than dogs! for in no case does such intercourse take place with them, but nature acknowledgeth her own limits (Homily 4 on Romans [A.D. 391]).

Augustine

Therefore those offences which be contrary to nature are everywhere and at all times to be held in detestation and punished; such were those of the Sodomites, which should all nations commit, they should all be held guilty of the same crime by the divine law, which hath not so made men that they should in that way abuse one another. For even that fellowship which should be between God and us is violated, when that same nature of which He is author is polluted by the perversity of lust (Confessions 3:8:15 [A.D. 397-400]).

I read also what is added, a little further on, in the same epistle: "Be not deceived: neither fornicators, nor idolaters, nor adulterers, nor effeminate, nor abusers of themselves with mankind, nor thieves, nor covetous, nor drunkards, nor revilers, nor extortioners, shall inherit the kingdom of God (Letter 29:5 [A.D. 395]).

Sulpitius Severus

He supposed them to be human beings, and welcomed them to share in his hospitality, and provided an entertainment for them in his house, but the wicked youth of the town demanded the new arrivals for impure purposes. Lot offered them his daughters in place of his guests, but they did not accept the offer, having a desire rather for things forbidden, and then Lot himself was laid hold of with vile designs. The angels, however, speedily rescued him from danger, by causing blindness to fall upon the eyes of these unchaste sinners (Sacred History 1:6 [A.D. 403]).

John Cassian

For whoever after baptism and the knowledge of God falls into that death, must know that he will either have to be cleansed, not by the daily grace of Christ, i.e., an easy forgiveness, which our Lord when at any moment He is prayed to, is wont to grant to our errors, but by a lifelong affliction of penitence and penal sorrow, or else will be hereafter consigned to the punishment of eternal fire for them, as the same Apostle thus declares: “effeminate, nor defilers of themselves with mankind, nor thieves, nor covetous persons, nor drunkards, nor railers, nor extortioners shall possess the kingdom of God” (Conference 23:15 [circa A.D. 430]).

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, Zayron рече

Sve što je prirodno ne mora istovremeno odmah da bude i moralno i legalno ni po civilnoj ni po crkvenoj strani. Prirodnost u biološkom smislu ne može biti relevantnim kriterijumom procjene moralnosti i legalnosti jer ne koresponduje ni sa pojmom moralnosti a ni sa pojmom zakonitosti - legalnosti bilo u civilnom ili crkvenoim smislu. Pokažem ti to na primjeru. Ako imamo curu i momka onda tamo postoji odmah nekoliko situacija - polna veza dvije iste hetero osobe je prirodna i prije zakonom dozvoljenog starosnog minimuma i prije braka i u braku i poslije braka ali nije u svakoj od tih faza jednako moralna ni jednako legalna. Sexualna angažovanost maloljetnih osoba "pod zakonom" kako se ovdje kaže dakle mladjih od 15 godina je prirodna, nemoralna i krivičnim djelom istovremeno, pred brakom takodjer isto prirodna, civilno slobodna a crkveno nemoralna, u braku je opet prirodna, civilno slobodna i crkveno moralna.

Da, sex i polnost su prirodne i služe za produžetak vrste - to je tačno. A homo je takodjer po prirodi jer u prirodi postoje i homo vjeverice i stotine takvih drugih vrsta a i nastaju na isti način kao i kod ljudi - njih niko nije učio da takve budu već su se takvim rodile kao aberacija, otklon od standardne heterospolne opcije ponašanja.  A spada to medju aberacije istog tipa kao i ljevorukost ili bilo koja druga samo što se pojavljuje u oblasti polnosti. Takve mane ili nedostaci mogu biti idisfunkcije, malformacije, mutacije, zamjene. itd.  Svi nedostaci i mane ne moraju biti istovremeno bolestima. Pošto ljudska, humana polnost ima pored te osnovne neurofiziološke i hormonalne takodjer i pishološku, duševnu i emocionalnu dimenziju onda zaključujemo da homoseksualnost nije ni tjelesna ni duševna bolest već  varijetet - rekli bismo varijacija na temu ljudske polnosti, jedan od njenih tipova. 

I što je važno spomenuti - sve ove aberacije su paradoksalno takodjer prirodne - i hetero par koji ostaje bez potomstva zbog nesposobnosti jednog ili oba partnera prouzrokovane stečenom ili urodjenom manom ili posljedicom oboljenja, invalidnosti itd. I neplodni hetero parovi nisu ništa manje prirodni iako vrstu ne produžuju - medicinski su problematični ali biološki ipak prirodni zato što su i sva takva odstupanja PRIRODNA! Paradoksalno je i da je urodjena sljepoća i gluhoća takodjer prirodna jer genetski faktori koji dovode do toga su takodjer dijelom te kompletne prirodnosti genofonda u humanoj genetici. Podjela na bolesti u medicinske svrhe je samo uslovna, medicina onda neke ima pravo proglasiti bolestima, neke invaliditetima, neke varijetetima a u biologiji je to sve prirodno, prirodna je i životinja koja se rodi bez repa ili sa dvije glave itd. Neprirodno bi bilo kad bi se pojavila vrsta životinja koje bi živile od fotosinteze ili vrsta ljudi čija bi pluća k disanju trebala Helijum ili Argon.

