Jump to content

Однос хришћанства према хомосексуалности

Оцени ову тему


Ronald

Препоручена порука

пре 3 часа, Desiderius Erasmus рече

Отац Љубодраг овде мало меша грендмадрз енд фрогз. Ако се неко из моде, жеље да буде ин, или из беса и разврата упустио у хомосексуалне односе (а о таквима Павле пише у Новом завету), онда је покајање ту заиста једини лек. Чак и бисексуалци, када се упознају са хришћанским учењем, могу да се определе искључиво за супротни пол. Али, ако се некоме од кад зна за себе свиђа искључиво исти пол, такав може да се каје до Судњег дана, али то од њега неће начинити хетеросексуалца. Црква таквом може једино да препоручи мирјански целибат. Али, ту треба бити реалан, те бити свестан да већина у томе неће успети, као што ни већина хетеросексуалца не би у томе успела. И, шта је ту онда једино решење? Па, да му се, уколико је безуспешно (одистински) покушан целибат, допусти да има сталног партнера, ком ће бити веран, и да учествује у црквеном животу. А да, са друге стране, хомосексуалци не очекују да се такве везе институционализују или подигну на ниво брака, као и да не траже да им се дозволи усвајање деце. Дакле, да буду свесни да је то што им се допушта икономија, а не норма.

Dobro, da je sve ovako kako kazes, ali gde naci u Pismu i kod Otaca utemeljenje ove price da ipak moze postojato "gay monogamus"? Da li je ikad iko igde nesto rekao nesto o tome? 

Pazite ljudi, gay osobe su uvek postojale. Oni nisu izmisljeni pre 5 godina. Da nisu postojali, ne bi Mojsije pisao o njima. Oni su bili u antici  nesto uobicajeno, Sulejman Velicanstveni imao harem mladića...

Dakle, oduvek postojalo, ali u Crkvi kroz Pismo i Oce nikada nesto o cemu je moglo i da se pomisli, a kamo li da se prica da se dozvoli, da postoji monogamni gay.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 25.9.2019. at 22:32, Bokisd рече

Ovo je moje citiranje Iususovih reci je na tvoju poruku u kojoj kazes da Isus nikada nije rekao da je homo greh iako je navodio mnoge druge grehove i da ne zelis da izvodis zakljucke , nego to je vise kao primer,... sto asocira da i sam nisi siguran da li je bas tako..... i, sto jeste stvarno nezamislivo da Isus kao ne osudjuje homo kao greh dok Crkva i vera to osudjuju kao greh i onda ispada da i sama Crkva i svetitelji nisu dobro razumeli poruku Isusovog Jevandjelja o coveku i grehu i pokajanju... sto je opet stvarno situacija koja ne moze da bude realna...

 ...i ja sam onda citirao te reci Isusove,.... iako samo razmisli ako ap.Pavle osudjuje homo pricu, koji je poznat u predanju kao usta Hristova i koji se hvalio da u njemu zivi ceo Hristos,... onda je samo i to dovoljno da se razume kakav je odgovor Isusa na ovo pitanje .... jer izmedju Isusa i Pavla nema nikakvog nerazumevanja i sve sto prica Pavle to je kao da je i Isus rekao,... jer i sam Isus opet kaze da je imao jos dosta pricati i uciti apostole ali oni jos ne mogu sve da ponesu i da razumeju u vezi vere u Njega i da ce poslati Duha Svetoga koji ce im napomenuti sta je On govorio i dodace jos nesto....

Tako da, samo i to je dovoljno od Pavla,....ali, eto i te reci Isusove od gore sto sam postavio, u kome kaze... А Он одговарајући рече им: Нисте ли читали да је Онај који је у почетку створио човека мужа и жену створио их?... to je Njegovo pozivanje na knjigu Postanja i pricu oko stvaranja....muza i zene... koje po tom istom Postanju imaju....И благослови их Бог, и рече им Бог: Рађајте се и множите се, и напуните земљу, и владајте њом,.... gde samo muz i zena koji su dvoje jedno telo imaju blagoslov od Boga za zivljenje u dvoje i za razmozavanje i odrzavanje vrste (sto je opet jedino po prirodi ... :0205_whistling:) i samim time ne postoji Boziji blagoslov za nesto drugo i za tu homo pricu (koja nije po prirodi), jer ne moze da ispuni ono sto je Bog i blagoslovio da kroz razmnozavanje i radjanje i odrzavaju zivot na zemlji... i zato mogu te reci Isusove da se gledaju i razumeju u tom konteksu da se to i odnosi na homo pricu u smislu greha.

Ili, jos recimo, Isus nije dosao da ukine SZ, nego da ga ispuni i On se stalno pozivao na Mojsijev zakon kako Ga ne krsi i kao Jevrejin po krvi i telu ispunjavao je mnoge obredne i verske strane zakona ... i u tom zakonu i stoji :

1    И рече Господ Мојсију говорећи:

8    И чувајте уредбе моје и вршите их. Ја сам Господ који вас посвећујем.

13  Ко би мушкарца облежао као жену, учинише гадну ствар обојица;

Tako da, iz svega ovoga i sa Pavlom i sa ovim recima Isusa sa stvaranjem muza i zene kao dvoje u jednom telu i sa samim Mojsijevim zakonom kojeg se Isus drzao (sigurno ima i jos mnogo toga) .... tja, ne samo da se drzao On je sa Ocem i Duhom Svetim i sam Zakonodavac kao Bog .... jasno je da je po Isusu homo prica greh....

(ovo u vezi monastva u drugoj poruci)

Ок, Боксид, сада схватам шта желиш да кажеш. То је ок све што ти причаш и ја се слажем. Наравно да хетеросексуалност и брак имају Божји благослов и наравно да је то у складу са Божјим наумом о човеку.Ја и ти се нисмо разумели, јер сам ја говорио о научним чињеницама, а ти си говорио о онтолошким, о Божјем науму. То је неоспорно и ту нема дилеме. 

Чак шта више, мени то ни најмање не треба да се објашњава, јер и сам сматрам да хетеросексуалност свакако мора да има примат и врло сам козервативан кад су брак и породица у питању (зато сам, између осталог, и противник политичке идеологије хомосексуализма како сам навео у првој поруци). Чак, нисам ни рекао (а то није ни поента мојег писања овде) да хомосексуалност није грех. 

Поента мог писања овде јесте да ми ипак треба да схватимо да постоје људи којима је то (по научним чињеницама и доказима, а не можемо их ипак игнорисати у овој расправи) урођено, дакле, није последица њиховог избора него им је урађено. Сад лако је теби и мени који смо хетеросексуалци да причамо о томе да је хомосексуалност грех, кад нам то није урођено и немамо проблем са тим. Али, замисли неког коме то јесте урођено, а који је верник и жели да буде део Цркве, а опет има нагон и привлачност. При чему, не заборави, сексуални нагон и привлачност је изразито јака и врло их је тешко обуздати (сем посебне духовне снаге) и није свакоме дато да их обузда. Е сад, шта радити са таквим људима, који су верници, нису део ЛГБТ покрета или како се то већ зове, али опет имају снажну привлачност према мушком полу и не могу да га обуздају у потпуности? Да ли их треба осуђивати због тога, говорити им да ће завршити у паклу, или Црква ипак може да нађе начина да им приђе са разумевањем, а на крају Бог нека њима (као и свима) суди према делима? То је било моја поента овде. 

Ево, ја сам овде рекао шта о томе мислим, па ћу само поновити: 

Црква може да му приђе, више у складу са оним, такође црквеним, учењем да треба волети (значи, прихватити и разумети) грешника и помоћи му да се спасе. Јер, то је мисија Цркве. Да помогне човеку, да га прихвати и разуме, а не да га одбацује и осуђује у самом старту. Има она прича о монаху који је пио, па су многи говорили како је могао да неко буде алкохоличар и монах, а онда су монаси објаснили да је тај монах некада био много већи алкохоличар, али да је доласком на Свету Гору смањивао и смањивао и да је његов подвиг не у томе што није потпуно избацио алкохолизам (који је, по Цркви, исто грех), већ што се борио са тим и успео да у великој мери смањи. То је, по мени, прави пример прихватања и разумевања верника од стране Цркве- они му нису забранили у потпуности да пије, већ су ценили његову жељу да он смањи алкохол, иако није могао у потпуности да га избаци. 

Да ли Црква може тако да приђе и хомосексуалцу који је верник, да га разуме и прихвасти га, да прихвати његову борбу, а да коначну пресуду остави Богу, а не да му се фарисејски већ на земљњи пресуђује и осуђује? То је моје питање, и ја мислим да би требало тако да се приступи овом проблему. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 минута, Срђан К. рече

Dobro, da je sve ovako kako kazes, ali gde naci u Pismu i kod Otaca utemeljenje ove price da ipak moze postojato "gay monogamus"? Da li je ikad iko igde nesto rekao nesto o tome? 

