Jump to content

"Evolucija i Veliki prasak su lazi iz pakla"


grigorije22

Препоручена порука

To nije tumačenje - to su činjenice, jer mutacije DNK se dešavaju, deca nemaju identične gene kao roditelji i selektivni pritisci deluju na populacije... univerzum jeste nesporno takav...

Ako ove činjenice nisu u saglasnosti sa Svetim pismom i Predanjem... onda imaš dve opcije:

- ljudi koji su stvarali Sveto pismo i Predanje su pogrešili u svom viđenju ovih pitanja (ne znači nužno da su u svemu pogrešili);

ili

- oni nisu pogrešili, već ih ti pogrešno tumačiš i stvaraš nesaglasje tamo gde ga nema.

Ali nemaš opciju da promeniš realnost jer se ne uklapa u tvoje viđenje univerzuma, odnosno tvoje viđenje predanja... realnost je takva kakva jeste... ako ne želiš da je prihvatiš, samo ti gubiš...

Ja i nisam rekao da nisu cinjenice, promenjivost DNK je nesto sto je dobro cak inteligentno smisljeno da se ne radjamo svi kao klonovi.

A sto se tumacenja tice tu sam mislio na Sveto pismo da li su ovakva teoloska tumacenja Svetog pisma ispravna. Najveci problem koji se ovde javlja je postojanje smrti pre Adamovog pada.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 346
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Najveci problem koji se ovde javlja je postojanje smrti pre Adamovog pada.

Човек је створен да постане бесмртан. Бесмртност је питање личности, односа са Богом, а не својство природе.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Na ovo pitanje je probao da da odgovor Aleksandar Kalomiros koje za mene potpuno nelogicno

Vreme je jedna od dve dimenzije tvorevine. Kao sto postoji jedinstvo kosmosa u prostoru, tako postoji i jedinstvo kosmosa u vremenu. Posledica Adamovog grehopada su prozele sveceli kosmos kako u prostoru tako i u vremenu. Zivotinje su bile poticinjene truleznosti mnogo pre nego sto se pojavio covek na Zemlji. No, i pored toga one su bile potcinjene truleznosti zbog coveka. Oni koji zive u vremenu ne mogu da razumeju ovu cinjenicu. Za njih ono sto se dogodi u odredjenom trenutku postoji iskljucivo od tog trenutka i nadalje, ali nikako pre toga. Ali za Boga, koji je van vremena, ono sto se dogodilo u jednom trenutku postoji i pre tog trenutka, i to vazi za svekoliku tvorevinu, od jedne njene hronoloske tacke do druge. Adamov grehopad je bio kvasac koji je zakvasio svekoliku tvorevinu proslosti i buducnosti. Vaskrsenje Htista, kao Drugog Adama, jeste drugaciji kvasac, kvasac nepropadljivosti koji je, takodje, zakvasio svekoliku tvorevinu proslosti i buducnosti

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Твоја је грешка што бесмртност тражиш у природи, у "логици ствари". Бесмртности НЕМА и не може бити у природи која је створена ни из чега. Докле је та природа "сама", одвојена од Бога, док не дође до свог Циља, због којег је и створена, она ће остати смртна. Дакле, ствар је веома једноставна и не треба је комплиовати. Смрт није Божија казна, већ наше природно стање. Када дођемо до свог циља, до јединства са Богом, превазићићемо границе своје створености - досегнућемо бесмртност. Бесмртност је на КРАЈУ нашег покрета (и она је смисао, циљ свега што секреће), а не на његовом почетку.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Na ovo pitanje je probao da da odgovor Aleksandar Kalomiros koje za mene potpuno nelogicno

Posledica Adamovog grehopada su prozele sveceli kosmos kako u prostoru tako i u vremenu.

Grišo, ajd objasni makar nekako, kako je adam uzrokovao, gravitaciju, elektromagnetizam, slabu i jaku nukleranu silu, pojavu fuzije na suncu, pojavu fotosinteze, pojavu bakterija koje razlažu uginulu materiju, pojavu ćelija koje se razmnožavaju deobom, pojavu radioaktivnosti, jer svi ti procesi ne mogu funkcionisati bez razmjene energije, a zbog razmjene energije postoji smrtnost - truležnost organske i raspadljvost neorganske materije.

