Jump to content

Атеисти питају вернике

Оцени ову тему


Guest свештеник Иван

Препоручена порука

пре 6 минута, VaSa110 рече

Ne nisam pitao za vreme već za boga. Aman šta je vama glupo u tom pitanju. 

Значи, и сам си свестан да намерно пишеш глупости или ниси видео овај део:

Цитат

ако не мислиш да је питање глупо, дефиниши прво мушко и женско. Шта је мушко а шта је женско?

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Иначе, знам да ниси питао за време да ли је мушко или женско, зато сам и написао "то је као да питаш да ли је време мушко или женско". Ако ти је питање глупо, ваљда ниси ти глуп? :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 минута, Тражитељ рече

Значи, и сам си свестан да намерно пишеш глупости или ниси видео овај део:

Zaista se trudim da budem pristojan. Vrlo je bezobrazno na pitanje odgovarati pitanjem i još pri tome "pitanje ti je glupo". Tako se ne odgovara na pitanje.

пре 31 минута, HOA+ рече

(dodeljivanje ordenja): Тиме свака Црква сваком верном народу указује на систем хришћанских вредности и врлина које хришћанин треба да има.

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, VaSa110 рече

Zaista se trudim da budem pristojan. Vrlo je bezobrazno na pitanje odgovarati pitanjem i još pri tome "pitanje ti je glupo". Tako se ne odgovara na pitanje.

ОК, хајде онда да спустимо лопту. Извини за опаску о глупости.

Дефиниши мушко и женско: шта је мушко, а шта је женско?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 минута, Тражитељ рече

ОК, хајде онда да спустимо лопту. Извини за опаску о глупости.

Дефиниши мушко и женско: шта је мушко, а шта је женско?

Znači definitivno neću dobiti odgovor. Što se tebe tiče povlačim pitanje.

пре 31 минута, HOA+ рече

(dodeljivanje ordenja): Тиме свака Црква сваком верном народу указује на систем хришћанских вредности и врлина које хришћанин треба да има.

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, VaSa110 рече

Znači definitivno neću dobiti odgovor. Što se tebe tiče povlačim pitanje.

Наравно да ћеш да повучеш питање кад овде провоцираш вернике. За овакво завлачење људи, где поставиш кретенско питање, а затим одбијаш да даш одговор на просто питање којим би и сам схватио колико је кретенско, од мене ћеш да добијеш пријаву ко кућа.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Toliko je kretensko pitanje da izbegavaš (ili ne znaš) odgovor iz sve snage.

Laku noć.

пре 31 минута, HOA+ рече

(dodeljivanje ordenja): Тиме свака Црква сваком верном народу указује на систем хришћанских вредности и врлина које хришћанин треба да има.

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Управо сада, VaSa110 рече

Toliko je kretensko pitanje da izbegavaš (ili ne znaš) odgovor iz sve snage.

Laku noć.

Па ако ја тебе питам да ли си ти више спандрпан или озмогужен, нормално је да ћеш прво да ме питаш шта значи спандрпан и озмогужен.

Мада мени више делујеш озмогужено, таквом згондркношћу исијаваш. Хоћеш ли ти сад да избегаваш питање? :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

А знам зашто сам те питао и зашто ти одбијаш да појасниш питање. Мушко и женско може бити пол код живих организама и одређује се хромозомима. Мушко и женско може бити пол електричних конектора. Мушко и женско може бити граматички род именица у појединим језицима. Мушко и женско може бити субјективни осећај рода као нивоа идентификације код људи и предмет је изучавања родних студија. И тако даље и тако даље. Дефиниши, брате, у ком смислу мислиш на мушко и женско и у ком систему,

Тражење да то појасниш пре давања било каквог одговара је сасвим легитимно, јер Бог нити има хромозоме, нити је електрични конектор. У граматици, реч "Бог" је мушког рода, а твоје питање са "тај ваш тројединични (!) бог" и твоје даље понашање би представљали толико грубо непоштовање места на којем пишеш и људи који се на њему налазе, да ниси намерно баналан и намерно се правиш глуп, како би зезао "глупе православце".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, VaSa110 рече

Ovo ima veze sa mojim pitanjem kako?

Ako ti je pitanje nezgodno ili ne znaš odgovor bolje je ćutati.

