Jump to content

Колико су пост и Свето Причешће повезани ?

Оцени ову тему


Препоручена порука

Немојмо се шалити с Причешћем! Господ Христос, нас сам позива сваке службе да приступимо. Ја бих рекао уплакано позива, знајући да не приступамо. За кога је Он дао свој Живот? Размислимо у посту.

Ако то незнамо, како ћемо Господу казати да Га познајемо?

Ако се болестан човек Причести, па свештеник оде, па болесник не прогутавши Причешће испљуне, најближи који је, ако је крштен сам прогута Причешће.

А зашто онда, свештеник на Литургији враћа пуну Чашу назад и то је као нормално!Дакле, Причешће је за људе.

Не будимо лицемери.

Кога интересује Кочетков нека пита.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  Цитат

Смртни гријех је мислити да си без гријеха.

Смртни гријех је кад мислиш да си бољи од других.

Смртни гријех је спречавати људе да се причешћују и тако сједињују са Господом.

Смртни гријех је мислити да се достојно причешћујеш.

(и своју фарисејску "праведност" поредиш са Христовим страдањем)

Сваки непокајани гријех је смртни, и ниједан гријех за који се човјек покаје није смртни.

Управо...

ПОКАЈАЊЕ-ИСПОВЕСТ-Литургијска заједница и ако Свештеник дозволи ПРИЧЕШЋЕ...

0205_whistling

Magen VeLo Yera'e

מגן ולא יראה‎,

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости
  Цитат

Немојмо се шалити с Причешћем! Господ Христос, нас сам позива сваке службе да приступимо. Ја бих рекао уплакано позива, знајући да не приступамо. За кога је Он дао свој Живот? Размислимо у посту.

Ако то незнамо, како ћемо Господу казати да Га познајемо?

Ако се болестан човек Причести, па свештеник оде, па болесник не прогутавши Причешће испљуне, најближи који је, ако је крштен сам прогута Причешће.

А зашто онда, свештеник на Литургији враћа пуну Чашу назад и то је као нормално!Дакле, Причешће је за људе.

Не будимо лицемери.

Кога интересује Кочетков нека пита.

Ко је Кочетков? Дај неке референце.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  Цитат
  Цитат

Немојмо се шалити с Причешћем! Господ Христос, нас сам позива сваке службе да приступимо. Ја бих рекао уплакано позива, знајући да не приступамо. За кога је Он дао свој Живот? Размислимо у посту.

Ако то незнамо, како ћемо Господу казати да Га познајемо?

Ако се болестан човек Причести, па свештеник оде, па болесник не прогутавши Причешће испљуне, најближи који је, ако је крштен сам прогута Причешће.

А зашто онда, свештеник на Литургији враћа пуну Чашу назад и то је као нормално!Дакле, Причешће је за људе.

Не будимо лицемери.

Кога интересује Кочетков нека пита.

Ко је Кочетков? Дај неке референце.

Помаже Бог Оче и благослови...

На ово су мислили колико је мени познато!

  Цитат

U skladu sa tvojom pričom gore, dobro bi bilo da pogledaš potresni film o djelovanju reformatora liturgije, priča o liturgijskim zajednicama i sličnim fantazijama u Rusiji. Sveštenika Dubovickog koji nije htio da služi liturgiju onako kako su oni smatrali da treba su zatvorili u Crkvi, ritualno mu svukli odežde, pozvali psihijatrijsku kliniku i smjestili ga u ludnicu. Kočetkova grupa je poslije tog nemilog događaja rasformirana odlukom patrijarha Alekseja II. A dobro bi bilo da se raspitaš o čemu je Kočetkov poučavao i danas poučava, gdje je magistrirao, ko su mu duhovni uzori. Uostalom otiđi na neki od njegovih sajtova. Pretpostavljam da ćete naći mnogo zajedničkih stvari.

