Гости Guest Написано Децембар 8, 2014 Гости Пријави Подели Написано Децембар 8, 2014 Brandiranje je oduvijek, iako mnogi smatraju drugačije, vrlo ozbiljan, za neke i vrlo unosan posao, a kreiranje logotipova posebna kategorija koja vrlo često nosi skrivene poruke ali i prepoznatljivost... Četrdeset kompanija čiji se logotipovi nalaze u ovoj infografici u većoj ili manjoj mjeri svi poznajemo, vrlo često koristimo njihove proizvode ili usluge... Naravno, prepoznajemo i logo svake od njih, ali iako smo ih vidjeli na stotine puta, možda nismo prepoznali „skrivene poruke“ koje se kriju u njima, a koje zapravo oslikavaju esencijalno poslovanje. Primjerice, logo FedEx kompanije osim imena krije i „strelicu“ koja je skrivena između slova E i x, a koja zapravo označava brzinu i preciznost kod dostave, koja je temelj ovog branda. Ili, recimo, logo poznatog „online dućana“ Amazon također ima strelicu, koja u ovom slučaju povezuje slova a i z, a što šalje jasnu poruku kako kod njih možete kupiti sve što vam padne napamet „od a do z“. K tome, strelica je kreirana da se može „pročitati“ i kao „osmijeh“ što označava zadovoljstvo kupaca... Gillette, poznati proizvođač „britvica“ i svega ostaloga što nam treba za brijanje skrivenu poruku nosi između slova G na početku, odnosno slova i odmah do njega, jer su oba „odrezana“, što sugerira nevjerojatnu oštrinu. Manje je poznato da je logo eminentnog proizvođača mrežne i telekomunikacijske opreme Cisco zapravo napravljen tako da plave linije iznad loga označavaju elektromagnet, ali i mitski Golden Gate Bridge u San Franciscu, gdje je ova kompanija osnovana. Ako pak pomnije promotrimo logo kompanije Continental, evidentno je da razmak između slova C i o zapravo oslikava automobilsku gumu, a to je upravo ono čime se ovaj brand bavi. Ili, recimo BMW, čiji logo označava propeler (bijela polja) i nebo (plava polja), jer se danas jedan od najpoznatijih automobilskih proizvođača okušao i u zrakoplovstvu... Pogledajte i ostale logotipove poznatih kompanija i brandova, zaista se može „pročitati“ podosta zanimljivih „skrivenih poruka“... Izvor http://zimo.dnevnik.hr/marketing/jeste-li-znali-za-ove-skrivene-poruke-nekih-od-najpoznatijih-brandova-danasnjice/10195#.VIXdfzGG-UY Цитат Помени @ Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ignjatije Написано Мај 7, 2015 Пријави Подели Написано Мај 7, 2015 Skrivene seksualne poruke u reklamama (VIDEO) Izvor: Dnevnik Marketinška industrija već decenijama koristi reklame za skrivene poruke. Pogledajte samo neke od onih koje su "provaljene". Skrivene poruke u reklamama deo su marketinške industrije već decenijama. Verovatno nikada ne biste pomislili da je veliki deo tih skrivenih poruka vezan za seks. Odnosno, barem tako izgleda prema grafičkim snimcima na Jutjubu koji nam pokazuju u kojim se sve reklamama skriva seks. I naravno, nema izuzetaka, tu su svi proizvodi – od koka-kole i pepsija do palmoliva i cigareta kamel. Uostalom, procenite sami. Adelaida је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ http://www.svedokverni.org/ 555-333 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Anika Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Twitter logo - golden ratio. Deja Vu је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ "Ја сам сакупљач необичних ствари. Нека други сакупљају значке и марке. Ја сакупљам дане, часове и тренутке. " - Мирослав Антић Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Anika Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Ponovo zlatni presek: b/a = 1.618 Deja Vu је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ "Ја сам сакупљач необичних ствари. Нека други сакупљају значке и марке. Ја сакупљам дане, часове и тренутке. " - Мирослав Антић Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Anika Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Deja Vu је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ "Ја сам сакупљач необичних ствари. Нека други сакупљају значке и марке. Ја сакупљам дане, часове и тренутке. " - Мирослав Антић Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Биљана Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Ово за "Tour de France" и "FedEx" сам знала. Цитат Помени @ Благо онима који плачу, јер ће се утjешити; (Матеј; 5,4) Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Gordana . Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 За овај видео ми само пада на памет Патријарх Павле, кад је рекао да свако види оно што му је у срцу Снежана, Милан Ракић, Данче* and 1 члан је реаговао/ла на ово 4 Цитат Помени @ https://www.facebook.com/SrpskaPravoslavnaCrkvaSvetogSpiridona?ref=hl https://www.facebook.com/pages/MAJ-Atelje/454900264583452?ref=hl Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Nebojš.a Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 За овај видео ми само пада на памет Патријарх Павле, кад је рекао да свако види оно што му је у срцу Da, ima i toga, naravno, ali to ne znači da nema zlonamernih stvari. Ako dođem na trafiku i vidim neke eksplicitne stvari, a došao sam da kupim papirne maramice, ne možeš da kažeš da sam video to jer mi je to u srcu (na stranu da li mi je zaista u srcu) već što su nakarikali da svako sve može da vidi, i ne samo da može nego da ne može da ne vidi. Gordana . је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Deki992 Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Bila je neka emisija u kojoj su ispitivali, koliko seksualni sadrzaji svesno ili nesvesno uticu na kupca, u odnosu na neki drugi vid reklamiranja. Dosli su do zakljucka da bukvalno "Seks prodaje". Цитат Помени @ Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Ракић Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Bila je neka emisija u kojoj su ispitivali, koliko seksualni sadrzaji svesno ili nesvesno uticu na kupca, u odnosu na neki drugi vid reklamiranja. Dosli su do zakljucka da bukvalno "Seks prodaje". Е кад одеш "тамо", у тренуцима када ти "моз(са "с")ак оде на "пашу", а ти се "баци" на анализу ) Deki992 је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ Тко вриједи лети, тко лети вриједи, тко не лети не вриједи... Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Deki992 Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Е кад одеш "тамо", у тренуцима када ти "моз(са "с")ак оде на "пашу", а ти се "баци" на анализу )Nisam siguran da sam te najbolje razumeo ali se nadam da nece doci do toga da moram da proveravam ovu tvrdnju ( na licnom planu u odnosu na neku stariju damu (sto mi mnogi predlazu kao dobar izvor prihoda ) Juanito је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Ракић Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Иначе... Не знам шта је "проблем" (ако уопште и "постоји") са овом сликом!? Међу осталим благоутробним делицијама справљеним од квасца, воде и брашна, лично, ја овде видим у првом плану две тзв. "кајзерице" и једну кифлу... "Ви" који видите "нешто" друго-"Виле" вам у главу ))))))))))))) Цитат Помени @ Тко вриједи лети, тко лети вриједи, тко не лети не вриједи... Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Ракић Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Nisam siguran da sam te najbolje razumeo ali se nadam da nece doci do toga da moram da proveravam ovu tvrdnju ( na licnom planu u odnosu na neku stariju damu (sto mi mnogi predlazu kao dobar izvor prihoda ) Довољно је да ти кажем да на "милфаче" нисам ни помислио Deki992 је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ Тко вриједи лети, тко лети вриједи, тко не лети не вриједи... Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Deki992 Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Довољно је да ти кажем да на "милфаче" нисам ни помислио Hahahhaha Nema veze, pomislio sam ja i za tebe Juanito and Милан Ракић је реаговао/ла на ово 2 Цитат Помени @ Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Милан Ракић Написано Мај 8, 2015 Пријави Подели Написано Мај 8, 2015 Hahahhaha Nema veze, pomislio sam ja i za tebe Декса-Краљу!!! Deki992 је реаговао/ла на ово 1 Цитат Помени @ Тко вриједи лети, тко лети вриједи, тко не лети не вриједи... Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука
Придружите се разговору
Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.