Jump to content

'Treba se dozvoliti ubijanje novorođene djece!' ???

Оцени ову тему


Препоручена порука

Dvoje znanstvenika šokiralo javnost: 'Treba se dozvoliti ubijanje novorođene djece!'

Doktorima bi se trebalo omogućiti da mogu ubiti neželjenu ii bolesnu bebu i nakon rođenja jer oni tada nisu 'prave osobe', mišljenje je to dvoje liječnika sa Sveučilišta Melbourne koje je šokiralo javnost.

Francesca Minerva je mlada filozofkinja i bioetičarka zaposlena na Sveučilištu Melbourne kao i njezin kolega Alberto Giubilini, a njihov je članak, objavljen u Journal of Medical Ethics, uzburkao i znanstvene i društvene krugove.

60584883.jpg

Liječnici koji su šokirali svojim radom (Foto: Fotomontaža/Academia.edu)

Kažu da bi doktori trebali imati pravo da ubiju novorođene bebe ako su rođene bolesne, ako ih obitelj ne može financijski uzdržavati ili ako su neželjene od strane svojih majki. Doktorica Francesca Minerva kaže da novorođene bebe nisu prave 'osobe' u moralnom smislu. I to zato jer nisu razvile primjerice svoje nade, ciljeve te stoga nemaju moralno pravo na život. S druge strane, njihovi roditelji, obitelj imaju ciljeve i planove koji bi mogli biti pogođeni dolaskom djeteta na svijet, pa bi zato, smatraju ovi liječnici, njihov interes trebao biti na prvom mjestu.

'Ne tvrdimo da je ubijanje djece nakon rođenja dobra alternativa pobačaju. Pobačaji u ranoj fazi su najbolja opcija iz psiholoških i fizičkih razloga. Ali ako bolest nije otkrivena tijekom trudnoće, ako je došlo do komplikacija prilikom poroda ili ako su se pogoršale ekonomske, socijalne ili psihološke okolnosti utoliko da odgoj novorođenčeta postaje neizvediv, tada se ljude ne treba forsirati na nešto što si ne mogu priuštiti', završavaju svoj rad doktori Minerva i Giubilini.

Profesor Ken Boyd, urednik Journal of Medical Ethics gdje je objavljen sporni članak, kaže da je članak objavio jer smatra da je u interesu akademskih sloboda, ali da to ne znači da se tako nešto promovira.

Катодна цев све трпи, а интернет свакога.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости

16

Тада Ирод, видјев да су га мудраци преварили, разгњеви се веома и посла те погуби сву дјецу по Витлејему и по свој околини његовој од двије године и ниже, по времену које је тачно дознао од мудраца.

twitter_icon.pngfb.png

17

Тада се испуни што је рекао пророк Јеремија говорећи:

18

Глас у Рами чу се, плач и ридање и нарицање много, Рахиља оплакује дјецу своју, и неће да се утјеши, јер их нема

https://www.pouke.org/svetopismo/biblija.php?lang=sinod&lang2=&book=40&chap=2

Link to comment
Подели на овим сајтовима

То је нужна последица негирања личности беба у мајчиној утроби,свођења нечијег права на живот на арбитрарне и флуидне категорије индивидуалних искустава.Постоји реална опасност перфидне али константне редукције права на живот.

Пишем, братијо, пред лицем Бога свог: смирите срца своја и видећете милост Господњу још овде на земљи и познаћете Творца небеског и ваша душа неће моћи да се насити љубави.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Doktorica Francesca Minerva kaže da novorođene bebe nisu prave 'osobe' u moralnom smislu. I to zato jer nisu razvile primjerice svoje nade, ciljeve te stoga nemaju moralno pravo na život. S druge strane, njihovi roditelji, obitelj imaju ciljeve i planove koji bi mogli biti pogođeni dolaskom djeteta na svijet, pa bi zato, smatraju ovi liječnici, njihov interes trebao biti na prvom mjestu.

:blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Ova ako ne bi dobila neku debelu dijagnozu od psihijatra, ne znam ko bi dobio!

Ili to ili se drogira pre nego sto nesto napise...

Prevazišli su i svoje uzore: http://en.wikipedia....ing_of_children

Znaci, ladno ih je usila za dve duzine!...

Sacuvaj Boze i sakloni ko sve nije predavac i profesor!

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Е, људи, која је суштинска разлика између тога и абортуса? Цура је само довела ствар до логичног завршетка. Зар не? Барем из наше перспективе. Страшно је. Али ни абортус није ништа мање страшан, само се тако чини

"В церкви смрад и полумрак..." (В. Высоцкий, Моя цыганская)

"Утопија је место где се рађају секте и расколи" (ђакон Андреј Курајев)

--- Упокој, Господи, души усопших раб твојих: дједа мојего Мирослава, оца мојего Слободана. ---

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Although Nietzsche shares his hostility to religion with many Enlightenment free thinkers, he is much more acutely aware of the drastic implications of the widespread loss of faith associated with modernity. Recognition of these implications was, in effect, delayed by the intervention of humanism, which at its most extreme simply replaces belief in God with something akin to worship of humanity. After all, scientists had demonstrated the ability of unaided human reason to discover the laws of the natural universe. The Renaissance expressed a similarly self-confident celebration of the beauty of the human form and of human accomplishments, in its art and architecture, its poetry and philosophy. Humanist theology interpreted religious beliefs in ways that conformed to human conceptions of value and reason. More radically still, some arrived at the conclusion that humanity need no longer subject itself to divine law at all. Feuerbach argued that alienated human capacities, magnified and projected self-abasingly onto a non-existent God, should be reappropriated. Morality should be based directly on the value of human life and its achievements. But the rush of self-confidence that came with the thought that there is no greater being than 'man' had delayed the consequent realization that, without God, humanity's claim to metaphysical primacy no longer has any absolute basis. The self-abasement of humanity before God had always harboured the less modest presumption of a special relationship with the Creator. With the 'death of God', then, humanism finds itself in the precarious position of the cartoon character poised over the precipice, suspended only by its ignorance of the drop. A philosophy still permeated by essentially religious conceptions fails to realize the devastating blow inflicted upon it by the demise of religion. Humanism, like metaphysics, remains a species of faith. Related scientific developments had implications for the status of humanity. Copernican astronomy implied that the earth, and with it humanity, was not at the centre of the universe as had been assumed. The earth moves and its inhabitants are little more than specks of dust upon its surface: 'Since Copernicus man has been rolling from the centre toward "x":' In the nineteenth century, Darwin's theory of evolution confirmed our familial ties with the beasts and brutes. Human beings are simply animals with a number of distinctive attributes, which have evolved by a process of natural selection.

In communio sanctorum

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...