Jump to content

Најбољи чланови

Популаран садржај

Showing content with the highest reputation on 12/29/21 in all areas

  1. Мој побратиме, то ти је тешка секта. Преваранти обични, знам из прве руке јер сам се и сам бавио овом врстом рада. Постоји и изобиље документованих лажи и превара које су направили, али је тема хуманитарне помоћи јако шкакљива и није ником у интересу да избију сад ту скандали. Довољно ти је да знаш да и наше свештенство и монаштво на КиМ зна о коме и чему је реч и ограђује се од истих, а све више је и народ упознат са тиме. Функционишу по тој секташкој агресивној шеми и највише побрсте људе по дијаспори који ем имају новаца ем воле да помогну кад виде тако нешто. И онда бомбастичан наслов милион евра помоћи за народ КиМ, а онда одеш доле и ко шерлок холмс тражиш па добро где заврши тих милион евра рођаче, а они испоручили неке дотрајале инсталације полуфункционалне у некој смешној вредности. Ма то је јад и чемер Божији о каквом је профилу људи реч, и да се на теми туђе несреће богате. Притом они друге хуманитарне организације посматрају као конкуренцију, еј бре као да је у питању рат коропорација, а не помоћ нашем народу. Ево на прву лопту неке здраве приче, срби за србе, свизакосмет, фондација делије између осталих нормалних. То су све људи који су нон стоп доле са народом и монаштвом који су изградили толике куће потребитима, обнављали манастире, лично носили намирнице, и просто само буду доле са тим људима да им се нађу макар и само присуством. И на сајту можеш да уђеш да испратиш сваки динар прихода и расхода годинама уназад, то су људи који немају шта да крију и кога да лажу. А 28. јун, бежи што даље од њих, а за оно што раде нека им суди савест њихова.
    4 points
  2. Размишљао сам да ли ово да напишем, можда ме поједини прогласе за теоретичара завере. Међутим, један мој пријатељ је прележао корону па сам га питао да ли може да претпостави где се заразио. Каже он мени да је увече изашао да прошета и у ваздуху је у једном тренутку осетио нешто што му је створило непријатан осећај у плућима. Сутрадан је осетио као да је болестан и после тестирања сазнао да је позитиван. Баш је тешко поднео корону па је чак лежао и у болници. Све ово ме је подсетило на догађај са мном од летос. Била је зора. Баш лепо јутро, ведро. На путу ка послу сам отворио прозор на колима и уживао у вожњи. Испред и иза мене није било возила. Значи на путу сам био тотално сам, ни пешака није било. У једном тренутку сам осетио као да ме је нешто испрскало по лицу, а у плућима сам осетио као да ме нешто стегло. Посумњао сам да је у том тренутку нешто летело у рејону изнад мене и чим сам стигао у канцеларију одмах сам отишао на флајтрадар и видео само један авион који је баш у том временском периоду летео изнад подручја где сам био. Не баш изнад али узимајући у обзир ваздушно струјање по мом мишљењу та летелица је могла бити узрочник овог догађаја. Нећу да објављујем који је авиопревозник био јер је можда све ово след случајно повезаних догађаја. Али понављам, није било возила на путу, није било пешака, није било шуме или дрвећа около, небо је било ведро, јутро топло, капљице су ме попрскале по лицу, а неке сам видео и на ветробранском стаклу тако да.. И да, након тога сам и у грлу осетио као да ме нешто гребе али сам узимао пар таблета за сисање за грло и ништа нешто посебно више нисам осећао.
    2 points
  3. @Avocado ne zašto bi se jedio na tebe biće da ti ipak nisi razumeo, da on govori kako to navodno eto nije to dobro ali eto, i ako su građani kanade to znali tada kada je usvajano... eto nisu imali bolje rešenje pa su ipak to tako prinvatili(nemajući bolje rešenje u tom smislu). e sad dolazimo do onog jadnog dela: i ako on o tome govori kao nečemu navodno negativnom, on to ne osporava, prihvata da postoji i samim tim (pošto je jedna od većih ljiga od svih međunarodnih političara, klasičan maneken koji će uraditi sve što mu se naloži) da postoji kao legitiman osnov za takvu vrstu postupanja većine prema manjini. klasičan političarski manevar kada neku ne popularnu meru želiš da sprovedeš onda je kao stavljaš pred društvo da "zajedno razmotrimo", nabacuješ agendu na dnevni red. npr kao kada Ursula (koja je jasno kao dan za obaveznu vakcinaciju) kaže "došlo je vreme da razgovaramo o obaveznoj vakcinaciji" (o čemu da razgovaramo? i šta da razgovaramo? o agendi koju si došla da sprovedeš u delo? to pričaj sama sa sobom) btw, spusti se malo na zemlju sa tim da niko osim tebe ništa ne razume i da smo svi ložane koji ama baš sve primaju samo na prvu loptu
    2 points
  4. Да вам мало разбијем причу, шта мислиш @Zoran Đurović да ли је исправно ово што ми мој клинац од 6 год вечерас каже : ја сам тата увек постојао, само се нисам био родио Ја размишљам, јесте тако, био си у предвечном плану Божијем Почео сам ја њему да одговарам на нека питања у вези Бога који је све створио, а на крају он поучи мене.
    2 points
  5. Па то је већ било на Поукама! Ево да не буде да се само Епархија Рашко-призренска оградила од "28. јуна", можете да видите слично из Епархије Источно-америчке, јер су 2016. год. покренули интернет кампању да се после пожара у цркви Св. Саве у Њујорку на рачун "28 јуна" и на њихов пејпал уплаћују средства за обнову цркве иако Црквена општина у Њујорку има свој пејпал и рачун. Не зна се колико је на рачун "28. јуна" новца стигло али се у доњим линковима види да се свештеник из Њујорка ограђује од "28. јуна" и каже да "немају овлашћење за прикупљање прилога и средстава за обнову цркве Св. Саве". https://stsavanyc.org/SR/press-release-serbian-orthodox-cathedral-of-st-sava-destroyed-by-fire-on-orthodox-easter-community-will-renew-at-the-site/ https://stsavanyc.org/SR/serbian-интервју-са-ненадом-милинковићем-п/?fbclid=IwAR2w3Ry6AIVAJfIxh-WpyjEsaModH0FQLdmkqB_Fas3v3Q6M4P_SudnD3Rg