Razoblachenie.DVDRip — на Яндекс.Видео

Magen VeLo Yera'e

מגן ולא יראה‎,

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Укратко Кочетков је оптужен за обновљенство. Једно време од 1997. до скоро му је било забрањено да служи. Практични однос према њему је као да су секта. Учи о неким стварима који су нама добро познати.

Ако би неки клирик еп. Игнатија дошо у Русију у почео да учи и да практикује оно што прича и ради еп.Игнатије био би истеран.

Ово је његов факултет где је ректор и мислим оснивач

http://www.sfi.ru/

просудите сами.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 4 weeks later...
  Цитат

Kako treba da se posti na Veliki Cetvrtak?

Пошто се служи Света Литургија, која је сама по себи радост, разрешују се уље и вино.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  Цитат

A zasto se onda strogo posti na Veliku Subotu iako se i tada sluzi Sveta Liturgija?

Зато што је то она једна једина субота када се пости (апостолски канон). Христос је у гробу, не иде да будемо весели (зато постимо, није нам до јела). Но, не треба ни да очајавамо јер ће се наша жалост окренути на радост. Зато је ту Света Литургија. Треба то мало истражити, је сад не знам напамет. Мислим да је некада на велику суботу служена поноћна Литургија. Тог дана су се крштавали катихумени и на тој Литургији се први пут причешћивали. А поноћна Литургија је заправо крај поста и почетак Васкршњег славља.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

"Где су двоје или троје или више сакупљени у Моје име ту сам и Ја с њима."

Јел тако беше?

Ако је ОН са нама на Светој литургији ко онда има тапију на Свето Причешће?

Молим за одговор.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Одлична и неопходна тема, пуно дилема и недоумица па да се некако разјасни. Чула сам и од свештеника и од верника, а и читала сам о овоме и свугде наилазила на различите ставове.

Код неких браће и сестара то му дође као нека ствар престижа па се противе да неко ко није ревносан у мери у којој су они (питање да ли су заиста) прилази путиру и причешћује се као и они. Једна сестра ми је рекла да се они који иду "редовно" у цркву и посте више труде па су зато бољи верници. Са друге стране знам неке који у цркву не иду баш често, али помажу многима и не хвале се тиме, брину о својој породици и благи су према другима па напросто преносе неки мир и на друге људе.

Поменуто је овде да се редовно причешћује онај ко иде редовно на Литургије, пости итд. Опет, речено је и да је бити на Литургији, а не причестити се исто што и пратити пренос на тв. Како онда постати редован па стећи услов да се као редован причешћујеш?

Моје лично мишљење је да сваки онај који је дошао на Литургију, дошао је Христа ради и треба да се причести без обзира да ли је "сезонац" или "редован". Ко зна осим Оца нашега шта је коме у срцу? Све ово су само спољне манифестације, а лек је потребнији болеснијем. Не мислим да ће неко ко се не каје због било чега што је урадио уопште и осетити потребу да се причести, а онима које је Христос позвао и дошли су ко сме да брани да Му приђу?

Можда сасвим грешим па молим да исправе који знају у чему.  

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 3 months later...
  Цитат

Укратко Кочетков је оптужен за обновљенство. Једно време од 1997. до скоро му је било забрањено да служи. Практични однос према њему је као да су секта. Учи о неким стварима који су нама добро познати.

Ако би неки клирик еп. Игнатија дошо у Русију у почео да учи и да практикује оно што прича и ради еп.Игнатије био би истеран.

Ово је његов факултет где је ректор и мислим оснивач

http://www.sfi.ru/

просудите сами.