99809613.jpg
WWW.CPZP.CZ

Vrozené vady jsou defekty, které vznikly v období od početí do porodu dítěte. Některé z nich umí již současná medicína léčit, ale s některými se musí naučit rodina i  dítě žít. Vrozené vady...
WWW.UZIS.CZ

ÚZIS ČR plní úkoly Národního zdravotnického informačního systému, provádí sběr a zpracování zdravotnických informací a vedení národních zdravotních registrů.
WWW.WIKISKRIPTA.EU

Internetové studijní materiály pro studenty českých a slovenských lékařských fakult.

 

WWW.UCITELSKENOVINY.CZ

Učitelské noviny.

 

 Ali, brate, priroda u smislu toga da se radjamo kao razliciti po polovima koje nam i ta razlicitost daje mogucnost da sa druge strane budemo komplementarni i da kroz sex i razmnozavanje obezbedimo opstanak nase vrste sto je verovatno i najbitniji cilj prirode jer bez toga nema zivota na zemlji i u tom smislu je hetero prirodna ili po prirodi, tako nas priroda radja i samo tako i dalje sama ta nasa priroda moze da nam obezbedi taj opstanak i zivot na zemlji.....I tako ako nema mogucnost razmnozavanja zbog neke mane ili oboljenja onda je to greska u prirodi, sama priroda nije funkcionalna kao sto po prirodi i jeste funkcionalna samo kada moze da se obezbedi potomstvo i takva greska u full funkcionisanju prirode je i ocekivana i u malom je procentu, jer sve na ovom svetu propada i nije savrseno.... Kao i ovo sa zivotinjom sa dve glave, jeste u prirodi, ali nije po prirodi  jer ne moze zivotinja da funkcionise kao kada je bez neke greske nesto rodjeno.... kao na prime traka za fabriku automobila, postoje razne boje i to su varijacije i ne ticu se funkcionisanja auta, dok ako se napravi neka greska na primer u dovodu goriva taj auto nece raditi i ispuniti ono kako po prirodi stvari u fullu funkcionise o onda i nije onako kako je i zamisljen da treba da funkcionise - sto je pandan ovome kada kazemo da je po prirodi tako napravljen auto - da u fulu funkcionise... i tako slicno analogno i auto hetero i auto homo - koji ima gesku u dovodu goriva i ne moze da funkcionise onako kako treba i da bude u voznom stanju :D ... i samo zamisli da je homo vecinsko kao navodno po prirodi... pa, ne bi imali nastavak zivota, zasto bi priroda samoj sebi to cinili i na tak nacin samu sebe i zivot na zemlji prakticno ugasila - ako je homo po prirodi i ako ta nasa hetero priroda svih zivih bica ima zadatak i ocuvanja i produzetka vrste.... i zato homo nije po tome po prirodi.... i zato i jeste greh po veri i po logici stvar, osim mozda nauke za koje imam povodom ovog pitanja imam skepticno ili kriticno misljenje (znaci moje subjektivno).

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 5.10.2019. at 6:22, Талични Том рече

Уз дужно поштовање, мислим да ниси у праву. Шта ћемо са оним хришћанима који ступе у брак (ожене се/удају) након 40-те? Да апстинирају? А притом су: здрави, прави и имају потребу да буду муж са женом, жена са мужем. И не само то. Замисли да се неки мушкарац (хришћанин) ожени након 40-те са девојком (женом) која је од њега млађа 5, 10, 15 година. Па она запне да имају односе онолико колико им Црква омогућава, не више од тога. А он каже не могу да имам ”исти сексуални нагон” као ти, јер имам више од 40 година. А она му одговори: ”Што си се онда женио? Е, па онда, немој да се љутиш и буниш ако ја утеху нађем у код неког другог мушкарца”. Па онда дође превара, итд, итб. Није све тако једноставно у животу...

Уз дужно поштовање, не знаш шта пишеш, сад да ли је збо младости или неискуатва, небитно... елем, доста је тог терора младоси, наиме, жене од 40,50 година, имају већи либидо, а сада ћу да ти образложим, прошло је време када су се жене у четрдесетој завијале у црно, забрађивале марамама и сматране бабама, жене у тим годинама сада имају дефинисану емоционалност и сексуалност, јер су се ословодиле хистерије двадесетих и сујете теидесетих, немају потребу да се понашају као кује у терању, да сакривају целулит, јуре овулацију и глуме оргазме, углавном су све основне егзистенцијалне ствари у животу решиле, и тако растерећене могу без пресије да уживју, и што је најбитније, свој односе су већ изградиле у нешто више и дубље од пуког (д'извинеш) дрндања, телесно уживање је само бонус на блискост, посвњћеност, љубав.. 

Путници, нема пута, путеви се стварају ходањем!

А.М.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 12 часа, Срђан К. рече

A sta su homosi? Blagocestivi hriscani, koji zive u podvigu?

Izmanipulisani od strane đavola... Prvo ide predlog... Dosadila ova tema, al uvek ima onih koji će pričati  da je to normalno...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...