Млађони Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 Mislim da održavanje za Tojotu nije mnogo skupo. Mislim da su delovi malo skuplji ali to je zato jer se auto retko kvari. Ne znam, nisam siguran da ima puno servisa i ljudi koji bi radili neke starije tojote. Ali vozio sam neku automatik tojotu matoriju ne secam se koja, hatchvback neki fino ide. Lepo radi motor ne cuje se, pristojno ubrzava i prenosi snagu na tockove. takodje sam vozio i Yaris, i ona je fina lepo pliva. Po kvarivoima jeste medju top ali opet to zavisi od modela do modela od godine do godine. kada bi cova rekao sta mu treba tachno, jer "dobar ekonomican i izdrzljiv:" moze da bude i audi a8, i polo sa tri cilindra. Ako mu treba ekonomican da se vozika po gradu onda mu a8 sigurno nije izbor ali mu je odlichan izbor ako stalno putuje na dalje relacije. oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
о.Небојша Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 За мене је најбољи кадет суза 87, 1600 кубиика. Возима га од 1996 и тек сад сам му променио акрике, јер је трошио уље. Јефтини делови, кад пукне каиш мотор се не трпи штету, мајстори знају да га поправе, осим скоро кад сам имао на путу проблема са дизном, а они свашта чачкали. Богдан_ је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Млађони Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 Јефтини делови, кад пукне каиш мотор се не трпи штету, мајстори знају да га поправе, осим скоро кад сам имао на путу проблема са дизном, а они свашта чачкали. To je ja mislim sluchaj sa svim modernijim DOHC motorima? oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Иван Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 Јефтини делови, кад пукне каиш мотор се не трпи штету, мајстори знају да га поправе, осим скоро кад сам имао на путу проблема са дизном, а они свашта чачкали. To je isti slucaj kao i sa 1.1. FIATovim motorima u npr Punto mk1 ili Lancia Y mk1 Заиста, заиста вам кажем да што год заиштете од Оца у име Моје, даће вам. (Јн 16,23) Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
зеленизуб Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан Написано Септембар 7, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 7, 2011 Ne znam, nisam siguran da ima puno servisa i ljudi koji bi radili neke starije tojote. Ali vozio sam neku automatik tojotu matoriju ne secam se koja, hatchvback neki fino ide. Lepo radi motor ne cuje se, pristojno ubrzava i prenosi snagu na tockove. takodje sam vozio i Yaris, i ona je fina lepo pliva. Po kvarivoima jeste medju top ali opet to zavisi od modela do modela od godine do godine. kada bi cova rekao sta mu treba tachno, jer "dobar ekonomican i izdrzljiv:" moze da bude i audi a8, i polo sa tri cilindra. Ako mu treba ekonomican da se vozika po gradu onda mu a8 sigurno nije izbor ali mu je odlichan izbor ako stalno putuje na dalje relacije. Mana tojote a i ostalih automobila koji nisu nemački je taj što im pada cena dosta brzo Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Млађони Написано Септембар 9, 2011 Пријави Подели Написано Септембар 9, 2011 Mana tojote a i ostalih automobila koji nisu nemački je taj što im pada cena dosta brzo Posebno u srbiji apsolutno se slazem. Preporucujem onima koj itraze ekonomichno i gradsko a opet relativno praktichno da moze da se smeste cetri osobe da pogledaju i Hondu Civic. Slichna mana kao tojota - slabo postojanje servisa ( koliko sam ja upucen ) ali opet jako kvalitetno odradjen auto, praktichan, mali potrosac, lepo ide, pristojan ride, malo trosi. Skupa zamena alnasera doduse kako sam cuo jer je nabijen negde iznad motora pa mora da se dosta "Radi" da se dodje samo do istog. http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/778198_Honda_Civic_2001_god oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide things by zero. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mironosica Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 šta mislite o picasu ? Никола Поповић је реаговао/ла на ово 1 није битно ко сам ја, већ ко си ти ! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Б Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 šta mislite o picasu ? Све најлепше (наш тренутни ауто). Има добрих примерака за релативно мале паре. Питај шта те занима Никола Поповић је реаговао/ла на ово 1 Не ваља свашта к срцу примати. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mironosica Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 Све најлепше (наш тренутни ауто). Има добрих примерака за релативно мале паре. Питај шта те занима SVE ! stvarno me sve zanima koliko troši , jel servis skup deluje jako udobno mane me intresuju znači sve није битно ко сам ја, већ ко си ти ! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Б Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 Потрошња наравно зависи од мотора који је уграђен. У случају најслабијег бензинца од 1600 кубика градска вожња је око 7,5 л/100км, на отвореном се може спустити ниже (али и не мора ако се вози аутопутем 130-140). Сервис исто тако зависи од мотора, у нашем случају то је најјефтинији могући мотор за одржавање (од оних који су се уграђивали у ксару пикасо). Наравно цене сервиса зависе и од мајстора код којег се одржава ауто - ако се иде у овлашћени сервис све је много скупље. Удобност је солидна, све зависи које ауто се претходно возило, тј. са чиме се упоређује. Предности: Пространост, конфор, велики гепек, велика задња врата, пуно простора на задњим седиштима, три одвојена седишта у задњем реду која се могу обарати, вадити итд, полице (сточићи) који се извлаче из предњих седишта, положај седења возача, одлична прегледност. Мане: Мали ајншлаг, бобина редовно цркава на бензинцима, торзија (задње ослањање) мора да се мења након одређене километраже (приликом куповине обратити пажњу да ли су задњи точкови вертикално-паралелни или су накривљени према унутра), аблендер и ручица брисача су из једног комада пластике и временом ти прекидачи почну да цркавају, седишта су тврђа него на већини француских возила (пресована су - немају федере, возачко седиште често страда на левом делу), итд. За све детаље, предлажем учлањење на Цитроен форум Србије: http://www.citroenforumsrbije.com/ Не ваља свашта к срцу примати. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mironosica Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 Мане: Мали ајншлаг, бобина редовно цркава на бензинцима, торзија (задње ослањање) мора да се мења након одређене километраже (приликом куповине обратити пажњу да ли су задњи точкови вертикално-паралелни или су накривљени према унутра), аблендер и ручица брисача су из једног комада пластике и временом ти прекидачи почну да цркавају, седишта су тврђа него на већини француских возила (пресована су - немају федере, возачко седиште често страда на левом делу), итд. 8086.gif hvala hvala i za link foruma eto meni posla danas није битно ко сам ја, већ ко си ти ! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ayla Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 8086.gif hvala hvala i za link foruma eto meni posla danas Ode li u trgovinu? ...hanay na sahy Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mironosica Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 @@Ayla , ako si mislila na kola ne još ne mogu da se odlučim није битно ко сам ја, већ ко си ти ! Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Б Написано Новембар 19, 2013 Пријави Подели Написано Новембар 19, 2013 Дај да видимо фаворите па да прокоментаришемо Mironosica је реаговао/ла на ово 1 Не ваља свашта к срцу примати. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука