marija Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 molim bez engleskog ????? ? ???? - ??? ????????? ?? ?? ???? ?? ?????????? ?? ??????? ???? ??????? ?? ??? ??? ????????, ?????? ?? ?? ??? ????????? ?????? ??????????.? ???? ?. ????? ???? ?? ?????? ?????? ?? ???????? ??????????, ?? ?????????, ? ???? ?? ?? ??????????naravno da je i o.Goranu re?eno, niko nije napisao da je zabranjeno pisati tj. kopirati an engleskom, ali samim ?inom vi uskra?ujete one koji ne znaju engleski, ili bilo koji drugi strani jezik da u?estvuju u razgovoruto bi bilo kao kada bih ja otišla u fFnsku i pisala na srpskom i o?ekivaal da ga svi znaju Želiš li biti mudar, nauči razumno pitati, pažljivo slušati, mirno odgovarati - i prestani govoriti kad se ništa više nema reći. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 ne znam da li je Crkva u me?uvremenu promenila svoj stav????? ?? ??????????? ???? ???? ? ???????? ?????????????????? ?????? 1076. ?????? ?????? ?????? ????? (???? ????????? ???????? ???? ?????? ????????????? ?? ?? ????? ????? ??????????):"????? ???? ???? ???????? ?????????????, ? ???????? ??? ????????? ????? ? ????? ??????????? ???????????? ????? ????????? ??????? ????????? ???????? ? ?????? ???????, ? ????, ????? ? ?????? ???????, ???????.????? ????, ?????? ?? ?????? ?????, ? ???????? ???? ? ???? ????? ???????? ?????? ???? ??? ????????? ????????, ???????? ?????????? ????? ? ?????, ?????????? ????? ??????????? ???? ?? ?? ??????? ?????? ? ??????? ???????, ???? ?????????? ?? ?? ??????????? ????????? ????????? ????????? ????????? ??? ?? ?? ?????? ?? ?????? ????, ? ?????? ?????? ? ?????? ?????????, ???????.????? ???? ??????? ???? ?????????? ???????? ????? ? ????????? ?? ?? ???? ???? ?????????? ??????????, ??? ? ??????? ?????? ????????? ????????? ? ????, ????????? ?? ?? ????????; ? ???? ?? ?? ?????? ??????? ????????? ?????? ?????????, ?????????? ?? ????? ???? ????? ??????, ?? ? ????? ???????????? ?????, ? ??????? ? ?????, ? ?? ?????? ?? ?? ??? ? ????, ???????.????? ???? ?????????? ??????????? ????????? ?????? ??. ??????? ????? ?????? ? ???? ?????????? ?? ????????? ?????? ? ?????? ?????? ?????, ????? ? ??????? ????????? ????????? ?????? ????, ???????".?????????, ??? ?? ??????????? ?? ???? ???????? ??? ?? ?? ??????? ?????? ?? ???? ????? ?? ??????? ????? ?? ???? ?????, ??? ???? ????? ??????????? ???? ?? ??? ????????????????? ????? ?? 1076, ??????? ???? ?? ??????? ??? ??????? ?? ?? ?? ??? ?????? ?????????? ??????????? ? ?????????????? ?? ??? ?????? ?? ???????? ?????? ???? ?? ???? ??????????, ????????? ??????????????, ? ?????? ??????? ???? ?? ??????, ??????????, ? ??????. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 molim bez engleskog ????? ? ???? - ??? ????????? ?? ?? ???? ?? ?????????? ?? ??????? ???? ??????? ?? ??? ??? ????????, ?????? ?? ?? ??? ????????? ?????? ??????????.? ???? ?. ????? ???? ?? ?????? ?????? ?? ???????? ??????????, ?? ?????????, ? ???? ?? ?? ??????????naravno da je i o.Goranu re?eno, niko nije napisao da je zabranjeno pisati tj. kopirati an engleskom, ali samim ?inom vi uskra?ujete one koji ne znaju engleski, ili bilo koji drugi strani jezik da u?estvuju u razgovoruto bi bilo kao kada bih ja otišla u fFnsku i pisala na srpskom i o?ekivaal da ga svi znaju??? ?? ??, ??? ??????? ????? ??????? ?? ???????? ???????? ?? ?????????. ??? ?? ????? ? ?? ???????, ??? ?? ?? ?????. ???? ?? ?? ??????????? ??? ?? ????? ????????, ????? - ????? ??? ?? ?????????? ???? ???????? - ????? ??????? ?? ??? ????????. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
marija Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 žao mi je Srećko ali ja imam jako puno tekstova u wordu sačuvanih na računaru, ne bih mogla tačno da se setim sa kog je linka, ali većinu tekstova skidam sa pravoslavnih sajtova ili foruma, tako mi je lakše da ih odštampam pa posle čitam О тројединству еволуционизма, хуманизма и екуменизма Свештеник Константин Буфејев Лако је видети да из учених у датом случају говори вера у еволуцију као у свеопшти закон, који одређује све појаве и процесе светског живота, у том смислу и философске и религиозне идеје. Појава идеја “из ничега”, без претходних развојних фаза, непојмљива је уму прожетом вером у свеопштост закона еволуције. Л. А. Тихомиров На први поглед може се јавити недоумица зашто су ова три појма, унета у наслов, постављена заједно. Шта је блиско овим појавама које се односе на различите видове човекове делатности? Еволуционизам – учење о постепеном развоју света од првобитног примитивног стања ка сложенијем, савршенијем и разноврснијем. Хуманизам – поглед на свет према коме је човек врховна вредност и мерило свега, па се његова права и интереси увек следе и у свему стављају на прво место. Екуменизам – међу појединим верујућим људима распрострањена тежња ка свесветском уједињењу постојећих религиозних конфесија, уз игнорисање догматских разлика у вероучењима. Другим речима, еволуционизам представља одређени поглед на живу и неживу природу, са принципијелним ставом у односу на материјално или физичко порекло. Хуманизам је у речнику руског језика С.И. Ожегова дефинисан као "човечност" или као "прогресиван покрет епохе Препорода, усмерен ка ослобођењу човека од идејног ропства времена феудализма". Последњу фразу можемо разумети као "ослобођење од јарма хришћанства" и уопште од сваке религиозне традиције. У сваком случају, хуманизам представља поглед на човека као на душевно биће. Апологете екуменизма сматрају различите религиозне заједнице, које називају "црквама", друштвеним организацијама, из чега се изводи "природна" могућност црквених подела и уједињења, њиховог новог настанка и нестанка, разгранавања. При томе треба приметити да екуменисти не посматрају "цркве" са социјалног аспекта због тога што тиме успешно одражавају истину, већ због своје ограничености и неспособности да суде о духовном. Тема о Цркви Христовој несумњиво представља духовни предмет. Екуменисти и сами то невољно потврђују када стално уводе реч о Богу, молитви, спасењу и другим духовним стварима. Заједничка особина ова три појма састоји се у томе што они представљају замену за традиционалан однос хришћанина према битију – свету, човеку, Цркви. Сва три појма искривљују православан поглед на физичко, душевно и духовно начело које постоји у стварању. Прихватање еволуционизма, хуманизма и екуменизма доводи до одбацивања садржаја апостолске трихотомије: тело -- душа -- дух (1 Сол. 5, 23) и даје другачији смисао црквеном учењу, прекрајајући га у складу са безбожним законима овога века. Ова гледишта нису укорењена у библијском Откривењу, нити су освећена светоотачким Предањем и по својој суштини су богоборачка. У почетку се у Цркви исповедао библијски креационизам, то јест учење о Божијем шестодневном стварању света према Мојсијевом Петокњижју: И саврши Бог у дан шести дела своја, која учини (1 Мој. 2, 2). Сва нама позната древна хришћанска тумачења разумеју буквално дане стварања. Преподобни Јефрем Сирин пише: "Нико не треба да мисли да је шестодневно стварање алегорија; није дозвољено говорити као да је оно што је према опису створено током шест дана, створено у једном тренутку, нити као да су у овом опису представљени само називи, који или ништа не значе или значе нешто друго". У књизи "Шестоднев против еволуције" показано је да jе у учењу еволуционизма овa традиционалнa црквенa представa у потпуности замењeнa паганском, према којој светом управља Еволуција као покретачка сила. У представи еволуциониста Бог није слободан и разуман Творац, Kоји је саздао свет у његовој разноврсности, већ ту функцију испуњава еволуција. Библија говори о тренутном стварању света, живота и човека: Јер Он рече, и постаде; Он заповеди, и створи се (Пс. 32, 9). Еволуционисти тврде да је развој билошких врста трајао милионе и милијарде година: "Он заповеди -- и еволуционираше се". Библија говори о истовременом појављивању свег растиња на земљи трећег дана, потом о истом таквом појављивању све твари из воде петог дана, а затим о аналогном појављивању копнених животиња по речи Божијој шестог дана. Тако је о томе писао светитељ Василије Велики и сагласно с њим сви Свети Оци. Еволуционизам уместо тога предлаже теорију према којој се време стварања не мери данима већ астрономским и геолошким епохама, у којима наводно дејствује Бог -- а у ствари, не постоји никакав Бог, Творац неба и земље, већ закони света, условљени механизмом еволуције. Ако се, као у тумачењу "телеолошког еволуционисте" Т. Шардена, о Богу и поведе реч, тада је савршено јасно да се не ради о Свемогућем Сведржитељу, Који је слободно створио свет по Својој замисли и разуму, већ о неком меланхоличном божићу-инвалиду, скретничару Велике еволуције. За разлику од православне традиције, хуманизам посматра човека као душевно биће. Душеван човек не прима што је од Божијег Духа, јер је то за њега лудост, и не може да сазна, зато што о томе треба на духован начин расуђивати (1 Кор. 2, 14). Светоотачка антропологија утврђена је на библијској основи и своди се на то да је Адам створен по образу и подобију Божијем и да је после грехопада искупљен светом крвљу оваплоћеног Сина Божијег на голготском Крсту. Хуманистички поглед на свет потпуно заобилази питања о стварању човека из праха земаљског по образу Саздатеља и о обнови наше пале греховне природе добровољном жртвом Исуса Христа. Хуманизам уопште не помиње Творца и Искупитеља. Српски богослов преподобни Јустин (Поповић) износи следећи суд о суштини европске културе: "Човеком се исцрпљује њен програм и циљ, њена средства и садржина. Хуманизам је њен главни архитекта, она је сва изграђена на софистичком принципу: човек је мера свих ствари, и то – европски човек. Он је – врховни творац и давалац вредности. Истина је —оно што он прогласи за истину; смисао живота -- оно што он сматра смислом живота; добро и зло – оно што он сматра добром и злом". Хуманизам одбацује православно учење о синергији Бога и човека, а смирени хришћански поглед на свет замењује дрском безбожном философијом у мноштву њених модификација. Екуменизам са православном представом о Цркви чини исто што и еволуционизам -- с учењем о стварању, а хуманизам -- с учењем о човеку. У Православљу је сачувано апостолско учење о јединствености Цркве као Тела Христовог: Тело Његово, које је Црква (Кол. 1, 24). При томе Једини Господ јесте Једина Глава једине Своје Цркве. Екуменизам искривљује учење Цркве о самој себи, о њеном божанском пореклу, о њеном особеном положају у свету и проистиче из става да наводно постоји мноштво равноправних "цркава", које су призване да поведу конструктиван дијалог на равноправном нивоу. Такве "цркве-сестре" могу се делити и сједињавати по произвољној жељи људи који им припадају. Екуменистички поглед третира Цркву као једну од многих социјалних, националних, друштвених и сличних корпорација. Такво становиште очигледно занемарује православан став да Црква није човечанска већ богочовечанска установа. Она је створена силаском Светом Духа на апостоле у виду огњених језика (Дела ап. 2 ). Она је једина Невеста Јединог Женика Христа, као што је ангел рекао у Откривењу: ходи да ти покажем невесту, жену Јагњетову (Апок. 21, 9). Наше пребивање у Цркви не описује се законима овога света, и сама Црква није од овога света. Екуменизам исповеда потпуно земаљски став о Цркви, који у корену противречи православној вери у Једну Свету Саборну и Апостолску Цркву. Дело Божије замењује се човековим расуђивањем о њему. Видимо да еволуционизам, хуманизам и екуменизам представљају три главне пројаве апостасије. У њима налази израз свако одступање од апостолског светоотачког учења: у еволуционизму – о свету као о Божијој творевини; у хуманизму – о човеку као особеној творевини, сазданој по лику и подобију Божијем; у екуменизму -- о Цркви као новој богочовечанској творевини. Све