Jump to content

Hadzi Vladimir Petrovic

Члан
  • Број садржаја

    2447
  • На ЖРУ од

  • Последња посета

  • Број дана (победа)

    20

Репутација активности

  1. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Inženjer Djatlov in Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Samoistovjetnost sustog, odnosno to da je neko susto, samoistovjetno samome sebi ne islkljucuje kretanje ili stajanje, zamrznutih slika bas i nema u prirodi, ali neke stvari se ipak ne mogu promjeniti, jedna od njih je ličnost, bez obzira na promjene stanja i sve turbulencije, nikada ti nećeš biti ja ni ja ti, ali u Hristu ćemo se poistovjetiti, bez slivanja.
    Ovde imaš kad sveti Siluan govori o blagodati u tijelu, onoj kakvu su imali sveti mučenici, i zbog te blagodati su sveti, a ne samo zato što su ubijeni. Izgleda mi da je to veći stepen od blagodati u duši.
    Ti ovde kretanje shvataš kao prelivanje suštine, kao njeno ispostavljanje slično onome koje imamo u tehničkom svjetu, gdje se sve uključuje jedno u drugo i besmisleno je bez tog uključivanja.
    Problem sa kretanjem Boga je da uprostimo u tome u odnosu na šta se on kreće kada prije stvaranja nema ničega osim Njega, još u antici imaš ideju o nepokretnom pokretaču i ta nepokretnost je božanski atribut..
    Sama misao da je Bog živ ukazuje na kretanje, osim toga ishodjenje i radjanje su neka vrsta bezvremenog i bezprostornog kretanja, vrlo uslovno govoreći kretanja, ustvari razlikovanja (Ipostasi) unutar jedne suštine, dok se za energije koje su Bog ad extra može takodje uslovno primjeniti pojam kretanja u odnosu na suštinu, a od stvaranja u odnosu ma tvar, ali u smislu vječnog kretanja u odnosu na vremeno, kretanje stvorenog u odnosu na nestvorene, gdje je opet pojam kretanja vrlo relativan zbog apsolutne razlike, analogija koja bi mogla da posluži kao primjer je kretanje npr voza i kretanje misli, ali vidimo da se prečesto to prepliće uparuje i ne razlikuje.  A osnovna konfesionalna zabuna je u tome što se ove energije (blagodat) mjenja u metafiziku, zbog toga što bespočetna blagodat može da ima i svoj jevandjeljski, slovni izraz, slovo se prihvata, ali se blagodat odbacije i dobivamo zapadnu filozofsku tradiciju u logičkim spletovima.
    Tu su dva pitanja jedno je odnos nestvorene božanske sušine i nestvorene blagodati...
    A drugo je odnos stvorene sustine i nestvorene blagodati ( blagodat u tjelu) Koje katolici i masa onih koji su unutar naše Crkve negiraju, kao što negiraju i razlikovanje suštine i energija.
     
  2. Волим
  3. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Inženjer Djatlov in Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Ne znači bili su sveti na isti način blagodaću, kao i današnji svetitelji, jer blagodat osvećuje. U Hristu je savršenstvo zbog jedinstva priroda, koje su inače apsolutno različite.
    Sama tvar i pored ovaploćenja odnosno ostvarenog (navodnog) jedinstva u ličnosti Isusa Hrista bi bila spašena bezblagodatno, neenergetski, kao npr, brak bez ljubavi. Što i vidimo kod katolika, kao posljedicu negiranja nestvorenosti energija, Crkvu kao okoštalu instituciju.
    Dakle pojednostavljeno, Stari Zavjet je imao blagodat, a nije imao Hrista, dok katolici imaju Hrista, ali nepriznaju nestvorenost blagodati.
    Iguman Vasilije Gondikakis meni na pitanje o odnosu pneumatologije i hristologije reče: gdje nema jednog nema ni drugog, odnosno valljano čitanje i življenje Starog Zavjeta i blagodati vodi i predosjeća Hrista, a bezblagodatni, neenergetski "Hristos" nije Hristos, živi , blagodatni Bog otaca naših, nego ideja, idol, pojam.
     
