Jump to content

Аутомобил до 4.500 еура

Оцени ову тему


Препоручена порука

Деки, зависи. Имаш и лешееве, а имаш и оне који се тек буде изнад 4000 рпм.

Дизел доминира у потрошњи и обртном моменту. Све остало је ствар избора. Ко шта воли.

 

znam, recimo, laguna i škoda imaju istu kubikažu, sličnu konjažu al škoda je neuporedivo agilnija.

kako mi rekoše, tu je i prenos važan.

Meni kod dizela smeta smao što se trese mnogo, ostalo sve 5 :)

Naravno, dizeli su skuplji, treba imati uvek opravdanu računicu za kupovanje dizela.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

realno jeste fiat, sad dal je fiat angažovao japance ili švedjane, nije važno :D

JTD je odličan motor i vratio je fiatu okaljan obraz :)

MAlo više troši od tdi al ostalo je sve ful :)

 

Да ЈТД је супер мотор. Мало скуп за одржвање додуше. 

Е то ко је ангажован опет није битно, националност нема везе са филозофијом, мада пре, док аутокомпаније још нису радиле "међусобно" свака компанија је имала свој стил и своју школу инжињерства, па су биле неке разлике некада битније сада све мање. Сада све зависи од тога који приступ има сама компанија.

 

Да ли прави јефтине и доступне ауте, скупе и брзе, скупе и издржљиве или шта већ жели да понуди на свом ауту.

 

Например волву је безбедност прво место. Мерцедесу, Бмву аудију луксуз, задње слово инжињерства. Јапанци воле да пруже квалитетну механику и да набијају коње. Итд.. 

 

Британци, са друге стране су увек билдовали све живо осим квалитета. Оно, имаш спортски мотор, последњу технологију, луксуз у кабини, кожу.. али зато квалитет свега очај.... распада се јако брзо... итд. 

 

Фиат конкретно, има за циљ да први јефтине и доступне аутомобиле свима. Нуди добар мотор али лоша вешања. Штедели су ту на материјалима и квалитету материјала да би спустили цену. Да су ставили и боља вешања - цене би им биле веће. И тако..

У принципу колико пара толико музике.... и фиат може да направи ауто раван мерцедесу - ако оће. 

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ово нисам знао. Па што онда на својим возилима нису имали честитог дизела до скора? Ево комшија свако јутро улива уље у своју Хонду Сивик дизел...

 

Милане, не знам, Све зависи. Мада, јапанци, нарочито тојота пре, су правили моторе да више троше уља. Другар на Авенсису. по фабрици, троши 250гр на 1000 км.

Ја не доливам у астру уопште, а на 10000 мењам,

Link to comment
Подели на овим сајтовима

znam, recimo, laguna i škoda imaju istu kubikažu, sličnu konjažu al škoda je neuporedivo agilnija.

kako mi rekoše, tu je i prenos važan.

Meni kod dizela smeta smao što se trese mnogo, ostalo sve 5 :)

Naravno, dizeli su skuplji, treba imati uvek opravdanu računicu za kupovanje dizela.

 

Пре или касније, заволиш тај звук и ту треску. sHa_sarcasticlol

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Мала вероватноћа.. ко купи каравана да га мало вози? Ајде неки хеч... па је више вероватно.

 

Другару је конкретно ауто био поштарски. Али, то не мења ствар. Километраже нису реалне на плацевима.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ово нисам знао. Па што онда на својим возилима нису имали честитог дизела до скора? Ево комшија свако јутро улива уље у своју Хонду Сивик дизел...

 

Зато што им је главно тржиште америка и јапан, а не европа. Дизел је "европски ауто", ови остали фурају бензин. Јапанци су много више улагали у то да праве бензинске моторе са много коња, доста квалитетне и издржљиве, веће компресије итд.. европа им није била примарно тржиште.

 

Дакле има доста везе - коме нудиш ауто.....које ти је глаавно тржиште..

Зашто америчке компаније све праве ауте са 2500 кубика па на више? 

А европљани имају и 900/1000 кубика? :)

 

Слични разлози..цена горива европа вс уса.

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Зато што им је главно тржиште америка и јапан, а не европа. Дизел је "европски ауто", ови остали фурају бензин. Јапанци су много више улагали у то да праве бензинске моторе са много коња, доста квалитетне и издржљиве, веће компресије итд.. европа им није била примарно тржиште.

 

Дакле има доста везе - коме нудиш ауто.....које ти је глаавно тржиште

 

Самим тим, мазда прави мотор без клипова, а коњажа....................... Одеееее!  sHa_sarcasticlol  :)))

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Самим тим, мазда прави мотор без клипова, а коњажа....................... Одеееее!  sHa_sarcasticlol  :)))

 

Тако некако. :) 

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Млађони, једна од најбољих фабрика дизел мотора је управо у Јапану, Исузу. Исузу је брука, само што је код нас слабо заступљен, осим у Опелима. Скупљи је, то је довољан разлог. Али зато, од ли чан. :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Na placevima je 99 posto vracana kilometraza,zato izbegavam iste....Vec sam objasnio za slucaj fiat croma automobil 2006/7 presao 130.000,na kraju je ustanovljeno da je presao oko pola miliona,e sad zamislite mucenika koji to kupi,pa kontam da ce se sve u automobilu na njemu slomiti,kao meni na mom pezou.

Христос воскресе из мертвих,смертију смерт поправ и сушчим во гробјех живот даровав

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Самим тим, мазда прави мотор без клипова, а коњажа....................... Одеееее!  sHa_sarcasticlol  :)))

 

Није само МазГа

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Citroën_GS#GS_Birotor

Не ваља свашта к срцу примати.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Млађони, једна од најбољих фабрика дизел мотора је управо у Јапану, Исузу. Исузу је брука, само што је код нас слабо заступљен, осим у Опелима. Скупљи је, то је довољан разлог. Али зато, од ли чан. :)

 

па добро, рекох нема везе са националношћу већ са тржиштем које јуре... јапанци и те како могу направити добар дизел. Може свако.. ако уложи пара, нађе инжињере искусне итд.

 

Јел знаш како је настала БМВова М-дивизија? Покупили тадашње фордове инжињере који су имали брука искуства за спортске аутомобиле. :)

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

па добро, рекох нема везе са националношћу већ са тржиштем које јуре... јапанци и те како могу направити добар дизел. Може свако.. ако уложи пара, нађе инжињере искусне итд.

 

Јел знаш како је настала БМВова М-дивизија? Покупили тадашње фордове инжињере који су имали брука искуства за спортске аутомобиле. :)

 

Ма каква националност. Технологија и посвећеност, ништа друго. Ко каже да ми Срби не можемо исто... sHa_sarcasticlol  :)))

 

У реду је, Фордаш. Доћ'еш ти мени на тапет!  :)))  :D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Hvala vam puno na savetima braco...hvala ti puno Bogdane,obraticu paznju na te stvari za koje nisam ni znao...

 

Generalno moram reci da sam dobrano laik sto se tice automobila i da ne znam sve te cake i fore...sto se ovog pezoa tice sumnjiva je dosta prica,posto sam znao vlasnika pa sam hteo videti da li ce te i vi primetiti nesto u vezi njega. Bogdane mozes se predstaviti,odakle si i tako to...

 

Jos jednom svaki savet,preporuka je dobrodosla.

 

Inace, ako se ne varam, francuska kola su srazmerno skupa za odrzavanje, a u odnosu na npr. Opel ili Fiat...

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ма каква националност. Технологија и посвећеност, ништа друго. Ко каже да ми Срби не можемо исто... sHa_sarcasticlol  :)))

 

Ми? Ми смо направили југића, роматинку од аута, у срцу га фураш уз брдо га гураш.

oh sh*t man... i was taking life seriously, now i will divide  things by zero. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...