ове три духовне појаве, свака у својој сфери, пркосе Богу, покушавају да Га укину, униже, боре се с Њим. У сва три случаја значење Бога унижава се тако да Творац у представама људи постаје потпуно непотребан. Као што је тачно приметио Л. А. Тихомиров, "преувеличан појам значења човека рађа се при сваком унижењу појма Божанства и достиже максимум ако се значење Бога сведе на нулу". Ова три погледа на свет садрже не просто јерес, већ више од јереси. Овде се дешава не неко одређено извртање богооткривене Истине, већ њено директно одрицање. По свом заједничком својству тоталног богоборства - еволуционизам, хуманизам и екуменизам су блиски, сродни и слични. Немогуће је навести неке друге пројаве отвореног антихристовог духа које се могу упоредити с ова три учења. Преподобни Варсануфије Оптински с правом је назвао еволуционизам "зверињом философијом", али се при томе његов став у једнакој мери односи на екуменизам и хуманизам. Суд светитеља Теофана Затворника о хуманизму као о "безбожном учењу" у пуној мери дозвољава да се исто каже за еволуционизам и екуменизам. Израз преподобног Јустина (Поповића) о екуменизму као о "јереси над јересима", такође се с правом може упутити на адресу како хуманизма тако и еволуционизма. Пошто сва три учења, свако у својој области, унижавају значење Бога, сва три се и у свеукупности и свако посебно могу назвати новим аријанством. Аријанство, побеђено на I Васељенском Сабору у Никеји, тврди да Бог Отац није раван по части и није јединосуштан Сину по природи, већ је бесконачно далеко удаљен од Њега. Ново аријанство -- синтеза еволуционистичко-хуманистичко-екуменистичког псеудохришћанства -- тврди да Бог није непосредни Творац ни васељене, ни човека (круне стварања), ни Цркве (нове творевине). Православна Црква пева са псалмопојцем Давидом: "Руке Твоје створиле су ме и начиниле ме" (Пс. 118, 73), али еволуционисти лишавају себе части да се назову непосредном Божијом творевином. За њих ништа од постојећег на Небу и на земљи није непосредно дело руку Божијих, већ представља производ бесконачне еволуције. На тај начин они уопште лишавају Господа части да се назове Творцем. По логици новог аријанства, за творца или у крајњој мери демијурга треба признати Еволуцију, која је "сaздала" све видљиве и невидљиве форме битија, укључујући и Човека Разумног заједно са његовим социјалним, у том смислу и црквеним, структурама. Такво учење у корену је противно православној вери. Заједно с тим треба признати и свеукупну хармонију у становиштима еволуционизма, хуманизма и екуменизма, у њиховом својеврсном тројединству. Они се међусобно допуњују и оснажују. Човек, који прихвати једно од ових учења, с логичком неминовошћу, по природи ствари, прихвата и друга два. Еволуциониста верује да је свет из небитија и хаоса сам дошао у стање лепоте и богатства биљних и животињских врста. А тада не постоје никакве препреке за признање да је производ еволуције и човек, који са своје стране наставља да "еволуционира" у свом "еволуционирајућем" социјуму. "Проеволуциониравши" до свог савременог стања, природно је да човек својим сопственим егоистичким, то јест хуманистичким принципима припише највећу вредност. Прихватање философије хуманизма постаје неизбежно. Такође је сасвим природно да се помоћу схеме сличне протестантској "теорији грана" описује заједница, која "еволуционира" од првобитног стања, достигавши у свом развоју "хришћански" или "постхришћански" (и таква реч постоји у либералној штампи!) ниво. На тај начин, из еволуционизма, упоредо са хуманизмом органски проистиче и екуменизам. О томе је убедљиво писао преп. архимандрит Јустин (Поповић): "У том земаљском свету "еволуције" све је природно, нема места за грех. Зато је и излишно говорити о Спаситељу и спасењу од греха. Све је на крају природно: и грех, и зло, и смрт. Јер, ако све долази до човека и даје му се кроз еволуцију, онда шта је то што треба спасавати у њему, када у њему