Jump to content

Аутомобил до 4.500 еура

Оцени ову тему


Препоручена порука

Na placevima je 99 posto vracana kilometraza,zato izbegavam iste....Vec sam objasnio za slucaj fiat croma automobil 2006/7 presao 130.000,na kraju je ustanovljeno da je presao oko pola miliona,e sad zamislite mucenika koji to kupi,pa kontam da ce se sve u automobilu na njemu slomiti,kao meni na mom pezou.

 

Милоше, ови нови мотори су прављени тако да прелазе нереалне километраже. Дци, ЦДТИ, ЦДИ... Све то прелази много километара. Тај Фиат ће ићи још, али...

Етички то не може бити у реду. И тај жће мученик продати некоме са том километражом, и тако иде у круг. Ја имам лика који долази код мене, вози Омегу Б, она има 700000км. Имали смо проблем, правила је притисак, па је све пуцало у/на мотору. Црева, све... Она је 2.0 бензин од 136 коња.

Средили је, и ено... Надживеће све.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Inace, ako se ne varam, francuska kola su srazmerno skupa za odrzavanje, a u odnosu na npr. Opel ili Fiat...

 

Та разлика креће од најјефтиније ставке - моторног уља, па надаље. Али, није као пре. Некад је била много већа разлика.

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ima i za yuga dosta dobrih viceva... "koja je najveca zelja svih vozaca yuga? - da kupe kola...", ili "cemu sluze grejaci na zadnjem staklu yuga? - da ti se ne smrznu ruke dok guras...", i tako redom...

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

То да су француска кола скупља за одржавање од осталих је тотални мит - из личног искуства.

Не ваља свашта к срцу примати.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Да вам кажем још нешто. Опел нема више проблем са корозијом. То је остало иза нас. Чак и они старији опели који су сви одреда имали проблем са корозијом и "картонском" каросеријом, који су рађени у Лутону, у Енглеској, имали су бољу антикорозивну заштиту него Немци.

Иначе, можда знате, можда не, у Енглеској се прави Опел, али се не зове тако. Зове се Воксал. Све је исто, само је волан на погрешној страни и знак је другачији. И у Лутону постоји једна фабрика са две траке. На једној излази Опел, прави ауто. sHa_sarcasticlol

На другој воксал са маном. ;)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

То да су француска кола скупља за одржавање од осталих је тотални мит - из личног искуства.

 

Миланче, нешто јесте скупље, сад смо мењали шоферку на пуг-у 207. мноооого је скупља од Опела из истог годишта. И грејаче сам му мењао. Били су скупљи. И још неке ставке. Али зато 1.4 ХДИ, колико год ми било тешко да признам ( :))  sHa_sarcasticlol ), ради као сат и троши као пола упаљача. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Богдане добродошао ! :)
Можеш ли нешто из личног искуства о Пежоу 307...  Знам да је већ што би се рекло исфуран,прегажен,пливајући замајац и то али реци ти мени да ли вреди то куповати и које су предности и мане ? Унапред фала 8086.gif

Равно,нигде брда све је равно...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Самим тим, мазда прави мотор без клипова, а коњажа....................... Одеееее!  sHa_sarcasticlol  :)))

 

venkelov motor?

ima moj drug mazdu, mislim oko 1200 kubika, konja nešto bliže 300, ako nisam omašio, gradom kad voui maksimalno ubacuje u drugu :):)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Fala, brat! Odlična sličica profila!

 

Ovako... Malo je nezgodno kad me pitaš "vredi li". Sve vredi, samo se treba znati šta je šta. Grugar je vozio jednog 307 2.0 benzin. Opasna mašina. To je stvarno ujedalo. Za svoje godište imao je puno opreme. Bočni retrovizori su se sami zatvarali kad se ugasi auto, navigacija, full koža. Mislim da je njegov auto bio tip oprema. Ne bih moga nešto više da ti kažem, jer ga je kratko vozio.

A dizel... Imao ga je moj stric. Lep na oko, trula višnja boja. Alu felna, sve kako treba. Ali njemu je zapao onaj "Spolja gladac, a iznutra jadac". Pre toga je vozio Citroen Xsaru sa istim motorom, čini mi se 1.9 dizel od 90 konja. Nebo i zemlja. Taj 307 dizel ima problem ako je iz fabrike izašao sa Siemens diznama, a ne Bosch. Bile su dve serije. Znači, leš živi. Užasan problem sa tim diznama, samim tim imao je problem i sa pumpom visokog pritiska. Gledaj samo da bude Bosch i pazi dobro! Ja ne mogu da verujem da je PUG išao na eksperiment sa tim Siemensom. Ali, dobro. Idemo dalje.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Bogdane ajd'posto se razumes navedi mi neki tvoj top 3 automobila u tom cenovnom rangu dakle do 4500 eu,da ima veci gepek i da je prostraniji od pezoa 206 koji sad imam,da je dizel,po mogucstvu do 2000 kubika,da ne trosi vise od 6,7 l u gradu i pritom da nema previse boljki. Automobil kupujem pre svega za Beograd,dakle ipak preveliki neki automobil mi ne igra ulogu,jer cu imati problem sa parkiranjem i svime ostalim u Beogradu,takodje necu prelaziti ne znam koliko hiljada km sigurno necu vise od nekih 15000km godisnje (voznja po Bgu,malo tazbina,malo selo,ponekad neka planina,eventualno jednom more) i to je to...

Христос воскресе из мертвих,смертију смерт поправ и сушчим во гробјех живот даровав

Link to comment
Подели на овим сајтовима

tu je negde :D

auto pravi fantastičan zvuk, ali previše troši.

Pa da. Teško da može i jare i pare. Mislim, može. Ali to je stvarno retko.  :good2:

 

Kad smo kod takvih rariteta, pogledajte šta je Opel Omega Lotus. Ili, Lotus Carlton kako se zvao u V. Britaniji. Opel u saradnji sa lotusom (i jedni i drugi deo GM grupacije) 1991. doneo na svetlost dana jedno čudovište za to vreme. Motor su radili zajedno i on je 3.6 biturbo. Imao je 6 brzina u ono vreme. Išao je 300Km/h kao od šale i bio je najbrži putnički auto do skoro. U to vreme bio je ravan Ferariju, a Ferari je sportaš, a ne putnički. Malo ih je preživelo.

Taj je auto bio izrađen u manje od 1000 kopija - 900 i nešto, ručno obeleženih. Imao je specifičnu boju, i svi su bili iste boje.

 

Ubrzo je doživeo zabranu, prvo u Nemačkoj, a onda i u drugim delovima Evrope, jer nijedan policijski auto nije mogao da ga stigne, a narvno, najviše su ga kupovali kriminalci.

Danas na oglasima, u fabričkom stanju, nije ispod 30000 evra.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Carlton

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...