Jump to content

"Хришћанство и демократија -између антагонизма и могућности"

Оцени ову тему


Marjanovic

Препоручена порука

Штета па, слободних стручњака јако мало има  greengrin већина је ипак под гвозденом руком неке од корпорација, а затим и вођено духом времена који почиње да делује као независни ентитет.

Ово је доста све хипотетички, али да се вратимо на демократију... Демократија је владавина безличне руље, а не стручњака, не најодговорнијих или најспособнијих..

Pa ja sam tehnokrata. Pa je meni socijal demokratija jedne Skandinavije tek

prelazno resenje. Isto kao sto je ovim tradicionalistima DSS, SRS, Dveri i slicno tek prelazno resenje.

И ја то видим као прелазно решење, али прелазно решење у тотално ропство и хаос  greengrin

А владавина руље је само наравно маска...

VIRTUS, NON COPIA VINCIT.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 42
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Популарни чланови у овој теми

Популарне поруке

Натан

Постоване слике

Штета па, слободних стручњака јако мало има  greengrin већина је ипак под гвозденом руком неке од корпорација, а затим и вођено духом времена који почиње да делује као независни ентитет.

Ово је доста све хипотетички, али да се вратимо на демократију... Демократија је владавина безличне руље, а не стручњака, не најодговорнијих или најспособнијих..

Pa ja sam tehnokrata. Pa je meni socijal demokratija jedne Skandinavije tek

prelazno resenje. Isto kao sto je ovim tradicionalistima DSS, SRS, Dveri i slicno tek prelazno resenje.

И ја то видим као прелазно решење, али прелазно решење у тотално ропство и хаос  greengrin

А владавина руље је само наравно маска...

Ako se "to" odnosi na demorkatiju ka tehnokratiji onda ti mogu samo poruciti da imas pozdrave od

grandioznog Orvela.

"Rat je mir.", "Neznanje je moc.", "Sloboda je ropstvo." greengrin

Ali nije Orvel za svakoga mnogi to citaju kao Blic i Vecernje Novosti.



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Штета па, слободних стручњака јако мало има  ;) већина је ипак под гвозденом руком неке од корпорација, а затим и вођено духом времена који почиње да делује као независни ентитет.

Ово је доста све хипотетички, али да се вратимо на демократију... Демократија је владавина безличне руље, а не стручњака, не најодговорнијих или најспособнијих..

Pa ja sam tehnokrata. Pa je meni socijal demokratija jedne Skandinavije tek

prelazno resenje. Isto kao sto je ovim tradicionalistima DSS, SRS, Dveri i slicno tek prelazno resenje.

И ја то видим као прелазно решење, али прелазно решење у тотално ропство и хаос  prstgore

А владавина руље је само наравно маска...

Ako se "to" odnosi na demorkatiju ka tehnokratiji onda ti mogu samo poruciti da imas pozdrave od

grandioznog Orvela.

"Rat je mir.", "Neznanje je moc.", "Sloboda je ropstvo." prstgore

Ali nije Orvel za svakoga mnogi to citaju kao Blic i Vecernje Novosti.

Наравно ни наши Свети Преци нису за свакога, многима је изузетно тешка та литература  prstgore

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Наравно ни наши Свети Преци нису за свакога, многима је изузетно тешка та литература  prstgore

Da a jos je teze za "tradicionaliste" svariti kosmopolitske oce prvih vekova. Cccc zamisliti ti kakve duhovno

intelelktualne velikane je dala ona 300% multi-kluti, sto bi stormfront rekao, Aleksandrija. Zamisli nigde

rase nigde nacije, nigde "nardoa" nigde slicnih halucinacija. Trzisna ekonomija drzi grad. A telogije, intelektualno podviznicka, cveta.

I gle nije li slucajno sto se bas iz te mrske Aleksandije Eratosten obrusio na Aristotela i odrzao mu jacu

bukvicu zbog salonskog nacizma i kritike Pirikleove demokratije sa pozicije "naroda".



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Прецизносмисленим разлучивањем са православног становишта, о једном народу се може и мора говоритм као етносу, лаосу или демосу, сходно конкректним стањима његовог историјског бића, то јест сходно његовом конкретном односу према Богу Живом и Истинитом. Оно што наши вајни гласноговорници демократизације не знају или пак губе из својег духовног вида, јесте да се појмом демос адекватно именује само једмо - и то најгоре - стање односа неког народа према Богу. Погледајмо како грчки изрази етнос, лаос и демос у најјезгровитијем значењу изказују стања историјски конректних односа једног народа према Богу;

Етнос означава стање паганства, незнабоштва, непознавања Бога Живог и Истинитог. Много је старозаветних и новозаветних примера који говоре о овом стању, али довољно је погледати само Посланицу Римљанима Апостола Павла, нарочито њену петнаесту главу, у којој се говори о облаговештавању незнабожаца (грч. етни): 1,25; 15, 9.10.11.12.16.27.

Лаос је крштени етнос (Мт 28,19; Лк 24,47), свети народ, освештани етнос (етносагион-1 Пт 2,9), народ Божији, литургијска заједница људи са Богом, народ који је свој идентитет утемељио у Цркви. Ево једног еванђелског примера: "А приступивши Исус рече им говорећи: Идите и научите све народе (ланта та етни) крстећи их у Име Оца и Сина и Светога Духа" (Мт 28, 18-19). А Апостол Петар у својој Преој посланиии објашњава хришћанима шта је у ствари лаос као истински народ Божији: "А ви сте род изабрани, царско свештенство, народ (етнос), свети, народ (лаос) задобијен, да објавите врлине Онога Који вас дозва из таме на чудесну светлост Своју; који некад не бејасте народ (лаос), а сада сте народ (лаос) БОЖИЈИ; који не бејасте помиловани, а сада сте помилова ни" (1,Пт2,9).

Демос је репаганизован и секуларизован народ Божији, народ који је крштењем упознао Бога али га више не признаје; демос је обезбожен, то јест обезцрковљен и разцрковљен народ, народ који је насилно изведен из Цркве и лишен светотајинске заједнице са Богом. Веома је важио знати да се грчка именица демос у Светом Писму Новог Завета појављује свега четири пута, и то увек у најнегативнијем значењском контексту (Дап 12,22; 17,5; 19,30.33).

Демос је безсловесна руља која обожава антихришћанског крволока цара Ирода Агрилу I ђавоиманог богоборца који је, да би се додворио Јеврејима, прогонио хришћане, затворио Апостола Петра и мачем погубио Светог Апостола Јакова, сина Зеведејевог (Дап 12, 20-23). Демос је светина коју су Јудејци у Солуну нахушкали против благочестивог хришћанина Јасона, пријатеља Апостола Павла (Дап 17,5). Демосје, такође, неразумна распомамљена руља којом без потешкоћа манипулишу лихварски демагози на челу са ефеским златаром Димитријем који демонском мржњом мрзи Господа Исуса Христа и све хришћане (Дап 19,23-40).

И заиста, као пре две хиљаде година, тако и данас, демос и демократија имају исти предзнак, циљ и учинак. Тоје бесомучна борба против Христа и свега што је хришћанско. То је, такође, глобална манипулација обезбоженим масама које робски извршавају оно што желе јудеомасонски лихварски сатанисти. Другим речима, демократија је по преимућству антихришћанска политичка идеологија којом се поништавају духовни и државотворни идентитети суверених хришћанских нација.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

A da mi batalimo SANUovsko lupetanja o tome sta je demoktraij (oni uzgred imaju veze sa naukom

koliko i astrologija i numerologija).

Evo sta kaze Tukidid sta je demokratija zlatnog doba Periklea

Our constitution does not copy the laws of neighboring states; we are rather a pattern to others than imitators ourselves. Its administration favors the many instead of the few; this is why it is called a democracy. If we look to the laws, they afford equal justice to all in their private differences; if to social standing, advancement in public life falls to reputation for capacity, class considerations not being allowed to interfere with merit; nor again does poverty bar the way, if a man is able to serve the state, he is not hindered by the obscurity of his condition. The freedom which we enjoy in our government extends also to our ordinary life. There, far from exercising a jealous surveillance over each other, we do not feel called upon to be angry with our neighbor for doing what he likes, or even to indulge in those injurious looks which cannot fail to be offensive, although they inflict no positive penalty. But all this ease in our private relations does not make us lawless as citizens. . . . Our public men have, besides politics, their private affairs to attend to, and our ordinary citizens, though occupied with the pursuits of industry, are still fair judges of public matters; for, unlike any other nation, regarding him who takes no part in these duties not as unambitious but as useless, we Athenians are able to judge at all events if we cannot originate, and instead of looking on discussion as a stumbling-block in the way of action, we think it an indispensable preliminary to any wise action at all. . . .

In short, I say that as a city we are the school of Hellas; while I doubt if the world can produce a man, who where he has only himself to depend upon, is equal to so many emergencies, and graced by so happy a versatility as the Athenian.



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Видиш брате, да имаш адекватне одговоре на то одговорио би како треба..... Преведи ово на србски, па да причамо.  greengrin

Mislis da sam toliko dokon?!

Ovo ti je izsecak Tukididove "Istorije peloponeskog rata" o Perikleovom vidjenju demokratije. Blage veze nema

sa pokrstenim i nekrstenim narodima jer demokratija nema veze sa time da li je neko krsten ili ne.



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не знам, јеси ли? Ето ја сад могу да ти изнесем твој малопређашњи аргумент - оставимо се ми тих Грка поготово онда кад су били пагани и подељени у градове државе...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не знам, јеси ли? Ето ја сад могу да ти изнесем твој малопређашњи аргумент - оставимо се ми тих Грка поготово онда кад су били пагани и подељени у градове државе...

0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha

I ti za sebe kazes da si istoricar??? greengrin 4chsmu1 winter ;)

Za odredjivanje nominalnog i sustinskog znacenja pojma demokratija  nam je sasvim nebitna i suvisna informacija

da li je neko bio paganin i po deljen u drzave.



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Не знам, јеси ли? Ето ја сад могу да ти изнесем твој малопређашњи аргумент - оставимо се ми тих Грка поготово онда кад су били пагани и подељени у градове државе...

0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha 0110_hahaha

I ti za sebe kazes da si istoricar??? greengrin 4chsmu1 winter ;)

Za odredjivanje nominalnog i sustinskog znacenja pojma demokratija  nam je sasvim nebitna i suvisna informacija

da li je neko bio paganin i po deljen u drzave.

Ја сам рекао да могу, али ја се тим не служим...... Могли би да пођемо још даље у прошлост, само, ко ће рећи кад је довољно далеко? Ти? хм...... Људе који олако баратају са неким чињеницама никада нисам схватао озбиљно..... Тема је овде хришћанска демократија зар не? Полако, доћићемо и до те и такве демократије....

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ne postoji hriscanaska ni budisticka demokratija. Demokratiaj je demokratija. A inace tema je

hriscanstvo I demokratija.

Прочитај мало боље први пост.... У том духу и настави, ја сам спреман за конструктивну дискусију али прво кад нађеш одговор на мој задњи пост

Link to comment
Подели на овим сајтовима

...она чувена Линколнова, по којој је демократија "владавина народа од народа и за народ".

Али ствар више није баш тако саморазумљива ако се упитамо о којем и каквом народу је реч?

Ове реченице су пример селективног популизма. А селективни популизам је одлика фашизма.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...