Jump to content

Муслимани у Европи

Оцени ову тему


Guest Alefshin

Препоручена порука

Malo o muslimankama u Evropi:

Nahed Selim,52 upravo je objavila knjigu "Muskarcima treba oduzeti Koran"

Selim je rodjena Egipcanka i zivi i radi u Holandiji !

Ovo je jedan deo iz knjige koji je objavljen u nemackom nedeljniku

"der Spiegel", a ja nize dajem prevod na "nashki".

"U Nemackoj je , kao i u drugim zapadnim zemljama multikulturoloski model propao!

Novopridoslim emigrantima nisu postavljani skoro  nikakvi zahtevi a dobijali su puno

slobodnog prostora  za svoj nacin zivota i svoje obicaje. Veliki deo nije naucio jezik

i nije prihavtio kulturu zemalja u koje su dosli.To dovodi do toga da se i dalje zivi kao

sto je to obicaj u zemljama iz kojih su dosli, tako da se zene ubijaju iz razloga jer su

povredile cast porodice, da se sklapaju prisilini brakovi, da se devojcice obrezuju,

a sve ukljucujuci i svakodnevno nasilje u krugu porodice.Stvorila su se paralelna drustva,

enklave siromastva i zaostalosti, a ista imaju jako malo dodirnih tacaka sa demokratskom

vecinom u kojoj zive.Najnoviji primer: pretnja smrcu muslimanskih fanatika upucena Abdul-u

Rahman-a koji je presao u hriscanstvo.

Evropski Islam u svojoj reakcionarnoj formi potice iz seoskih struktura.Drustvo bi moralo da

tezi tome da se Islam sagledava u svetlosti novog,urbanog , humanistickog razumevanja.

Istorija Islama do sada se svodila na pogresne prevode, smisljene manipulacije i groteskne

pogresne interpretacije. To se mora korigovati!!!

Da li u Islamu postoji zapisano da zena treba da ima podredjen polozaj u odnosu na

muskarca i njegovu porodicu?Naravno da postoji! Koran obavezuje zenu da slusa muza,

ukoliko to ne radi on ima prava da je tuce, bez njegove dozvole ne sme da napusti kucu,

ne sme bez pratnje da se krece ali i da zivi uvek u strahu da mu se nesto nece dopasti

i da ce dovesti drugu (novu) zenu.Zabrana da se udovice ponovo udaju je najteze pala

Ajshi, najmladjoj zeni Muhameda, koja je imala samo 18 godina  i nije imala dece

kada je on preminuo. 

Islamskim teolozima se ovakva interpretacija Korana vec 1300 godina jako dopada i

na taj nacin obmanjuju zene i da ih tako drze u njohovoj sopstvenoj kuci kao zatvorenike.

Ukoliko zena mora da izadje ,ona se pokriva marama i feredzama jer njeno lice ne sme da

vidi drugi muskarac.Ovde se radi o pogresnoj interpretaciji mesta u Koranu koji se bavi

propisima o odevanju - odnosno o indoktriniranom prevodu sure 24:31. Naime tamo stoji

da zene ne smeju svoj nakit da pokazuju u javnosti.

U ovoj suri se jedna rec "sina" prevodi i kao nakit , ali i kao lepota. Islamski teolozi

se i do danasnjeg dana drze ove pogresne interpretacije reci "sina"! A ako nije dozvoljeno

da se "lepota prikazuje" onda se je logicno da se i celo telo pokrije (prekrije)!Tako glase njihovi

argumenti.Oslonac za ovakvu interpretaciju nalaze u recima izvesnog Ibn Abbas-a koji je imao samo

13 godina u godini smrti Muhameda. Ova interpretacija se prenosila sa kolena koleno dok

mnogo godina kasnije nije i zapisana. Cudno je da  propisi koji se ticu odevanja zena pocivaju samo

na prici a ne i na stvarnosti sura iz Korana. Feredza (ne znam srpsku rec , nemacki = Schleier), arapski

"Chimar" je u to vreme znacila veliku maramu koja moze na razne nacine da se nosi.Evidentno je i poznato

da marame i "feredze" u to vreme nisu bile uobicajene na Arapskom poluostrvu.Importirane su kao modni detalj

od drugih naroda.U Siriji su na primer kaludjerice ali i otmene dame pokrivale glavu maramama kao znak

otmenosti.

Sve ove pogresne interpraticije Islama su razlog zaostalosti ali  istovremeno predstavljaju i prepreku

da dobra polovina pripadnika ove religije dobije sansu da iskaze svoje talente i mogucnosti.

Religije, naravno medju njima i Islam,  uvek su pokusavale da coveka "civilizuju" unutar svoje kulture,obicaja

i propisa. Ali civilizacija je proces koji nikada ne prestaje. Apsurdni si pokusaji da se proces civilazacije

zamrzne i da se propoveda  da je to poslednja stanica.

Covek se razvija i stalno menja pa tako i njegovi uslovi zivota.Etika pocinje sa religijom i treba da budemo

zahvalni da nam je bas religija pokazala pravac i omogucila prve korake u ovom smislu.Ali mi Islamu cinimo

nepravdu ako ovde stanemo.

Mi, evropski muslimani, sami smo odgovorni i zaduzeni da stvaramo mir u svom okruzenju, da zivimo

u harmoniji sa svojim okruzenjem, od drugih da ucimo, ali i da drugi uce od nas..Moj cilj je da me ovo

drustvo smatra "neophodnom", obzirom da mi je ovo drustvo ponudilo sve uslove u kojima sam mogla

da razvijem i realizujem svoju licnost.

Necu da me "trpe" i "tolerisu", zelim da budem "neophodna".To je moja maksima."

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • Гости

Muslimani - most između dvije kulture

Постављена слика

Procjenjuje se da će broj muslimana u Evropi za 30 godina dosegnuti 65 miliona. Ako se muslimanski populus ne prihvati adekvatno u Evropi onda će sukob civilizacija možda postati stvarnost, ali ne u formi vojnog odmjeravanja snaga između Istoka i Zapada.

Budući da našu epohu karakteriše subordinacija, hegemonija i prevlast ideologija jedne nad drugom, s jedne, i nastojanje da se prihvati koncept da religije i kulture predstavljaju faktor mostova koji spajaju, s druge strane, posebno je važno pitanje koja orijentacija će pobijediti. Kakav je status muslimana u svoj toj konstalaciji i priči? Evropa je do kraja 1960-ih godina bila područje iseljavanja. Međutim, danas je drugačije. Danas je godišnje useljavanje u Evropu veće nego u SAD. Preko 15 miliona muslimana živi u EU, a taj broj permanentno raste. Prema nekim statistikama, Maroko, Tunis i Alžir imat će 2010. godine dvostruko više stanovnika od Francuske.

Egipat će 2025. godine preći 100 miliona, a Turska će imati više stanovnika od Njemačke. Prema istraživanjima koje je sproveo UN-ov program za razvoj, pokazalo se da je skoro 40 procenata stanovništva u arapskim zemljama ispod 14 godina starosti. Njih 50 procenata izrazilo je želju za emigriranjem. Našta aludiraju ovi fakti? Jednostavno, činjenice ukazuju da Evropa postaje sve manje čisto evropska, a sve više multikonfesionalna. Danas je natalitet među muslimanima Evrope tri puta veći od nemuslimanske populacije. Procjenjuje se da će broj muslimana u Evropi za 30 godina dosegnuti 65 miliona.

Ako pitamo šta je to što danas potresa svijet, šta je to što dovodi u sukobe ljude, onda možemo reći da to nisu vjere i kulturne razlike među ljudima, nego ovosvjetski interesi. Najveća opasnost za budućnost čovjeka je sloboda upotrebe moći velikih razmjera za ostvarenje sopstvene ideje, ma koliko ta ideja bila ideja slobode i demokratije.

Da li će Evropa uspjeti izgraditi Al-Hambru - simbol multikulturne Španije, kao model, ili ne? To je veliki ispit za Evropu. Ako se muslimanski populus ne prihvati adekvatno u Evropi onda će sukob civilizacija možda postati stvarnost, ali ne u formi vojnog odmjeravanja snaga između Istoka i Zapada kojeg je Samuel Hantington pokušao izazvati, nego kao gerilski rat koji će neprekidno odvijati u predgrađima velikih gradova. Prevencija tog scenarija je možda najveći izazov za Evropljane. Nakon što je za Evropu nestala „crvena" opasnost, morala se pronaći nova, „zelena" opasnost. Zapad mora napustiti lažnu prijeteću sliku koja se često prikazuje kao muslimani koji pod zelenom, zastavom islama pripremaju napad na tvrđave blagostanja Zapada sa povijenom sabljom u jednoj i Kur'anom u drugoj ruci. Na to nas podsjećaju danske karikature, prije toga Satanski stihovi, u skorijem vremenu djelo Dragulj Medine američke autorice Šeri Džons, u domaćem establišmentu djelo Senka džihada srpskog autora Srđe Trifunovića itd. Iako islam pokazujue širi vjerski spektrum od kršćanstva često se svi muslimani ocjenjuju kao fanatični fundamentalisti. Međutim, važno je znati da evropski muslimani nisu više sjevernoafrički, indijsko-pakistanski muslimani, nego dio evropske islamske kulture. Na taj način islam je integralni dio Evrope i evropska religija. Zato se islam mora priznati domaćom religijom.

Šta može biti protuargument činjenici da jedan musliman može biti jednako dobar Evropljanin kao jedan kršćanin, ili da džamije mogu biti prirodni prizor u evropskim gradovima, kao što su crkve uvijek bile u Dalebu, Damasku ili Kairu. Evropa treba obezbijediti muslimanima pozitivnu klimu kako bi se osjetili sigurnim i prihvaćenim, jer osjećaj nepripadanja predstavlja plodno tlo za one koji žele iskoristiti takvu situaciju. Na muslimane Evrope se treba gledati na način da su sposobni dati svoj doprinos izgradnji nove Evrope. Kada su muslimani osvajali evropske dijelove kao i afričke, pokazali su primjer izrazite tolerancije. I više od toga, oni su za vrijeme svoje ekspanzije preko četiri kontinenta, od rijeke Oksus u Centralnoj Aziji do Atlantika, skupili uticaje iz svih područja života pobijeđenih kultura. Muslimani su prevodilačkim radom spasili i upravljali helenističkim naslijeđem. Preko muslimanske Španije ono je kasnije preneseno sjeverno od Pirineja da bi s vremenom stiglo do udaljenih krajeva Evrope. Dakle, doprinos muslimana Evropi je neizmjeran. Zato njihovo prisustvo treba posmatrati kao faktor obogaćivanja, a ne kao problem. Važan faktor u toj konstalaciji bilo bi evropsko obrazovanje za imame. Naravno, da ne zvučimo selektivno i odviše subjektivno, i muslimani se trebaju politički angažovati da promijene negativnu percepciju islama u Evropi. Ukoliko u Evropi budu prihvaćeni adekvatno, muslimani će postati most između Evrope i Istoka.

IZ Sandžaka

http://islambosna.ba/index.php/vijesti/vijesti-iz-bosne-/9785-muslimani-most-izmeu-dvije-kulture-

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Šta može biti protuargument ?injenici da jedan musliman može biti jednako dobar Evropljanin kao jedan krš?anin, ili da džamije mogu biti prirodni prizor u evropskim gradovima, kao što su crkve uvijek bile u Dalebu, Damasku ili Kairu.

http://islambosna.ba/index.php/vijesti/vijesti-iz-bosne-/9785-muslimani-most-izmeu-dvije-kulture-

?? ?? ????????? ?? ????????? ?? ? ?????????? ??????? ??? ?????? ????? ???????? ?????????? ???? ???? ???? ? ??????????, ?? ?????????? ????? ????. ????? ? ??????? ? ????? ?? ?????? ???? ???????? ??? ?? ???????????? ??? ????????? ?????????? ?????? ????? ???? ?? ???????? ???????????, ??? ???????? ???? ???? ???? ??????, ? ??????? ?? ????? ??? ?? ????? ?????? ?????????? ??????? ?? ?????? ? ?? ????????.

?? ???? ?? ??? ??????, ??? ?? ??? ???? ?????, ???????? ?? ?? ?? ?? ??? ??????????? ? ????? ??????????? ???????????? ??????????? ??? ???????, ? ???? ??? ???? ?? ???? ??????? ??????? ????????, ? ???????? ?? ???????. ?? ????? ?? ?????? ?? ?? ?????? ??? ???? ?? ???? ??? ??? ?? ???????? ? ????? ????????????? ??? ?? ????? ????????????? ???????? ??????, ????????????? ?????? ???????? ?????????, ?????? ?? ?? ? ???????? ? ???????? ?? ????? ???????.

Српски менталитет карактеришу изненадни подвизи кратког даха, понесеност која прво улије наду, али капитулира у завршници, све се то после правда вишом силом и некаквом планетарном неправдом што само на нас вреба.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Britanija rehabilituje 'ekstremnu' muslimansku djecu

Постављена слика

IslamBosna.ba- Zbog nove studije koja je pokazala da veliki broj Britanca muslimane smatra prijetnjom, britanska policija je u program antiradikalizacije, napravljen za one koji pokazuju znakove ekstremizma, stavila nekoliko muslimanske djece od kojih je nekoliko staro tek sedam godina.

"Program obuhvata i djecu u dobi od sedam, osam i devet godina, ali je to vrlo mali broj", kaže Craig Denholm, zamjenik glavnog upravnika Surrey policije i  policajac koji nadgleda program za Sunday Times, 10. januara.

Do 10 muslimanskih učenika u dobi od sedam do deset godina, i 228 tinejdžera je upućeno na program antiradikalizacije koji je dio projekta za rehabilitaciju, nakon što su dijagnosticirani kao ‚potencijalno ranjivi na nasilni ekstremizam’.

"Da bi ljudi bili identifikovani kao takvi  moraju postojati različite promjene u ponašanju i znakovi upozorenja",  rekao je Denholm.

Naprimjer, jedno dijete je upućeno u ovaj program od strane učitelja jer je na školskim knjigama napisao da je htio da bude bombaš samoubica.

Drugi su tu zbog tradicionalne odjeće na koju se gleda kao na vezu s ekstremistima. Policija kaže kako su mnoga od ove djece razvila takve ideje nakon surfanja po određenenim web stranicama ili promatranja ekstremističkog materijala u knjižarama.

Channel projekt, pokrenut od strane Home Office posle napada  7. Jula 2005, ima za cilj preusmjeravanje i odvraćanje ugroženih osoba od ekstremnih staza.

"Program nije prikladan za ljude koji su opasni ili su prešli u nasilan ekstremizam", kaže Denholm.

Program  koristi taktike kao što su trening fudbala ili razne aktivnosti van kuće  i tako pokušava integrisati  osjetljivu djecu u ”normalno” društvo.

"Svrha svega je promjena ubjeđenja."

Sumnja

Nova  studija Nacionalnog centra za društvena istraživanja, koja se očekuje da će biti izdata krajem ovog mjeseca, pokazuje da sve veći broj Britanaca muslimane smatra 'sumnjivim'.

"Mnogi ljudi i dalje toleriraju drugačiji govor, kao i karakteristične haljine i ponašanje u skladu s vjerom, ali veliki dio britanske populacije je nezadovoljan zbog te subkulture", kaže za Telegraph David Voas, profesor na Manchester univerzitetu, koji je analizirao istraživanje.

Prema istraživanju, mnogi Britanci vjeruju da multikulturalni eksperiment nije uspio. Gotovo 55 posto od 4.486 anketiranih ljudi je izrazilo protivljenje da velike džamije postoje u njihovoj zajednici. Također, mnogi su izrazili spremnost da ograniče slobodu govora da bi se ućutkali oni koji su označeni kao ekstremisti.

"Ova  vidljiva opasnost za nacionalni identitet smanjuje spremnost za toleranciju slobodnog izražavanja".

I istraživanje Financial Times-a iz 2007. godine  je pokazalo da je većina Britanaca  sumnjičava u pogledu muslimana.

No, studija koju je sproveo Institut za otvoreno društvo kroz više od dvije i po godine i objavio u decembru 2009, zaključio je da britanski muslimani, čiji se broj procjenjuje na 2 miliona, imaju najjača osjećanja patriotizma u Evropi.

Studija je pokazala da se u prosjeku 78 posto muslimana izjasnilo Britancima i otkrilo da su razine patriotizma mnogo veće kod druge generacije muslimana.

http://islambosna.ba/index.php/vijesti/vijesti-iz-svijeta/10093-britanija-rehabilituje-ekstremnu-muslimansku-djecu

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Реално су најозбиљнији исламизатори јевропе управо наши домаћи турци, мислим наши муслимани словенског порекла ( српског наравно) као што је на пример Алија Изетбеговић.

То су људи чији је корен европски, који знају шта је то европа, људи индоевропске расе и начина мишљења, људи који су знали у време отоманско балансирати између своје европске баштине и нове вере и културе и државе која је дошла са истока,који су у тој држави успели да заузму кључне позиције и који су је малтене одржали толико дуго да постоји колико је постојала.

Муслимани афричког порекла као и они арабијског немају толико додрних тачака са јевропом и нису озбиљни исламизатори, они не знају реалне слабости европског човека, они не познају Хришћанство онако како га знају наши домаћи турци.

Алија Изетбеговић пише исламску декларацију, један нови религијски манифест, коме није за циљ мултикули и сл. већ једна државна доминација ислама у једном европском региону.

Они("наши" муслимани) знају а и имају искуство вечитог балансера , они знају да се поставе између Америке и Арабије, они знају да искористе интересе Америке за своје интересе, да у њих уклопе своје интересе, мислим да су овде суптилнији чак и од Хрвата, Хрвати нису народ који је имао искуство власти, они су вековни вазали и то се одражава на њихову политику на њихову државотворност, али наши турци су вековни владари , владари који су упркос различитом језику ,раси па и култури остајали и опстајали као владари.

Они знају шта раја воли, отуда толико успеха нашег министра Љајића , човек лепо зна шта раја воли и хоће и он то нуди, наравно у замену за власт.

Лично мислим да ће наши муслимани одиграти кључну улогу у исламизацији европе и јевропеизацији ислама.

Међутим све те мултикулти приче су исламском свету занимљиве колико и лањски снег.

Што би реко покојни Пантелија " ко је њих познавао ни пакао му неће тешко пасти" , о некаквој толеранцији коју је донела отоманска империја могу ОНИ да причају колико оће , ми смо ту толеранцију осетили на својој кожи, још су 1800 и неке на калемегдану Срби умирали натакнути на кочеве, а то није било тако давно јер пре десет година се рачунало као прошли век.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

?????? ?? ???????????? ???????????? ??????? ?????? ???? ?????? ?????, ?????? ???? ????????? ?????????? ??????? ( ??????? ???????) ??? ??? ?? ?? ?????? ????? ???????????.

