Jump to content

Права немуслимана у исламској држави (на енглеском)

Оцени ову тему


Ромејац

Препоручена порука

  On 28. 1. 2013. at 21:42, Ignjatije рече

Tebi su ovakve kazne : "da budu ubijeni, ili razapeti, ili da im se unakrst ruke i noge odsijeku ili da se iz zemlje prognaju." normalne ?

 

 

 

Ti si naveo te ajete. I sta su oni promenili ? Lepo pise da se trebate boriti protiv nas i kako se Muhamed moli Allahu da nas sve pobije : "ubio ih Allah! Kuda se odmeću?"

 

Ignjatije,to sto se kaze da se unakrst isecu ruke i noge nema nikakve veze sa krstom ni hriscanstvom...to je samo u nasem jeziku...na arapskom pise razlicite ili suprotne...to je za razbojnike koji ubijaju ljude,pljackaju,...znaci vazi za muslimane,jevreje,hriscane,budiste,ateiste,komuniste,...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:45, Ромејац рече

Ала ти изврћеш.

Атеиста није помињао градњу цркава у Меки, Медини... Већ само то да се прекрсти да носи крст око врата.

 

 

"Riječ Zekat je arapska riječ koja označava čišćenje, rast, napredovanje. Zekat je jedan od pet stubova islama, odnosno četvrti islamski šart. Zekat su dužni dati oni muslimani i muslimanke, jedanput godišnje određeni dio od svog imetka, čija imovina iznosi kolik jedan nisab u zlatu ili sregram srebra. Ova vrijednost treba da bude u posjedu obveznika cijelu godinu,ili bar da se nađe u njegovu posjedu na početku i na kraju godine.

Davanjem zekata postižemo sljedeće: pomažemo sirotinju i tako stičemo zadovoljstvo i milost Allahovu, čistimo srce od škrtosti, privikavamo se na darežljivost, čistimo svoju imovinu od tuđeg hakka, pomažemo islamsku zajednicu, i dijelom dokazujemo da vodimo računa o njenim potrebama. U tom smislu kaže Muhammed a. s.: "Men lem jehtemme bi umuril-muslimine, fe lejse minna!-Nema mjesta među nama onaj, ko se ne brine o potrebama svoje zajednice"!

 

Значи ослобођени су једног од пет стубова ислама. Не терају се да практикују веома битан део исламске вере!

 

Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?

 

Zekat jednako porez...Znaci nemuslimani se oslobadjaju poreza...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:42, Atheist рече

A i još nešto, moj ujak je istoričar i ovako mi je rekao, citiram: "Nedo Bog da smo 500 godina bili pod katolicima. Da smo pod katolicima bili 500 godina sada bi svi u Srbiji bili katolici"

Tвој ујак је апсолутно у праву! Својевремено у 15. веку, након што је од некада моћне Римске империје остао само један град, Константинопољ, један високи царски чиновник је изјавио (и поред свих ратова с османлијама, и то непосредно пред пад Константинопоља) да би радије видео да му се по граду шетају османлијски турбани, него франачке митре...

Шефе, који ти је враг?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ignjatije,sta kazes za ovae ajete?

 

82. Ti ćeš, sigurno, naći da su vjernicima najljući neprijatelji jevreji
i mnogobošci; i svakako ćeš naći da su vjernicima najbliži prijatelji
oni koji govore: "Mi smo kršćani", zato što među njima ima svećenika i
monaha i što se oni ne ohole.

 

83. Kada slušaju ono što se objavljuje Poslaniku, vidiš kako im liju
suze iz očiju jer znaju da je to Istina, pa govore: "Gospodaru naš, mi
vjerujemo, pa upiši i nas među one koji su posvjedočili.

 

84. Zašto da ne vjerujemo u Allaha i u Istinu koja nam dolazi, kada jedva čekamo da i nas Gospodar naš uvede s dobrim ljudima."

 

85. I Allah će im, zbog onoga što govore, kao nagradu džennetske bašče
dati, kroz koje će rijeke teći, u kojima će vječno boraviti; a to će
biti nagrada za sve one koji dobra djela čine.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:49, Mono рече

Ignjatije,to sto se kaze da se unakrst isecu ruke i noge nema nikakve veze sa krstom ni hriscanstvom...to je samo u nasem jeziku...na arapskom pise razlicite ili suprotne...to je za razbojnike koji ubijaju ljude,pljackaju,...znaci vazi za muslimane,jevreje,hriscane,budiste,ateiste,komuniste,...

 

A sta pise u originalu za razapinjanje ?

 

I da nema veze sa krstom i Hriscanstvom same te tehnike su grozne i satanske i tako nesto ne moze govoriti Boziji poslanik, a pogotovu ne poslednji koji dolazi posle Hrista.

