Jump to content

Препоручена порука

Често користимо синтагму "пала природа", занима ме на шта (ви конкретно) мислите када је користите, како је разумете и сл.?

Хвала :)

Измењено од Џуманџи

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 2 часа, Џуманџи рече

Често користимо синтагму "пала природа", занима ме на шта (ви конкретно) мислите када је користите, како је разумете и сл.?

Хвала :)

Хришћанство је најзахтевнија религија, тражи целога човека и против природна је вера. Та људска природа се може назвати природа, може се назвати пала природа, зависи из ког угла је гледамо.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 минута, Дејан рече

Хришћанство је најзахтевнија религија, тражи целога човека и против природна је вера. Та људска природа се може назвати природа, може се назвати пала природа, зависи из ког угла је гледамо.

Ок, али питање је јасно - шта ти значи када некоме кажеш/напишеш "пала природа"?

Како природа може да падне? И тд... :)

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Често користимо синтагму "пала природа", занима ме на шта (ви конкретно) мислите када је користите, како је разумете и сл.?

Хвала [emoji4]

"Pala priroda".. To ono kad ti umetnicka slika padne sa zida [emoji4]

 

Послато са SM-J320FN користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Mislim svašta u različitim trenucima, mada lično retko koristim taj izraz, više jer mi je sve manje jasna hronologija svega, elem...

'Telo' kod Jevreja, koje se pominje u više navrata i u Starom i u Novom Zavetu, znači celokupnog čoveka, onakvog kakav je sam, go, nikakav, bez Duha. Tako i (pala) priroda - da li otkačena od Duha Padom ili nezakačena, još u šestom danu, nem pojma.

 

paradoks_zpsjpf2fhnf.jpg

Lilies that fester smell far worse than weeds.

Shakespeare

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Џуманџи рече

Поистовећујеш себе са својом природом, или...?

Умрли смо и духовно и телесно, утисци духа се увек преносе на тело и тела на дух. Зато нам се ваља поново родити водом и духом одозго. Мислим да човек као ипостас не може постојати изван природе, наша природа је везана за ипостас( када кажем ,,ја,, то подразумева и моју природу која је спој тела и духа, нема голе ипостаси). Кроз Христа у крштењу умиремо старом човеку и васкрсавамо као нови преображени, стога већ сада осећамо благодат и тајну васкрсења и обожења кроз учешће у Божијем животу кроз причешће тајнама, али непотпуно до доласка Господњег. Ето моје мишљење...

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Матусал рече

( када кажем ,,ја,, то подразумева и моју природу која је спој тела и духа,

Контам да ти уопште и не користиш горепоменуту синтагму. :D:D

"You know something is messed up when you see it"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

I ja sam od onih koji pojma nemaju a kad sam prinuđen da kažem nešto o tome, rekao bi da je pala priroda stvorena priroda, bez Hrista.

Tako u poslednje vreme špekulišem drugačije od onoga čemu su nas učili... učeni smo Bog,stvaranje,spasenje,stvaranje eshaton...

Ja sad razmišljam Bog,spasenje,stvaranje...

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Павле о томе говори као да природа тј. твар има живу и разумну душу, да уздише и тугује... Можда као што ми уздишемо и тугујемо након својих падова рецимо.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Поистовећујеш себе са својом природом, или...?

Postavlja se pitanje da li taj izraz "pala priroda" uopste opisuje tacno stanje. 

 

Elem, pise da Duh ne zeli gresiti, ali mu se suprotstavlja nase telo.

 

Pavle je rekao: "...opažam u svojim udovima drugi zakon koji vojuje protiv zakona uma moga i zarobljuje me zakonom grijeha koji je u mojim udovima".

 

To bi znacilo, da nas "telo vuce i mami", cak iako mi umom zelimo biti pravedni, ne mozemo to, jer smo nasledili "gresno telo".

 

E to "gresno telo"(pala priroda), znaci oslabljeno, iskvareno..

Hristos je bio oslobodjen toga, i njegovo telo njega nije vuklo u greh, kao ni Adama sto nije. Adam je voljno sagresio svojim umom. Postoje voljni i nevoljni gresi. Nevoljni su kada se mi borimo da ne sagresimo ali nas telo vuce i mami na greh, e to onda vec nije od nase volje, nego od gresne prirode koju smo nasledili...

 

Namerni greh je gde mi "voljno gresimo" nakon sto smo primili saznanje da to ne sme, i to je smrtni neoprostivi greh.

 

To je neko moje shvatanje.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...