??? ???? ??? 6-7% ????????? ???????????? ???????????? + ????? ?? ??????????? ? ??????? ? ?????? ?? ??????? ? ?????? ????????? ? ??????. ??? ??????? ?? ??????? ?????? ?? ???? ??????? ??????? ??? ?? ??????, ? ???? ?? ? ???? ??????? ????????? ???????????( =?????????????), ? ????? ????????? ??????????? ??????? ?????????. ? ???????, ??????? ????????? ????????? ??? ?? ???????? ? ?????? ??????? ??????????-? ??????????????, ???????? ???.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

?????? ?? ???????????? ???????????? ??????? ?????? ???? ?????? ?????, ?????? ???? ????????? ?????????? ??????? ( ??????? ???????) ??? ??? ?? ?? ?????? ????? ???????????.

??? ???? ??? 6-7% ????????? ???????????? ???????????? + ????? ?? ??????????? ? ??????? ? ?????? ?? ??????? ? ?????? ????????? ? ??????. ??? ??????? ?? ??????? ?????? ?? ???? ??????? ??????? ??? ?? ??????, ? ???? ?? ? ???? ??????? ????????? ???????????( =?????????????), ? ????? ????????? ??????????? ??????? ?????????. ? ???????, ??????? ????????? ????????? ??? ?? ???????? ? ?????? ??????? ??????????-? ??????????????, ???????? ???.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

Praznina nakon ubistva

Постављена слика

IslamBosna.ba - U strahu od islama i s ogorčenim uvjerenjem da su svi pobožni muslimani maskirani teroristi, mnogi ljevičari i desničari prevazilaze ideološke granice i pružaju jedni drugima ruke. Tako ujedinjeni u svojoj mržnji prema islamu ne primjećuju kako su smiješni tvrdeći da u Njemačkoj nema islamofobije. A najbolji primjer su oni sami.

11.novembra 2009. godine Okružni sud Dresdena osudio je Alexa Wiensa  za počinjeno ubistvo nad Egipćankom Marvom Eš-Šeribini na doživotnu robiju. U svojoj presudi sutkinja Birgit Wienand naglasila je da Wiensovo djelovanje nije bilo zbog rasizma nego iz čiste mržnje prema muslimanima.

Ali otkud ubici tolika mržnja? Državni sud Dresdena nije istraživao ovo pitanje kao ni mediji, koje je ovo pitanje malo zanimalo. Eksplozija neprijateljstva i netrepeljivosti prema muslimanima, koja je 1. juna 2009. godine dovela do ubistva Merve Eš-Šerbini i skoro do ubistva njenog muža, mogla bi biti jako dobar razlog da se razgovara o ideologiji koja se Njemačkom proširila poput epidemije.

Barem sada, bilo bi vrijeme, primjerice huškačku internet stranicu "Politically Incorrect", koja je sa svojim neprijateljskim "vijestima" prema muslimanima dnevno posjećena od oko 50.000 internet korisnika, osuditi od strane društva.

Barem sada bi se moralo govoriti o tome da je svaki drugi Nijemac protiv muslimana i svakog onog za koga misli da je musliman. Barem sada bi dobrodošla jedna debata u kojoj će se kritizirati autori poput Henryka M. Brodera, Necle Keleka, Ude Ulfkottea, Ralpha Giordana ili Hans-Petera Raddatza. Sve autori koji su svojim naprasnim napadima na muslimane i njima blagonaklone doprinijeli tome da se rasizam pod plaštom kritike islama proširi u sredini društva.

I barem sada, mediji bi morali razmisliti koliko su oni sami doprinijeli da jedan Alex Wiens sebi umisli kako muslimani "nemaju pravo živjeti u Njemačkoj".

Ništa od navedenog se nije dogodilo. Umjesto toga novinari su požurili da Mervinog ubicu prikažu kao pojedinca i jadnog paranoičara.

Sabina Rückert, novinarka i dopisnica sa suđenja iz sedmičnjaka "Die Zeit" je napisala u svom članku: "Iz tragedije koja se dogodila nije se izvukla nikakva pouka, ostala je samo besmislena praznina".

Neukusna igra riječi "pouka" i "praznina" odgovara nepromišljenosti za koju Rückertova tvrdi da je "obična mržnja" bilo ono što je Wiens počinio.

Ali Wiens sa svojom mržnjom nije sam. Tu je i veliki dio društva koji mu se pridružuje. Ubrzo nakon referenduma Švicaraca o izgradnji munara, u "Spiegelovoj" anketi 44 posto Nijemaca izjasnilo se protiv izgradnje munara.

Trenutno najistaknutiji i najpoznatiji neprijatelj islama u Njemačkoj Thilo Sarrazin, neumoran kada je riječ o pričanju o "neproduktivnosti" muslimana i "pokrivenim djevojkama" nesmetano sjedi u odboru Njemačke federalne banke. Dovoljna bi bila samo jedna riječ od kancelarke Merkel da ga pošalje na ulicu o kojoj toliko pametuje. Ali kada je u pitanju mržnja muslimana od vlastitih građana, gospođa Merkel je suzdržana, ako ne i ravnodušna. Prošlo je jedanaest dana prije nego se usudila da egipatskom predsjedniku Mubaraku službeno saopšti svoju sućut za ubistvo jedne Egipćanke u zgradi sudnice.