 

Ne mozes da poreknes da vam je naredjeno da se borite protv Hriscana i Jevreja ( oni su tek posebna prica) i da je Muhamed molio Allaha da nas pobije. Ima jos tekstova koji ukazuju da vam je vladavina uzasna, sa elementima robovlasnistva, zuluma, seksa sa robinjama... to se ne moze uklopiti u sadasnje vreme. Sherijat je prepun zla i diskrinimacije.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече

Jel moze zena, musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?

Не може жена не само људска, већ ни неке друге животињске врсте да оде на Атос, али то је већ због једног глупавог царског закона... А такође због тог закона не могу ни деца, ни безбради мушкарци на Атос...

А шиптар може са капицом да прође Србијом, мислим да би био сасвим безбедан, реткима би можда то сметало, док би другима (мени рецимо) чак био симпа...

Шефе, који ти је враг?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече

Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?

 

  Prvo nemože , drugo zašto da ne ali da je muško . Treće svakodnevna pojava usred Beograda se sreće . A za to treće da znaš svakodnevno se Srbijom šeta dva miliona Albanaca (  Kosovo je SRBIJA )

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече

Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?

 

Na Svetu Goru ne moze da ode ni jedna zena. To nije drzava u klasicnom smislu nego monaska "republika" .

 

Muslimani slobodno setaju Srbijom i kao hodze, ali Srbi ne setaju slobodno Kosovom. Kako te nije sramota to da uporedjujes, i to u ovom trenutku nakon pogroma 2004-te i nedavnih rusenja spomenika i ubijanja Srba. Daj ne rovari po svezim ranama, molim te.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:56, Ignjatije рече

A sta pise u originalu za razapinjanje ?

 

I da nema veze sa krstom i Hriscanstvom same te tehnike su grozne i satanske i tako nesto ne moze govoriti boziji poslanik, a pogotovu ne poslednji koji dolazi posle Hrista.

 

Ne mozes da poreknes da vam je naredjeno da se borite protv Hriscana i Jevreja ( oni su tek posebna prica) i da je Muhamed molio Allaha da nas pobije. Ima jos tekstova koji ukazuju da vam je vladavina uzasna, sa elementima robovlasnistva, zuluma, seksa sa robinjama... to se ne moze uklopiti u sadasnje vreme. Sherijat je prepun zla i diskrinimacije.

 

Ti znas da je razapinjanje bilo i pre Hrista i da su razapinjani razbojnici...

 

Te tehnike su za zlocince,ubice,razbojnikw...koji ubijaju,razapinju,muce,...da bi se sacuvali nevini,neduzni,slabi,...ljudi....

 

Muhamed nikad nije molio Allaha da pobije sve hriscane...Allah je rekao da ce hriscani ostati do Sudnjeg dana...Allah jasno kaze "Nema prisile u veri,pravi put se jasno razlikuje od zablude"

 

Mnogi nasi propisi su iz Starog zaveta...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 21:52, Mono рече

Jel moze zena,musliman da ode na Svetu Goru?Jel moze Albanac da seta Srbijom sa onom albanskom belom kapom?

 

Zekat jednako porez...Znaci nemuslimani se oslobadjaju poreza...

 

Наравно да не може. Али је то не могу ни жене православне вере.

Иди на пример у Бујановац па ћеш да видиш не једнога него више њих. А видео сам их и у Београду.

 

Ослобађају се обавезе коју је Мухамед прописао само муслиманима?

Ослобађају се онога што и није њихова обавеза?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 22:01, Ignjatije рече

Na Svetu Goru ne moze da ode ni jedna zena. To nije drzava u klasicnom smislu nego monaska "republika" .

 

Muslimani slobodno setaju Srbijom i kao hodze, ali Srbi ne setaju slobodno Kosovom. Kako te nije sramota to da uporedjujes, i to u ovom trenutku nakon pogroma 2004-te i nedavnih rusenja spomenika i ubijanja Srba. Daj ne rovari po svezim ranama, molim te.

Eto jel moze musliman Albanac da proseta sa belom kapom po Beogradu?Kada ste zadnji put videli muslimana da se moli na ulici?

Pre pogroma 2004 bilo je mnogo ubijanih Albnaca na Kosovu i mnogo srusenih dzamija...Osudujem i jedno i drugo varvarstvo....ali mora da se osudi oboje a ne samo jedno varvarstvo,pogrom,...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  On 28. 1. 2013. at 22:08, Mono рече

"Nema prisile u veri,pravi put se jasno razlikuje od zablude"

 

Ne bih bas rekao da je tako :

 

 

“Kada prođu sveti mjeseci, ubijajte mnogobošce gdje god ih nađete, zarobljavajte ih, opsjedajte i na

svakome prolazu dočekujte! Pa ako se pokaju i budu molitvu obavljali i zekat

davali, ostavite ih na miru, jer Allah zaista prašta i samilostan je.” Kuran 9:5

 

Kako nema prisile ako nekome kazes ili se pokaj, molitvu obavljaj i zeket pocni davati ( drugim recima postani Musliman ) ili ces biti ubijen ?

 

I ako nema prisile zasto Musliman ne sme da napusti veru :

 

Bukhari:V4B52N260: "Poslanik je rekao, 'Ako musliman napusti svoju vjeru, ubijte ga.' " http://www.sahih-bukhari.com/Pages/Bukhari_4_52.php

 

Znaci da prisila postoji.

 

 

  On 28. 1. 2013. at 22:08, Mono рече

Mnogi nasi propisi su iz Starog zaveta...

 

Cela vera vam je mesavina Starog  i Novog Zaveta i apokrifa, i to dosta losa i pogresna.... ali nije tema o tome.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

   Da nebi bilo pogrešnog tumačenja  teksta na osnovu koga je i otvoirena tema , da nebi pričali kako je neko dao lažan prevod ili ne , ovo je prevod teksta koji je odradio GOOGLE  translator . Možda je malo bukvalan prevod ali je prevod bez predrasuda sHa_sarcasticlol

 


 

Права немуслимана
у исламској држави



Самуел Схахид



 



 




ПРЕДГОВОР



 




Недавно
је неколико књига су написане о правима немуслимана који су покорили за
владавину исламског закона.
Већина
ових књига представио је исламски став у повољном начин, без откривања
негативан аспект наслеђену у овим законима.




Овај
кратак студија покушава да испита ове законе као што су изјавили у четири школе
у ​​фикху (јуриспруденција).
Она
има за циљ откривање читаоцу негативне импликације ових закона, без игнорисања
више толерантне ставове модерних реформатора.




Наш
ревносни нада да ће ова студија открива да нашим читаоцима на голу истину у
својим и позитивних и негативних аспеката.




С.С.

Концепт
"Исламске државе"




"Исламска
држава је у суштини идеолошка држава, па је тако радикално разликује од
националне државе."
Ова
изјава Мавдуди поставља основне темеље за политичке, економске, друштвене и
верске систем свих исламских земаља које намећу исламски закон.
Овај
идеолошки систем намерно дискриминише између људи према њиховим верским
опредељењима.
Мавдуди,
истакнути пакистански научник муслиман, сумира основне разлике између исламских
и секуларних држава као што следи:


1) Исламска држава је
идеолошки.
Људи
који живе у њој су подељени у муслиманима који верују у својој идеологији и немуслимана
који не верују.



 


2)
Одговорност за политику и администрацију такве државе "треба првенствено
одмара са онима који верују у исламској идеологији."
Нон-Муслимани,
дакле, не може да се тражи да предузме или да поверена одговорност политике.



 


3)
Исламска држава је у обавези да разликује (тј. дискриминише) између муслимана и
немуслимана.
Међутим,
исламски закон "шеријатских а" гаранције немуслимана "одређених
конкретно наведених права иза које они нису дозвољене да се меша у послове
државе, јер они не претплатити на његовој идеологији."
Једном
су пригрлити исламску веру, они "постану равноправни учесници у свим
стварима које се тичу државе и владе."



 




Изнад
поглед је представник Ханифитес, један од четири исламске школе
јуриспруденције.
Преостале
три школе су Маликитес, и Ханбилитес (најстрожи и највећи фундаменталиста од
свега), и Шафија `Итес.
Сва
четири школе слажу догматски о основним вероисповести ислама, али се разликују
у својим тумачењима исламског закона која је изведена из четири извора:



 


)
Кур'ан (читај или рецитују): света књига муслиманске заједнице која садржи
директне цитате од Аллаха, као наводно диктирао Гаврила.



 


ццвиге
Хадис (наративни): Збирка исламских традиција, укључујући изрека и дела
Мухамеда као чуо од својих савременика, први, други, и трећи руку.



 


ц)
Ал-Кииас (аналогија или цена): правна одлука изазвала исламских правника на
основу прецендентним случајевима.



 


д)
Ијма '(консензус): Тхе тумачења исламских закона изрекао консензусом Прослављен
муслиманских научника у одређеној земљи.




Текстуални
закони прописане у Кур'ану мало.
Врата
су широм отворена за остало истакнутих научника упућених у Кур'ану, хадису, и
друге исламске дисциплине да представе своју фатва (правно мишљење), као што
ћемо видети касније.




Класификација
Нон-муслимана:




У
свом чланку, "уредбе народа Пакта и мањине у једној исламској
држави", Схеикх Најих Ибрахим Ибн Абдуллах примећује да легистс
класификују немуслимане или невјерника у две категорије: Дар-ул-Харб или
домаћинство рата
,
који се односи на не-муслимана који нису везане мировног споразума, односно
клаузуле, и чија крв и имовина нису заштићени законом освете или одмазде, и
Дар-нас-Салам, или домаћинство мира, која се односи на
они који спадају у три
класификације:


1)
Зиммис (они у притвору) су немуслиманске субјекти који живе у муслиманским
земљама и сагласни да плати Јизиа (трибуте) у замену за заштиту и безбедност,
као и да буду предмет исламском закону.
Они уживају трајно савез.



 


2)
Људи Худна (примирје) су они који потпишу мировни споразум са муслиманима након
што је поражена у рату.
Они
се слажу да живи у својој земљи, али да подлеже правној пракси ислама као
Зиммис, под условом да не воде рат против муслимана.



 


3)
Муста'мин (заштићен један) су лица која долазе у исламској земљи као курири,
трговаца, посетилаца, или студент који желе да сазнају више о исламу.
Муста'мин
не треба ратовати против муслимана, а он није у обавези да плати Јизиа, али он
ће бити позване да прихвате ислам.
Ако
Муста'мин не прихвати ислам, дозвољено му је да се безбедно врате у своју
земљу.
Муслимани
забрањено да га повредим на било који начин.
Када
је вратио у своју домовину, он се третира као неко ко припада домаћинству рата.




Ова
студија ће се фокусирати на законе који се односе на Зиммис.


Исламски закон и Зиммис



Муслиман
муфтије (легалне власти), слажу се да уговор о Зиммис првенствено треба да буде
понуђено народа књиге, то јест, хришћани и Јевреји, затим до Магис или
Зороастрианс.
Међутим,
они се не слажу о томе да ли је сваки уговор треба да буде потписан и са другим
групама, као што су комунисти и атеисти.
У
Ханбалитес и Шафија `ИТЕС верујем да постоји уговор би требало да буде
направљен са безбожника или они који не верују у врховног Бога.
Ханифитес
и Маликитес потврђују да Јизиа може бити прихваћен од свих невјерника, без
обзира на своја уверења и вере у Бога.
Ебу
Ханифе, међутим, није желео пагански Арапи имају ову опцију, јер су људи из
Пророка.
Они. Мора се дати
само две опције: или да прихватају ислам бити убијен.


Јизиа (трибуте)



Јизиа дословно значи казну.
То
је заштита порез обрачунава на немуслимане који живе под исламским режимима,
потврђујући свој правни статус.
Мавдуди
наводи да је "прихватање од Јизиаестаблисхес светост њиховим животима и
имовини, а после тога ни исламска држава, ни муслиманска јавност имати право да
крши своју имовину, част или слободу."
Плаћање
се Јизиа је симбол понижења и покорности, јер Зиммис се не сматрају грађанима
исламске државе иако су, у већини случајева, староседеоци у земљи.



 




Такав
став отуђује се од Зиммис буде суштински део заједнице.
Како
могу да се осећам као код куће Зимми у својој земљи, међу својим људима и са
сопственом владом, када он зна да Јизиа које он плаћа, је симбол понижења и
покорности?
У
својој књизи Исламска закона које се односе на немуслимане, шеик Абдулах
`Мустафа ал-Мурагхи указује да.
Јизиа
могу бити изузети из Зимми који постаје муслиман или умре.
Шафија
`и понавља да Јизиа није аутоматски ставља по страни када тхеЗимми грли ислам.
Ослобађање
од Јизиа постало подстицај да охрабре Зиммис да се одрекне своје вере и
прихвате ислам.




Шеик
Ибрахим ибн Абдула Најих сажима сврху Јизиа.
Он
каже, цитирајући Ибн ал-Каииим Јавзиииа да Јизиа доноси:




Зиммис и верске праксе



Муслимани
верују да су Зиммис су Мусхрикун (многобожачка) за виде веровање у Тројицу као
веровање у три богова.
Ислам је једини прави
религија, тврде они.
Дакле,
да заштити муслимане од корупције, посебно против неопростив грех схирк
(политеизам), његова пракса је забрањена међу муслиманима, јер се сматра
највећа грозота.
Када
хришћани га практикују јавно, постаје мамац и опомену да отпадништва.
Значајно
је овде приметити да је према Мурагхи, Зиммис и невјерници су многобожачка и
стога, морају имати исти третман.




Према
муслиманској правника, правни прописи следеће мора бити спроведена на Зиммис
(хришћани и Јевреји сл) који бораве међу муслиманима:


1)
Зиммис није дозвољено да граде нове цркве, храмове или синагоге.
Дозвољено
им је да обнове старе цркве или богомоље, под условом да се не дозволи да се
додаје нову конструкцију.
"Старе
цркве" су они који су постојали пре исламских освајања и укључени су у
мировним споразумом стране муслимана.
Изградња
било цркве, храма или синагоге у арапском полуострву (Саудијска Арабија) је
забрањено.
То
је земља Посланика и само ислам треба да превлада тамо.
Ипак,
муслимани, ако желе, дозвољено да сруши све немуслиманске богомоље у сваком
земље коју владај.



 


2)
Зиммис није дозвољено да се моли или да чита своје свете књиге наглас код куће
или у цркви, да муслимани чују њихове молитве.



 


3)
Зиммис није дозвољено да штампају своја верска књиге или да их продају на
јавним местима и тржишта.
Дозвољено
им је да објави и прода их међу својим људима, у њиховим црквама и храмовима.



 


4)
Зиммис није дозвољено да инсталирате крст на својим кућама и црквама, јер је
симбол неверства.



 


5)
Зиммис није дозвољено да емитују или приказали своје церемонијалне верске
обреде на радију или телевизији, или да користе медије или да објави било какву
слику својих верских церемонија у новинама и часописима.



 


6)
Зиммис није дозвољено да се окупљају на улицама током својих верских фестивала,
већ свако мора да мирно свој пут до његове цркве или храма.



 


7)
Зиммис није дозвољено да се придружи војсци, осим ако не постоји неопходна
потреба за њима, у ком случају они не смеју да преузму лидерске позиције, али
се сматра плаћеници.




Мавдуди,
који је Ханифите, изражава више великодушан мишљење према хришћанима.
Он је рекао:

Апостазија
у исламу "У својим градовима су дозвољено да то учини (практикују своју
религију) са пуном слободом. У чисто муслиманским срединама, међутим, Исламска
влада има пуно право да стави таква ограничења на њихове праксе, јер сматра да
је неопходно
".



Апостазија
значи одбацивање религије ислама било од акције или реч уста.
"Чин
отпадништва, дакле, ставити тачку на нечији поштовање према исламу."
када
се одбацује основна вероисповести ислама, он одбацује веру, а то је чин
отпадништва такав акт је гроб грех у исламу.
Кур'ан указује,



Званично,
исламски закон захтева муслимане да не натера да прихвате ислам Зиммис.
То
је дужност сваког муслимана, они држе, да се манифестује врлине ислама, тако да
ће они који су немуслимани конвертовање добровољно након откривања своју
величину и истине.
Када особа постаје
муслиман, он не може да се одрекне.
Ако
то уради, он ће бити први упозорио, онда ће се дати три дана да се преиспита и
покаје.
Ако
он настави у његовом отпадништва, његова супруга је дужан да га разведе, његова
имовина је конфискована, а његова деца су одузета од њега.
Он није дозвољено да се поново венча. Уместо
тога, он би требало да буде изведен пред суд и осуђен на смрт.
Ако
он покаје, он може да се врати својој жени и деци, или се поново венча.
Према
Ханифитес отпадник женско није дозвољено да се удам.
Она мора
да проводе време у медитацији како би се вратили у ислам.
Ако
се она не покаје или опорећи, она неће бити осуђен на смрт, али она треба да
буде прогањан, претучен и ухапшен док она умре.
Остале школе шеријатских
потражња њене смрти.
Изнад
казна прописана у хадису снимљен по Бухарије: "То је известио` Абаас ...
да Аллахов Посланик ... рекао: 'Ко год мења свој религију (од ислама на било
који други вере), да га убију.
""
Како ће Аллах водити они који одбацују веру након што су га прихватили и
сведочи да апостол био истинит и јасан знак дошао к њима. Али Аллах водичи нису
људи неправедно такве награде је да на њима почива клетву
Аллаха,
Његових анђела и целог човечанства у томе ће живети, нити ће њихов казна
осветљени, нити предах бити њихов много, осим оних који се покају након тога и
поправи, јер Заиста Аллах је често ковање, Самилосног
(Кур'ан 3:86-89).



У
својој књизи шеријат: Исламска Закон, Дои примедбе, "казна смрћу у случају
отпадничко једногласно је договорено од стране свих четири школе исламске
јуриспруденције."




Немуслимана
који желе да постану муслиман је охрабрен да уради и било ко, чак и отац или
мајка, која покушава да га заустави, могу бити кажњени.
Међутим,
свако ко се труди да проселитизе муслиман на било коју другу веру може суочити
казне.


Грађанске Закони



Зиммис
и муслимани подлежу истим грађанским законима.
Они
треба да буду подједнако третирани у питањима части, крађе, прељубе, убиства и
оштећења имовине.
Они
морају да буду кажњени у складу са исламским законом, без обзира на њихову
верску припадност.
Зиммис
и муслимани подједнако подлежу законима исламских у питањима грађанског
пословања, финансијске трансакције, као што су продаја, закупа, фирмама,
оснивање фирми, фарми, хартије од вредности, хипотека, и уговора.
На
пример, крађа је казна одсецањем руку лопова, било да је он муслиман или
хришћанин.
Али
када је у питању привилегије су Зиммис не уживају исти третман.
На
пример, Зиммис се не издају дозволе за ношење оружја.


Брак и деца



Муслиман
мушкарац може оженити Зимми девојку, али Зимми човек није дозвољено да се уда
за муслимана девојку.
Ако
жена прихвата ислам и да жели да се уда, њен отац немуслимана нема овлашћења да
јој дају далеко да јој младожење.
Она мора бити поклоњени од
муслиманске старатеља.