нема ништа бесмртно и непролазно, већ је све од земље, земно, земљано, и као такво -- пролазно, трулежно, смртно. У таквом свету "еволуције" нема места ни за Цркву, која је Тело Богочовека Христа. Ова теологија, која своју антропологију заснива на теорији "научне" еволуције, јесте нешто друго, нешто противречно по опредељењу. У ствари, то је теологија без Бога и антропологија без човека. Ако човек није – бесмртна, вечна и богочовечанска икона Божија, тада све теологије и антропологије суштински нису ништа друго до трагичне бесмислице". Екумениста, фиксиран на идеју обједињења свих религиозних конфесија у једну духовну породицу, не може а да не буде прожет идејама либерализма, плурализма, духовног и моралног релативизма. То јест, он је – готов хуманиста. Ако уз то поменемо речи свештеномученика Кипријана Картагинског: "Коме Црква није мајка, томе Бог није Отац", -- постаје разумљиво зашто је за њега тако природно "не инсистирати" на строгом православном разумевању библијског Шестоднева, већ исповедати еволуционистички релативизам. Екуменистима принадлежи у суштини еволуционистичка "теорија развоја догмата". Тако екумениста увек тежи ка еволуционизму и хуманизму. Хуманиста је уверен да човек, а не Живи Бог, садржи у себи смисао и критеријуме истине. У црквеном животу он неће видети ништа осим човечанског и само човечанско. И тако ће природно прихватити слогане екуменизма као потпуно хумане, цивилизоване и прогресивне. Доследан хуманиста не може прихватити библијско сведочанство о стварању света за шест дана. О томе је тачно писао амерички креациониста Хенри Морис: "У свету реално постоје само две основне религије. У једној је у средишту Бог, у другој -- човек. Дакле, избор је ограничен: или монотеистички креационизам, или еволуционистички хуманизам". Сваки хуманиста (чак и неверујући) гаји нескривену симпатију према екуменизму у религиозној и према еволуционизму – у природно-научној и историјској сфери. Питање је да ли је сврсисходно покушати да се из ове три духовне болести издвоји једна као примарна и основна, а друге две извести из ње. У философском, научном и богословском смислу еволуционизам, хуманизам и екуменизам су потпуно равноправни и равночасни (равнобешчасни). Када читамо код преподобног Јустина (Поповића) да се у екуменизму садржи "суштина свих видова хуманизма на челу са папизмом", -- ми смо сагласни. Али смо истовремено спремни да признамо истинитим и обратно тврђење – да у основи сваког екуменизма лежи општехуманистички приступ. Суд јеромонаха Серафима (Роуза) о еволуционизму сматрамо тачним: "Еволуционизам – идеологија која је дубоко туђа православном хришћанском учењу и која обухвата такво мноштво неистинитих учења и ставова да би било много лакше када би то била просто јерес, која би се лако могла препознати и поразити. Еволуционизам је тесно сплетен са свим апостасијским менталитетом трулог "западног хришћанства"; он је оруђе "нове духовности" и "новог хришћанства", у коме сатана данас тежи да погрузи последње истинске хришћане". Еволуционизам, хуманизам и екуменизам могу се упоредити са три отровна плода с једне гране смртоносног дрвета. Ма који плод од њих да окусиш -- погинућеш. Еванђеље приповеда да је Христос у пустињи кушан од сатане на три начина: физичком саблазни (хлебом), душевном саблазни (чудом) и духовном саблазни (предлогом да се поклони ђаволу). Сва три искушења Спаситељ је савладао као Победитељ, посрамивши лукавог непријатеља. Ова три иста искушења као позиције погледа на свет, као философско-научне и богословске концепције, предлажу се савременом човеку у виду саблажњавајућих идеја еволуционизма, хуманизма и екуменизма. Потврда пуноважности нашег поређења може се наћи у Резолуцији о питању "Екуменистичког покрета и Православне Цркве" Московског Свеправославног Саветовања 1948. године, у којој су главе и представници свих аутокефалних Православних Цркава једнодушно изјавили: "Стварање "Екуменистичке