Da li je Adam kriv za prirodu kvantnog svijeta?

Српски менталитет карактеришу изненадни подвизи кратког даха, понесеност која прво улије наду, али капитулира у завршници, све се то после правда вишом силом и некаквом планетарном неправдом што само на нас вреба.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ja i nisam rekao da nisu cinjenice, promenjivost DNK je nesto sto je dobro cak inteligentno smisljeno da se ne radjamo svi kao klonovi.

A sto se tumacenja tice tu sam mislio na Sveto pismo da li su ovakva teoloska tumacenja Svetog pisma ispravna. Najveci problem koji se ovde javlja je postojanje smrti pre Adamovog pada.

Ako prihvatiš promenjljivost DNK i prihvatiš prirodnu selekciju (činjenicu da sporija antilopa ima veće šanse da zagine od brže) i prihvatiš starost zemlje... već si prihvatio teoriju evolucije...

osim ako ne zastupaš onu besmislenu i nikad obrazloženu tvrdnju da DNK može malo da se promeni u jednoj generaciji ali ne može mnogo da se promeni u mnogo generacija...

А роб твој и робиња твоја што ћеш имати нека буду од онијех народа који ће бити око вас, од њих купујте роба и робињу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Tacno tako varijacije unutar DNK genoma dok se ne ispuca ili kako ono bese. :D

Još "samo" da pronađete ili bar zamislite mehanizam koji zaustavlja promene DNK posle X generacija... :D

А роб твој и робиња твоја што ћеш имати нека буду од онијех народа који ће бити око вас, од њих купујте роба и робињу.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Да набацим и пар кратких опсервација и питања за Гришу:

"8.И насади Господ Бог врт у Едему на истоку; и онде намести човека, ког створи.

9.И учини Господ Бог, те никоше из земље свакаква дрвећа лепа за гледање и добра за јело, и дрво од живота усред врта и дрво од знања добра и зла.

...

15.И узевши Господ Бог човека намести га у врту едемском, да га ради и да га чува."

Дакле:

1. Да ли се прича односи на одређени простор-врт и све у њему, или на целу планету?

2. Да ли су они (Адам и Ева) били у том врту толико дуго да примете (могући, потенцијално постојећи) закон смрти изван тог простора, ако узмемо да је Едемски врт област заједнице човека и Бога?

Колико дуго траје ова прича? Да ли довољно дуго да они примете закон смрти и у природи унутар врта, или је у тој области због Божијег присуства и јединства и природе са Богом смрт само ту одсуствовала?

Да ли СМЕМО буквалистички тумачити Постање?

"Христос васкрсе, радости моја!"

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Да набацим и пар кратких опсервација и питања за Гришу:

"8.И насади Господ Бог врт у Едему на истоку; и онде намести човека, ког створи.

9.И учини Господ Бог, те никоше из земље свакаква дрвећа лепа за гледање и добра за јело, и дрво од живота усред врта и дрво од знања добра и зла.

...

15.И узевши Господ Бог човека намести га у врту едемском, да га ради и да га чува."

Дакле:

1. Да ли се прича односи на одређени простор-врт и све у њему, или на целу планету?

2. Да ли су они (Адам и Ева) били у том врту толико дуго да примете (могући, потенцијално постојећи) закон смрти изван тог простора, ако узмемо да је Едемски врт област заједнице човека и Бога?

Колико дуго траје ова прича? Да ли довољно дуго да они примете закон смрти и у природи унутар врта, или је у тој области због Божијег присуства и јединства и природе са Богом смрт само ту одсуствовала?

Да ли СМЕМО буквалистички тумачити Постање?