Ако
један од родитеља је муслиман, деца морају се поставити као Муслимани.
Ако
је отац Зимми и његова супруга конвертује у ислам, она мора да добије развод, а
онда ће она имати право старатељства над дететом.
Неке
школе фундаменталистичке указују на то да муслиман муж има право да ограничи
своју жену Зимми у свој дом и уздржавање је од иде у своју кућу обожавања.


Смртна казна



У
Ханифитес верују да и Зиммис и муслимани трпе исту казну за сличне злочине.
Ако
муслиман убије намерно је Зимми, он мора бити убијен у повратку.
Исто важи и за
хришћанина који убија муслиман.
Али
друге школе закону имају различите интерпретације исламског закона.
У
схафи `ИТЕС изјављујем да муслиман који убије Зимми не сме бити убијен, јер
није разумно да изједначимо муслиман са политхеист (Мусхрик).
У таквом случају, крв цена
мора бити плаћена.
Казна
зависи од школе закона који је усвојила одређене исламске земље где је извршено
кривично дело или прекршај.
Ово
илуструје импликације различитих тумачења исламског закона на основу хадиса.




Свака
школа покушава да документује своје правно мишљење које се односи на хадису или
инцидента доживели од стране Посланика или "правом" вођених калифа.


Сведок о Зиммис



Зиммис не може да
сведочи против муслимана.
Они само могу
свједочити против осталих Зиммис или Муста'мин.
Њихова
заклетва се не сматра важи у исламском суду.
Према
шеријатских, аЗимми није ни квалификован да буде под заклетвом.
Мурагхи
каже отворено, "сведочанство Зимми није прихваћена јер Аллах - Он може да
буде уздигнут - рекао: 'Бог неће дозволити да кафири (кафир) имају предност над
верника."
Зимми,
сматра невјерника, не може да сведочи против било муслиманско, без обзира на
његов морални кредибилитет.
Ако
Зимми је лажно оптужен још Зимми и својевремено кажњен, његов кредибилитет и
интегритет укаљана и његов исказ није више прихватљиво.
Један
озбиљан импликација тога је да ако једна муслиманска починио тешко кривично
дело против другог, сведоче Зиммис Само, суд ће имати потешкоћа пресудан случај
јер су искази Зиммис нису прихватљиви.
Ипак,
ово самеЗимми чији је интегритет блемисхед, ако он конвертује у ислам, имаће
сведочење прихватио против Зиммис и муслимана слично, јер према шеријатских
"Прихватањем Ислама он је добио нови кредибилитет који ће омогућити му да
Сведок ... " Све
што треба да урадите је да изговори исламски исповест вере пред сведоцима, и да
ће га уздићи од тога да будем изгнаник поштују муслиман ужива све привилегије
за побожног Муслимана.


Лични Закон



На
личним стварима бракова, развода и наследства, Зиммис дозвољено да се жали на
своје верске судовима.
Свака
хришћанска деноминација има право и овлашћење да одреди исход сваком случају.
Зиммис
су слободни да вежбају своје друштвене и верске обреде у кући и у цркви, без
уплитања државе, чак ни у таквим питањима као пиће вина, узгој свиња и свињског
меса у исхрани, све док их не продају муслиманима.
Зиммис
су генерално ускраћено право на жалбу суду у исламском породичним стварима,
брак, развод, а наслеђивање.
Међутим,
у случају муслиман судија пристаје да преузме такав предмет, суд мора
примењивати исламски закон.


Политичка права и дужности



Исламска
држава је идеолошки држава, тако да шеф државе неизбежно мора да буде муслиман,
јер је везан шеријатских да спроведу и управљају државу у складу са Кур'ана и
Сунна.
Функција
његовог саветодавног савета је да му помогне у спровођењу исламских принципа и
поштовање за њих.
Свако
ко не прихвати исламску идеологију не може бити шеф државе или члан Савета.




Мавдуди,
свестан потребе савременог друштва, чини се да је више толерантни према Зиммис.

Он каже,



Под
овим околностима, сфера утицаја немуслиманских мањина ће бити ограничена на
питања која се односе на опште проблеме у земљи, или у интересу мањина.
Њихово
учешће не би требало да оштети основни услов ислама.
Мавдуди
додаје: "У погледу на парламенту или законодавне модерног типа који је
значајно другачији од савјетодавног вијећа у традиционалном смислу, ово правило
могло бити опуштени да би немуслимани да буду чланови условом да је у
потпуности обезбеђена у
Устав
да ниједан закон који је одвратно да се Кур'ана и Сунна треба да буду донети,
да Кур'ан и Сунна буде главни извор јавног права, као и да шеф државе треба
нужно да буде муслиман.
"