Pazite ljudi, gay osobe su uvek postojale. Oni nisu izmisljeni pre 5 godina. Da nisu postojali, ne bi Mojsije pisao o njima. Oni su bili u antici  nesto uobicajeno, Sulejman Velicanstveni imao harem mladića...

Dakle, oduvek postojalo, ali u Crkvi kroz Pismo i Oce nikada nesto o cemu je moglo i da se pomisli, a kamo li da se prica da se dozvoli, da postoji monogamni gay.

 

Mislim da se u vreme Pisma i Otaca nije znalo kako nastaje homoseksualnost i da neko može biti gej od kad zna za sebe. Oni su uglavnom kritikovali one koji su toliko razvratni da im je dosadilo orgijanje sa suprotnim polom, pa kreću na isti. To Pavle jasno kaže u Rimljanima.

U pravu si, verovatno ne možemo u istoriji Crkve naći blagonaklon stav prema monogamnim homoseksualcima. Ali, svaka generacija treba da promišlja za sebe i, što da ne, ode dalje od prethodnih (ako postoji potreba za tim). U vreme Otaca nisi mogao 4 puta u Crkvi da se venčaš, a danas možeš. Tako mislim da treba gledati i na ovo.

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 минута, Православни Србин рече

Ок, Боксид, сада схватам шта желиш да кажеш. То је ок све што ти причаш и ја се слажем. Наравно да хетеросексуалност и брак имају Божји благослов и наравно да је то у складу са Божјим наумом о човеку.Ја и ти се нисмо разумели, јер сам ја говорио о научним чињеницама, а ти си говорио о онтолошким, о Божјем науму. То је неоспорно и ту нема дилеме. 

Чак шта више, мени то ни најмање не треба да се објашњава, јер и сам сматрам да хетеросексуалност свакако мора да има примат и врло сам козервативан кад су брак и породица у питању (зато сам, између осталог, и противник политичке идеологије хомосексуализма како сам навео у првој поруци). Чак, нисам ни рекао (а то није ни поента мојег писања овде) да хомосексуалност није грех. 

Поента мог писања овде јесте да ми ипак треба да схватимо да постоје људи којима је то (по научним чињеницама и доказима, а не можемо их ипак игнорисати у овој расправи) урођено, дакле, није последица њиховог избора него им је урађено. Сад лако је теби и мени који смо хетеросексуалци да причамо о томе да је хомосексуалност грех, кад нам то није урођено и немамо проблем са тим. Али, замисли неког коме то јесте урођено, а који је верник и жели да буде део Цркве, а опет има нагон и привлачност. При чему, не заборави, сексуални нагон и привлачност је изразито јака и врло их је тешко обуздати (сем посебне духовне снаге) и није свакоме дато да их обузда. Е сад, шта радити са таквим људима, који су верници, нису део ЛГБТ покрета или како се то већ зове, али опет имају снажну привлачност према мушком полу и не могу да га обуздају у потпуности? Да ли их треба осуђивати због тога, говорити им да ће завршити у паклу, или Црква ипак може да нађе начина да им приђе са разумевањем, а на крају Бог нека њима (као и свима) суди према делима? То је било моја поента овде. 

Ево, ја сам овде рекао шта о томе мислим, па ћу само поновити: 

Црква може да му приђе, више у складу са оним, такође црквеним, учењем да треба волети (значи, прихватити и разумети) грешника и помоћи му да се спасе. Јер, то је мисија Цркве. Да помогне човеку, да га прихвати и разуме, а не да га одбацује и осуђује у самом старту. Има она прича о монаху који је пио, па су многи говорили како је могао да неко буде алкохоличар и монах, а онда су монаси објаснили да је тај монах некада био много већи алкохоличар, али да је доласком на Свету Гору смањивао и смањивао и да је његов подвиг не у томе што није потпуно избацио алкохолизам (који је, по Цркви, исто грех), већ што се борио са тим и успео да у великој мери смањи. То је, по мени, прави пример прихватања и разумевања верника од стране Цркве- они му нису забранили у потпуности да пије, већ су ценили његову жељу да он смањи алкохол, иако није могао у потпуности да га избаци. 

Да ли Црква може тако да приђе и хомосексуалцу који је верник, да га разуме и прихвасти га, да прихвати његову борбу, а да коначну пресуду остави Богу, а не да му се фарисејски већ на земљњи пресуђује и осуђује? То је моје питање, и ја мислим да би требало тако да се приступи овом проблему. 