U međuvremenu su pristalice Muslimanske braće i iranski predsjednik Ahmedinedžad ubistvo u Dresdenu i ravnodušnost njemačke vlade iskoristili za svoju propagandu. To je opet mnogim njemačkim urednicima bilo zanimljivije od samog ubistva.

Početkom juna 2009. godine i pored svoje okrutnosti i simboličnog mjesta zločina, ubistvo izuzev lokalnih nije privuklo pažnju njemačkih medija. Rasizam u bilo kojem obliku tema je o kojoj se u njemačkoj nerado govori. Posebno u svom najnovijem izdanju, o mržnji prema muslimanima malo se govori, pa je i to jedna pouka Mervinog ubistva  koju novinari poput Sabine Rückert ne prihvataju.

U suđenju ubici Alexu Wiesensu mnogi novinari su svoje zanimanje usmjerili obezbjeđenju dresdenske policije, čak su i snajperisti bili na krovu zgrade. To što je njihovo oružje bilo usmjereno prema muslimanima, ne prema ubici - šef  policije navedene mjere predstrožnosti objašnjava zaštitom od nepoznatog internet-islamiste. Bio je to još jedan dokaz za strah i prezir od islama, koji se  proširio u Njemačkoj. Ipak, skoro niko od njemačkih novinara nije zapazio ovaj dokaz. Nakon što se teroristi i nasilni demonstranti ne pojaviše pred sudom, tim sa kamerama razočarano se povukao.

Pretjerane mjere predstrožnosti dresdenske policije novinarima nisu bile vrijedne skoro nijednog komentara.

Umjesto toga mnogi novinari potrudili su se da negiraju postojanje islamofobije u Njemačkoj. Urednici ljevičarske štampe kao što je Alex Feuerherdt iz "Jungle World" i uređivači desničarske publikacije poput Michaela Mierschea iz "Die Welta" su se ujedinili. Nisu slučajno ova dvojica novinara članovi "Osovine dobra" - mreže publicista čiji najpoznatiji član je mrzitelj muslimana, Henryk M. Border. U strahu od islama i sa ogorčenim uvjerenjem da su svi pobožni muslimani maskirani teroristi, mnogi ljevičari i desničari prevazilaze ideološke granice i pružaju jedni drugima ruke.

Tako ujedinjeni, u svojoj mržnji prema islamu ne primjećuju kako su smiješni tvrdeći da u Njemačkoj nema islamofobije. A najbolji primjer su oni sami. Neposredno prije završetka suđenja Alexu Wiensu za nesavjesne sa bulevara važila je ona "uobičajeni posao".

9. novembra 2009. godine u "Bildu" se pojavio sljedeći naslov: "Lijepu Turkinju ubio muž?"

Iako policija o motivima navodnog počinitelja još ništa nije mogla reći, "Bildu" je već bilo poznato šta se ovdje dogodilo: "Opet jedno prokleto ubistvo zbog povrijeđene 'časti'."

Smrt Merve Eš-Šerbini mogla i morala je biti prilika da se piše o netrepeljivosti prema imigrantima i muslimanima.

Činjenica da se to gotovo i nije dogodilo, dovoljno govori o popularnosti  i opasnosti mržnje protiv muslimana, isto toliko koliko i počinjeni zločin Alexa Wiensa. To nije sva mržnja. Ona svugdje po Njemačkoj ima svoje pristalice, a mnoge od njih su na visokim pozicijama na kojima se donose  važne odluke. Ovo je trebala biti pouka iz ubistva Merve Eš-Šerbini. Ovdje odgovara neukusna igra riječi "Zeitove" novinarke: "U medijama vlada praznina."

Napisao: Kay Sokolowsky

Izvor: www.migazin.de

Prijevod i obrada: IslamBosna.ba

http://islambosna.ba/index.php/tekstovi-i-knjige/politika/9783-praznina-nakon-ubistva

Link to comment
Подели на овим сајтовима

??? ???? ??? 6-7% ????????? ???????????? ???????????? + ????? ?? ??????????? ? ??????? ? ?????? ?? ??????? ? ?????? ????????? ? ??????. ??? ??????? ?? ??????? ?????? ?? ???? ??????? ??????? ??? ?? ??????, ? ???? ?? ? ???? ??????? ????????? ???????????( =?????????????), ? ????? ????????? ??????????? ??????? ?????????. ? ???????, ??????? ????????? ????????? ??? ?? ???????? ? ?????? ??????? ??????????-? ??????????????, ???????? ???.

??????? ???? ????????? ????? ???????????, ?? ?????????e ?????, ? ?????? ???????? ?????????? ????????? ???????. ?? ???? ??????? ??? ?? ??? ?????????,??????? ? ??.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 1 month later...