Da, tačno je da su ideje vladike Ignatija i Kočetkova identične. Netačno je doduše da bi danas u Rusiji klirici vladike Ignatija bili istjerani jer nakon sve galame oko Kočetkova on je u Rusiji nastavio da djeluje i to kao sveštenik jednog od prestoničkih manastira. Ono što ni u kom slučaju nije moglo proći kod patrijarha Alekseja Drugog deset godina nazad sada kod patrijarha Kirila prolazi. Evo zaključaka bogoslovske komisije povodom slučaja Kočetkov. Nemam vremena da prevodim sa ruskog ali valjda se može razumijeti smisao:

И, в завершение, приведем семилетней давности выводы из Заключения Комиссии по богословским изысканиям священника Георгия Кочеткова, созданной Святейшим Патриархом Московским и всея Руси Алексием (Распоряжение № 2187 от 5 мая 2000 года):

1. В своем учении священник Георгий Кочетков отступает от Православия. Оно не соответствует догматическому учению Православной Церкви, утвержденному Вселенскими Соборами и заключенному в форму, смысл и содержание Никео-Цареградского Символа веры. Свящ. Георгий Кочетков отступает не только от Святого Православия, но и от учения большинства других христианских конфессий, в которых Христос признается Сыном Божиим, воплотившимся от Пречистой Девы Марии и ставшим Человеком, тогда как у свящ. Георгия Кочеткова человек Иисус из Назарета становится Сыном Божиим по усыновлению. Непризнание Господа нашего Иисуса Христа Сыном Божиим, "Единосущным Отцу", а Святого Духа Господом, Лицом Святой Троицы, Единосущной и Нераздельной, делает вероучение свящ. Георгия Кочеткова неправославным.

2. Святоотеческое наследие в книгах свящ. Георгия Кочеткова либо остается невостребованным, либо подвергается критике.

3. Вековые традиции Русской Православной Церкви, ее дух, смирение, весь комплекс духовно-богослужебной жизни православных христиан несомненно чужд свящ. Георгию Кочеткову и его последователям. Наоборот, ему близок дух общинности протестантского типа.

Итак, еще в 2000 году московская богословская Комиссия осудила учение священника Г.Кочеткова как неправославное. Но и по сей день о. Георгий не только не отказался от своих еретических взглядов, но и пытается распространять их, причем под видом православного учения. Количество "катехизируемых" по его системе растет в геометрической прогрессии. На наших глазах сбывается горькое пророчество старца о. Иоанна (Крестьянкина): "Если мы не разорим это движение, то они разорят Церковь".

Ukratko za svoju nepravoslavnu djelatnost Kočetkov je još i nagrađen, a on i patrijarh Kiril nedavno su zajedno služili. Da li neko čije je učenje u vrijeme ranijeg patrijarha proglašeno nepravoslavnim, za vrijeme naslednika može biti proglašeno pravoslavnimi i još mu se dati da bude rektor "pravoslavnog" instituta. I ko tu više koga pravi ludim.

Glavni termini Kočetkove teologije: liturgijska zajednica, često pričešćivanje, smrtnost duše. Poznato, zar ne?

Ne treba čak posebno ni naglašavati dobru materijalnu obezbjeđenost Instituta.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Гости
  Цитат
Glavni termini Kočetkove teologije: liturgijska zajednica, često pričešćivanje, smrtnost duše. Poznato, zar ne?
Ако су ово главни термини његове теологије, Богу хвала што је рехабилитован и награђен.

Шта би требало да буду главни термини теологије? Нелитургијска заједница (дакле сатанско заједничарење), непричешћивање или ретко причешћивање, исмејавање Христовог васкрсења са накарадним учењем о бесмртној души самој по себи?

Потпуно се нејасан у својим покушајима да осудиш све што је добро у Цркви. Шта је смисао тога? Да замлаћујеш људе и одвојиш их од Цркве? Или можда нешто друго? Одбрана нелитургијске вере?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  Цитат

Потпуно се нејасан у својим покушајима да осудиш све што је добро у Цркви. Шта је смисао тога? Да замлаћујеш људе и одвојиш их од Цркве? Или можда нешто друго? Одбрана нелитургијске вере?

Ponoviću samo reči oca Jovana Krestjankina: "Если мы не разорим это движение, то они разорят Церковь".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Чланови који сада читају   0 чланова

    • Нема регистрованих чланова који гледају ову страницу
×
×
  • Креирај ново...