Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:04, Milan Nikolic рече Проблем је што сукобљаваш еклисиологију са тријадологијом. Problemi su u tvojem srcu, brate. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:05, Bistrik рече Niko ne spori prvenstvo u jednakosti autoriteta i ovlašćenja. Првенство у једнакости? Целивам ти логику Bistrik је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:06, Дејан Бићанић рече Епископ је наследник апостола, носилац је Духа Светога у својој епархији, сваки свештеник чинодејствује у његово име, епископ иконизује Христа, без епископа нема ни Цркве. Dakle, sabornost Crkve je u Hristu čije Su ikone episkopi. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Milan Nikolic Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 Свети Јустин Ћелијски из треће књиге догматике о Цркви: ,,Црква Господа Христа је благодатно - врлинска слика и прилика Пресвете Тројице на земљи, сва препуна благодатних божанских сила отројичења и обогочовечења. У Цркви се остварује Првосвештеничка молитва Спасова: 'Да сви једно буду, као ти, Оче, што си у мени и ја у теби; да и они у нама једно буду; да буду једно као ми што смо једно. Ја у њима и ти у мени, да буду сасвим уједно'. Да би се стварност саборности, идеја саборности могла разумети, треба поћи од центра свих - од Свете Тројице. Света Тројица и јесте идеал и савршенство саборности. У Њој је савршено остварен идеал саборности, као што је саборно остварен идеал савршенства. У првих осам чланова Символа Вере говори се о Светој Тројици, а у деветом о светој Цркви, јер је Црква образ и подобије Свете Тројице на земљи. Црква је земаљски аспект Свете Тројице. У њу се слива све што се односи на Свету Тројицу. Зато је у њој све тројично, све свето, све саборно.'' Београд, 1978, стр. 210. 218 MariaElena је реаговао/ла на ово 1 Наука верујућих каже: Апсолутан је само Бог Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Milan Nikolic Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:06, Bistrik рече Problemi su u tvojem srcu, brate. Као када би био проблем у твојој јетри. Наука верујућих каже: Апсолутан је само Бог Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:08, Дејан Бићанић рече Првенство у једнакости? Целивам ти логику .Celivaj Ti pravoslavnu eklisiologiju koja to nalaže Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:10, Bistrik рече . Celivaj Ti pravoslavnu eklisiologiju koja to nalaže Pravoslavna eklisiologija poznaje hijerarhiju, činove i vlastr koju imaju shodno tome...ipak je patrijarh malo veće vlasti i časti nego episkop... Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:09, Bistrik рече Dakle, sabornost Crkve je u Hristu čije Su ikone episkopi. Vladika znači da je on neko ko vlada, njegova vlast nije apsolutna ali on je prvi u svojoj eparhiji, nije jednak sa ostalim sveštenicima, kako bi to neko mogao zaključiti na osnovu tvoje interptretacije naše eklisiologije. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Milan Nikolic Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 @@Bistrik, Епископ иконизује Христа на светој Евхаристији да бисмо сви били иконе Христове. Док је првенство везано за ,,очинство'', а то се базира на самој Светој Тројици. Једноставно је јер је реч о љубави. Огољена филозофија ту нема места. Наука верујућих каже: Апсолутан је само Бог Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:13, Дејан Бићанић рече Pravoslavna eklisiologija poznaje hijerarhiju, činove i vlastr koju imaju shodno tome...ipak je patrijarh malo veće vlasti i časti nego episkop... Ali ne aveštenoslužbene, već administrativne, u okviru svoje pomesne Crkve, a ne ekumenske kao papa. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:17, Bistrik рече Ali ne aveštenoslužbene, već administrativne, u okviru svoje pomesne Crkve, a ne ekumenske kao papa. Kako to misliš, ne sveštenoslužbene? Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:16, Milan Nikolic рече @@Bistrik, Епископ иконизује Христа на светој Евхаристији да бисмо сви били иконе Христове. Док је првенство везано за ,,очинство'', а то се базира на самој Светој Тројици. Једноставно је јер је реч о љубави. Огољена филозофија ту нема места. Znači neki Su episkopi ikone Hrista, ali pape i patrijarsi Oca, tj, Boga Svete Trojce. Alal Ti eklisiologija. feeble је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Дејан-Марковић Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 Зашто се и данас инсистира на томе, да право првенства части има искључиво неки будући Православни Римски Папа? Bistrik је реаговао/ла на ово 1 "Ембрион је од самог зачећа личност и целовито људско биће" - Свети Григорије Ниски "Ембрион до четрдесетог дана не поседује потпун људски облик, али зато од тренутка зачећа поседује умну и разумну душу" - Свети Максим Исповедник http://www.serbian-iconography.com/ www.youtube.com/watch?v=sJRslkLQRyU Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Milan Nikolic Написано Јун 22, 2014 Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 Црква је земаљски аспект Свете Тројице. У њу се слива све што се односи на Свету Тројицу. Шта рећи о Авиним речима? Да ли се овде имплицира појам првенства? Моје мишљење је позитивно. У Цркви имамо ,,прве'' тако што први изображава Бога Оца. Поштујемо првога из љубави као што први чини све из љубави. Иначе шта би први имао као потпору за своје првенство? Све друго осим изображења Бога Оца - тј ,,очинства'' - било би светско. А све што је светско нема везе са љубављу Божијом. Било каква власт, било какво првенство. Џуманџи је реаговао/ла на ово 1 Наука верујућих каже: Апсолутан је само Бог Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Bistrik Написано Јун 22, 2014 Аутор Пријави Подели Написано Јун 22, 2014 On 22. 6. 2014. at 18:24, Milan Nikolic рече Црква је земаљски аспект Свете Тројице. У њу се слива све што се односи на Свету Тројицу. Шта рећи о Авиним речима? Да ли се овде имплицира појам првенства? Моје мишљење је позитивно. У Цркви имамо ,,прве'' тако што први изображава Бога Оца. Поштујемо првога из љубави као што први чини све из љубави. Иначе шта би први имао као потпору за своје првенство? Све друго осим изображења Бога Оца - тј ,,очинства'' - било би светско. А све што је светско нема везе са љубављу Божијом. Било каква власт, било какво првенство. Ja mislio da Ocu pristupamo jedino kroz Hrista, ali, biće da su patrijarsi njegovi namesnici? Jaoo nečastivostii. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука