Mono Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:42, Ignjatije рече Tebi su ovakve kazne : "da budu ubijeni, ili razapeti, ili da im se unakrst ruke i noge odsijeku ili da se iz zemlje prognaju." normalne ? Ti si naveo te ajete. I sta su oni promenili ? Lepo pise da se trebate boriti protiv nas i kako se Muhamed moli Allahu da nas sve pobije : "ubio ih Allah! Kuda se odmeću?" Ignjatije,to sto se kaze da se unakrst isecu ruke i noge nema nikakve veze sa krstom ni hriscanstvom...to je samo u nasem jeziku...na arapskom pise razlicite ili suprotne...to je za razbojnike koji ubijaju ljude,pljackaju,...znaci vazi za muslimane,jevreje,hriscane,budiste,ateiste,komuniste,... Sulejman Bugari http://www.youtube.com/results?search_query=sulejman+bugari&oq=sulejman+bugari&gs_l=youtube.3..0l10.25325.31145.0.32190.15.8.0.6.6.0.460.2431.2-5j1j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.4DhhDQeCYuw Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mono Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:45, Ромејац рече Ала ти изврћеш. Атеиста није помињао градњу цркава у Меки, Медини... Већ само то да се прекрсти да носи крст око врата. "Riječ Zekat je arapska riječ koja označava čišćenje, rast, napredovanje. Zekat je jedan od pet stubova islama, odnosno četvrti islamski šart. Zekat su dužni dati oni muslimani i muslimanke, jedanput godišnje određeni dio od svog imetka, čija imovina iznosi kolik jedan nisab u zlatu ili sregram srebra. Ova vrijednost treba da bude u posjedu obveznika cijelu godinu,ili bar da se nađe u njegovu posjedu na početku i na kraju godine. Davanjem zekata postižemo sljedeće: pomažemo sirotinju i tako stičemo zadovoljstvo i milost Allahovu, čistimo srce od škrtosti, privikavamo se na darežljivost, čistimo svoju imovinu od tuđeg hakka, pomažemo islamsku zajednicu, i dijelom dokazujemo da vodimo računa o njenim potrebama. U tom smislu kaže Muhammed a. s.: "Men lem jehtemme bi umuril-muslimine, fe lejse minna!-Nema mjesta među nama onaj, ko se ne brine o potrebama svoje zajednice"! Значи ослобођени су једног од пет стубова ислама. Не терају се да практикују веома битан део исламске вере! Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom? Zekat jednako porez...Znaci nemuslimani se oslobadjaju poreza... Sulejman Bugari http://www.youtube.com/results?search_query=sulejman+bugari&oq=sulejman+bugari&gs_l=youtube.3..0l10.25325.31145.0.32190.15.8.0.6.6.0.460.2431.2-5j1j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.4DhhDQeCYuw Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Душко Дугоушко Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:42, Atheist рече A i još nešto, moj ujak je istoričar i ovako mi je rekao, citiram: "Nedo Bog da smo 500 godina bili pod katolicima. Da smo pod katolicima bili 500 godina sada bi svi u Srbiji bili katolici" Tвој ујак је апсолутно у праву! Својевремено у 15. веку, након што је од некада моћне Римске империје остао само један град, Константинопољ, један високи царски чиновник је изјавио (и поред свих ратова с османлијама, и то непосредно пред пад Константинопоља) да би радије видео да му се по граду шетају османлијски турбани, него франачке митре... Шефе, који ти је враг? Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
ratko Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:42, Atheist рече A i još nešto, moj ujak je istoričar i ovako mi je rekao, citiram: "Nedo Bog da smo 500 godina bili pod katolicima. Da smo pod katolicima bili 500 godina sada bi svi u Srbiji bili katolici" 301 301 301 301 301 301 301 301 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mono Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 Ignjatije,sta kazes za ovae ajete? 82. Ti ćeš, sigurno, naći da su vjernicima najljući neprijatelji jevrejii mnogobošci; i svakako ćeš naći da su vjernicima najbliži prijateljioni koji govore: "Mi smo kršćani", zato što među njima ima svećenika imonaha i što se oni ne ohole. 83. Kada slušaju ono što se objavljuje Poslaniku, vidiš kako im lijusuze iz očiju jer znaju da je to Istina, pa govore: "Gospodaru naš, mivjerujemo, pa upiši i nas među one koji su posvjedočili. 84. Zašto da ne vjerujemo u Allaha i u Istinu koja nam dolazi, kada jedva čekamo da i nas Gospodar naš uvede s dobrim ljudima." 85. I Allah će im, zbog onoga što govore, kao nagradu džennetske baščedati, kroz koje će rijeke teći, u kojima će vječno boraviti; a to ćebiti nagrada za sve one koji dobra djela čine. Sulejman Bugari http://www.youtube.com/results?search_query=sulejman+bugari&oq=sulejman+bugari&gs_l=youtube.3..0l10.25325.31145.0.32190.15.8.0.6.6.0.460.2431.2-5j1j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.4DhhDQeCYuw Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Odahviing Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru? Šetala je jedna On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom? Viđao sam ih. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ignjatije Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:49, Mono рече Ignjatije,to sto se kaze da se unakrst isecu ruke i noge nema nikakve veze sa krstom ni hriscanstvom...to je samo u nasem jeziku...na arapskom pise razlicite ili suprotne...to je za razbojnike koji ubijaju ljude,pljackaju,...znaci vazi za muslimane,jevreje,hriscane,budiste,ateiste,komuniste,... A sta pise u originalu za razapinjanje ? I da nema veze sa krstom i Hriscanstvom same te tehnike su grozne i satanske i tako nesto ne moze govoriti Boziji poslanik, a pogotovu ne poslednji koji dolazi posle Hrista. Ne mozes da poreknes da vam je naredjeno da se borite protv Hriscana i Jevreja ( oni su tek posebna prica) i da je Muhamed molio Allaha da nas pobije. Ima jos tekstova koji ukazuju da vam je vladavina uzasna, sa elementima robovlasnistva, zuluma, seksa sa robinjama... to se ne moze uklopiti u sadasnje vreme. Sherijat je prepun zla i diskrinimacije. Иван 123 је реаговао/ла на ово 1 http://www.svedokverni.org/ 555-333 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Душко Дугоушко Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze zena, musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?Не може жена не само људска, већ ни неке друге животињске врсте да оде на Атос, али то је већ због једног глупавог царског закона... А такође због тог закона не могу ни деца, ни безбради мушкарци на Атос... А шиптар може са капицом да прође Србијом, мислим да би био сасвим безбедан, реткима би можда то сметало, док би другима (мени рецимо) чак био симпа... Шефе, који ти је враг? Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
ratko Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom? Prvo nemože , drugo zašto da ne ali da je muško . Treće svakodnevna pojava usred Beograda se sreće . A za to treće da znaš svakodnevno se Srbijom šeta dva miliona Albanaca ( Kosovo je SRBIJA ) Иван 123 је реаговао/ла на ово 1 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ignjatije Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom? Na Svetu Goru ne moze da ode ni jedna zena. To nije drzava u klasicnom smislu nego monaska "republika" . Muslimani slobodno setaju Srbijom i kao hodze, ali Srbi ne setaju slobodno Kosovom. Kako te nije sramota to da uporedjujes, i to u ovom trenutku nakon pogroma 2004-te i nedavnih rusenja spomenika i ubijanja Srba. Daj ne rovari po svezim ranama, molim te. zuti car and Иван 123 је реаговао/ла на ово 2 http://www.svedokverni.org/ 555-333 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mono Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:56, Ignjatije рече A sta pise u originalu za razapinjanje ? I da nema veze sa krstom i Hriscanstvom same te tehnike su grozne i satanske i tako nesto ne moze govoriti boziji poslanik, a pogotovu ne poslednji koji dolazi posle Hrista. Ne mozes da poreknes da vam je naredjeno da se borite protv Hriscana i Jevreja ( oni su tek posebna prica) i da je Muhamed molio Allaha da nas pobije. Ima jos tekstova koji ukazuju da vam je vladavina uzasna, sa elementima robovlasnistva, zuluma, seksa sa robinjama... to se ne moze uklopiti u sadasnje vreme. Sherijat je prepun zla i diskrinimacije. Ti znas da je razapinjanje bilo i pre Hrista i da su razapinjani razbojnici... Te tehnike su za zlocince,ubice,razbojnikw...koji ubijaju,razapinju,muce,...da bi se sacuvali nevini,neduzni,slabi,...ljudi.... Muhamed nikad nije molio Allaha da pobije sve hriscane...Allah je rekao da ce hriscani ostati do Sudnjeg dana...Allah jasno kaze "Nema prisile u veri,pravi put se jasno razlikuje od zablude" Mnogi nasi propisi su iz Starog zaveta... Sulejman Bugari http://www.youtube.com/results?search_query=sulejman+bugari&oq=sulejman+bugari&gs_l=youtube.3..0l10.25325.31145.0.32190.15.8.0.6.6.0.460.2431.2-5j1j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.4DhhDQeCYuw Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ромејац Написано Јануар 28, 2013 Аутор Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom? Zekat jednako porez...Znaci nemuslimani se oslobadjaju poreza... Наравно да не може. Али је то не могу ни жене православне вере. Иди на пример у Бујановац па ћеш да видиш не једнога него више њих. А видео сам их и у Београду. Ослобађају се обавезе коју је Мухамед прописао само муслиманима? Ослобађају се онога што и није њихова обавеза? Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Mono Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 22:01, Ignjatije рече Na Svetu Goru ne moze da ode ni jedna zena. To nije drzava u klasicnom smislu nego monaska "republika" . Muslimani slobodno setaju Srbijom i kao hodze, ali Srbi ne setaju slobodno Kosovom. Kako te nije sramota to da uporedjujes, i to u ovom trenutku nakon pogroma 2004-te i nedavnih rusenja spomenika i ubijanja Srba. Daj ne rovari po svezim ranama, molim te. Eto jel moze musliman Albanac da proseta sa belom kapom po Beogradu?Kada ste zadnji put videli muslimana da se moli na ulici? Pre pogroma 2004 bilo je mnogo ubijanih Albnaca na Kosovu i mnogo srusenih dzamija...Osudujem i jedno i drugo varvarstvo....ali mora da se osudi oboje a ne samo jedno varvarstvo,pogrom,... Sulejman Bugari http://www.youtube.com/results?search_query=sulejman+bugari&oq=sulejman+bugari&gs_l=youtube.3..0l10.25325.31145.0.32190.15.8.0.6.6.0.460.2431.2-5j1j2.8.0...0.0...1ac.1.11.youtube.4DhhDQeCYuw Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Ignjatije Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 On 28. 1. 2013. at 22:08, Mono рече "Nema prisile u veri,pravi put se jasno razlikuje od zablude" Ne bih bas rekao da je tako : “Kada prođu sveti mjeseci, ubijajte mnogobošce gdje god ih nađete, zarobljavajte ih, opsjedajte i na svakome prolazu dočekujte! Pa ako se pokaju i budu molitvu obavljali i zekat davali, ostavite ih na miru, jer Allah zaista prašta i samilostan je.” Kuran 9:5 Kako nema prisile ako nekome kazes ili se pokaj, molitvu obavljaj i zeket pocni davati ( drugim recima postani Musliman ) ili ces biti ubijen ? I ako nema prisile zasto Musliman ne sme da napusti veru : Bukhari:V4B52N260: "Poslanik je rekao, 'Ako musliman napusti svoju vjeru, ubijte ga.' " http://www.sahih-bukhari.com/Pages/Bukhari_4_52.php Znaci da prisila postoji. On 28. 1. 2013. at 22:08, Mono рече Mnogi nasi propisi su iz Starog zaveta... Cela vera vam je mesavina Starog i Novog Zaveta i apokrifa, i to dosta losa i pogresna.... ali nije tema o tome. Иван 123 је реаговао/ла на ово 1 http://www.svedokverni.org/ 555-333 Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
ratko Написано Јануар 28, 2013 Пријави Подели Написано Јануар 28, 2013 Da nebi bilo pogrešnog tumačenja teksta na osnovu koga je i otvoirena tema , da nebi pričali kako je neko dao lažan prevod ili ne , ovo je prevod teksta koji je odradio GOOGLE translator . Možda je malo bukvalan prevod ali je prevod bez predrasuda sHa_sarcasticlol Права немуслиманау исламској државиСамуел Схахид ПРЕДГОВОР Недавноје неколико књига су написане о правима немуслимана који су покорили завладавину исламског закона. Већинаових књига представио је исламски став у повољном начин, без откривањанегативан аспект наслеђену у овим законима.Овајкратак студија покушава да испита ове законе као што су изјавили у четири школеу фикху (јуриспруденција). Онаима за циљ откривање читаоцу негативне импликације ових закона, без игнорисањавише толерантне ставове модерних реформатора.Нашревносни нада да ће ова студија открива да нашим читаоцима на голу истину усвојим и позитивних и негативних аспеката.С.С.Концепт"Исламске државе""Исламскадржава је у суштини идеолошка држава, па је тако радикално разликује однационалне државе." Оваизјава Мавдуди поставља основне темеље за политичке, економске, друштвене иверске систем свих исламских земаља које намећу исламски закон. Овајидеолошки систем намерно дискриминише између људи према њиховим верскимопредељењима. Мавдуди,истакнути пакистански научник муслиман, сумира основне разлике између исламскихи секуларних држава као што следи:1) Исламска држава јеидеолошки. Људикоји живе у њој су подељени у муслиманима који верују у својој идеологији и немуслиманакоји не верују. 2)Одговорност за политику и администрацију такве државе "треба првенственоодмара са онима који верују у исламској идеологији." Нон-Муслимани,дакле, не може да се тражи да предузме или да поверена одговорност политике. 