Ови
ставови не добије сагласност већине других школа у шеријатских који сматрају да
нису муслимани не могу да преузму било какву позицију која обезбјеђује би на
њима било какву надлежност над било муслиманско.
Положај
суверенитета захтева спровођење исламске идеологије.
То
је тврдио да није муслиман (без обзира на његову способност, искреност и
верност према својој земљи), не може и не би верно радити на постизању
идеолошке и политичке циљеве ислама "То је могуће формирати посебну
скупштину репрезентативни за све.
не-муслиманске
групе у својству ТБЕ централне агенције. чланство и гласачка права таквог
окупљања ће бити ограничена на немуслимане а они ће имати потпуну слободу у
оквиру своје оквира. "


Пословни свет



Политичка
арена и званични јавни сектор нису једина област у којој се немуслимани није
дозвољено да преузме позицију власти.
Муслиман
радник који ради у фирми пита у писму "ако је то дозвољено за муслиманске
власника (компаније) да пренесе власт на хришћанина над осталим муслиманима
(ал-муслиманска Недељни, вол 8, питање бр 418.
, Петак 2, 5, 1993).



У
одговору на овај упит три еминентна муслимански теолози издају своја правна
мишљења:




Шеик
Манна `К. Ал Кубтан, професор Виших студија на Факултету исламских закона у
Ријаду, указује да:




Др
Салих Ал-Садлан, професор шеријатских на Факултету исламских закона, Ријаду,
наводи исте стихове и тврди да није дозвољено за неверника (у овом случају је
хришћанин) да буде надлежан над Муслиманима да ли
у приватном или јавном сектору. Такав
чин: У основи, команда немуслимана над муслиманима у нису прихватљиви, јер Бог
Свемогући је рекао: "Аллах неће дати приступ неверника (тј. хришћани) да
имају власт над верницима (муслимани) {Кур'ана 4:
141}.
Јер
Бог - Слава Њему - има повишен муслимана у највиши ранг (преко свих људи) и
предодређен за њих можда, по службеној Куртаниц текста у којем је Бог Свемогући
је рекао: "Можда и снаге да се Аллаху, пророк
(Мухамед) и
верници (Муслимани) {Кур'ан 63:8}.




Дакле,
ауторитет немуслимана над Муслиманима је неспојива са ова два стиха, јер
муслиман мора да достави и слушају ко је задужен преко њега.
Муслиман,
стога постаје инфериоран у односу на њега, и то не би требало да буде случај са
муслиман.




У
свом одговору др Фахда Ал `Усаими, професор исламских студија на наставничком
колеџу у Ријаду, примедбе да муслиманска власник компаније желе муслиманску
запосленог који је бољи од хришћанина (менаџер) или једнак њему
или
чак мање квалификовани, али има могућност да буде обучен да добију исту вештину
коју су уживали хришћанина.
То
није дозвољено хришћанин бити задужен Муслимана од стране основу општих доказа
који означава супериорност муслиманских над другима.
Онда
је цитати (Кур'ан 63:8) и такође наводи стих 22 поглавља 58: "подразумева
хумилиатон од Муслимана и уздизање неверника (Цхристиан) Овај неверник може да
искористи своју позицију да понизи и вређају муслимане ко.
раде
под његовом управом Препоручљиво је да компаније власника да се плаше Бога
Свемогућег и да одобри само муслиман над Муслиманима.. Такође, забране издаје
владара, предвиђа да неверник не би требало да буде задужен када је муслиманска
доступна
да
преузме команду Наш савет за власника предузећа је да уклоните ову неверника и
да га замени муслиман. ".




`Усаими
тврди да бити под надлежношћу једног хришћанина може приморати муслимане да му
ласкају и понизи се на овај неверника на нади да добије нешто од онога што има.

То је против
потврђених доказа.
Онда
алудира на причу о Умар Ибн ал-Хаттаб други калиф, који је незадовољан са
једним од својих гувернера који је именовао Зимми као благајник, и приметио:
"Нека материце жена постају стерилни да је родила само да ово
човек? " Затим
`Усаими додаје: Ти нећеш наћи неке људе који верују у Алаха и последњи дан,
воли оне који се одупиру Аллаха и Његових Апостола, иако су њихови очеви или
синови њихови, или браћа њихова, или њихова сродне.




Да
ли то значи да хришћанин који је власник предузећа не могу запошљавати муслиман
да ради за њега?
Чак
и горе, да ли то значи да Зимми, без обзира на његове неједнаке квалификације,
не може бити именован на право место где ће служити његова земља најбољи?
Ово
питање захтева ан ансвер.Муслимс треба бојати Бога у својим муслиманским браће
и тренирати их ...
за
поштење и страха од Бога су, првобитно, у Муслимана, противно неверника
(Кристијан), који је првобитно је непоштено и не страх Бог.