Potpisujem. :dobro:

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 45 минута, Flojd рече

Eto dokaza da je sve u vaspitanju.

Hahaha, dobar si, dobar si haha, ipak moramo biti i malo ozbiljniji:D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 26 минута, Desiderius Erasmus рече

Potpisujem. :dobro:

Dobro je napisao, narocito drugi dio jer je lako iz heterosexualne udobnosti Bogom blagoslovene filozofitati i savjetovati ljude da im je mirjanski celibat jedini put i da ce se Bog za sve pobrinuti, a ipak znamo da nisu svi Serafim Rouz sto se tice podviga. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Sto se mene licno tice mogu zabraniti i heterosexialne odnose, brak itd. i uvesti iskljucivo celibat za mirjane, ali nismo svi isti, razlicitost ljudi je nesto najljepse. Na kraju tema o ovom pitanju je ipak znacajna za Crkvu a tice se ne malog procenta ljudi koji bi voljeli minimum razumijevanja za njihovu zajednicu.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Ronald рече

Sto se mene licno tice mogu zabraniti i heterosexialne odnose, brak itd. i uvesti iskljucivo celibat za mirjane, ali nismo svi isti

Ti, znači, možeš kao u onom filmu "Bal na vodi", da kažeš: "Treba da znate, gospođice, da ja ne podležem animalnim instinktima". :D

  • Хахаха 1

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, Ronald рече

Zeljko

Mene vise zanima sta spada u tih 30% tvoje licne podrske Vucicu, cini mi se da si toliko naveo? Sta se ti slazes sa njim i sta je za tebe dobro uradio? Ili tih 30% prozilazi iz onih 3% podrske opoziciji?

Ео рећу ти рецимо 0,01% од тих 30% захваљујући Вучићу сам довео Горана Шарића у Културни центар у Нови Сад на трибину.

Да није било Вучића шипак бих ја или било ко други успео да доведе Шарића у Културни центар у Новом Саду јер су културне институције пре Вучића у НС држали аустроугари Динка Грухоњића, и не само КЦНС већ и РТВ и све друге институције културе или које утјечу на културу.  Када је АВ дошао на власт он је те институције нама Србима из Војводине лепо вратио. И тако сам ја могао да доведем једног Шарића у КЦНС и на још неке телевизије. Такво што ниси могао видети код претходних власти. Не видети, ниси могао сањати. Захваљујући АВ ми у Војводини смо се ослободили стега и тортуре аустроугара. Сад дишемо слободније, није то још пуна слобода али нама и то доста значи. Претходне власти су прогониле СПЦ по Новом Саду, спиновале и лагале по медијима на владику и свештенство, на вернике, инсценирали наци скупове које као онда разбија Чанак и правили такве перформансе којим су унижавали достојанство Срба и СПЦ у Војводини. Рецимо кућни пријатељ Ненада Чанка је Горан Давидовић звани Фирер. Који гле невероватног ли случаја предводи неке скинхедсе и нацоше и напада никога другог до Чанка и његову лигу. Могао бих читав реферат овде наводити шта су све радили Српској цркви жути док су владали Новим Садом.

Рецимо случај Контраст. Изгоре деца у том диско клубу чији је власник у тесном дилу са властима и када СПЦ направи парастос за ту децу они дигну џеву у локалним медијима и дакако у Блицу како је црква зла и како намерно тера контру властима. Па онда случај споменика жртвама Рације на Кеју. Епархија да предлог да се распише конкурс за идејно решење новог споменика а жуте аустроугарске власти крену да спинују како епархија и СПЦ на своју руку хоће да уклоне споменик жртвама рације. Покушали су да заваде СПЦ и јеврејску заједницу. На крају када је СПЦ одржавала помен жртвама, због обести локалних аустроугарских власти, не позове их на помен, већ само јеврејску заједницу, која се одазове и дође још и Зуроф и неки маџарски министар. То је био шамар аустроугарима из ДС који у Београду важе за грађане, а код нас у Војводини су антисрби и антиправослаци и одвратни аутономаши.

После су месецима троловали преко Блица и неких локалних медија како је СПЦ фашистичка, како хоће да поруши споменик жртвама рације, како намерно држи помен жртвама Контраста, како се попови бахато возе по пешачкој зони(иако заправо тај део пешачке зоне улазак у Змај Јовину улицу има предвиђено за одређене који ту живе и раде да могу у одређено доба ући аутом, а између осталог ту је Владичански двор у сред пешачке зоне и гаража за кола владикина), па још 300 чудеса су измислили и на крају пали са власти.

Можда ови у Бг немају разлога да им се свиђа АВ али ми у НС знамо ко је претходно био на власти и не желимо да се ти сепаратисти и душмани поново врате. А да су ти ликови остали на власти могао бих само да сањам како доводим Шарића у Културни центар или на неку локалну телевизију.

И то је прво што сам морао да кажем Шарићу када је гостовао у Културном центру: "Знаш Хрват, ми овде у Новом Саду нисмо баш слободни. Немој да претерујеш у тим својим аутохтонистичким причама, јер ће нас аутономаши узети на зуб и нећу моћи више никад да те доведем овде. Нема везе што они више нису на власти али иза њих стоје странци, њихов сајт финансира Рокфелер, њихов утицај и моћ су још јаки. Дакле смањи дојам"

Дечко ме је прво гледао у фазону "на којим си ти дрогама", после кад је исту причу чуо и од других Новосађана схватио је да то заправо истина и заиста је прву трибину одржао прилично коректно али и уздржано, на другој се већ мало ослободио а и било је више људи. Кад смо завршили прву трибину, пита ме Шарић: "Зашто овако мало људи?" Шта бре, рекох, мало, па у Новом Саду је 50 до 100 људи на трибини врх врхова. Он и даље не конта. Реко брате овде ти је од стране аутономаша деценијама сав квалитетан садржај цензурисан и просто традиција трибина у јавним установама је пропала. Приватно можеш организовати трибину рецимо на СПЕНСу и имати више људи али у државним институцијама тешко. Људи су навикли да је то све срање, јер од 2000. од како смо се "ослободили" Милошевића а заправо пали под власт аустроугара овде није било квалитетног садржаја, већ само нека срања.

 

И тако да ти не дужим. Суштина је да је Вучић одшкринуо слободу коју нисмо имали, коју су нам одузели након 5. октобра 2000. Слободу да смемо бити Срби у Србији и да смемо бити православци без да се морамо правдати икоме због тога.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, Desiderius Erasmus рече

Mislim da se u vreme Pisma i Otaca nije znalo kako nastaje homoseksualnost i da neko može biti gej od kad zna za sebe. Oni su uglavnom kritikovali one koji su toliko razvratni da im je dosadilo orgijanje sa suprotnim polom, pa kreću na isti. To Pavle jasno kaže u Rimljanima.

U pravu si, verovatno ne možemo u istoriji Crkve naći blagonaklon stav prema monogamnim homoseksualcima. Ali, svaka generacija treba da promišlja za sebe i, što da ne, ode dalje od prethodnih (ako postoji potreba za tim). U vreme Otaca nisi mogao 4 puta u Crkvi da se venčaš, a danas možeš. Tako mislim da treba gledati i na ovo.

 Sada evo svi mi verujuci diskutujuemo o ovome... Na osnovu otaĉkih iskustava, nema drugog do biti 'gay' znaci vecnu smrt. Toliko iskustava Sv. Otaca, njihova javljanja, vidjenja Casrtva Nebeskog i pakla... Nema nigde govora o tome kako je osvedoceni gay nasledio zivot vecni...vec se svrastava u najgore bludnike i razvratnike... Nema druge...

3. brak je bio dozvoljen i u vreme Nikifora Carigradskog... Dakle, mnogo pre velike shizme... Hristos poziva zenu Samarjanku da dodje i zovne muza, a ona imala 5-oricu muzeva...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Desiderius Erasmus рече

Ti, znači, možeš kao u onom filmu "Bal na vodi", da kažeš: "Treba da znate, gospođice, da ja ne podležem animalnim instinktima". :D

Ne reagujem kao sav " normalan" svijet hahaha:smeh1:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Православни Србин рече

Ок, Боксид, сада схватам шта желиш да кажеш. То је ок све што ти причаш и ја се слажем. Наравно да хетеросексуалност и брак имају Божји благослов и наравно да је то у складу са Божјим наумом о човеку.Ја и ти се нисмо разумели, јер сам ја говорио о научним чињеницама, а ти си говорио о онтолошким, о Божјем науму. То је неоспорно и ту нема дилеме. 

Чак шта више, мени то ни најмање не треба да се објашњава, јер и сам сматрам да хетеросексуалност свакако мора да има примат и врло сам козервативан кад су брак и породица у питању (зато сам, између осталог, и противник политичке идеологије хомосексуализма како сам навео у првој поруци). Чак, нисам ни рекао (а то није ни поента мојег писања овде) да хомосексуалност није грех. 

Поента мог писања овде јесте да ми ипак треба да схватимо да постоје људи којима је то (по научним чињеницама и доказима, а не можемо их ипак игнорисати у овој расправи) урођено, дакле, није последица њиховог избора него им је урађено. Сад лако је теби и мени који смо хетеросексуалци да причамо о томе да је хомосексуалност грех, кад нам то није урођено и немамо проблем са тим. Али, замисли неког коме то јесте урођено, а који је верник и жели да буде део Цркве, а опет има нагон и привлачност. При чему, не заборави, сексуални нагон и привлачност је изразито јака и врло их је тешко обуздати (сем посебне духовне снаге) и није свакоме дато да их обузда. Е сад, шта радити са таквим људима, који су верници, нису део ЛГБТ покрета или како се то већ зове, али опет имају снажну привлачност према мушком полу и не могу да га обуздају у потпуности? Да ли их треба осуђивати због тога, говорити им да ће завршити у паклу, или Црква ипак може да нађе начина да им приђе са разумевањем, а на крају Бог нека њима (као и свима) суди према делима? То је било моја поента овде. 

Ево, ја сам овде рекао шта о томе мислим, па ћу само поновити: 

Црква може да му приђе, више у складу са оним, такође црквеним, учењем да треба волети (значи, прихватити и разумети) грешника и помоћи му да се спасе. Јер, то је мисија Цркве. Да помогне човеку, да га прихвати и разуме, а не да га одбацује и осуђује у самом старту. Има она прича о монаху који је пио, па су многи говорили како је могао да неко буде алкохоличар и монах, а онда су монаси објаснили да је тај монах некада био много већи алкохоличар, али да је доласком на Свету Гору смањивао и смањивао и да је његов подвиг не у томе што није потпуно избацио алкохолизам (који је, по Цркви, исто грех), већ што се борио са тим и успео да у великој мери смањи. То је, по мени, прави пример прихватања и разумевања верника од стране Цркве- они му нису забранили у потпуности да пије, већ су ценили његову жељу да он смањи алкохол, иако није могао у потпуности да га избаци. 

Да ли Црква може тако да приђе и хомосексуалцу који је верник, да га разуме и прихвасти га, да прихвати његову борбу, а да коначну пресуду остави Богу, а не да му се фарисејски већ на земљњи пресуђује и осуђује? То је моје питање, и ја мислим да би требало тако да се приступи овом проблему. 

Bravo!

obrazov_zpsdsretmxk.jpg

"Верујем Господе, помози мом неверју"

"О жено, велика је вера твоја, нека ти буде како хоћеш"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 56 минута, Жељко рече

Ео рећу ти рецимо 0,01% од тих 30% захваљујући Вучићу сам довео Горана Шарића у Културни центар у Нови Сад на трибину.

Да није било Вучића шипак бих ја или било ко други успео да доведе Шарића у Културни центар у Новом Саду јер су културне институције пре Вучића у НС држали аустроугари Динка Грухоњића, и не само КЦНС већ и РТВ и све друге институције културе или које утјечу на културу.  Када је АВ дошао на власт он је те институције нама Србима из Војводине лепо вратио. И тако сам ја могао да доведем једног Шарића у КЦНС и на још неке телевизије. Такво што ниси могао видети код претходних власти. Не видети, ниси могао сањати. Захваљујући АВ ми у Војводини смо се ослободили стега и тортуре аустроугара. Сад дишемо слободније, није то још пуна слобода али нама и то доста значи. Претходне власти су прогониле СПЦ по Новом Саду, спиновале и лагале по медијима на владику и свештенство, на вернике, инсценирали наци скупове које као онда разбија Чанак и правили такве перформансе којим су унижавали достојанство Срба и СПЦ у Војводини. Рецимо кућни пријатељ Ненада Чанка је Горан Давидовић звани Фирер. Који гле невероватног ли случаја предводи неке скинхедсе и нацоше и напада никога другог до Чанка и његову лигу. Могао бих читав реферат овде наводити шта су све радили Српској цркви жути док су владали Новим Садом.

Рецимо случај Контраст. Изгоре деца у том диско клубу чији је власник у тесном дилу са властима и када СПЦ направи парастос за ту децу они дигну џеву у локалним медијима и дакако у Блицу како је црква зла и како намерно тера контру властима. Па онда случај споменика жртвама Рације на Кеју. Епархија да предлог да се распише конкурс за идејно решење новог споменика а жуте аустроугарске власти крену да спинују како епархија и СПЦ на своју руку хоће да уклоне споменик жртвама рације. Покушали су да заваде СПЦ и јеврејску заједницу. На крају када је СПЦ одржавала помен жртвама, због обести локалних аустроугарских власти, не позове их на помен, већ само јеврејску заједницу, која се одазове и дође још и Зуроф и неки маџарски министар. То је био шамар аустроугарима из ДС који у Београду важе за грађане, а код нас у Војводини су антисрби и антиправослаци и одвратни аутономаши.

После су месецима троловали преко Блица и неких локалних медија како је СПЦ фашистичка, како хоће да поруши споменик жртвама рације, како намерно држи помен жртвама Контраста, како се попови бахато возе по пешачкој зони(иако заправо тај део пешачке зоне улазак у Змај Јовину улицу има предвиђено за одређене који ту живе и раде да могу у одређено доба ући аутом, а између осталог ту је Владичански двор у сред пешачке зоне и гаража за кола владикина), па још 300 чудеса су измислили и на крају пали са власти.

Можда ови у Бг немају разлога да им се свиђа АВ али ми у НС знамо ко је претходно био на власти и не желимо да се ти сепаратисти и душмани поново врате. А да су ти ликови остали на власти могао бих само да сањам како доводим Шарића у Културни центар или на неку локалну телевизију.

И то је прво што сам морао да кажем Шарићу када је гостовао у Културном центру: "Знаш Хрват, ми овде у Новом Саду нисмо баш слободни. Немој да претерујеш у тим својим аутохтонистичким причама, јер ће нас аутономаши узети на зуб и нећу моћи више никад да те доведем овде. Нема везе што они више нису на власти али иза њих стоје странци, њихов сајт финансира Рокфелер, њихов утицај и моћ су још јаки. Дакле смањи дојам"

Дечко ме је прво гледао у фазону "на којим си ти дрогама", после кад је исту причу чуо и од других Новосађана схватио је да то заправо истина и заиста је прву трибину одржао прилично коректно али и уздржано, на другој се већ мало ослободио а и било је више људи. Кад смо завршили прву трибину, пита ме Шарић: "Зашто овако мало људи?" Шта бре, рекох, мало, па у Новом Саду је 50 до 100 људи на трибини врх врхова. Он и даље не конта. Реко брате овде ти је од стране аутономаша деценијама сав квалитетан садржај цензурисан и просто традиција трибина у јавним установама је пропала. Приватно можеш организовати трибину рецимо на СПЕНСу и имати више људи али у државним институцијама тешко. Људи су навикли да је то све срање, јер од 2000. од како смо се "ослободили" Милошевића а заправо пали под власт аустроугара овде није било квалитетног садржаја, већ само нека срања.

 

И тако да ти не дужим. Суштина је да је Вучић одшкринуо слободу коју нисмо имали, коју су нам одузели након 5. октобра 2000. Слободу да смемо бити Срби у Србији и да смемо бити православци без да се морамо правдати икоме због тога.

 

Nije mi nepoznato ovo sto si pricao za NS, ali nisam bio bas siguran gdje ti tacno zivis, pretpostavio sam odavno da se radi o Vojvodini. Nisi uopste trebao stavljati 30%, ti ga ne podrzavas nego mu zahvaljujes sto vas je oslobodio prethodne diktature i dozvolio da funkcionisete koliko toliko slobodno. Sad mi je jasnija tvoja pozicija, hvala.:-)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Жељко рече

Ео рећу ти рецимо 0,01% од тих 30% захваљујући Вучићу сам довео Горана Шарића у Културни центар у Нови Сад на трибину.

Да није било Вучића шипак бих ја или било ко други успео да доведе Шарића у Културни центар у Новом Саду јер су културне институције пре Вучића у НС држали аустроугари Динка Грухоњића, и не само КЦНС већ и РТВ и све друге институције културе или које утјечу на културу.  Када је АВ дошао на власт он је те институције нама Србима из Војводине лепо вратио. И тако сам ја могао да доведем једног Шарића у КЦНС и на још неке телевизије. Такво што ниси могао видети код претходних власти. Не видети, ниси могао сањати. Захваљујући АВ ми у Војводини смо се ослободили стега и тортуре аустроугара. Сад дишемо слободније, није то још пуна слобода али нама и то доста значи. Претходне власти су прогониле СПЦ по Новом Саду, спиновале и лагале по медијима на владику и свештенство, на вернике, инсценирали наци скупове које као онда разбија Чанак и правили такве перформансе којим су унижавали достојанство Срба и СПЦ у Војводини. Рецимо кућни пријатељ Ненада Чанка је Горан Давидовић звани Фирер. Који гле невероватног ли случаја предводи неке скинхедсе и нацоше и напада никога другог до Чанка и његову лигу. Могао бих читав реферат овде наводити шта су све радили Српској цркви жути док су владали Новим Садом.