Probacu da odgovorim ali malo kasnije ne mogu sada. Sto se tice tumacenja knjige Postanja postoje citavi sistemi tumacenja, najpopularnija

Finalisticka teorija, teorija idealnok shvatanja, teorija Restitucije i najmladja Kabalisticka teorija. Postoji i teorija konkordizma koja mene interesuje nju je zastupao prota Lazar Milin, pa ako ako je neko voljan mogao bi da objasni o cemu govori ta teorija

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Link to comment
Подели на овим сајтовима

''Стога, као што је посредством ЈЕДНОГА ЧОВЕКА грех ушао у свет, а грехом смрт, тако је смрт прешла на све људе, јер су сви згрешили'' Посланица Римљанима 5:12

Свето писмо не познаје никакву еволуцију већ стварање света за 6 дана. Пре пада Адамовог није било ни греха ни смрти ни распадљивости, зато што је пад уследио релативно брзо након стварања човека, што видимо и из чињенице да су и за време пада Адам и Ева били сами, без деце, те да је Кајин зачет тек након пада.

И даље:

''А сад је Христос васкрснут из мртвих као првенац оних који су умрли. Пошто је, наиме, посредством човека смрт дошла, посредством човека дошло је и васкрсење мртвих'' 1. Коринћанима 15:20-21.

Из Светог писма веома јасно произилази да су сви старозаветни и новозаветни верници веровали у стварање света за 6 дана. Нпр приликом давања 10 заповести, Господ је заповедио светковање седмог дана одмора, јер је Он створио земљу за 6 дана (2. Мојс. 20:11). Родословље Христово које описује Лука води све до Адама, и не пише да је пре њега било људских бића (Лк. 3:24-38).

а у Мт. 19:3-8 Исус подсећа законике и опомиње их речима: зар нисте читали да их је Творац од почетка створио као мушко и женско (ст. 4)? Господ Исус у својим говорима потврђује старозаветна казивања (а како би другачије и могао?), јер је веровао у стопроцентну истинитост извештаја о стварању, баш онако како је и написан. Према родословљима претпотопних људи, као и оних после потопа све до данас, произилази да је Адам створен нешто више од 6000 година уназад.

Штета је само што људи много филозофирају и постављају глупа питања, уместо да прихвате вером целокупни библијски извештај онакав какав је, мислећи да над њиме имају ауторитет одлучивања, што је само једна од многобројних заблуда...

Теорија еволуције је једноставно нетачна и то у свакој појединости, а креационисти, са опроштењем онима који то не знају, су доктори природних наука, познати микробиолози, генетичари, молекуларни биолози, биохемичари итд....који у својим делима у сваком сегменту растурају ТЕ у парампарчад. Ако хоћете пример тога, погледајте на http://creation6days...tm��многобројне документарне филмове о томе, а има и доста књига које се могу читати онлине. Но, да теолози могу да верују у ТЕ, то је ван сваке памети и тиме само доказују да ''имају обличје побожности а силе су се њене одрекли'' (2. Тим. 3:5), или да су они који уместо да људе утврђују у вери они их постепено одводе у безбоштво....(јер се библијска откривења требају веровати како су написана, а не по своме нахођењу)...могу да се љуте колико год хоће..али ће једнога дана дати Богу одговор за своје заблуде..

Да набацим и пар кратких опсервација и питања за Гришу:

"8.И насади Господ Бог врт у Едему на истоку; и онде намести човека, ког створи.

9.И учини Господ Бог, те никоше из земље свакаква дрвећа лепа за гледање и добра за јело, и дрво од живота усред врта и дрво од знања добра и зла.

...

15.И узевши Господ Бог човека намести га у врту едемском, да га ради и да га чува."

Дакле:

1. Да ли се прича односи на одређени простор-врт и све у њему, или на целу планету?

2. Да ли су они (Адам и Ева) били у том врту толико дуго да примете (могући, потенцијално постојећи) закон смрти изван тог простора, ако узмемо да је Едемски врт област заједнице човека и Бога?

Колико дуго траје ова прича? Да ли довољно дуго да они примете закон смрти и у природи унутар врта, или је у тој области због Божијег присуства и јединства и природе са Богом смрт само ту одсуствовала?

Да ли СМЕМО буквалистички тумачити Постање?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...