Jump to content

Колапс на Панчевцу

Оцени ову тему


Препоручена порука

  On 5. 6. 2012. at 12:56, Tanja ex Petrija рече

kako sta ce biti ?

nista ostace tu ,ali mu je potrebna jedna vrlo ozbiljna restauracija

E sada samo okrenes redosled. Prvo restauracija pa onda nov most. Ako bude bilo para.

Svaka čast Vučiću! Spasio si Srbiju iz ruku lopova i društvenih parazita! 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:00, Жељко Билбија рече

E sada samo okrenes redosled. Prvo restauracija pa onda nov most. Ako bude bilo para.

vidi se da ne zivis ovde

njega svako malo popravljaju i nikako da ga poprave

zato sam ja i stava da treba da se zatvori za saobracaj ,pa onda da ga lepo poprave,a ne ovako,na svaka dva meseca nesto popravljaju i stalno je kolaps na njemu

није битно ко сам ја, већ ко си ти !

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:05, Tanja ex Petrija рече

vidi se da ne zivis ovde

njega svako malo popravljaju i nikako da ga poprave

zato sam ja i stava da treba da se zatvori za saobracaj ,pa onda da ga lepo poprave,a ne ovako,na svaka dva meseca nesto popravljaju i stalno je kolaps na njemu

Ima u Austriji na granici sa Italijom most, Evropski mopst se zove, ja sam 19 godina ovde i oni ga 19 godina popravljju i renoviraju i non stop je kolaps. Kompletan saobracaj Italija-Nemacka ide preko njega. Kada krenu turisti to je katastrofa ...

Svaka čast Vučiću! Spasio si Srbiju iz ruku lopova i društvenih parazita! 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:11, Жељко Билбија рече

Ima u Austriji na granici sa Italijom most, Evropski mopst se zove, ja sam 19 godina ovde i oni ga 19 godina popravljju i renoviraju i non stop je kolaps. Kompletan saobracaj Italija-Nemacka ide preko njega. Kada krenu turisti to je katastrofa ...

verujem

ali nekako ne mogu da poredim turiste i ljude koji svakodnevno idu na posao tim mostom i nemaju drugu mogucnost da dodju u bgd

  • Волим 1

није битно ко сам ја, већ ко си ти !

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:14, Tanja ex Petrija рече

verujem

ali nekako ne mogu da poredim turiste i ljude koji svakodnevno idu na posao tim mostom i nemaju drugu mogucnost da dodju u bgd

Траума. Ја сам једном ишао у БГ на Сајам, па смо ишли преко Газеле 30 минута, мислио сам да ћу да полудим! А могу мислити кад сваки дан тако иде...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:14, Tanja ex Petrija рече

verujem

ali nekako ne mogu da poredim turiste i ljude koji svakodnevno idu na posao tim mostom i nemaju drugu mogucnost da dodju u bgd

Ne turisti, "kompletan" saobracaj. Teretni. Sve ide tuda.

Svaka čast Vučiću! Spasio si Srbiju iz ruku lopova i društvenih parazita! 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Још један успешни државни пројекат... Њима да даш Сахару да њом управљају направили би несташицу песка.

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:17, feeble рече

Траума. Ја сам једном ишао у БГ на Сајам, па смо ишли преко Газеле 30 минута, мислио сам да ћу да полудим! А могу мислити кад сваки дан тако иде...

Nemci dodaju 2 sata na radno vreme. Za odlazak i povratak sa posla. Svaki dan. Do penzije ...

Svaka čast Vučiću! Spasio si Srbiju iz ruku lopova i društvenih parazita! 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 5. 6. 2012. at 13:17, feeble рече

Траума. Ја сам једном ишао у БГ на Сајам, па смо ишли преко Газеле 30 минута, мислио сам да ћу да полудим! А могу мислити кад сваки дан тако иде...

Ма јок, само се замислиш нешто и време брзо прође.

"Ја сам спреман - нашао сам шлем."

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Треба да видите New York каква је то лудница... Ако хоћеш да се припремаш за лет у Kосмос само седни у њујоршки такси. 10g без проблема. :)

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Link to comment
Подели на овим сајтовима

И ја живим на левој обали Дунава, па сам се мало распитивао о овој проблематици...

Елем, иако је непланско трошење средстава и политика један од неоспорних фактора у целој причи, тешко да се цела прича може свести на покварене политичаре. Наиме, колико сам ја разумео, мост преко Дунава је у протеклих стотинак година већ неколико пута био планиран, неколико пута су вршене припреме за изградњу, и сваки пут се одустајало због тога што је земљиште на обали Дунава код Београда јако лоше и непоуздано за градњу било каквог већег објекта - мочвара у коју потоне све што забодеш...

Реновирање постојећег моста је, за сада, како ствари стоје, једино могуће и реално решење. Међутим, са тиме се одуговлачи не толико из финансијских разлога, колико због тога што је то као мера јако непопуларно - деведесетих година, када сам се доселио у Котеж, тако нешто је током лета рађено, и цела једна страна је била затворена за саобраћај. Гужве су биле стравичне, и иако је у питању био неодложан посао, народ је толико негодовао и бунио се да је градска управа одлучила да је боље да се ништа не дира...

Наш народ је, на жалост, исувише кратковид да би могао да схвати шта је за њега добро на дуге стазе - свако ко би спровео неку озбиљнију реконструкцију моста остао би упамћен као неко за чијег мандата су гужве на мосту биле неподношљиве, док оне који гурају проблеме под тепих памтимо као оне током чије управе се ипак могао прећи мост без проблема...

Као у Родољупцима - више волимо да нас лепо лажу него да нам се говори ружна истина...

И то не важи само за мостове, већ и за сваки други сегмент живота...

Или, народски речено - сви бисмо да се..., а да нам не...

Катодна цев све трпи, а интернет свакога.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Панчевачки мост безбедан након напрснућа

05. јун 2012. | 04:30 → 14:38 | Извор: Танјуг

pancevacki-most_130x55.jpgПАНЧЕВО -

Радови на поправци Панчевачког моста, на којем је напукло лежиште на једном од стубова, што је изазвало саобраћајни колапс, биће завршени у наредних седам дана, најавили су данас представници "Путева Србије" истичући да је мост безбедан.

Када буду завршени радови биће нормализован саобраћај на мосту, рекао је в.д. генералног директора Путева Србије Зоран Дробњак на конференцији за новинаре поводом ванредног догађаја на мосту с обзиром да је напукло лежиште последњег стуба у правцу од Панчева ка Београду непосредно пред искључење у Улицу деспота Стефана.

У наредна два дана биће рушени нелегални објекти који су препрека за извођење радова и за још пет дана биће замењено лежиште на поменутом стубу, рекао је он.

За камионе ће у наредних седам дана бити отворен саобраћај на мосту само у периоду од 23 до пет сати ујутро, казао је Дробњак и позвао грађане да у што већој мери користе Беовоз.

Како је објаснио, део саобраћајне траке од Панчева према Београду на мосту је затворен, јер је небезбедан.

Дробњак није могао прецизно да каже када ће Панчевачки мост бити у целини обновљен, наводећи да је то у надлежности Железница Србије и да су Путеви Србије задужени за коловоз.

Он је рекао да ће у зависности од обезбеђивања новца за обнову зависити када ће мост бити обновљен, као и да су у претходном периоду извођени радови у оквиру прве фазе обнове и да преостају још друга и трећа фаза.

"Када буде изграђен 'Кинески мост" преко Дунава између Земуна и Борче биће решен саобраћајни проблем, а предвиђена је и изградња још једног моста преко Дунава у Београду код Винче", навео је Дробњак додајући да ће се онда видети "шта ће бити са Панчевачким мостом", али да сигурно неће бити потпуно затворен за саобраћај.

pancevacki-most-vajd_520x320.jpg

Панчевачки мост

Он је казао да је у надлежности Путева Србије око 3.000 мостова и да има доста мостова који су у горем стању од "Панчевца", а да су сви ти мостови безбедни чим се саобраћај одвија преко њих.

Радове ће извести Мостоградња, чији је генерални директор Бранко Кнежевић рекао да ће се радити у три смене, како би се поправка што пре завршила. Кнежевић је рекао да ће лежиште на стубу бити замењено и да ће мост бити враћен на пројектовани ниво.

Панчевачки мост је једини мост преко Дунава на територији Београда.

Првобитни мост је пуштен у саобраћај 1935. године и носио је име краља Петра Другог. Панчевачки мост су градила немачка предузећа "Siemens-Baunion GmbH" из Берлина и фирме "Deutsch-Luxemburgische Bergwerks- und Hütten-AG" из Дортмунда и тај објекат је део послератних репарација Србији.

Првобитно је требало да буде само железнички мост са два колосека и конзолом за друмски саобраћај.

Током Другог светског рата мост је срушила Југословенска војска, у ноћи између 10. и 11. априла 1941, са намером да успори напредовање нациста.

Мост је обновљен 1946. године, а први воз преко њега је прешао 7. новембра исте године, док је друмски део пуштен у саобраћај за најзначајнији празник ондашње Југославије 29. новембар.

Мост има по две траке у оба правца за друмски саобраћај, а предвиђен је и за двосмерни железнички саобраћај.

Сада на мосту постоји само један железнички колосек, иако је други постојао након изградње, али је касније демонтиран.

Укупна дужина моста са бетонским вијадуктом износи 1.526 метара, а главна конструкција је дуга 1.134 метра.

Izvor

није битно ко сам ја, већ ко си ти !

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...