feeble Написано Мај 24, 2012 Пријави Подели Написано Мај 24, 2012 On 24. 5. 2012. at 12:13, Иван Цветковић рече Ништа ниси побио од онога што сам изнео. Људима који су у Цркви је свакако јасно о свему што сам говорио. Ако ти нешто није јасно или ниси начисто са неким стварима, позабави се православном еклисиологијом и надам се да ће ти ствари бити јасније. Не бих да будем Михајлов адвокат нити му треба, али оно што си рекао о подржавању прекидања литургија тиме што подржава Образ стварно нема смисла. Мислим да је рекао да му се нови Образ, након смрти Небојше Крстића, не свиђа а никад нисам прочитао да подржава прекидање литургије. Слово Љубве Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Гости Guest - . . .- Написано Мај 24, 2012 Гости Пријави Подели Написано Мај 24, 2012 Хм... да не подржава не би бранио управо такве који то чине. Али ја сам навикао да комуницирам са онима који нису ни врући ни хладни него млаки... зато и није чудо што се овакве ствари дешавају. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
nishizawa Написано Мај 24, 2012 Пријави Подели Написано Мај 24, 2012 Артемије и артемити свакако нису узрок проблема који се дешавају у СПЦ - они су њихова најнесрећнија и најочигледнија последица... Узрок не само овог раскола, него и многих других проблема које имамо и које ћемо тек имати, јесте криза идентитета и духовности која узима све више маха како у нашој, тако и у другим помесним Црквама. Хтели ми то да признамо или не, (пре)велики број верника наше Цркве своју веру темељи на погрешним принципима и претпоставкама, руководи се погрешним критеријумима и следи погрешне ауторитете... Одласком Артемија и његових следбеника у раскол сви су на губитку. Ја први више верујем у лечење него у ампитацију, али када неко не жели да помогне самоме себи, ни други му не могу помоћи. За њих је, на жалост, највероватније већ касно - Артемијева секта се толико удаљила од Цркве да ту више не помажу ни дијалози, ни аргументи, ни разум. Да би се они вратили цркви није више довољно преумљење, већ преобраћење... Питање је само хоћемо ли ми који смо у Цркви остали смоћи довољно снаге да из њихових грешака извучемо поуку и да не завршимо као они... Justin Waters, Александрида, Ignjatije and 2 осталих је реаговао/ла на ово 5 Катодна цев све трпи, а интернет свакога. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Меденица :) Написано Мај 24, 2012 Пријави Подели Написано Мај 24, 2012 докле то мешетарење ко је у праву, кад је очигледно где стоји Истина? свети Јустин о послушању Цркви ... Зашто треба слушати Цркву а не једнога човека који мисли против цркве, ма он био назват и највећим мислиоцем? Зато што је цркву основао Господ Исус Христос, и зато што цркву надахњујући руководи Дух Божји Свети. Зато још што црква означава државу светих, градину питомих воћака. Ако један устаје против државе светих, значи да је он несвети, те зашто њега слушати? "Црква је ограда," говори премудри (свети Јован) Златоуст ; "ако си унутра, вук не улази; ако ли изађеш, зверови ће те ухватити... Не удаљуј се од цркве: ништа силније од цркве нема. Црква ти је нада, црква спасење. Од небеса је она виша, од камена тврђа, од земље шира; никад не стари, увек се подмлађује." http://www.svetosavlje.org/biblioteka/prolog/index.php?m=1&d=1&a=1&date=1-2011 свештеномученик Данил Сисојев о послушању Цркви ... Истински старци свих времена никада нису себе супротстављали епископату. Тако је преп. Антоније изашао из пустиње да подржи св. Атанасија, а преп. Теодосије Велики дошао је с монасима у Јерусалим да подржи патријарха кога су присиљавали да се одрекне Халкидонске вере. Преп. Сергије је из послушања митропoлиту Алексију ишао да мири кнежеве, а преп. Серафим је престао да чита акатист Богу Оцу, сазнавши да га је Синод одбацио. Савремени “старци” су “светији” и од Антонија и Сергија и Серафима и Теодосија… За њих преп. Јован Дамаскин није рекао да је “Црква поверена епископима”. За њих св. Игњатије Богоносац није писао: “Ко није са епископом, тај није с Богом”. Није без разлога с таквим покретом повезано мноштво виђења и досад непознатих учења. Такво је и мишљење да је “благодат прешла” са Државне иконе на Честноховску (и сваки који то не признаје је – иконоборац), таква су самовољно урађена дела која се приказују као чудотворне иконе, иако као две капи воде личе на слике окултиста и богородичника (говорим о познатом изображењу “Васкрсавајућа Русија”), као и нови, својевољно “канонизовани” “светитељи” као што су Григорије Распућин, Иван Грозни, Игор Таљков (њему се већ написани и акатист и икона!), Василиј Чапајев и многи други 9. https://www.pouke.org/forum/topic/6877-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B5-%D0%B8-%D1%98%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D1%98%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%98%D1%83-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%99/#entry195691 Пг, Ђорђе Р and Жика је реаговао/ла на ово 3 клик Душекорисна књига О ЧЕСТОМ ПРИЧЕШЋИВАЊУ СВЕТИМ ТАЈНАМА ХРИСТОВИМ, свети Никодим Светогорац и свети Макарије Коринтски клик Кољивари и пракса честог причешћивања Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука