Jump to content

интервју самозваног Епископа РПиКМ иначе монаха Артемија!

Оцени ову тему


Препоручена порука

Још СПЦ није анатемисала Артемија...што журиш са пресудом, полако брате :group111:

исти су они обојица, и један и други имају цио свјет за епархије :cheesy:

ти си брате увјек као нешто суздржан а и сам знаш до чега ће ово довести, исто овако си писао и на пријашњим темама. какав монах СПЦ да је монах слушао би свог Патријарха у чијој је надлежности, стално гањаш неко наводно поштовање а Он пљује ли пљује по НАШОЈ Цркви, гази ли гази али добро ипак те треба разумјети емоције су емоције...

Не спорим ја критике на рачун Артемија...али углавном исти људи нападају Артемија који истовремено говоре да је папа православан (чим није јеретик). Е то је лицемјере...сам себе провери, нисам ја судија. Провери своје изјаве о Артемију и пореди их са изјава према папистима...не мораш ми одговарати, одговори сам себи, али буди искрен. 319.gif

"Ја браним свој народ и своју земљу а не Ратка Младића"- ђенерал Ратко Младић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 83
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Популарни чланови у овој теми

Не видим да неко инсистира на томе...можеш да га зовеш како год хоћеш..

За мене је владика Артемије и даље канонски епископ...и не само за мене ,наравно....

Наравно брате мој да није канонски владика...али опет боље што ти кажеш да је Артемије канонски владика, него што наша братија каже да је папа канонски епископ :group111:

А зашто није канонски владика ?

Да ли је на канонски начин удаљен са Богом дане му епархије рашко-призренске ?

Да ли су сви канони испоштовани у овом случају у свим одлукама Синода од фебруара па до сад ?

Зашто и коме се толико журило да рашчине једног епископа помесне православне Цркве и зашто је осуђен само на основу оптужница без прилике да се на Сабору одбрани или бар покуша да се одбрани ?

Зашто ....много је тога зашто на које изгледа нећемо ни добити одговор...

Бог му је и узео епархију

Бог очекује од нас, очекују и свети преци наши, да увек поступамо као народ Божији, као људи свесни, који знају шта раде јер има и оних који то не знају, по речи Господњој са крста за оне злочинце који су се под крстом ругали Њему, а Он се молио Оцу: "Оче опрости им, не знају шта раде".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не видим да неко инсистира на томе...можеш да га зовеш како год хоћеш..

За мене је владика Артемије и даље канонски епископ...и не само за мене ,наравно....

Наравно брате мој да није канонски владика...али опет боље што ти кажеш да је Артемије канонски владика, него што наша братија каже да је папа канонски епископ prstgore

А зашто није канонски владика ?

Да ли је на канонски начин удаљен са Богом дане му епархије рашко-призренске ?

Да ли су сви канони испоштовани у овом случају у свим одлукама Синода од фебруара па до сад ?

Зашто и коме се толико журило да рашчине једног епископа помесне православне Цркве и зашто је осуђен само на основу оптужница без прилике да се на Сабору одбрани или бар покуша да се одбрани ?

Зашто ....много је тога зашто на које изгледа нећемо ни добити одговор...

Бог му је и узео епархију

Како ти знаш да му је Бог узео епархију ?

Неко ти је рекао....?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Једноставно, ријеч је о православном вјероисповиједању:

Глас Светог Сабора = Глас Духа Светога = Глас Божији

Догодине на Косову!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Једноставно, ријеч је о православном вјероисповиједању:

Глас Светог Сабора = Глас Духа Светога = Глас Божији

Глас Светог Сабора = Глас Духа Светога = Глас Божији = глас 21 : 13 !

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не знам да ли је неко до сада у вези преосвећеног Артемија поставио кључно питање које је сада заправо и једино битно када је он у питању - када служи "архијерејске литургије" ког патријарха на њима спомиње?

Све остало у вези Артемија је потпуно неважно.

Natus est Dei Filius, non pudet, quia pudendum est; et mortuus est Dei Filius, prorsus credibile est, quia ineptum est; et sepultus resurrexit, certum est, quia impossibile.

(De Carne Christi V, 4)

http://www.tertullian.org/library.htm

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Глас Светог Сабора = Глас Духа Светога = Глас Божији = глас 21 : 13 !

Управо.

Нисмо секта, нити су у Сабору чланови неки роботи. Пуног неслагања ријетко кад има, што потврђује чињеница да су сви Епископи потписали одлуку, па и они који се нису слагали, што није јединствен случај у нашој а и општој црквеној историји.

Просто било је оних који нису били за пензију него директно за рашчињење, било је оних који су били прво за Велики Суд, итд. односно било је разлике само у томе како ће се ствар рјешавати, а не да ли ће се уопште потезати питање одговорности.

А што се тиче броја гласова и како је ко гласао,

то не може знати нико осим чланова Сабора (осим ако ниси видовит или пак, радиш за биу).

Опет ти кажем, немој Вољу Божију схватати магијски, поготово кад се она објављује кроз људе.

Па зар није било расправа и свађа и на Апостолском Сабору, као и на свим Васељенским, али су на крају сви потписали одлуке свих сабора (изузев расколника и јеретика). Морају да постоје неслагања, нисмо секта и не видимо сви увијек све истим очима, али то не значи да Дух Божији није побјеђивао на Саборима од Апостолског до данас.

Догодине на Косову!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не знам да ли је неко до сада у вези преосвећеног Артемија поставио кључно питање које је сада заправо и једино битно када је он у питању - када служи "архијерејске литургије" ког патријарха на њима спомиње?

Све остало у вези Артемија је потпуно неважно.

Преосвећени владика помиње " свако епископство православних...,све митрополите,архиепископе и епископе Свете Цркве православне..." !

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Глас Светог Сабора = Глас Духа Светога = Глас Божији = глас 21 : 13 !

Управо.

Нисмо секта, нити су у Сабору чланови неки роботи. Пуног неслагања ријетко кад има, што потврђује чињеница да су сви Епископи потписали одлуку, па и они који се нису слагали, што није јединствен случај у нашој а и општој црквеној историји.

Просто било је оних који нису били за пензију него директно за рашчињење, било је оних који су били прво за Велики Суд, итд. односно било је разлике само у томе како ће се ствар рјешавати, а не да ли ће се уопште потезати питање одговорности.

А што се тиче броја гласова и како је ко гласао,

то не може знати нико осим чланова Сабора (осим ако ниси видовит или пак, радиш за биу).

Опет ти кажем, немој Вољу Божију схватати магијски, поготово кад се она објављује кроз људе.

Па зар није било расправа и свађа и на Апостолском Сабору, као и на свим Васељенским, али су на крају сви потписали одлуке свих сабора (изузев расколника и јеретика). Морају да постоје неслагања, нисмо секта и не видимо сви увијек све истим очима, али то не значи да Дух Божији није побјеђивао на Саборима од Апостолског до данас.

Значи потпис је тај чин којим се од неког одузима благодат ...?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Не знам да ли је неко до сада у вези преосвећеног Артемија поставио кључно питање које је сада заправо и једино битно када је он у питању - када служи "архијерејске литургије" ког патријарха на њима спомиње?

Све остало у вези Артемија је потпуно неважно.

Преосвећени владика помиње " свако епископство православних...,све митрополите,архиепископе и епископе Свете Цркве православне..." !

КОјег то Патријарха спомиње бивши Владика Артемије, које Епископе, Митрополите...? Наш Епископ Г. Јован помиње на првом месту патријарха Иринеја и сав свештени сабор Српске Цркве јер је у Цркви и то је најнормалнија ствар.

Иначе, може бивши еп. Артемије да помиње кога хоће. Он и онако није више Епископ, како је рекла Света Црква. Е, сад ако неко мисли да је Света Црква у расколу а само м. Артемије у праву- то је већ друга прича.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Значи потпис је тај чин којим се од неког одузима благодат ...?

Не. Личну благодат (која се тиче тебе као личности у заједници са Богом) губиш личним сагрешењима, падовима, прелестима..., свештеник губи благодат актом Епископа који има од Бога овлаштење да тај благослов дијели, док Епископ губи свештеничку благодат актом Сабора из којег црпи тај благослов.

Брате, не постоји Црква од јуче, зна се како то иде.

Догодине на Косову!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Значи потпис је тај чин којим се од неког одузима благодат ...?

Не. Личну благодат (која се тиче тебе као личности у заједници са Богом) губиш личним сагрешењима, падовима, прелестима..., свештеник губи благодат актом Епископа који има од Бога овлаштење да тај благослов дијели, док Епископ губи свештеничку благодат актом Сабора из којег црпи тај благослов.

Брате, не постоји Црква од јуче, зна се како то иде.

Да,да...ево сетих се житија Светог Јована Златоустог...рашчињеног...протераног одлуком Сабора....да,да...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Хоћеш ли рећи да је Сабор наше Свете Цркве "разбојнички" и јеретички као у случају св.Јована,

или само хоћеш да кажеш да је монах Артемије на истом нивоу са светим Јованом Златоустим?

Колико се сјећам св.Јован је прихватао неправедне епитимије.

Догодине на Косову!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...