Pitanje je baš nezgodno, Od Oca , Sina i Duha jedan je muško a šta su druga dvojica hahahah

Sokole, duga dvojica su neopredeljeni :D

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 часа, Bokisd рече

Ovo te bas i ne razumem - darvinizam kroz jedan bracni par,.... valjda imamo postavku stvari, .... jedan bracni par VS darvinizam,..... tesko ove dve stvari mogu da se spoje u jedno.

Eh, da li moze andjeo bozi da obozi coveka, valjda Nik milost i obozenje i nova tela i vaskrsenje idu od Boga. Andjeli takodje pomazu coveku i slicno.

 

nijesi ti to dobro shvatio. otvorio sam temu baš o tome na forum, zove se u 21 vijek je pravoslavlje naučno dokazano a ateizam razbijena ideja

to si ti zamijenio nekako. darvinizam je vjerovanje koje je dovelo do ovakvih zakona o braku u svijetu, u protestantizam nekih naroda. to je inat viktorijanaca i skepticizam ka pravoslavlju u korijenu naznačeno tim da odbijaju učenje pravosavlja đe pravoslavlje zabranjuje icest i brak rođaka od doba hrista i prvih zbirnih rodoslova koji se vode u crkvu. i čak za robove crkva vodi rodoslov. 

tako teorija evolucije prevari vjernike, jer su ubijeđivali narod da tijelo kao čisti hram ne postoji, već da su ovi koji to ukaljaju rodoskrnavljenjem nad-inteligentni, jači i prirodniji.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 часа, Bokisd рече

Ma, tesko Nik,...... jer u stvaranju svega i prirode i svemira i zivotinja i na kraju i coveka samo Bog ucestvuje kao Stvoritelj i promislitelj o svemu. Tu kod stvaranja andjeli kao po prirodi niza bica od Boga nemaju svoju ulogu i njihova uloga je drugacija, oni sluze prvo Bogu i onda i ljudima i  andjeli u cinu stvaranja svega gledaju i sozercavaju i dive se sili i mudrosti Bozijeg stvaranja i kasnije o tome slavoslove i prenose ljudima kako je sve stvoreno Bozijom silom i zato i kazu svetitelji da je andjeo preneo Mojsiju opis samog cina Bozijeg stvaranja i da je on to i zapisao u Postanju.

Andjeli u telima se javljaju pravednicima i prorocima u SZ, ali nemaju tu ulogu koju im dodeljujes. Oni vise prenose razliicite poruke i tajne Bozije i pomazu ljudima u raznim nevoljama i slicno.

I, ta tela u kojima se andjeli javljaju ljudima nisu materijalna kao nasa ljudska, nego andjeli uzimaju oblika naseg ljudskog tela i tako komuniciraju sa ljudima, ali mogu da se javljaju i u drugim razlicitim oblicima i slicno. 

I, sad, ono sto je hriscansko ucenje i pogled jeste da Bog sam sa Sobom razgovara u vise lica i licnosti i to je upravo ta nasa sv.Trojica, lice Boga Oca i lice Boga Sina i lice sv.Duha. Ono, jedan Boga u tri Lica i razgovaraju izmedju Sebe i prave savet o stvaranju coveka.

I, takodje, jedna od Licnosti u sv.Trojici jeste i Logos i Sin Boziji koji se u vremenu ovaplotio i postao covek i sve te stvari postoje u tom savetu sv.Trojice i zato se i kaze.....Потом рече Бог: да начинимо човјека по својему обличју, као што смо ми,..... i tako se i stvara prvi covek po slici i podobiju sv.Trojice, ..... nema tu mesta za bilo koga drugoda, pa ni andjela.

 

 

пре 10 часа, Bokisd рече

Ali moram opet da kazem, po Bibliji jesu jedan par Adam i Eva nasi zajednicki praroditelji, za sve ljude od pocetka pa do kraja vremena. I, zato od njih i nasledjujemo i radjamo se u tom tkz.praroditeljskom grehu i zato nam i treba opet jedan drugi Covek i licu Isusa Hrista koji ce nas spasiti od tog greha i smrti i propadanja...itd...

Sad, vidi, ne bi ni dosli do price o nefilima i ne mozes da ih stavljas u pricu o razmnozavanju ljudi na zemlji od jednog para ljudi Adama i Eve,...... jer, Nefili bi onda trebali da zive u vremenu Adama i Eve kako bi navodno imali ulogu u razmnozavanju ljudi i zato i ne mozemo da pronadjemo u Bibliji da su nefili postojali u to vreme Adam i Eve. I, onda je sasvim ocekivano da su morali prvo izmedju sebe da se razmozavaju prvi ljudi.

Sad, opet, pravi prevod ko su nefili, ima raznih tumacenja te reci..... sinovi boziji,.... i evo sta o tome pise sv.Avgustin u Drzavi Bozjoj, 15 knjiga, 23 glava 1-4, malo je duze, ali je stvarno interesantno i koga zanima neka malo zagreje stolicu 0703_read :D :

uvod :

Treba li vjerovati kako anđeli, kojima je bivstvo duhovno, bijahu tako zahvaćeni ljubavlju prema lijepim ženama te se ženjahu njima, od čega se rodiše divovi.

tekst :

23. 1. U trećoj knjizi 1 ovoga djela uzgredice dotakosmo pitanje, koje ostavismo nerazriješenim, naime: mogu li anđeli, budući da su duhovi, tjelesno općiti sa ženama. Pisano je: »On učini duhove svojim anđelima« 2 , to jest: od onih koji su po naravi duhovi (spiritus) načini svoje anđele, nametnuvši im dužnost dojavljivanja. Jer ono što se grčki kaže αγγελος, javlja se u latinskoj sklonidbi kao angelus, i u latinskome jeziku znači 'glasnik'. Ali nije izvjesno misli li se na njihova tjelesa kad se dalje dodaje govoreći: »A žarki oganj slugama svojim« ili tako kako sluge njegove trebaju plamtjeti ljubavlju kao duhovnim ognjem.

Nu, kako svjedoči i najistinitije Pismo anđeli su se pojavljivali ljudima u takvim tjelesima da su ih ne samo mogli vidjeti nego i doticati. 3 A veoma je raširena glasina (što je potvrđuju mnogi koji to ili sami iskusiše ili pak potvrđuju da su čuli od onih u čiju vjerodostojnost ne treba sumnjati) kako Silvani i Pani 4 , koji se obično nazivaju incubi, često se nedolično poniješe prema ženama, pa, pošto su ih pohotno poželjeli, imali su s njima i snošaj; dok neki zlodusi (koje Gali nazivaju Dusii) - kako mnogi tvrde - toliko pokušavaju i počinjaju tu gnusobu te bi bilo bestidno nijekati takvo što. Zbog toga se ne usuđujem određeno odgovoriti na pitanje, mogu l i neki duhovi otjelovljeni od pratvari zraka (koja kad je i mahalicom pokrenemo, oćuti se tjelesnim sjetilom dodira) trpjeti takvu požudu te, načinom koji im je moguć,općiti spolno sa ženama koje to osjećaju. Pa ipak ne bih nipošto povjerovao da su sveti anđeli tada mogli tako zgriješiti, niti da se njih ticalo što apostol Petar reče: »Ako, naime, Bog nije poštedio anđela  koji su sagriješili, već ih strmoglavio u pakao i predao mračnim bezdanima gdje ih čuva za sud«5 , nego onih što otpadajući prvi od Boga, padoše zajedno s đavlom, svojim vladarem, koji je zbog zavisti zmijskom obmanom oborio prvoga čovjeka. Isto naše Sveto pismo obilato svjedoči o tome kako su i ljudi Božji nazivani anđelima. Naime, o Ivanu je pisano: »Evo, šaljem anđela svojeg pred licem tvojim, koji će pripraviti put tvoj.« 6 Pa i prorok Malahija, nazvan je anđelom 7 , po stanovitoj posebnoj milosti, to jest: onoj koja mu je posebno podijeljena.

2. Dočim, neke zbunjuje to što čitamo kako od onih koji su nazvani anđelima Božjim i od žena koje su ljubili rađahu se ne ljudi našega roda, nego divovi; kao da se čak i u naše vrijeme (o čemu smo već prije govorili)8  nisu rodili ljudi kojih tjelesa veličinom uvelike premašuju naša. Zar nije i u Rimu prije nekoliko godina (kad se ono bližilo razorenje grada od Gota)9 bila neka žena, što je živjela s ocem i s majkom, koja je divovskim stasom uvelike nadvisivala sve ostale? Kamo god bi ona došla, okupljala se gomila koja je željela da je vidi. A još najčudnije bijaše to što joj oboje roditelja ne bijahu tako visoki koliko oni najviši ljudi koje smo navikli viđati.

Stoga su se divovi mogli rađati i prije negoli su sinovi Božji, koji se nazivaju i anđelima Božjim, združivali s kćerima ljudskim, to jest od onih što žive po čovjeku, prije negoli se sinovi Setovi združiše s kćerima Kajinovim. A o tome govori i kanonsko Pismo u kojoj knjizi čitamo ove riječi: »I pošto se ljudi počeše množiti po zemlji i kćeri im se narodile, vidješe anđeli Božji kako su dobre kćeri ljudske, pa uzimahu sebi za žene one koje od svih izabraše. I reče Gospodin Bog: 'Neće duh moj ostati u ovim ljudima zauvijek, zbog toga što su put; pa će dani njihovi biti stotinu i dvadeset godina'. A divovi bijahu na zemlji u te dane, a i poslije, kad sinovi Božji uđoše kćerima ljudskim, te im rađahu djecu; to bijahu divovi, od starine glasoviti ljudi.«10

Ove riječi božanske knjige dostatno pokazuju kako već u one dane bijahu divovi na zemlji kad sinovi Božji uzimahu kćeri ljudske, jer su ih zamilovali dobre, to jest lijepe. Naime, običaj je Svetoga pisma nazivati dobrima i one što su lijepa tijela. Nu, i nakon toga rađali su se divovi. Kaže se ovako: »Divovi bijahu na zemlji u te dane, a i poslije, kad sinovi Božji uđoše kćerima ljudskim.« Dakle, bilo ih je i prije i poslije toga doba. A što se kaže: »Te im rađahu djecu« dostatno pokazuje kako ranije, prije nego što ovako padoše sinovi Božji, one rađahu Bogu, a ne njima, to jest: nije vladala požuda za spolnim snošajem, nego se služilo dužnosti rađanja, i ne rađahu obitelj radi svojeg ponosa, nego građane Božjega grada, da im kao anđeli Božji dojave da polože svoju nadu u Boga 1 1 , nalik na onoga koji je rođen od Šeta, na sina uskrsnuća, koji se nadao zazivati ime Gospodina Boga; a u toj bi nadi bili zajedno sa svojim potomcima subaštinici vječitih dobara i pod Bogom ocem - braća svoje djece.

3. A ti ne bijahu tako anđeli Božji te ne bi bili i ljudi - kao što neki misle - nego bez ikakve dvojbe bijahu ljudi, kako i Pismo svjedoči bez ikakve dvosmislenosti. Jer nakon stavka: »Vidješe anđeli Božji kako su dobre kćeri ljudske, pa uzimahu sebi za žene one koje od svih izabraše« odmah se dodaje: »I reče gospodin Bog: 'Neće duh moj ostati u ovim ljudima zauvijek, zbog toga što su put'«. Jer po duhu Božjem oni bijahu načinjeni anđelima Božjim i sinovima Božjim, ali srozavši se na niže, nazivaju se ljudima, imenom naravi, a ne milosti. Nazivaju se i put ti napustitelji duha, zbog napuštanja i sami napušteni. A i Sedamdesetorica prevoditelja nazivaju ove i anđelima Božjim i sinovima Božjim. Dakako, tako ne stoji u svim rukopisima knjiga, jer neki imaju samo 'sinovi Božji'. Aquila 12 , prevoditelj kojega Zidovi pretpostavljaju svima ostalima, ne prevodi ni anđeli Božji, ni sinovi Božji, nego sinovi bogova. A točno je i jedno i drugo. Jer bijahu i sinovi Božji, pod kojim kao Ocem bili su braća svojim očima, a i sinovi bogova, jer su rođeni bogovima, zajedno s kojima i sami bijahu bogovi prema riječima psalma: »Rekoh: ' V i ste bogovi i svi ste sinovi Višnjega.'« 13 Stoga se s pravom vjeruje kako Sedamdesetorica prevoditelja primiše duh proroštva, tako da ako su po njegovoj ovlasti štogod izmijenili te preveli drukčije nego u izvorniku, ne treba sumnjati da je i to božanski nadahnuto14, iako se kaže kako je to u hebrejskom dvoznačno, pa se može prevesti i kao 'sinovi Božji' i 'sinovi bogova.'15

4. Stoga mimoiđimo priče iz onih spisa što se nazivaju 'apokrifi', jer njihovo skriveno podrijetlo nije bilo jasno očima, od kojih je do nas najpouzdanijom i najpoznatijom predajom stigao ugled istinitoga Pisma. Iako se u tim apokrifima i nalazi pokoja istina, ipak zbog mnogo toga što je lažno, ti spisi nemaju kanonskog ugleda. Dakako, ne možemo nijekati kako je neke stvari po božanskome nadahnuću napisao Henok, sedmi po naraštaju od Adama, jer tako kaže apostol Juda u kanonskoj poslanici.16 I nisu one uzalud isključene iz kanona Svetog pisma, koji se u hramu hebrejskog naroda čuvao uz golemu pomnju svećeničkih naraštaja; te su ih smatrali sumnjivima što se tiče njihove starosti; i nije se moglo utvrditi da li su ono što je Henok napisao, jer oni koji su ih predočili nisu nađeni takvima da su ih u slijedu naraštaja čuvali pravilno. Otuda te spise, što su predstavljeni pod Henokovim imenom (a sadržavaju te priče o divovima koji nisu imah ljudske očeve), razboriti ljudi s pravom prosudiše da ne treba njemu pripisivati; kao što krivovjerci iznose i mnoge druge spise, pod imenima i ostalih proroka a u novije doba i pod imenima apostola, koji su svi nakon pomnjiva istraživanja isključeni iz kanonskog dostojanstva pod nazivom apokrifa. Stoga prema kanonskim spisima, i hebrejskim i kršćanskim, nema nikakve dvojbe kako prije Potopa postojahu mnogi divovi i kako bijahu građani zemaljske zajednice ljudi, naime: sinovi Božji, koji su po puti potekli od Šeta, a zapali su u tu zajednicu, napustivsi pravednost. I nije nikakvo čudo da se i od njih mogoše roditi divovi - i to ne svi kao takvi, ali ih više tada bijaše takvih negoli u drugim razdobljima nakon Potopa. A Stvoritelju se svidjelo stvoriti ih kako bi i time pokazao da mudru čovjeku ne smije biti ne samo do krasota nego ni do veličina i snaga tjelesa, jer on biva blažen mnogo boljim i postojanijim dobrima, onim duhovnim i besmrtnim, koja nisu zajednička i dobrima i zlima, nego su svojstvena samo dobrima. A to je ono što drugi prorok ističe kad kaže: »Ondje se rodiše divovi, čuveni od davnine, rastom golemi, vješti u boju; ali njih ne izabra Bog, niti im podari put znanja, nego izginuše jer ne imaše mudrosti, propadoše zbog nerazboritosti.17

fusnote :

1 - O Božjoj državi, 3,5.
2 - Ps 104 (103), 4. (Prijevod prema lat. predlošku).
3 - Post 19,1-22; Br 22,23-35; Suci 6,12-22; 13,3-20.            4 - O Silvanu vidi O Božjoj državi, 6,9. Pan je arkadijsko božanstvo, koje se poistovjećivalo
s rimskim Faunom.
5 - 2 Pt 2,4. Ovo, kao najstarije tumačenje, nalazi se u apokrifnoj knjizi o Henoku
(4,2).
6 - Mk 1,2. (Prijevod prema lat. predlošku).
7 - Mal 2,7.
8 - Vidi O Božjoj državi, 15,9.
9 - Misli se na godinu 400.
10 - Post 6,1-4. (Prijevod prema lat. predlošku).                    11 - Ps 78 (77), 7.
12 - Aquila je oko godine 140. po Kristu načinio veoma vjeran prijevod Starog zavjeta
na grčki. Pri prijevodu je bio istaknuto doslovan, poštivajući izvornik do kraja, ali je
navodno iskrivljivao neka mjesta što su se ticala Kristova došašća.
13 - Ps 82 (81), 6.
14 - O Augustinovu nazoru o božanskom nadahnuću Septuaginte ili prijevoda Sedamdesetorice
vidi O Božjoj državi, 18,43.
15 - Posrijedi je dvoznačnost hebrejske riječi Elohim (o čemu raspravlja Jeronim u
Liber Quaestionum Hebraicarum in Genesim).                      16 - Juda 14.
17 - Bar 3,26-28. (Prijevod dijelom prema lat. predlošku).

Eto, malo je duze, ali je sve sv.Avgustin lepo objasnio, onako kako on to detaljo i temeljno ume da odradi. :dobro:

moraš da shvatiš da je avgustin živio u africi. kod arapa je po avgustinu normalno bilo da sin oženi majku, da se žene u porodici i mnogo toga što je nama gadno.

zato si ti došo do ideje da bog razgovara sa svoje tri ličnosti umjesto sa anđelima kako je očigledno po tekstu. a bog je jedan sa karakteristikama koje grci nazivaju ličnosti boga

viđi, nefilimi su nevažni za taj dio knjige postanja o kojem govorimo. oni su pose bna problematika. jer se kod grka prevode i kao titani, oni koji su pali…

mene je jasno da tu griješiš. jer ideš u smjeru da poistovjetiš nefilime sa hristom iako se razlikuju. oni su nazvani sinovi božiji koji se rađaju od anđela i žena. kako onda hrist jeste sin božiji. na kraju ispada po tome da su ovi anđeli samo ličnosti jednog boga.

пре 11 часа, Bokisd рече

Sad, stvarno izvini ali moram nesto da te pitam , da li verujes u sv.Trojicu ?

da. ali ne ovo što ti kažeš. to nijesam niđe čuo do sad. pogriješio si to, đe da kažeš da bog razgovara sam sa sobom kroz više ličnosti a ne sa anđelima. da kažeš da anđeli nijesu postojali u vrijeme adama i eve a tada je i satana proćeran. praviš pogrešan logički slijed po bibliji koji dobijaš ako negiraš postojanje anđela u prvoj strani knjige postanja. stiče se utisak da je neki ludak stvarao čovjeka nekako sam sa sobom kroz više ličnosti koje je posijedovao, da mu čuva stoku i bavi se zemljoradnjom. pa je mučeni čovjek pojeo nešto što je ovaj zabranio, dok je taj ludak pričao sam sa sobom. i na kraju je ludak odlučio da proćera čovjeka iz svog posjeda i zaposlio ga u neko polje đe ga je mučio kroz jednu svoju ličnost koja je satanail.

posebno ne možemo da negiramo svoje pra-pretke i prihvatimo tuđe koji nastaju uz ostale ljude ali su prognani, onda mi ispadamo kao neka usvojena đeca. a adam i eva u doba naših predaka rodoskrnave i spasavju se od tog grijeha predaka. svima je moguće da se rode sa grijehom predaka to razumijem. ali ako je adam toliko mlad po bibliji, a čovjek mnogo stariji. onda imamo problem. jer neće shvako prihvatit ideju da smo mi bivši afrikanci koji su pobijelili od incesta kao efekta koji se desi crncima kroz albinizam. jer to nije biblijski prije svega. potomci noja žive na bliski istok u obećanu zemlju od rijeke nil do neđe kavkaza, tigra i eufrata i mediteranskog mora. oni nijesu bili sjevernjaci evrope, nijesu bili kinezi, nijesu bili srbi…

nešto si ti pomiješao, hrist naglašava jasno da nije došao sve da spasi jer ne treba svima spasenje, nego one koji mrze svoje roditelje i pretke. ali čitava priča je kompleksna zato što kad ljudi dođu u crkvu onda se susretnu sa knjigom živih koja je jedina knjiga pored biblije u crkvu. znači suoče sa rodoslovima i pravilima braka tj. čuvanja oboženja i bogočovječanskog života. ako ti ljudi vide probleme u porodičnoj lozi onda se desi da brat brata napadne, djeca roditelje, roditelji djecu i sude se po zakonu vjere. stvara se mržnja i treba pomirenje da bi do spasenja uopšte došlo. o tome hrist priča.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 10 часа, Дејан рече

Pitanje je baš nezgodno, Od Oca , Sina i Duha jedan je muško a šta su druga dvojica hahahah

Sokole, duga dvojica su neopredeljeni :D

 

Ovo u Islamu nema. Bas jednostavno pitanje na koje ne postoji odgovor. Opet, Allah najbolje zna. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...