Jump to content

Теоријске анализе музичких дела

Оцени ову тему


GeniusAtWork

Препоручена порука

пре 7 минута, bambika рече

Potpisujem Grizlijev komentar, u celosti, baš ga je preanalizirao :D

Ти си музичар? :)

пре 7 минута, bambika рече

I ko nema dobar sluh jasno mu je iz originala odakle je maznuo.

Па мислим да је то превише уобичајена ствар и превише једноставно да би могло да се каже да је "мазнуто". Могуће да је Пејџ од њих узео "инспирацију", али је истовремено био и креативан па "разрадио" тему на веома леп начин.

Осим тога, главна ствар у Стервеј је "билдовање" енергије од почетка до краја композиције. И како га је Плант одпевао... Лудило. :)

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ma. naravno. slažem se da je Pejdževa verzija savršenstvo u konkretnoj kompozciji, ali ne sumnjam da mu je Rendi bio inspiracija. Moj apsolutni sluh je stariji brat maltretirao pokušavajući da odsvira Stepenište sa tek kupljenom prvom gitarom, tako da sam duboko involvirana u pesmu, to jest maltretirana sa njegovim pokušajima. :D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Da, muzičar si i znaš da prosto postoji zajednički harmonijski niz koji se na razne načine razrešava, ali, kad je stepenište u pitanju niz je predugačak da bi bio slučajnost i lično nadahnuće. Pejdž je majstorski usavršio ono što je već čuo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 9 часа, Grizzly Adams рече

Ти си музичар? :)

Samo da odnese tetki lek... :smeh1:

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 2 weeks later...

Детаљна анализа једне од можда најкомплекснијих (и најбољих) филмских музика икада, трилогије Господар прстенова Хауарда Шора. Сваки видео анализира по један филм. 

Дружина прстена

 

Две куле

 

Повратак краља

 

:) 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 2/12/2018 at 21:04, Grizzly Adams рече

Мислим да је правилно интро разумети као Am, Am maj7, Am7.

Am maj7 mi malo deluje nezgodno, jer je 7 u donjoj noti, a i implicira kretanje g# u g, sto koliko znam nije dobar nacin klasicne notacije, narocito kad je u kretanje glasova u pitanju, vec ab (as) u g, sta znam... Mozda Eaug, Caug? Pa da se c nota shvati kao boja, a ne Ab.

I zar nije treci C?

Inace jedan dobar primer te, da tako kazem hromatske harmonije, je ovo:

https://www.youtube.com/watch?v=HiwPzHJ-Pic

Citao sam harmonsku analizu ovoga, kaze profa, to se ne tumaci strogo, jer je to vise ,,bojenje" harmonijom, tako nesto.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

×
×
  • Креирај ново...