Malo o muslimankama u Evropi:

Nahed Selim,52 upravo je objavila knjigu "Muskarcima treba oduzeti Koran"

Selim je rodjena Egipcanka i zivi i radi u Holandiji !

Ovo je jedan deo iz knjige koji je objavljen u nemackom nedeljniku

"der Spiegel", a ja nize dajem prevod na "nashki".

"U Nemackoj je , kao i u drugim zapadnim zemljama multikulturoloski model propao!

Novopridoslim emigrantima nisu postavljani skoro  nikakvi zahtevi a dobijali su puno

slobodnog prostora  za svoj nacin zivota i svoje obicaje. Veliki deo nije naucio jezik

i nije prihavtio kulturu zemalja u koje su dosli.To dovodi do toga da se i dalje zivi kao

sto je to obicaj u zemljama iz kojih su dosli, tako da se zene ubijaju iz razloga jer su

povredile cast porodice, da se sklapaju prisilini brakovi, da se devojcice obrezuju,

a sve ukljucujuci i svakodnevno nasilje u krugu porodice.Stvorila su se paralelna drustva,

enklave siromastva i zaostalosti, a ista imaju jako malo dodirnih tacaka sa demokratskom

vecinom u kojoj zive.Najnoviji primer: pretnja smrcu muslimanskih fanatika upucena Abdul-u

Rahman-a koji je presao u hriscanstvo.

Evropski Islam u svojoj reakcionarnoj formi potice iz seoskih struktura.Drustvo bi moralo da

tezi tome da se Islam sagledava u svetlosti novog,urbanog , humanistickog razumevanja.

Istorija Islama do sada se svodila na pogresne prevode, smisljene manipulacije i groteskne

pogresne interpretacije. To se mora korigovati!!!

Da li u Islamu postoji zapisano da zena treba da ima podredjen polozaj u odnosu na

muskarca i njegovu porodicu?Naravno da postoji! Koran obavezuje zenu da slusa muza,

ukoliko to ne radi on ima prava da je tuce, bez njegove dozvole ne sme da napusti kucu,

ne sme bez pratnje da se krece ali i da zivi uvek u strahu da mu se nesto nece dopasti

i da ce dovesti drugu (novu) zenu.Zabrana da se udovice ponovo udaju je najteze pala

Ajshi, najmladjoj zeni Muhameda, koja je imala samo 18 godina  i nije imala dece

kada je on preminuo. 

Islamskim teolozima se ovakva interpretacija Korana vec 1300 godina jako dopada i

na taj nacin obmanjuju zene i da ih tako drze u njohovoj sopstvenoj kuci kao zatvorenike.

Ukoliko zena mora da izadje ,ona se pokriva marama i feredzama jer njeno lice ne sme da

vidi drugi muskarac.Ovde se radi o pogresnoj interpretaciji mesta u Koranu koji se bavi

propisima o odevanju - odnosno o indoktriniranom prevodu sure 24:31. Naime tamo stoji

da zene ne smeju svoj nakit da pokazuju u javnosti.

U ovoj suri se jedna rec "sina" prevodi i kao nakit , ali i kao lepota. Islamski teolozi

se i do danasnjeg dana drze ove pogresne interpretacije reci "sina"! A ako nije dozvoljeno

da se "lepota prikazuje" onda se je logicno da se i celo telo pokrije (prekrije)!Tako glase njihovi

argumenti.Oslonac za ovakvu interpretaciju nalaze u recima izvesnog Ibn Abbas-a koji je imao samo

13 godina u godini smrti Muhameda. Ova interpretacija se prenosila sa kolena koleno dok

mnogo godina kasnije nije i zapisana. Cudno je da  propisi koji se ticu odevanja zena pocivaju samo

na prici a ne i na stvarnosti sura iz Korana. Feredza (ne znam srpsku rec , nemacki = Schleier), arapski

"Chimar" je u to vreme znacila veliku maramu koja moze na razne nacine da se nosi.Evidentno je i poznato

da marame i "feredze" u to vreme nisu bile uobicajene na Arapskom poluostrvu.Importirane su kao modni detalj

od drugih naroda.U Siriji su na primer kaludjerice ali i otmene dame pokrivale glavu maramama kao znak

otmenosti.

Sve ove pogresne interpraticije Islama su razlog zaostalosti ali  istovremeno predstavljaju i prepreku

da dobra polovina pripadnika ove religije dobije sansu da iskaze svoje talente i mogucnosti.

Religije, naravno medju njima i Islam,  uvek su pokusavale da coveka "civilizuju" unutar svoje kulture,obicaja

i propisa. Ali civilizacija je proces koji nikada ne prestaje. Apsurdni si pokusaji da se proces civilazacije

zamrzne i da se propoveda  da je to poslednja stanica.