    Što se tiče toga da li se osvećuje priroda ili ličnost, za priroda sigurno da što vidimo u svim činodejstvima, a za ličnost ne znamo šta je, pa je odgovor težak, ali i pored toga da, jer sveti Vasilije ukazuje na ličnost, a mošti na osvećenje prirode, ne znam da li ih ima u starom zavjetu, ukoliko nema- imaš odgovor.
    Ovo potonje vidim kao logičko žongliranje i to ne dosljedno jer: Kako si izveo zaključak da prirode nema prije ovaplićenja, nema stvorene prirode u Logosu, ali je priroda stvorena i održavana blagodaću, a ličnost (Adam) joj je od početka nosilac što vidimo po stanju
    Sveto, slavno i blagodatno je sve ono što je po nestvorenoj energi, svet je po prirodi jedino Trojični Bog, sva stvorena priroda se osvećuje kako vidimo u Crkvi, uvjek po volji nosilaca prirode odnosno konkretnih ličnosti koje vrše prinos i osvećenje tvari, odnosno učlanju je u Hrista, dodaju, pričešćuju Jedinome Svetom Jednom pojedinačnom Isusu)- u kome je jedinstvo stvorenog i nestvorenog, odnosno osvećenje tvari. Sveti su i Otac i Duh, ali u Hristu je osvećenje stvorene prirode, on je arhijerej. Sledstvenonje što je kod naših arhijereja osvećenje, Nova savršena blagodat, Novi Zavjet. U kome je po mjeri naseg jedinstva sa Isusom i stvoreno blagodat, ne zato što jeste, nego onda kada je ono njegovo i stvoreno osvčuje, odnosno ništa nemože odvojiti stvoreno od blagodati, ono je nerazlučno. Zato kada @Slovo A govori o stvorenoj prirodi grješi jer podrazumjeva razlučivanje. To znači i to kada gledaš bilo šta stvoreno, gledaš i nestvoreno, a gledaš Gospoda, a da si sveti ikonopisac onda bi vršljo po tvari dok ti se u njoj svetom tajnom ne objavi Gospod.
    Kod ovih personalista, sve se temelji na ličnosti, a pojam ličnosti su posudili iz psihijatrije valjda da bi nas pokusali proizvesti u patološke ličnosti, i prevlastiti.
    Crkveni pojam ličnosti (im) nedostaje, meni ne smeta ni da to zauvjek ostane sveta tajna, ili crkveni pojam čovjeka, ne metafizičko animal racionale, nego slika Hristova, odnosno suština čovjeka je Hristos. Da, ali kako? pita Atanasije.
    Strašno je to, biti protivu svoje suštine, a još strašnije suočiti se sa takvom svojom suštinom, to je Strašan Sud, lako je sa nekim transcendentnim Bogom koji je izvan svjeta, i izvan naše šuštine, tu još ima prostora za bjeg.
    Sad će ovaj @Slovo A da kaže da sam se proglasio za šutog, nisam mislim na blagodatno, a ne ipostasno i ne (nestvorene)prirodno prisustvo Boga u svima nama.
  4. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Inženjer Djatlov у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    @Hadzi Vladimir Petrovic Ako verujemo da je u Starom Zavetu bilo svetitelja, a Hristos je doneo spasenje tvarne prirode, je l' to znači da su svetitelji pre Hrista bili sveti na drugačiji način od novozaveznih, tj. da su bili sveti, a da im priroda nije bila sveta, već samo ličnost? A pošto je ličnost sveta blagodaću, a priroda ne postoji sama po sebi, nego samo blagodatno i lično, onda ispada da prirode pre Ovaploćenja nije ni bilo.
  5. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Inženjer Djatlov in Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Na osnovu toga što je to dva imena za jednu te istu stvar, blagodat su nestvorene energije.
    (na osnovu ličnosti, njene volje- poslušnosti)
    Ako si mislio raspravljati o odnosu  (stvorene) prirode i blagodati-energija- (nestvorene prirode) to je dobar put, i treba se osloniti na npr. IV Sabor, jer se može predpostaviti da ima analogije, sa ogradama vezanim za "eto da se smirim"  za "stvorenost i nestvorenost ličnosti", a smirenje odma daje poloda tako da kod Hrista vidimo "rodjenost", kao lično svojstvo. Budući da smo mi stvoreni u Hristu, po Hristu i za Hrista, to da se i čovječija ličnost radja izuzev Adama koji je stvoren u "po obrazu našem". Da li i na neki način i po Svetoj Trojici npr. duh, duša, tjelo, gdje bi duh bio podobije?...
    Drugi put je da se raspravlha o odnosu ličnosti i blagodati...
    A treći o odnosu ličnosti i stvorene prirode, gdje odmah moram da se dodatno smirim i da te "sablaznim" jer tvrdiš oboje:
    1. da je ličnost stvorena.
    2. da je ličnost prevazilaženje stvorenog (prirode)
     Samo djelimično nas mimoilazi, jer gore si priznao da ti je život nestvoren, živiš život svoj, ne mimoilazi te. 
    Ova druga rečenica je čist ateizam, uzdred ta stvorena priroda ne postoji po sebi, nego po blagodati, a još ti ne stoji radi tvoje tvrdnje da je ličnost Hristos ipostas svega svega stvorenog.
    Dakle u prirodi je uvjek blagodat i ličnost, ona po sebi postoji samo kao zamisao, kategoroja, pojam, u stvarnosti ona je uvjek blagodatna i lična.
    Dakle, neka "sloboda" koja se ne da izvesti iz bilo koje prirode, nego iz ličnosti je "regulator" ona čini da blagodati ima ili nema, odnosno volja stvorenja čini da blagodati ima ili nema, ovde se onda Bog smirio pred čovjekom. 
    Medjutim to vazi samo za to stvorenje, jer blagodati ima pa ima, i ninje i prisno.. 
    Odnosno "stvorena ličnost" upravlja svojom voljom nad nestvorenom blagodaću koja je drži u postojanju, vidiš li smućenje i palo stanje u takvom izrazu.
    Ne možemo se na satani ili adamovom padu, odnosno protivljenju blagodati učiti šta je to ličnost, možemo donenkle, ali je opasno da stanemo na tome zašto se ne učimo na Hristu stvoritelju i učitelju nasem.
    Primjeti sljedeće, ličnost može bez blagodati, a priroda ne. Sa druge strane ličnost u smrti ostaje bez prirode, priroda se sliva, medjutim ličnost se ne sliva ni u smrti, a nesliva se ni u blagodati, nego se afirmiše i ističe.
    Nije prvi put da se pravoslavnima zbog učenja o energijama ljepi etiketa da je to neka nirvana, ili da se tobož brinu: čemu Hristos, kada nas blagodat spašava?
    Ti predpostavljam sanjaš da je srvarenje i uvodjenje u biće sukcesivno, da bi logički ukopio stvar, odnosno razmišljaš na nivou metafizike, istine, a ne otačkom u kone je bogoslovlje put u nestvorenu svjetlost i ništa drugo.
    ili tobožnje pitanje :čemu (ličnost) Hristos kad se spasavamo (svetotroičnom) blagodaću energijom?
    To je kao dragoj kažeš volim (energija) šta ćeš mi ti (ličnost)
    Nije sav domostroj izmedju ovaploćenja i vaskrsenja, nego izmedju stvaranja i vaskrsenja, suda. 
    I prije ovaoloćenja su se javljali sveti blagodoću, a ovaploćenje (jedinstvo priroda u ličnost IsHs) nije ukinulo blagodat (slavu), niti smeta jedno drugom, kao što procesni um tlapi.
    Jedinstvo priroda u ličnosti IS je jedinstveno i nije na nas primjenjivo, osim u smislu jedinstva stvorenog i nestvorenih energija nestvorene prirode. Odnosno spasenja tvarne prirode, tako da ona postaje ravnopravna u Hristu, to je novost koju Hristos donosi.
    Medjutim to nikako ne znači da je stvorena priroda u Hristu dovoljna, da treba Hrista ostaviti bez njegovih nestvorenih energija, kao što nalazimo kod jertika, ljušturu Hrista, ovezblagodaćenog Hrista, pojam i ideju Hrista... mrtvog boga kojeg onda naknadno pneumatizujemo.
    nemoj da huliš, ako ti svjetlim to je zato što sam sličan Svetoj Trojici, jer je nije moja sila, nego blagodat u nekoj i minimalnoj mjeri, po daru, trudu i stradanju.
    Nisam umislio da imam blagodat pa da je nikad ne steknem, ali nisam ni bezumni jeretik da je odričem.
  6. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на slovoA у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Кад ствари вежеш накарадно, таква мора бити и теологија.
    Не, творевина није постојала ни имала никакав живот у себи прије стварања и увођења у Божије биће (постојање, живот). Свеједно што је то јединствен чин, постоји разлика између стварања и увођења у Божије биће. Да би нешто било уведено у биће, то нешто мора прије тога бити створено! У тренутку стварања, значи, ништа осим Бога не постоји. А то, што као створено почиње да постоји, постоји тиме, не што је створено као слободно (боголико), него зато што је уведено у Божије биће и у Њему учествује.
    А шта ти питаш? Да ли је живот (биће) у који је творевина уведена нестворен? Јесте, наравно, читава творевина је уведена у Божије биће, али је једино у Богу живот тај нестворени дар, у који је човјек уведен (по створеној природи). А самом човјеку живот припада исто као Адаму, који се тог живота с Богом (и благодати) одрекао падом.
    Преко слободе личности, човјек се заиста спасава, то није спорно. Али не спасава се слободом, што је по њој боголик. Не! По тој слободи човјек може бити сушта супротност Богу, као демони, а спасава се увођењем те своје слободе у воље Божију и Његово биће, саображено Христу. Јер једино у Њему и Њиме се спасавамо, као пали, по природи. И као непали, да такво шта постоји.
  7. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Вилер Текс у Грађански рат у Украјини   
    Ако је он владика ја сам Меси.
    Јел беху исти они који су "највећи борци против етнофилетизма" ?
    Ал битно је да се Србима ,у неким круговима, спочитава родољубље као неспојиво са православљем. О овој болештини Сергеја Думенка, у неким круговима, вероватно неће ни зуцнути.
     
  8. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на obi-wan у Грађански рат у Украјини   
    Ovo je snimak sa ukradinske strane, napravljen za vreme povlacenja ostataka ljudstva iz Soledara. Na snimku, sami oni pisu da su u pokusaju da zadrze grad izgubili 14 (cetrnaest!) bataljona, sto prakticno znaci preko 10.000 ljudi! Jezivo kakvo bezumlje i savrseno uzaludno baceni zivoti za racun zapadnih vlastoljubivih krpelja i krvoloka. Apsolutno jezivo.
    ...
    Telegram: Contact @intelslava
    T.ME 🇷🇺🇺🇦 Video of the departure of the Armed Forces of Ukraine from Soledar. Taken yesterday or the day before. They inform that 14 battalions were lost on the defense of Soledar.  
  9. Радостан
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Јанко у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Е, видиш, последњи пасус је ЈЕДИНА и НАЈВЕЋА одбрана старог календара.
    Најважнија ствар коју су Грци "разбуцали" 1924. усвајањем Новојулијанског календара је саборност. Одатле креће њихов садашњи пад, жељом да се буде центар. А то Васељенској никад није било страно. Кад бих терао мак на конац, рекао бих да је и сам раскол 1054. испровоциран ДО ТИХ ДУБИНА  од стране исте. Рим је осудио само Патријарха и људе око њега, а Васељенски је осудио цео Запад. 
    Да ли смо још тада као исток подлегли жељи Васељенске за преузимањем првенства власти, а сада коначно убирамо плод? Наравно да није било боље имати Папу за Врховног, но чини се да смо превише прећуткивали политизацију вере у Константинопољу још од тих дана, па и раније, до данас...
    Послушање мајци Цркви је ставка бр. 1, а време ће показати да ли ћемо ускоро имати само тај знак за познавање правог пута.
    Индикативно је да су се, после једног краћег времена, без обзира коме припадали, ипак СВИ манастири Свете Горе вратили на Јулијански.
    Дакле, сви логички, материјални, научни, па и аргументи усклађивања са одлукама ВС били би на страни Новог.
    Но, послушање својој Цркви и дух(овност) Атоса не дају мени, који нисам духоносац, да се држим логике пре духа...
    Зато ћу наставити да славим 25.12. по Јулијанском, чекајући или Свесаборну одлуку преласка на Нови - или разрешење разлога остајања у Старом у (будућим) историјским дешавањима.
  10. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на slovoA у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    @Hadzi Vladimir Petrovic Који си ти фолирант. Нико не спори да благодат дјелује у човјеку и да је она нестворена. Али ниси ти нестворен, да јеси, не би ти не требала благодат, ни обожење.
    А ти сад опет удроби свашта, да би се оправдао.
     
  11. Хахаха
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на slovoA у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Не, још ништа ниси разумио. СловоА не препознаје ниједну ипостас као природу, ни општу људску, ни било коју другу! О томе сам већ писао, као основи за богопознање. Не разликујући ипостас од природе, човјек може само да буде роб "своје" природе, уличњене до безумља, у том несретном и неспретном покушају човјека да се обоготвори, што је суштина Адамовог пада.
    Природа човјека, то је тијело и душа. А његова ипостас је дух, зато је она увијек односна. Ипостас се једино "излазећи" из природе остварује, кроз своје односе са другима, истим таквим духовима. И ту ти је одговор на твоје питање, шта мислим, да ли је моја личност створена? Да, наравно да је створена. Исто као што су анђели и демони створени духови.
    Једини нестворени духови (ипостаси) су Света Тројица. И ти, наравно, као "појединачно сушто" и пандан Самосуштом.
  12. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Ćiriličar у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    По Св. Максиму стање обожења је "вечнокрећуће мировање"....то је оно што сам покушао описати како ја то гледам...да се Бог не креће јер је свуда присутан, тиме за Њега нема времена...."вечнокрећуће мировање" је на неки начин свеприсутност али по благодати, не по природи...ако тако могу да кажем....дакле нека "нижа" опција са стоврене, али обожене по благодати а не по природи...тешке ствари....него мени је некако...просто мислим да време мора "поседовати" у себи фактор смрти, тј. смрт је узрочник времена...поред тварности...а тварност је сама по себи присуство смрти или индиректна или директна присутност смрти.
  13. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Јанко у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Можда је такво гледиште "прекомпликација".
    Време постоји због створености (дакле, за нестворено време "не постоји", тј не ограничава га), а смрт је мера пада.
    Не бих ја време и смрт у исти кош.
    Понављам, зато што ПРЕ Адама биљке и животиње нису грешиле већ припремале простор за човека и обнављање лице земље. 
    Шта ако је библијски термин смрти ИСКЉУЧИВО везан за пад ЧОВЕКА И ПРИРОДЕ ЊЕМУ ДАТЕ - У РАЈУ!
    Бог је долазио СВАКИ ДАН ПРЕДВЕЧЕ да прича са њима. Дакле, време је текло. Разлика је само у КВАЛИТЕТУ живота, а то је било одређено НЕ временом него падом.
    Не бих ја делио брзину протока већ квалитет коришћења истог. Дан је био истовремено и УНУТАР и ВАН Едемског врта, на ИСТОЈ Земљи, али са другачијим условима У и ВАН....
  14. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Ćiriličar у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Пит'о сам горе за старост света...ту мислимо исто.
    Али сам доле "развез'о" мало дубље - чисто моје размишљање - причамо о времну, мерењу, календару а превиђамо, остављамо по страни основно о времену: шта је време?; чему време?; време пре и после пада?; време у случају да није било пада у процесу Адамовог "успећа" од иконе ка подобију и до тог есхатона који би се дестио?; је ли време пре и после пада исто?; однос времена и кретања (атома, планета, сунца, месеца) и сл..
    Време као мерна јединица, само по себи је бесмислено ако се не сагледава у тим контестима смрти/спасења, или односа са вечношћу.
    Каже се да током Анафоре вечност "продире" у време...зато се време и треба сагледавати, по мени, не као неко мерење нечега. Секуларни свет има ту меру да се органиује, више пара и погаче и сл., али време нас све шиба канџијом смрти (и другим малим корбачима, свакодневним). Мало сам набацао неке своје мисли...али јако ми је чудно да већина вас, овде расправљате о календару, мерењима и сл., а ова важна питања само заобиђете.
    Поновићу: сматрам да је време директно или индиректно присуство.
  15. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Ćiriličar у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Ваистину се роди (страда, васкрсе, вазнесе се и опет ће доћи)!
     
    Хм...још "само" да разрешимо релацију времана и пада, то јест те "људске термине времена". По мени, некако ми се чини да је време један од (много нераздељивих) фактора који су се драстично променили након Адамовог пада. Уз то,  је време у уској релацији са кретањем, кретањем уопште, атома, планета, свемирских тела, целокупним кретањем унутар физичких закона.
    Засигурно да ти физички закони нису исти пре и после пада, тиме и кретање (уопште) и време не могу бити исти. Као што ће се при наступању Царства Божијег све Преобразити, не само људи, тако се све преобразило и приликом пада, не само Адам и Ева. И управо време је "део" тог "жалца смрти" који је "убо" Адама, али и целокупну природу.
    Кад говорим о кретању, уопше, било чега/свега - живот, уствари је нека врста кретања, динамика, међутим Бог нема потребу да се креће, он свуда ЈЕСТЕ, свеприсутан је, док човек као твар мора да се креће јер није свудаприсутан, тако да, засигурно је човек у различитим стањима пр еи после пада, тиме и веме и кретање је сасвим разичито пре и после пада.
    Исто тако, пошто Адам "није био готов", него иконичан са назначењем да узраста ка обожењу, и то да би се Господ оваплотио и да није било пада, значи да моћемо говорити о неким 3 (трима) временима која су уткана у стварање: време пре пада, време после пада, време БЕЗ пада али пре есхатона.
    Есхатолошко, пак, "време" - није ли вечност? Нећемо ли сви тада бити, ако Бог да, по благодати "они који јесу" у заједници са Оним Који Јесте? Дакле, безвремени!
  16. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Ćiriličar у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Ја овако гледам на ствар (мала дигресија са календара и Нових година, јер то је форма у односу на главна питања):
    Бог је Онај који јесте (Мојсију: Ја сам Онај који јесте/јесам) - вечита садашњост. Постоји кретање, динамика, код створених бића, док се сам Бог "распростире" - свудаприсутан је и иако је сав "динамика"/Живот Он се не креће, свуда и увек јесте! За разлику од Адама који не може бити и у тачки А и у тачки Б (просторно), Бог може бити свуда. У Рају није било времена јер је Рај, све са физичким и духовним законима, оприсутњен самим Богом, и не само то, Бога држи у постојању и то тако да није "активиран" план Б - Пад, смрт и "плата за грех". Створена бића се крећу од тачке А ка тачки Б, и не могу се "распростирати", бити присутни на 2 места. Али упркос томе су у вечности јер су уз Бога. Само Адамово назначење "од иконе ка подобију" јесте духовно кретање које је праћено и физичким кретањем - Адам НИЈЕ дух, ни анђели нису духови у правом смислу речи, ни Адам ни анђели немају својство СВЕприсутности - дакле крећу се се. Наступањем пада - наступа време! Време је, по мени, - присутво смрти! Присуство пролазности - одсуство вечности! У Рају ние било времена него вечност. При доласку Господа, при великом "Преображењу", наступању есхатона - нестаће времеа као што га није ни било. Дакле, време је присуство смрти/пролазности/пропадања - и последица је пада и греха. Доласком есхатона, нестаје смрти и пропадања, а тиме нестаје и времена.
     
     
  17. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Bokisd у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Ајд прво ово Јустине, Исус је са апостолима прво јео и пио стару Јеврејску пасху и онда када је то испунио, тј. када је Исус завршио и испунио све законе и обичаје СЗ(јер није дошо да укине СЗ и стару Пасху него да их испуни, зато је рецимо и испунио обрезање и друге обичаје Мојсијевог закона), тек онда Исус установљава НЗ и следствено и нову Пасху и Васкрс. Тако да је ипак нова Пасха и Васкрс дошао после старе Пасхе, и то такође има и своју духовну и верску компоненту, јер смо ми хришћани наследници НЗ и нове Пасхе и не приличи нам да имамо било шта са Јеврејима и њиховом пасхом и зато су свети оци и Црква на 1.Васељ.сабору установили канон наше Пасхе који не треба да има никаквих додирних тачака са Јеврејском пасхом (који за нас више не важи и нема дејство), ни духовних, чак ни временских, додирних тачака, и зато по предањском канону 1.Вас.сабора наша Пасха мора увек да пада иза Јеврејске пасхе.
  18. Волим
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Јанко in Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Skinućemo kapu.
  19. Волим
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Родољуб Лазић у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Не, увреде и омаловажавање нису љубав, не заваравај се. То су само твоје страсти којима дајеш места.
    А не браним ти, слободно настави, ако ти је воља. А ја ћу поново се склонити од тебе, јер ме не занима да остајем у таквој врсти негативног односа. 
     