Рецимо случај Контраст. Изгоре деца у том диско клубу чији је власник у тесном дилу са властима и када СПЦ направи парастос за ту децу они дигну џеву у локалним медијима и дакако у Блицу како је црква зла и како намерно тера контру властима. Па онда случај споменика жртвама Рације на Кеју. Епархија да предлог да се распише конкурс за идејно решење новог споменика а жуте аустроугарске власти крену да спинују како епархија и СПЦ на своју руку хоће да уклоне споменик жртвама рације. Покушали су да заваде СПЦ и јеврејску заједницу. На крају када је СПЦ одржавала помен жртвама, због обести локалних аустроугарских власти, не позове их на помен, већ само јеврејску заједницу, која се одазове и дође још и Зуроф и неки маџарски министар. То је био шамар аустроугарима из ДС који у Београду важе за грађане, а код нас у Војводини су антисрби и антиправослаци и одвратни аутономаши.

После су месецима троловали преко Блица и неких локалних медија како је СПЦ фашистичка, како хоће да поруши споменик жртвама рације, како намерно држи помен жртвама Контраста, како се попови бахато возе по пешачкој зони(иако заправо тај део пешачке зоне улазак у Змај Јовину улицу има предвиђено за одређене који ту живе и раде да могу у одређено доба ући аутом, а између осталог ту је Владичански двор у сред пешачке зоне и гаража за кола владикина), па још 300 чудеса су измислили и на крају пали са власти.

Можда ови у Бг немају разлога да им се свиђа АВ али ми у НС знамо ко је претходно био на власти и не желимо да се ти сепаратисти и душмани поново врате. А да су ти ликови остали на власти могао бих само да сањам како доводим Шарића у Културни центар или на неку локалну телевизију.

И то је прво што сам морао да кажем Шарићу када је гостовао у Културном центру: "Знаш Хрват, ми овде у Новом Саду нисмо баш слободни. Немој да претерујеш у тим својим аутохтонистичким причама, јер ће нас аутономаши узети на зуб и нећу моћи више никад да те доведем овде. Нема везе што они више нису на власти али иза њих стоје странци, њихов сајт финансира Рокфелер, њихов утицај и моћ су још јаки. Дакле смањи дојам"

Дечко ме је прво гледао у фазону "на којим си ти дрогама", после кад је исту причу чуо и од других Новосађана схватио је да то заправо истина и заиста је прву трибину одржао прилично коректно али и уздржано, на другој се већ мало ослободио а и било је више људи. Кад смо завршили прву трибину, пита ме Шарић: "Зашто овако мало људи?" Шта бре, рекох, мало, па у Новом Саду је 50 до 100 људи на трибини врх врхова. Он и даље не конта. Реко брате овде ти је од стране аутономаша деценијама сав квалитетан садржај цензурисан и просто традиција трибина у јавним установама је пропала. Приватно можеш организовати трибину рецимо на СПЕНСу и имати више људи али у државним институцијама тешко. Људи су навикли да је то све срање, јер од 2000. од како смо се "ослободили" Милошевића а заправо пали под власт аустроугара овде није било квалитетног садржаја, већ само нека срања.

 

И тако да ти не дужим. Суштина је да је Вучић одшкринуо слободу коју нисмо имали, коју су нам одузели након 5. октобра 2000. Слободу да смемо бити Срби у Србији и да смемо бити православци без да се морамо правдати икоме због тога.

 

 

AV.m4a

obrazov_zpsdsretmxk.jpg

"Верујем Господе, помози мом неверју"

"О жено, велика је вера твоја, нека ти буде како хоћеш"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Flojd рече

Eto dokaza da je sve u vaspitanju.

Da, sve je  u zbabranom vaspitanju! :D 

873x400.jpg
AVAZ.BA

Izjava pravoslavnog sveštenika da homoseksualci postoje jer su njihove majke u trudnoći prakticirale analni seks počela se munjevito dijeliti u medijima i na društvenim mrežama.
GEJEVI_JT1.jpg
WWW.PRAVDA.RS

Митрополит са Кипра изнео је детаљно своју теорију о томе како настају хомосексуалци. Кривац су, како каже, секс и жене.

 

  • Оплаках :)) 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...