цркве", као међународне утицајне силе, представљало би пад пред искушењем, које је Христос одбацио у пустињи, и ступање Цркве на пут лова људских душа у мрежу Христову нехришћанским средствима". Сходно томе, физички, душеван и духован пад савршава онај који уместо црквеног богонадахнутог учења о свету, човеку и Цркви прихвата ова душепогубна гледишта. Такав човек невољно отвара своју свест за похоту плотску, похоту очију и гордост житејску, која није од Оца, него од овога света (1 Јн. 2, 16). Најстрашније је што иза спољашње маске исправности и у еволуционизму и у хуманизму и у екуменизму провирује нескривена зверска искеженост. Želiš li biti mudar, nauči razumno pitati, pažljivo slušati, mirno odgovarati - i prestani govoriti kad se ništa više nema reći. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Imam neki osecaj da ti uzivas u ovome sto radis,kao i da ti gode ovi sukobi misljenja.Vecina ljudi ovde su zreli ljudi i po umu i po godinama bar je to moje misljenje.Sta ti meni pises ,,sta ako je neka crkva priznala''kazi brate sta hoces.Ja nisam negirao misljenja ljudi koja si navodio.Opet kazem da je to njihovo misljenje a ne stav crkve u kojoj su demantuj me u tome,a ja cu tek tada da pocnem da razmisljam o evoluciji kako se predstavlja po tom novom pravilu.A i tada cu da cekam da moja crkva zvanicno iznese taj stav.???? ?? ???????, ?????, ??? ???? ?? ?? ????????? ??? ?? ??????? ?? ?? ???????? ??????? ???? ????? ?????????, ?????? ?? ???? ?? ???, ???? ??? ????? ??????? ?? ????????, ???????? ?? ???? ?? ?????? ????, ??? ? ?????????, ?????????? ??? ?????.? ???? ?? ?? ???? ???????? ????? ????? ??????? ?? ????? ?? ???? ????? ??? ?? ?????.@???????? - ?????. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
marija Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 e sad je glupo da nastavim kopiranje prethodnog teksta kad ima postova između mislim da sam čitala o ovome na forumu verujem hajde sad malo da smirimo strasti , a ja sam ovo već videla da li na Verujem ne mogu tačno da se setim Želiš li biti mudar, nauči razumno pitati, pažljivo slušati, mirno odgovarati - i prestani govoriti kad se ništa više nema reći. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
ribar Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Evo ja necu vise da pitam,jasno mi je . e sad je glupo da nastavim kopiranje prethodnog teksta kad ima postova izme?u :)mislim da sam ?itala o ovome na forumu verujemhajde sad malo da smirimo strasti , a ja sam ovo ve? videla da li na Verujem ne mogu ta?no da se setim I na Vidovdanu Знате, само су две могућности: или Бог постоји или не постоји. А то, другим речима, значи: или постоји смисао нашег постојања или он не постоји. Патријарх Павле Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
marija Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Evo ja necu vise da pitam,jasno mi je . e sad je glupo da nastavim kopiranje prethodnog teksta kad ima postova izme?u :)mislim da sam ?itala o ovome na forumu verujemhajde sad malo da smirimo strasti , a ja sam ovo ve? videla da li na Verujem ne mogu ta?no da se setim I na Vidovdanupita?emo na kraju ..idemo dalje :smiley: Želiš li biti mudar, nauči razumno pitati, pažljivo slušati, mirno odgovarati - i prestani govoriti kad se ništa više nema reći. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Гости Guest Светлана Написано Јун 24, 2009 Гости Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Е па, Срећко, сад је готово, има да браниш свој став или да га мењаш, видећемо. Да ти право кажем, ја нисам ни читала расправе о свему томе, у смислу да ми је свеједно шта наука сматра, јер су све само недоказљиве теорије и овако и онако. Али, сад сам почела да се питам како се правда теорија еволуције, а да се не дође у сукоб са верским убеђењима. Чини ми се тешко, чак немогуће. А да ти право кажем, не знам ни зашто правдати једну теорију. Ја не верујем у научне теорије, већ у Бога и Божије Свето Писмо где нам објашњава о Себи. И не мислим да је неопходно наћи нова тумачења да би се додворили онима који себе сматрају јако паметним, тј. научницима. Сад испада да и вера еволуира и да нама данас треба дати нова тумачења, пошто смо сазрели да их прихватимо. То ми не изгледа да је тако. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 @???????? - ??? ?? ?????? ???? ??? ????????? ????, ???????????????? ?? ???????. ??????, ??? ?? ????? ????? ?????-??-?????? ???????? - ??? ?? ??????: ??????????, ?????????????, ?????????, ????????... ??????, ??? ?? ?? ???? ????. ?????, ????? ???? ????? ????? ??????????? ???????? ??????? ??????? ??????? ??????, ??????? ?? ???? ?????? ??????? ? ????????? ???????????????? ?? ????????? ???????? ????? ????????? ?????????? ????? ? ??????? ??????????? ?????????, ?? ? ??? ?????. ? ??, ??????, ??? ?? ??????, ??? ?? ?????? ???? ???? ??? ?? ?? ?????, ????????. ?? ?? ????? ?????, ?? ????? ?? ?????? ???????? ? ????? ????, ? ?????? ?? ?? ?? ???????? ??? ????? ??????, ??? ?? ??? ???? ??????????? ??????? ? ????? ? ?????. ???, ??? ??? ?????? ?? ?? ????? ???? ?? ?????? ??????? ?????????, ? ?? ?? ?? ???? ? ????? ?? ??????? ?????????. ???? ?? ?? ?????, ??? ????????. ? ?? ?? ????? ?????, ?? ???? ?? ????? ???????? ????? ???????. ?? ?? ??????? ? ?????? ???????, ??? ? ???? ? ?????? ????? ????? ??? ??? ????????? ? ????. ? ?? ?????? ?? ?? ????????? ???? ???? ???????? ?? ?? ?? ????????? ????? ???? ???? ???????? ???? ????????, ??. ??????????. ??? ?????? ?? ? ???? ???????? ? ?? ???? ????? ????? ???? ???? ????????, ????? ??? ??????? ?? ?? ??????????. ?? ?? ?? ??????? ?? ?? ????.@???????? - ???? ?? ???? ?? ?????? ???????? ???? ????? ?? ????. ?? ????? ?????? ?????????, ???? ??? ? ??????? ??????? ?? ????????? ????, ??? ??? ????? ????????, ????? ????? ??? ??????????. ??? ??? ?? ??????? ?? ?? ?????? ?? ?????? ????. ??? ????? ?????? ?? ??? ?? ??????? ?? ??? ???? ????? ??????? ?????? ?? ??? ?? ???? ???? ????? ?????????? ?? ????????? ?? ?????? ??????? ??? ?? ??????? ?????? ? ???? ?? ????????? ????? ???? ??? ?? ???? ?????? ? ??? ????? "???????". ??? ???? ?? ?? "??????", ?? ?? ????? ??? ???????? ???? ????? ???? ??? ?? ?? ??? ??????? ? ?????? ?? ???? ?? ????? "??????" ??? ?? "?????", ? ???? ?? ????????? ????????. ???????, ???? ???. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Гости Guest Светлана Написано Јун 24, 2009 Гости Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Како хоћеш, воља ти. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 da li ruska,rumunska,bugarska ili nasacrkva nekim svojim aktom priznaje teoriju evolucije?? ??? ????? ?? ???????? ???, ? ?????? ?? ????????? ?????? ????? ?????, ?? 28. ???? 2000. ??????: 28 ??????? 2000. ??????? ??? ????? ???????. ? ????? ?????????? ??' ??????? ?? ??? ?? ?????????? ??? ??????????? ????. ? ?????????? ??? ???????? ????? ??????? (???) ???????????? ???????? ?. ?????????? ???????? ?? ??????????? ?? ??? ????????? ??? ????????????? ??? ?? ???????????? ?????? ??? ????????? ??? ?? "???? ??? ??????????". ?????? ?? ????? ????????? ????????????? ??? ???????? ??? ??????? ??????? ????????. ?' ???? ?? ??????? ??????? ?? ???? ?????????? ??? ?????? ????? ???????. ??? ????. ????????? ??? ??? ???? ????????? ??????????, ? ????? ?? ?????? ?? ???????? ??????? ??? ?? ???? ??? ?????? ?? ??????????? ???: "? ???? ??????? ??? ????????? ??? ??????? ?????????? ?? ????????? ???? ??? ?????????? ??? ?????????????? ???? ????????? ??? ?????????? ????????? ??? ???????????: ??? ??????????????? ??? ?????????? ????????????. ???????? ?? ?????????, ????????? ??? ????????? ??? ???? ???????, ????????????? ?????????? ??? ??? ????????? ???? ???????????? ??? ???????????, ?????????? ??? ??????????? ???????, ??????? ??? ??????? ??? ??? ?? ???? ??? ??????? ??? ??????? ??? ? ???????? ????? ??? ?????????? ??? ????????? ?????????? ??? ?? ??????????? ??? ?????? ???? ??? ?????????? ?????????? ??? ?????????". ? ??????????? ????? ???????????? ??? ????? ??????? ????? ?????????? ??????????. ? ???????????? ?????????, ??? ????? ??????????? ?? ???????? ?? ???? ????, ???????? -?????? ?????