Канонски (Дионисије Александријски) жене не могу да се причесте за време циклуса. Мислим да је исправан став папе Григорија Великог. Павлов, ако је његов, је недоследан. Свака литургија/недеља је васкрс. Ако је нешто грех, онда је грех и за Васкрс, ако није, онда није никад.
Проблем је што канонско право није регулисано, односно ревидирано на нивоу цркве. Зато су људи осуђени да раде по својој савести, што можда није ни лоше.
Двоумио сам се да ли да пренесем и оно „иза завесе“ што се тиче моје преписке са Гласом Концила. Но, како је последња преписка без личних, односно поверљивих ствари, налазим за умесно и пренети их.
Odgovor Glasa Koncila:
Poštovani, Zahvaljujem Vam za Vaše javljanje i oprostite što odgovor dobivate tek sada. Što se tiče intervjua g. Mladena Ivezića u Glasu Koncila za razumijevanje stava Glasa Koncila ključna je rečenica u uvodu u taj razgovor koji je napisao novinar Glasa Koncila a koja glasi: "Stoga smo zamolili autora da iznese neke podatke do kojih je došao u svojim višegodišnjim istraživanjima i tako, ipak, potakne znanstveni razgovor o toj još uvijek kontroverznoj temi novije hrvatske povijesti." Vaše otvoreno pismo nije doprinos znanstvenoj raspravi o kontroverzi logora u Jasenovcu, pa ga ne ćemo objaviti. U nadi da ćemo naići na Vaše razumijevanje, pozdravljam Vas bratski u Kristu Miklenić, urednik GK-a
Odgovor Zorana Đurovića:
Poštovani, očigledno je da se naši koncepti o tome šta je nauka potpuno razlikuju. Vaš odgovor potvrđuje moje zebnje da vi niste publikovali taj intervju slučajno. Baš pre neki dan pročitah izjavu akademika Jovana I. Deretića koji "naučno" potkrepljuje tezu da su Hrvati avarsko pleme koje je primilo srpski jezik. Eto jedne teme kojom bi se g. Ivezić mogao baviti i "naučno" je oboriti. Oko svega, budući da se prepoznajem u kongarovskoj misiji, pokušaću predmet predstaviti i na nekoj drugoj instanci. U nadi da ćete pojmiti razliku između nauke i negacionizma, kao između ideologije i vere, o. Zoran Đurović