  20. Волим
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Вилер Текс у Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Ваистину! А све што см ти писао значи само једно: Бог ти добро дао!
  21. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Јанко у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Ако ти је лакше схватити, од Христа наовамо је, веровао или не, ПОТПУНО ИСТИ БРОЈ понедељака, уторака, среда, четвртака, петака, субота и недеља У СВИМ КАЛЕНДАРИМА, Јулијанском, Грегоријанском и Миланковићевом.
    "И шта ћемо сад?" 😂
  22. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Вилер Текс in Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Brate, biću isti i još gorči jer takve su ljekarije, mada ti se duboko izvinjavam za svaki bol koji sam ti nanio, ipak nastaviću da ti govorim isto na dostupne načine, jer to je ljubav. ( da me u cjelosti prihvatiš a ne da me isjeckaš, pa prihvatiš samo npr. nogu, ako nešto i ne razumiješ, možda i nije prazno, dozvoli i tu mogućnost)
    Ali ja nisam ni bitan, to" gledaj da se izmirimo" ne odnosi se samo na tebe i mene nego svi mi medjusobno, pa ti idi redom koji sam ti pobrojao ako ti je do mene stalo, i zadnje se samnom izmiri, jer i inače je medju nama ok, ja te poštujem.
    Inače neko ode u Los Andjelos.
     
  23. Волим
    Hadzi Vladimir Petrovic got a reaction from Вилер Текс in Владика Порфирије изабран за новог патријарха   
    Nema veze bitno je da imaš pozitivan odnos sa drugim ljudima, neki od tih drugih ljudi su ti ukazali na "pozitivnost" tvog odnosa, pa odmah postadoše negativni.
    Nevolja kod odnosa je takva da se teško raspoznaje iz odnosa do koga je, ali ti si sudija, ekspert za takve stvari gdje da te ja poučavam. 
    Skloni se ti od mene, ali gdje ćeš? u Crkvu iza skuta Patrijarha, u kod vehabija izručićente hadziji, u pakao i ondje sam. 
  24. Свиђа ми се
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Јанко у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    Ју, колико неразумевања са твоје стране.
    Исти број и ротација и револуција и секунди у оба, само различит НАЗИВ ДАНА.
    Да банализујем до крајности.
    150-ак година од Христа јулијански је рекао да после 28.2. долази 29.2. а требало је да буде 1.3 РАДИ ПРЕЦИЗНИЈЕГ РАЧУНАЊА. Дакле, да НЕ буде преступна. И тако 13 пута до данас, сваки пут се другачије ИМЕНОВАО дан датумом.
    Не знам шта не можеш да схватиш...
  25. Збуњен
    Hadzi Vladimir Petrovic је реаговао/ла на Јанко у Novi argumenti protiv novog kalendara   
    😂
    Па јулијански је управо то урадио претходним календарима.
    Да, прошао је исти број ротација и револуција само ти НЕ ЖЕЛИШ ДА ПРИЗНАШ СЕБИ да се у јулијанском очигледно примећује да он НЕ прати добро те циклусе начином бројања (именовања) дана у месецима.
    Толико очигледно да боли...
×
×
  • Креирај ново...