3)Исламска држава је у обавези да разликује (тј. дискриминише) између муслимана инемуслимана. Међутим,исламски закон "шеријатских а" гаранције немуслимана "одређенихконкретно наведених права иза које они нису дозвољене да се меша у пословедржаве, јер они не претплатити на његовој идеологији." Једномсу пригрлити исламску веру, они "постану равноправни учесници у свимстварима које се тичу државе и владе." Изнадпоглед је представник Ханифитес, један од четири исламске школејуриспруденције. Преосталетри школе су Маликитес, и Ханбилитес (најстрожи и највећи фундаменталиста одсвега), и Шафија `Итес. Свачетири школе слажу догматски о основним вероисповести ислама, али се разликујуу својим тумачењима исламског закона која је изведена из четири извора: )Кур'ан (читај или рецитују): света књига муслиманске заједнице која садржидиректне цитате од Аллаха, као наводно диктирао Гаврила. ццвигеХадис (наративни): Збирка исламских традиција, укључујући изрека и делаМухамеда као чуо од својих савременика, први, други, и трећи руку. ц)Ал-Кииас (аналогија или цена): правна одлука изазвала исламских правника наоснову прецендентним случајевима. д)Ијма '(консензус): Тхе тумачења исламских закона изрекао консензусом Прослављенмуслиманских научника у одређеној земљи.Текстуалнизакони прописане у Кур'ану мало. Вратасу широм отворена за остало истакнутих научника упућених у Кур'ану, хадису, идруге исламске дисциплине да представе своју фатва (правно мишљење), као штоћемо видети касније.КласификацијаНон-муслимана:Усвом чланку, "уредбе народа Пакта и мањине у једној исламскојдржави", Схеикх Најих Ибрахим Ибн Абдуллах примећује да легистскласификују немуслимане или невјерника у две категорије: Дар-ул-Харб илидомаћинство рата ,који се односи на не-муслимана који нису везане мировног споразума, односноклаузуле, и чија крв и имовина нису заштићени законом освете или одмазде, иДар-нас-Салам, или домаћинство мира, која се односи на они који спадају у трикласификације:1)Зиммис (они у притвору) су немуслиманске субјекти који живе у муслиманскимземљама и сагласни да плати Јизиа (трибуте) у замену за заштиту и безбедност,као и да буду предмет исламском закону. Они уживају трајно савез. 2)Људи Худна (примирје) су они који потпишу мировни споразум са муслиманима наконшто је поражена у рату. Онисе слажу да живи у својој земљи, али да подлеже правној пракси ислама каоЗиммис, под условом да не воде рат против муслимана. 3)Муста'мин (заштићен један) су лица која долазе у исламској земљи као курири,трговаца, посетилаца, или студент који желе да сазнају више о исламу. Муста'минне треба ратовати против муслимана, а он није у обавези да плати Јизиа, али онће бити позване да прихвате ислам. АкоМуста'мин не прихвати ислам, дозвољено му је да се безбедно врате у својуземљу. Муслиманизабрањено да га повредим на било који начин. Кадаје вратио у своју домовину, он се третира као неко ко припада домаћинству рата.Овастудија ће се фокусирати на законе који се односе на Зиммис.Исламски закон и ЗиммисМуслиманмуфтије (легалне власти), слажу се да уговор о Зиммис првенствено треба да будепонуђено народа књиге, то јест, хришћани и Јевреји, затим до Магис илиЗороастрианс. Међутим,они се не слажу о томе да ли је сваки уговор треба да буде потписан и са другимгрупама, као што су комунисти и атеисти. УХанбалитес и Шафија `ИТЕС верујем да постоји уговор би требало да буденаправљен са безбожника или они који не верују у врховног Бога. Ханифитеси Маликитес потврђују да Јизиа може бити прихваћен од свих невјерника, безобзира на своја уверења и вере у Бога. ЕбуХанифе, међутим, није желео пагански Арапи имају ову опцију, јер су људи изПророка. Они. Мора се датисамо две опције: или да прихватају ислам бити убијен.Јизиа (трибуте)Јизиа дословно значи казну.Тоје заштита порез обрачунава на немуслимане који живе под исламским режимима,потврђујући свој правни статус. Мавдудинаводи да је "прихватање од Јизиаестаблисхес светост њиховим животима иимовини, а после тога ни исламска држава, ни муслиманска јавност имати право дакрши своју имовину, част или слободу." Плаћањесе Јизиа је симбол понижења и покорности, јер Зиммис се не сматрају грађанимаисламске државе иако су, у већини случајева, староседеоци у земљи. Такавстав отуђује се од Зиммис буде суштински део заједнице. Какомогу да се осећам као код куће Зимми у својој земљи, међу својим људима и сасопственом владом, када он зна да Јизиа које он плаћа, је симбол понижења ипокорности? Усвојој књизи Исламска закона које се односе на немуслимане, шеик Абдулах`Мустафа ал-Мурагхи указује да. Јизиамогу бити изузети из Зимми који постаје муслиман или умре. Шафија`и понавља да Јизиа није аутоматски ставља по страни када тхеЗимми грли ислам. Ослобађањеод Јизиа постало подстицај да охрабре Зиммис да се одрекне своје вере иприхвате ислам.ШеикИбрахим ибн Абдула Најих сажима сврху Јизиа. Онкаже, цитирајући Ибн ал-Каииим Јавзиииа да Јизиа доноси:Зиммис и верске праксеМуслиманиверују да су Зиммис су Мусхрикун (многобожачка) за виде веровање у Тројицу каоверовање у три богова. Ислам је једини правирелигија, тврде они. Дакле,да заштити муслимане од корупције, посебно против неопростив грех схирк(политеизам), његова пракса је забрањена међу муслиманима, јер се сматранајвећа грозота. Кадахришћани га практикују јавно, постаје мамац и опомену да отпадништва. Значајноје овде приметити да је према Мурагхи, Зиммис и невјерници су многобожачка истога, морају имати исти третман.Премамуслиманској правника, правни прописи следеће мора бити спроведена на Зиммис(хришћани и Јевреји сл) који бораве међу муслиманима:1)Зиммис није дозвољено да граде нове цркве, храмове или синагоге. Дозвољеноим је да обнове старе цркве или богомоље, под условом да се не дозволи да седодаје нову конструкцију. "Старецркве" су они који су постојали пре исламских освајања и укључени су умировним споразумом стране муслимана. Изградњабило цркве, храма или синагоге у арапском полуострву (Саудијска Арабија) језабрањено. Тоје земља Посланика и само ислам треба да превлада тамо. Ипак,муслимани, ако желе, дозвољено да сруши све немуслиманске богомоље у свакомземље коју владај. 2)Зиммис није дозвољено да се моли или да чита своје свете књиге наглас код кућеили у цркви, да муслимани чују њихове молитве. 3)Зиммис није дозвољено да штампају своја верска књиге или да их продају најавним местима и тржишта. Дозвољеноим је да објави и прода их међу својим људима, у њиховим црквама и храмовима. 4)Зиммис није дозвољено да инсталирате крст на својим кућама и црквама, јер јесимбол неверства. 5)Зиммис није дозвољено да емитују или приказали своје церемонијалне верскеобреде на радију или телевизији, или да користе медије или да објави било каквуслику својих верских церемонија у новинама и часописима. 6)Зиммис није дозвољено да се окупљају на улицама током својих верских фестивала,већ свако мора да мирно свој пут до његове цркве или храма. 7)Зиммис није дозвољено да се придружи војсци, осим ако не постоји неопходнапотреба за њима, у ком случају они не смеју да преузму лидерске позиције, алисе сматра плаћеници.Мавдуди,који је Ханифите, изражава више великодушан мишљење према хришћанима. Он је рекао:Апостазијау исламу "У својим градовима су дозвољено да то учини (практикују својурелигију) са пуном слободом. У чисто муслиманским срединама, међутим, Исламскавлада има пуно право да стави таква ограничења на њихове праксе, јер сматра даје неопходно ".Апостазијазначи одбацивање религије ислама било од акције или реч уста. "Чинотпадништва, дакле, ставити тачку на нечији поштовање према исламу." кадасе одбацује основна вероисповести ислама, он одбацује веру, а то је чинотпадништва такав акт је гроб грех у исламу. Кур'ан указује,Званично,исламски закон захтева муслимане да не натера да прихвате ислам Зиммис. Тоје дужност сваког муслимана, они држе, да се манифестује врлине ислама, тако даће они који су немуслимани конвертовање добровољно након откривања својувеличину и истине. Када особа постајемуслиман, он не може да се одрекне. Акото уради, он ће бити први упозорио, онда ће се дати три дана да се преиспита ипокаје. Акоон настави у његовом отпадништва, његова супруга је дужан да га разведе, његоваимовина је конфискована, а његова деца су одузета од њега. Он није дозвољено да се поново венча. Уместотога, он би требало да буде изведен пред суд и осуђен на смрт. Акоон покаје, он може да се врати својој жени и деци, или се поново венча. ПремаХанифитес отпадник женско није дозвољено да се удам. Она морада проводе време у медитацији како би се вратили у ислам. Акосе она не покаје или опорећи, она неће бити осуђен на смрт, али она треба дабуде прогањан, претучен и ухапшен док она умре. Остале школе шеријатскихпотражња њене смрти. Изнадказна прописана у хадису снимљен по Бухарије: "То је известио` Абаас ...да Аллахов Посланик ... рекао: 'Ко год мења свој религију (од ислама на билокоји други вере), да га убију. ""Како ће Аллах водити они који одбацују веру након што су га прихватили исведочи да апостол био истинит и јасан знак дошао к њима. Али Аллах водичи нисуљуди неправедно такве награде је да на њима почива клетву Аллаха,Његових анђела и целог човечанства у томе ће живети, нити ће њихов казнаосветљени, нити предах бити њихов много, осим оних који се покају након тога ипоправи, јер Заиста Аллах је често ковање, Самилосног (Кур'ан 3:86-89).Усвојој књизи шеријат: Исламска Закон, Дои примедбе, "казна смрћу у случајуотпадничко једногласно је договорено од стране свих четири школе исламскејуриспруденције."Немуслиманакоји желе да постану муслиман је охрабрен да уради и било ко, чак и отац илимајка, која покушава да га заустави, могу бити кажњени. Међутим,свако ко се труди да проселитизе муслиман на било коју другу веру може суочитиказне.Грађанске ЗакониЗиммиси муслимани подлежу истим грађанским законима. Онитреба да буду подједнако третирани у питањима части, крађе, прељубе, убиства иоштећења имовине. Ониморају да буду кажњени у складу са исламским законом, без обзира на њиховуверску припадност. Зиммиси муслимани подједнако подлежу законима исламских у питањима грађанскогпословања, финансијске трансакције, као што су продаја, закупа, фирмама,оснивање фирми, фарми, хартије од вредности, хипотека, и уговора. Например, крађа је казна одсецањем руку лопова, било да је он муслиман илихришћанин. Аликада је у питању привилегије су Зиммис не уживају исти третман. Например, Зиммис се не издају дозволе за ношење оружја.Брак и децаМуслиманмушкарац може оженити Зимми девојку, али Зимми човек није дозвољено да се удаза муслимана девојку. Акожена прихвата ислам и да жели да се уда, њен отац немуслимана нема овлашћења дајој дају далеко да јој младожење. Она мора бити поклоњени одмуслиманске старатеља.Акоједан од родитеља је муслиман, деца морају се поставити као Муслимани. Акоје отац Зимми и његова супруга конвертује у ислам, она мора да добије развод, аонда ће она имати право старатељства над дететом. Некешколе фундаменталистичке указују на то да муслиман муж има право да ограничисвоју жену Зимми у свој дом и уздржавање је од иде у своју кућу обожавања.Смртна казнаУХанифитес верују да и Зиммис и муслимани трпе исту казну за сличне злочине. Акомуслиман убије намерно је Зимми, он мора бити убијен у повратку. Исто важи и захришћанина који убија муслиман. Алидруге школе закону имају различите интерпретације исламског закона. Усхафи `ИТЕС изјављујем да муслиман који убије Зимми не сме бити убијен, јерније разумно да изједначимо муслиман са политхеист (Мусхрик). У таквом случају, крв ценамора бити плаћена. Казназависи од школе закона који је усвојила одређене исламске земље где је извршенокривично дело или прекршај. Овоилуструје импликације различитих тумачења исламског закона на основу хадиса.Свакашкола покушава да документује своје правно мишљење које се односи на хадису илиинцидента доживели од стране Посланика или "правом" вођених калифа.Сведок о ЗиммисЗиммис не може дасведочи против муслимана. Они само могусвједочити против осталих Зиммис или Муста'мин. Њиховазаклетва се не сматра важи у исламском суду. Премашеријатских, аЗимми није ни квалификован да буде под заклетвом. Мурагхикаже отворено, "сведочанство Зимми није прихваћена јер Аллах - Он може дабуде уздигнут - рекао: 'Бог неће дозволити да кафири (кафир) имају предност надверника." Зимми,сматра невјерника, не може да сведочи против било муслиманско, без обзира нањегов морални кредибилитет. АкоЗимми је лажно оптужен још Зимми и својевремено кажњен, његов кредибилитет иинтегритет укаљана и његов исказ није више прихватљиво. Једанозбиљан импликација тога је да ако једна муслиманска починио тешко кривичнодело против другог, сведоче Зиммис Само, суд ће имати потешкоћа пресудан случајјер су искази Зиммис нису прихватљиви. Ипак,ово самеЗимми чији је интегритет блемисхед, ако он конвертује у ислам, имаћесведочење прихватио против Зиммис и муслимана слично, јер према шеријатских"Прихватањем Ислама он је добио нови кредибилитет који ће омогућити му да Сведок ... " Свешто треба да урадите је да изговори исламски исповест вере пред сведоцима, и даће га уздићи од тога да будем изгнаник поштују муслиман ужива све привилегијеза побожног Муслимана.Лични ЗаконНаличним стварима бракова, развода и наследства, Зиммис дозвољено да се жали насвоје верске судовима. Свакахришћанска деноминација има право и овлашћење да одреди исход сваком случају. Зиммиссу слободни да вежбају своје друштвене и верске обреде у кући и у цркви, безуплитања државе, чак ни у таквим питањима као пиће вина, узгој свиња и свињскогмеса у исхрани, све док их не продају муслиманима. Зиммиссу генерално ускраћено право на жалбу суду у исламском породичним стварима,брак, развод, а наслеђивање. Међутим,у случају муслиман судија пристаје да преузме такав предмет, суд морапримењивати исламски закон.Политичка права и дужностиИсламскадржава је идеолошки држава, тако да шеф државе неизбежно мора да буде муслиман,јер је везан шеријатских да спроведу и управљају државу у складу са Кур'ана иСунна. Функцијањеговог саветодавног савета је да му помогне у спровођењу исламских принципа ипоштовање за њих. Свакоко не прихвати исламску идеологију не може бити шеф државе или члан Савета.Мавдуди,свестан потребе савременог друштва, чини се да је више толерантни према Зиммис.Он каже,Подовим околностима, сфера утицаја немуслиманских мањина ће бити ограничена напитања која се односе на опште проблеме у земљи, или у интересу мањина. Њиховоучешће не би требало да оштети основни услов ислама. Мавдудидодаје: "У погледу на парламенту или законодавне модерног типа који језначајно другачији од савјетодавног вијећа у традиционалном смислу, ово правиломогло бити опуштени да би немуслимани да буду чланови условом да је употпуности обезбеђена у Уставда ниједан закон који је одвратно да се Кур'ана и Сунна треба да буду донети,да Кур'ан и Сунна буде главни извор јавног права, као и да шеф државе требанужно да буде муслиман. "Овиставови не добије сагласност већине других школа у шеријатских који сматрају данису муслимани не могу да преузму било какву позицију која обезбјеђује би нањима било какву надлежност над било муслиманско. Положајсуверенитета захтева спровођење исламске идеологије. Тоје тврдио да није муслиман (без обзира на његову способност, искреност иверност према својој земљи), не може и не би верно радити на постизањуидеолошке и политичке циљеве ислама "То је могуће формирати посебнускупштину репрезентативни за све. не-муслиманскегрупе у својству ТБЕ централне агенције. чланство и гласачка права таквогокупљања ће бити ограничена на немуслимане а они ће имати потпуну слободу уоквиру своје оквира. "Пословни светПолитичкаарена и званични јавни сектор нису једина област у којој се немуслимани ниједозвољено да преузме позицију власти. Муслиманрадник који ради у фирми пита у писму "ако је то дозвољено за муслиманскевласника (компаније) да пренесе власт на хришћанина над осталим муслиманима(ал-муслиманска Недељни, вол 8, питање бр 418. , Петак 2, 5, 1993).Уодговору на овај упит три еминентна муслимански теолози издају своја правнамишљења:ШеикМанна `К. Ал Кубтан, професор Виших студија на Факултету исламских закона уРијаду, указује да:ДрСалих Ал-Садлан, професор шеријатских на Факултету исламских закона, Ријаду,наводи исте стихове и тврди да није дозвољено за неверника (у овом случају јехришћанин) да буде надлежан над Муслиманима да ли у приватном или јавном сектору. Такавчин: У основи, команда немуслимана над муслиманима у нису прихватљиви, јер БогСвемогући је рекао: "Аллах неће дати приступ неверника (тј. хришћани) даимају власт над верницима (муслимани) {Кур'ана 4: 141}.ЈерБог - Слава Њему - има повишен муслимана у највиши ранг (преко свих људи) ипредодређен за њих можда, по службеној Куртаниц текста у којем је Бог Свемогућије рекао: "Можда и снаге да се Аллаху, пророк (Мухамед) иверници (Муслимани) {Кур'ан 63:8}.Дакле,ауторитет немуслимана над Муслиманима је неспојива са ова два стиха, јермуслиман мора да достави и слушају ко је задужен преко њега. Муслиман,стога постаје инфериоран у односу на њега, и то не би требало да буде случај самуслиман.Усвом одговору др Фахда Ал `Усаими, професор исламских студија на наставничкомколеџу у Ријаду, примедбе да муслиманска власник компаније желе муслиманскузапосленог који је бољи од хришћанина (менаџер) или једнак њему иличак мање квалификовани, али има могућност да буде обучен да добију исту вештинукоју су уживали хришћанина. Тоније дозвољено хришћанин бити задужен Муслимана од стране основу општих доказакоји означава супериорност муслиманских над другима. Ондаје цитати (Кур'ан 63:8) и такође наводи стих 22 поглавља 58: "подразумевахумилиатон од Муслимана и уздизање неверника (Цхристиан) Овај неверник може даискористи своју позицију да понизи и вређају муслимане ко. радепод његовом управом Препоручљиво је да компаније власника да се плаше БогаСвемогућег и да одобри само муслиман над Муслиманима.. Такође, забране издајевладара, предвиђа да неверник не би требало да буде задужен када је муслиманскадоступна дапреузме команду Наш савет за власника предузећа је да уклоните ову неверника ида га замени муслиман. ".`Усаимитврди да бити под надлежношћу једног хришћанина може приморати муслимане да муласкају и понизи се на овај неверника на нади да добије нешто од онога што има.То је противпотврђених доказа. Ондаалудира на причу о Умар Ибн ал-Хаттаб други калиф, који је незадовољан саједним од својих гувернера који је именовао Зимми као благајник, и приметио:"Нека материце жена постају стерилни да је родила само да ово човек? " Затим`Усаими додаје: Ти нећеш наћи неке људе који верују у Алаха и последњи дан,воли оне који се одупиру Аллаха и Његових Апостола, иако су њихови очеви илисинови њихови, или браћа њихова, или њихова сродне.Дали то значи да хришћанин који је власник предузећа не могу запошљавати муслиманда ради за њега? Чаки горе, да ли то значи да Зимми, без обзира на његове неједнаке квалификације,не може бити именован на право место где ће служити његова земља најбољи? Овопитање захтева ан ансвер.Муслимс треба бојати Бога у својим муслиманским браћеи тренирати их ... запоштење и страха од Бога су, првобитно, у Муслимана, противно неверника(Кристијан), који је првобитно је непоштено и не страх Бог.Слобода изражавањаМавдуди,који је блажи него у већини муслиманских научника, представља револуционарнимишљење када он наглашава да је у исламској држави:Мавдудиставови нису прихваћени од стране већине исламских школа права, посебно упогледу слободе изражавања као критику ислама и владе. Чакиу земљи попут Пакистана, домовина Мавдуди је противзаконито критиковати владуили шеф државе. Многиполитички затвореници су ограничени на затвора у Пакистану и већина другихисламских земаља. Кроз курсисторије. осиму ретким случајевима, ни Муслимани су добили слободу да критикује ислам, безпрогањања или осуђен на смрт. Тоје далеко мање вероватно да аЗимми да побегне са критикује ислам "свенемуслимане ће имати слободу савести, мишљења, изражавања и удруживања каоједан уживају муслимани сами, подлежу истим ограничењима која су наметнутазаконом. на муслимане ".Усаопштењу Мавдуди а, појам "ограничења" је нејасно дефинисана. Акосу експлицитно дефинисана, требало би наћи у коначној анализи, да она ивичњацибило коју врсту критике против исламске вере и државе.Штавише,како се Зиммис изражавају позитивне аспекте њихове религије, када им није дозвољенода користе медије или рекламирати их на радију или телевизији? МождаМавдуди значило својим предлозима да дозвољавају таква слобода да само Зиммисмеђу собом. Усупротном, они ће бити предмет казне. Ипак,муслимани имају право, у складу са шеријатских (закон) да пропагирају својуверу међу свим верским сектама без икаквих ограничења.Муслимани и ЗиммисОдносиизмеђу муслимана и Зиммис су сврстани у две категорије: шта је забрањено и штаје дозвољена.И. Забрањени:Муслиман није дозвољено да: симулирању Зиммис усвојој хаљини или понашања. присуствујеЗимми фестивале или да их подржавамо на било који начин који може да им пружиникакву моћ над муслиманима. закупсвоју кућу или продати своју земљу за изградњу цркве, храма, продавнице, илибило шта што може да користи Зимми веру. радеза Зиммис у сваком послу који би могао промовише своју веру, као што јеизградња цркву. никакав задужбину на црквамаили храмовима. носеникакву посуду која садржи вино, рад у производњи вина, или транспорт свиња. обратиЗиммис са било наслова, као што су: ". мој господар", "мојгосподар" илиИИ. ДозвољенМуслиман је дозвољено да: финансијскипомагати Зиммис, под условом да новац није коришћен у супротности са исламскимзаконима, као што купују вино или свињетину. дајуправо прече куповине (приоритет у куповини имовине) својој Зимми суседу. У Ханбилитес одобравам ово. једу храну припремљену одстране народа књиге. конзолаЗиммис у болести или губитка вољене особе. Такођеје дозвољено муслиманима да прате сахрану на гробље, али он мора да хода испредковчега, а не иза њега, и он мора да оде пре него што покојник сахрањен. ЧеститамЗиммис за венчање, рођење детета, врате из дугог путовања, односно опоравка одболести. Међутим,муслимани су упозорени да не изговори било коју реч која може сугерисатиодобрење вере у Зиммис ', као што су: ". Аллах узвеличао си","Аллах вас части" или "Аллах дати свој победу религију"ЗакључакОвастудија показује да нису муслимани не сматрају грађанима било исламске државе,чак и ако су оригинални староседеоци земље. У супротном, кажу да прикријеистину. Правдаи једнакост захтева да сваки хришћанин Пакистанац, Меланесиан, Турчин, илиАрапин се третира као било који други грађанин своје земље. Онзаслужује да уживају исте привилегије држављанства, без обзира на верскуприпадност. Тврдитида је ислам религија и истина да оптужи друге религије од неверства једруштвена, верска и правна дело против народа књиге.Хришћаниверују да је њихова религија истинита религија Бога и ислам није. Дали то значи да треба да Велика Британија, која је на челу са краљицом, шефАнгликанске цркве, третира своје муслиманске субјекте као другу класу? Штавише,зашто муслимани на Западу ужива све слободе додељен свим грађанима ове земље,док су муслиманске земље не дозвољавају нативе хришћани исту слободу? Муслиманина Западу изгради џамија, школа и образовних центара и имају приступ медијима,без икаквих ограничења. Онијавно оглашавају своје активности и могу да дистрибуирају своје слободноисламских материјале, док матерњи хришћани сваке исламске земље није дозвољенода то уради. Заштосу хришћани на Западу дозвољено да прихвате било коју религију они желе, безпрогона, док особа која одлучи да пређу у другу веру у било којој исламскојземљи, сматра отпадник и мора бити убијен ако настави у његовом отпадништва? Ова питања иостали су отишли у читаоце да размисли. Link to comment Подели на овим сајтовима More sharing options...
Препоручена порука