Covek se razvija i stalno menja pa tako i njegovi uslovi zivota.Etika pocinje sa religijom i treba da budemo

zahvalni da nam je bas religija pokazala pravac i omogucila prve korake u ovom smislu.Ali mi Islamu cinimo

nepravdu ako ovde stanemo.

Mi, evropski muslimani, sami smo odgovorni i zaduzeni da stvaramo mir u svom okruzenju, da zivimo

u harmoniji sa svojim okruzenjem, od drugih da ucimo, ali i da drugi uce od nas..Moj cilj je da me ovo

drustvo smatra "neophodnom", obzirom da mi je ovo drustvo ponudilo sve uslove u kojima sam mogla

da razvijem i realizujem svoju licnost.

Necu da me "trpe" i "tolerisu", zelim da budem "neophodna".To je moja maksima."

Osnivanje Islamskih republika u Evropi do 2050. godine

IRIB – Francuska je jedno vrijeme bila poznata po velikom broju crkava i katedrala, ali danas je u toj evropskoj zemlji broj džamija mnogo veći od broja katedrala. Trenutno je u Francuskoj, oko 30 procenata djece i omladine, mlađe od 20 godina, islamske vjeroispovjesti, a procenat je značajno izraženiji u francuskim gradovima Parizu i Marseju, gdje se penje do 45 procenata. Do 2025. godine od pet Francuza, jedan će biti musliman i u slučaju nastavka navedenog trenda, Francuska će za 40 godina biti islamska zemlja. Agencija Abna u svom izvještaju tvrdi da stručnjaci za statistiku, poredeći rast muslimanske i kršćanske populacije u Francuskoj, naglašavaju da će ova zemlja, za najmanje 40 godina biti jedna zemlja sa većinskim muslimanskim stanovništvom. Prema izvještaju, prosječan broj članova porodica sa francuskim porijeklom je 1.8, dok je broj članova francuskih muslimanskih porodica 8.1, i ova zemlja, koja je nekada bila poznata po katedralama i crkvama, danas ima više džamija i mesdžida. Pojedine kršćanske institucije u Francuskoj naglašavaju da njihovi unuci neće biti u prilici da se upoznaju sa starom kršćanskom kulturom i običajima, nego će na svijet doći kao muslimani. I Vatikan je u jednom zvaničnom saopštenju priznao da je broj muslimana u svijetu veći od broja katolika, a da će za samo pet ili šest godina, islam biti najmnogoljudnija nebeske religija. Istraživački rad Farroh Sadikija, pakistanskog istraživača nastanjenog u Evropi, pokazuje da kontrola nataliteta u evropskim zemljama zapravo dovodi do velikog procenta mortaliteta, i svojim riječima kaže: "Kao primjer, broj muslimana u Velikoj Britaniji prije 30 godina je iznosio samo 82 hiljade, dok se danas popeo na 2,5 miliona lica. U toj zemlji danas aktivno djeluje oko hiljadu džamija, a većina tih džamija je nastala kupovinom starih katedrala i crkava i njihovom prestruktuiranju i prilagođavanju za obilježavanje islamskih vjerskih obreda. Svake godine u Holandiji, polovina rođene djece je iz muslimanskih porodica i ako dođe do nastavka ovog trenda, za 15 godina, polovina stanovništva Holandije će biti muslimani. Sa druge strane, u Rusiji živi oko 23 miliona muslimana, dok će oko 40 procenata pripadnika ruske armije u narednim godinama biti muslimani." Istovremeno, njemačka vlada je saopštila da više nije u stanju da vrši kontrolu priraštaja i nataliteta, te da će se ova zemlja, u narednih 40. godina pretvoriti u islamsku zemlju. Vlada u Berlinu smatra da će populacija od 5,2 miliona muslimana u Evropi, u 20 narednih godina, biti udvostručena. Evropska unija je upozorila da će do 2025. godine broj prinova u evropskim zemljama biti zasnovan na muslimanskoj djeci. Slična situacija je i u Sjedinjenim Američkim Državama. 1970. godine broj muslimana u toj zemlji je iznosio oko stotinu hiljada osoba, dok se u 2009. godini popeo na oko 9 miliona. Natalitet i porast katoličkog stanovništva u SAD iznosi oko 1,6 procenata, ali ako bi u to uračunali i veliki broj doseljenika iz latinoameričkih zemalja, ovaj procenat je nešto veći i iznosi 2,11 posto, što se zapravo smatra najmanjim procentom potrebnim za očuvanje jedne civilizacije. Upravo zbog navedenih uvjeta u svijetu, u narednim godinama i decenijam, bezbjedonosno-politička situacija u svijetu će biti znatno izmijenjena, što će biti izuzetno povoljno po islamske zemlje, a posebno za Iran ili se čak može smatrati velikom prijetnjom, ali u svakom slučaju, upravljanje oba ova sistema potrebuje posebne racionalne i realne programe.

vmzn06.jpg
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...