- ??? ??? ??? ???????? ???????? ??? ??????? ??? ????????. ???? ???? ?? ??????? ???????????, ???? ????? ??????, ???? ???? ?? ???????? ??? ???? ??? ????????, ?? ??????? ??? ??? ???? ???? ?????????. ? ??????????????? ??? ?????????? ???????????? ???????????? ??? ????? ???????? ???????? ??? ????, ??? ?? ??????????? ??????? ??? DNA ?????????? ??? ??????????? ????????????? ??? ????????? ??? ?????. ??????????? ?????? ? ???? ??????? ?? ?????????? ?? ???????? ??? ???????? ?????? ??? ????????, ???? ????? ???????? ?????? ???, ???? ??? ??????? ?? ?????? ???????? ?? ??? ??? ????????? ????? ?????? ??? ??? ??????????? ?????????? ???. ??, ??? ?? ???????? ???? ??????? ?? ??? ??????? ??? ?????????, ?? ?? ???? ????? ???? ???? ?????? ?????? ???? ?????????, ??? ?? ?? ???????? ??????, ???? ??? ??? ????? ???????. ????????, ????? ??????????? ????? ? ???? ???? ?????????, ???? ?? 2000. ?????? ????? ????????? ????? ???? ????? ? ????????????? ??????? (???? ????? ? ??????), ??????? ????:"????? ????? ????? ????? ????????? ?? ????????????... ????? ??????? ??????? ?????? ????? ? ???????????: ?????????? ??????? ??????. ? ???? ?? ????????????, ??????????? ??????? ????? ?????,... ????????? ?????????? ????????????, ??????????? ? ?????????? ????????..." ?????? ???????, ???? ????????? ?????, ?? ?????? ??????? ? ????????? ??????? ? ??????? ?????????. ?????, ????? ????? ?? ???? ??????? ??????? ?????????? ? ????? ?????????? ?? ???. ??? ??? ?????? ??????? ?? ???? ????, ??????? ?? ???? ???? ?? ?? ??????? - ?????: http://www.iospress.gr/ios2000/ios20000730a.htm ?????? ??????: http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=sr&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.iospress.gr%2Fios2000%2Fios20000730a.htm&sl=el&tl=sr&history_state0= Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
marija Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 Crkva koliko ja znam nije u svađi sa naukom, već teoriji koja jeste apsolutno smešna da je čovek postao od majmuna. pa čak je i naša svrkva dala blagoslov za doniranje organa posle smrti vredelo bi i ovo pročitati http://www.medicinari.com/nauke01.html :smiley: Želiš li biti mudar, nauči razumno pitati, pažljivo slušati, mirno odgovarati - i prestani govoriti kad se ništa više nema reći. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
ribar Написано Јун 24, 2009 Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 ,,Izmedju ostalog'',znaci na osnovu ovog je po tebi dato dat blagoslov svestenicima i monasima da decu i verujuci narod u Grckoj uce da ono sto su ih ucili zadnjih dve hiljade godina ne vazi ,koliko ja ovako prost razumem.Jedva cekam prevod da vidim taj deo. Научно откриће, које поздравља Синод, је између осталог и најновија потврда о теорији еволуције. Ovo je tvoje tumacenje ili pise u prevodu nisam bas najbolje razumeo Знате, само су две могућности: или Бог постоји или не постоји. А то, другим речима, значи: или постоји смисао нашег постојања или он не постоји. Патријарх Павле Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Срећко Петровић Написано Јун 24, 2009 Аутор Пријави Подели Написано Јун 24, 2009 ,,Izmedju ostalog'',znaci na osnovu ovog je po tebi dato dat blagoslov svestenicima i monasima da decu i verujuci narod u Grckoj uce da ono sto su ih ucili zadnjih dve hiljade godina ne vazi ,koliko ja ovako prost razumem.Jedva cekam prevod da vidim taj deo.????? ?????? ???? ????? ????? ?????????????????, ?? ?? ???? ?????????? ??????? ????????? ??? ?????? ????????? 2000 ?????? ???????????. ???? ????? ???????, ?????????, ????? ?? ????? ??? ????? 2000 ?????? /? ?? ??? ?????: ? ????/ ??? ???? ????????.????: ?? ?? ???????? ?????? ??????, ????????? ?? ?????. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука