Jump to content

Свето причешће

Оцени ову тему


Колико се често причешћујете?   

98 члановâ је гласало

  1. 1. Колико се често причешћујете?

    • Једном седмично или чешће.
      9
    • Једном у две седмице.
      7
    • Једном месечно.
      5
    • Једном у два месеца.
      2
    • Више пута у току сваког од 4 год. поста.
      11
    • По једном/два пута у току сваког од 4 год. поста.
      14
    • Два пута годишње.
      3
    • Једном годишње.
      2
    • Једном у току неколико година.
      5
    • Како кад... врло променљиво.
      3
    • Не причешћујем се.
      5
    • Не причешћујем се. Шта значи причестити се?
      0
    • на свакој Светој литургији
      27


Препоручена порука

[quote name=Милан Меденица :)' timestamp='1341057450' post='669914]

да не спамујемо друге теме ...

под условом да не попричаш са својим исповедником, све је џаба.

Tvrd je on u sustini, deluje ovako smireno, ali nesto mi ne deluje kao da pravi kompromise. Mozda gresim, ne znam, ali nisam sigurna da voli da filosofira.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Tvrd je on u sustini, deluje ovako smireno, ali nesto mi ne deluje kao da pravi kompromise. Mozda gresim, ne znam, ali nisam sigurna da voli da filosofira.

у преводу, ниси ни питала ...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Jesam :)
Мени уопште није јасно шта ти њему, или било коме има да причаш о свом циклусу? То се никога не тиче осим тебе, и можда твог гинеколога (или мужа или тако нешто)...

Шефе, који ти је враг?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Мени уопште није јасно шта ти њему, или било коме има да причаш о свом циклусу? То се никога не тиче осим тебе, и можда твог гинеколога (или мужа или тако нешто)...

у принципу да, ал пази шта коме саветујеш јер не знаш како ће то да делује на кога.

поента је да се развија послушање и комуникација са исповедником, поготово кад је неко гиздав и несмирен да истерује своје а онда олупа главу па после кука, а не одсуство комуникације и необраћање пажње на слабости.

мада, ако ће да слуша сваког онда и треба да лупа главу док не научи :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Мени уопште није јасно шта ти њему, или било коме има да причаш о свом циклусу? То се никога не тиче осим тебе, и можда твог гинеколога (или мужа или тако нешто)...

Mislis da ja voilm da pricam o ciklusu???

Pitala sam zato sto znam da je oko toga napravljen bauk, citava filosofija necistoce!!!

SVE JE TO S***E! GOMILA NATOVARENIH GLUPOSTI ZA VRATOM!

Dobro da mi nije zabranio da disem pred pricesce!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

[quote name=Милан Меденица :)' timestamp='1341067966' post='670020]

у принципу да, ал пази шта коме саветујеш јер не знаш како ће то да делује на кога.

поента је да се развија послушање и комуникација са исповедником, поготово кад је неко гиздав и несмирен да истерује своје а онда олупа главу па после кука, а не одсуство комуникације и необраћање пажње на слабости.

мада, ако ће да слуша сваког онда и треба да лупа главу док не научи :)

Mislis nikog :D?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Женама зато не треба бранити да приступају светим тајнама у време менструације. Ако поједине жене не желеда приступе светим тајнама у време циклуса због осећаја страхопоштовања, такав поступак је вредан сваке похвале.
Link to comment
Подели на овим сајтовима

[quote name=Милан Меденица :)' timestamp='1341051004' post='669801]

питање је да ли је за такве уопште корисно да се примају где они хоће.

Није наравно,нажалост,свештеник је крио од мога супруга све то,претпостаадивљаш због чега :)

Шта да се ради...

Extra ecclesiam nulla salus.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

[quote name=Милан Меденица :)' timestamp='1325632852' post='553372]

daj link za to lol

камо среће да имам, видео сам да се овде помиње у садржају, последње питање :)

http://en.wikipedia....sionum#Contents

Налетим на тему преко Гугла, па се сетим да имам овде отворен налог.

Ево линка за то, још само да се научи латински :)

http://individual.ut...genlibellus.pdf

Или, кога мрзи да отвара везу, копирам тај задњи део:

VIII CAP.

Requisisti. si post inlusionem que per somnium solet accidere uel corpus domini quislibet. accipere ualeat. uel si sacerdos sit sacra solemnia celebrare.

Et quidem hoc testamenti ueteris lex sicut superio capitulo diximus pollutum dicit.

Et nisi lotum aqua ei. usque ad uesperum intrare in ecclesia non concidet. Quod tamen specialiter populus spiritaliter intellegens. sub eodem intellectu accepit quo pręfati sumus. quia quasi per somnium inluditur. Qui temptatur inmunditia uanis imaginationibus in cogitatione inquinatur. Sed lauandus est aqua ut culpas cogitationis lacrimis abluat.

Et nisi prius ignis temptationis reciderit. reum se quasi usque ad uesperum cognoscat. Sed est in eadem inlusione necessaria ualde discritio quę subtiliter pensare debeat ex qua re. accedat. menti dormientis. Aliquando enim ex crapula. aliquando ex nature superfluitate. uel. infirmitate. Aliquando ex cogitatione contingit.

Et quidem cum ex naturę superfluitate euenerit omnimodo hęc inlusio non est timenda. quia hanc animus nesciens pertulisse magis dolendum est quam fecisse. Cum uero ultra modum appetitus gule in sumendis alimentis rapitur. atque idcirco humorum receptacula grauantur. habet exinde aput se animus aliquem reatu. non tamen usque ad prohibitione. percipiendi sancti mysterii uel missarum solemnia celebrandi. Cum fortasse aut festus dies exigit. aut exhiberi ministerium. pro eo quod sacerdos alius in loco deest ipsa necessitas conpellit. nam si adsunt alii qui implere ministerium ualeant. inlusio per crapula facta a perceptione sacri mysterii prohiberi non debet. Sed ab emolatione sacri mysterii abstineri ut arbitror humiliter debet. Si tamen dormientis mentem in turpi. imaginatione concusserint. nam sunt quibus ita plerumque inlusio nascitur. ut eorum animus etiam in somno corporis positus turpibus imaginationibus non fedetur. Quare unum. in ibi ostenditur ipsa mens rea. non tamen fit. uel suo iudicio libera. cum se etsi dormiente corpore nil. meminit. uidisset. tamen in uigiliis corporis meminit in ingluuiem cecidisse. Sin. uero et turpi cogitatione uigilantis oritur. inlusio dormientis patit animo reatus suis. Uidet enim ex qua radice. inquinatio illa processerit. quia quod cogitauit sciens. hoc pertulit nesciens. Sed pensandum est ipsa cogitatio. utrum in suggestione. an. inde lectatione uel quod maius est in peccati consensu ceciderit. tribus etenim modis impletur omnem peccatum. uidelicet. suggestione. dilectatione. consensu. Suggestio qvippe fit per diabolum. Dilectatio per carnem. Consensus per spiritum. Quia et primam culpam serpens suggessit. eua. uelut caro delectata est. adam uero uelut spiritus consensit.

Et est necessaria magna discretio. inter suggestionem atque dilectationem. inter dilectationem atque consensum. Iudicem sui pręsedere animum. Cum enim malignus spiritus peccatum suggesserit in mentem. Si nulla peccati dilectatio sequatur. peccatum omnimodo perpetratum non est. Cum uero dilectare caro ceperit. tunc peccatum incipit nasci. Si autem ex diliberatione consentit. Tunc peccatum cognoscitur perfici. In suggestione igitur peccati semen est. In dilectatione nutrimentum. In consensu perfectio.

Et saepe contingit. ut hoc quod malignus spiritus seminat in cogitatione. Caro in dilectatione trahat. nec tamen animę eidem dilectationi. consentiat.

Et cum uero dilectare caro. sine anima nequeat. ipse tamen animus carnis uoluntatibus reluctatur. In dilectatione carnali aliquo modo legatur inuitus ut ei extra. ratione contradicat. nec consentiat.

Et tamen dilectatione ligatus sit. Sed ligatum se uehementer ingemiscat. Unde et ille cęlestis exercitus pręcipuus malis gemebat dicens. Uideo aliam legem in membris meis repunnantem legem mentis meae et captiuum me ducentem in lege peccati que est in membris meis. {Rm 7, 23} Si enim captiuus erat ...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

мени раде оба.

google translate има чак опцију за латински превод, тако да може да се добије прилично добра слика шта пише :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...