Слобода изражавања



Мавдуди,
који је блажи него у већини муслиманских научника, представља револуционарни
мишљење када он наглашава да је у исламској држави:




Мавдуди
ставови нису прихваћени од стране већине исламских школа права, посебно у
погледу слободе изражавања као критику ислама и владе.
Чак
иу земљи попут Пакистана, домовина Мавдуди је противзаконито критиковати владу
или шеф државе.
Многи
политички затвореници су ограничени на затвора у Пакистану и већина других
исламских земаља.
Кроз курс
историје.
осим
у ретким случајевима, ни Муслимани су добили слободу да критикује ислам, без
прогањања или осуђен на смрт.
То
је далеко мање вероватно да аЗимми да побегне са критикује ислам "све
немуслимане ће имати слободу савести, мишљења, изражавања и удруживања као
један уживају муслимани сами, подлежу истим ограничењима која су наметнута
законом.
на муслимане ".



У
саопштењу Мавдуди а, појам "ограничења" је нејасно дефинисана.
Ако
су експлицитно дефинисана, требало би наћи у коначној анализи, да она ивичњаци
било коју врсту критике против исламске вере и државе.




Штавише,
како се Зиммис изражавају позитивне аспекте њихове религије, када им није дозвољено
да користе медије или рекламирати их на радију или телевизији?
Можда
Мавдуди значило својим предлозима да дозвољавају таква слобода да само Зиммис
међу собом.
У
супротном, они ће бити предмет казне.
Ипак,
муслимани имају право, у складу са шеријатских (закон) да пропагирају своју
веру међу свим верским сектама без икаквих ограничења.


Муслимани и Зиммис



Односи
између муслимана и Зиммис су сврстани у две категорије: шта је забрањено и шта
је дозвољена.




И. Забрањени:



Муслиман није дозвољено да:



    
симулирању Зиммис у
својој хаљини или понашања.

    
присуствује
Зимми фестивале или да их подржавамо на било који начин који може да им пружи
никакву моћ над муслиманима.

    
закуп
своју кућу или продати своју земљу за изградњу цркве, храма, продавнице, или
било шта што може да користи Зимми веру.

    
раде
за Зиммис у сваком послу који би могао промовише своју веру, као што је
изградња цркву.

    
никакав задужбину на црквама
или храмовима.

    
носе
никакву посуду која садржи вино, рад у производњи вина, или транспорт свиња.

    
обрати
Зиммис са било наслова, као што су: ". мој господар", "мој
господар" или




ИИ. Дозвољен



Муслиман је дозвољено да:



    
финансијски
помагати Зиммис, под условом да новац није коришћен у супротности са исламским
законима, као што купују вино или свињетину.

    
дају
право прече куповине (приоритет у куповини имовине) својој Зимми суседу.
У Ханбилитес одобравам ово.

    
једу храну припремљену од
стране народа књиге.

    
конзола
Зиммис у болести или губитка вољене особе.
Такође
је дозвољено муслиманима да прате сахрану на гробље, али он мора да хода испред
ковчега, а не иза њега, и он мора да оде пре него што покојник сахрањен.

    
Честитам
Зиммис за венчање, рођење детета, врате из дугог путовања, односно опоравка од
болести.
Међутим,
муслимани су упозорени да не изговори било коју реч која може сугерисати
одобрење вере у Зиммис ', као што су: ". Аллах узвеличао си",
"Аллах вас части" или "Аллах дати свој победу религију"




Закључак



Ова
студија показује да нису муслимани не сматрају грађанима било исламске државе,
чак и ако су оригинални староседеоци земље.
У супротном, кажу да прикрије
истину.
Правда
и једнакост захтева да сваки хришћанин Пакистанац, Меланесиан, Турчин, или
Арапин се третира као било који други грађанин своје земље.
Он
заслужује да уживају исте привилегије држављанства, без обзира на верску
припадност.
Тврдити
да је ислам религија и истина да оптужи друге религије од неверства је
друштвена, верска и правна дело против народа књиге.




Хришћани
верују да је њихова религија истинита религија Бога и ислам није.
Да
ли то значи да треба да Велика Британија, која је на челу са краљицом, шеф
Англиканске цркве, третира своје муслиманске субјекте као другу класу?
Штавише,
зашто муслимани на Западу ужива све слободе додељен свим грађанима ове земље,
док су муслиманске земље не дозвољавају нативе хришћани исту слободу?
Муслимани
на Западу изгради џамија, школа и образовних центара и имају приступ медијима,
без икаквих ограничења.
Они
јавно оглашавају своје активности и могу да дистрибуирају своје слободно
исламских материјале, док матерњи хришћани сваке исламске земље није дозвољено
да то уради.
Зашто
су хришћани на Западу дозвољено да прихвате било коју религију они желе, без
прогона, док особа која одлучи да пређу у другу веру у било којој исламској
земљи, сматра отпадник и мора бити убијен ако настави у његовом отпадништва?
Ова питања и
остали су отишли ​​у читаоце да размисли.





 



 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...