    2 points
  6. Многи људи не слушају целовиту реч Христову, реч јеванђеља и понекад би хтели да цркву употребе у контексту својих појединачних циљева, макар они били и легитимни, а цркву нико не може да држи у џепу и користи је као џокера кад му је потребна, истиче у интервјуу за РТС патријарх српски Порфирије. Патријарх српски је, у интервјуу за РТС, рекао да је био тужан оне вечери кад су на улицама Србије избиле блокаде и када је дошло до инцидената и насиља. "Нисам био ни повређен нити љут реакцијом, али морам да кажем да је иста врста реакције дошла и са леве и са десне стране, и из оних кругова који себе сматрају да су опозиција али и из неких крајњих, искључивих кругова који сматрају да подржавају власт, али то је ипак један мањи круг људи јер сам исте вечери добио много више порука подршке и захвалности", нагласио је патријарх српски Порфирије. Ту постоји, напоменуо је, и један принципијални проблем – што многи људи не разумеју да црква покрива целину, обраћа се целини свога народа, чак не ни само целини свога народа него свим људима уопште. "Обухвата и природу и читаву творевину и да је најобзиљнија издаја духа цркве упоређивање са било којом страном и странком. Реч црква значи сабор, која обухвата све, а парс, партија је део. Проблем је у томе што многи људи не слушају целовиту реч Христову, реч Јеванђела и понекад би хтелаи да цркву употребе у контекст својих појединачних циљева, макар они били и легитимни", истакао је поглавар Српске православне цркве. Цркву, истиче, нико не може да држи у џепу, као ни Бога, и да је извлачи из џепа као џокера кад му је црква потребна. "Дакле, ја знам много о људи на разним странама и онај који није успео да чује реч мира, који не разуме да смо једни другима потребни, који трага за тачком ко је крив, тај ће заувек остати без поруке Јеванђеља која је ту да га ослободи, која је ту да да радост. Од тог пута не можемо одустати, без обзира ко како сагледава цркву", нагласио је патријарх српски. Све зависи, према његовим речима, шта нам је приоритет. "Момчило Настасијевић кад говори о итентитету српског народа, говори да је православни и каже да најлепши цветови српске културе су универзални, али су дубоко укорењени у локалном и народном а то јесте православно. Приоритет за православну културу и Јеванђеље и увек смисао постојања је цивилизација љубави, а не цивилизација успеха, јесте човек а не профит како би рекао Чомски. Црква нуди смисао, смисао постојања и у историји и у вечности, а у историји, у свим околностима, даје компас како ходати кроз сциле и харибде, а сачувати другога од себе", истиче поглавар СПЦ. "Човек има потребу за човеком" На питање због чега смо постали љутито и бесно друштво које има режући облик комуникације, патријарх Порфирије је навео да се, на основу свог искуства, делимично слаже са том констатацијом. "Зато што у сваком друштву постоји медијска јавност и постоји друштво, постоје људи, постоји општа јавност. Сувише је сложено људско биће да би се могло свести на ону реченицу 'човек је човеку вук'. Управо супротно, човек има потребу за човеком и у медијској јавности, која, нажалост, не бих могао увек да објасним зашто је то тако, има потребу да пошто пото ствара поларизације. Чим постоје поларизације, то ми личи да неко иза медија има свој интерес, а најлакше га је остварити када постоје блокови, када постоје неспоразуми. Завади па владај, или завади, па оствари свој интерес. Та медијска јавност јесте подељена и она личи на оружје које је спремно да изврши егзекуцију над оним ко је са супротне стране", навео је патријарх српски. Додао је да, истовремено, "зна да обични људи, без обзира на различите погледе на политичко уређење, на различите погледе на разна друга питања и теме које се тичу конкретног живота, ипак комуницирају, ипак опште". "Знам многе који припадају различитим политичким опцијама, а и те како се међусобно друже, јесу пријатељи, па чак и међу онима који заузимају водеће и важне позиције у одређеним партијама", нагласио је патријарх Порфирије. Поглавар Српске православне цркве је истакао да на медијском плану у Хрватској "напросто не постоји та врста поларизације и сукоба и оштрих речи као што је то случај овде код нас, унутар њихових народа и њиховог друштва". "Они, када су медији у питању и када је у питању та сцена, спремнији су да чују једни друге, спремнији су да разговарају једни са другима. Спремнији су да лакше воде дијалог", казао је патријарх. "Оно што је за Римокатоличку цркву Ватикан, то је за нас Косово" Патријарх Порфирије је, упитан да ли се све владике слажу са његовом реченицом да је референдум за Косово и Метохију одржан 1389. године, истакао да се став цркве о том питању није мењао и да је свима добро познат. "Ја досад нисам наишао ни на једног од браће епископа, а и у свештенству, на дисонантне тонове када је реч о Косову. Наравно да за нас Косово није само политичко питање, то је много дубље духовно питање. Зато ми кажемо да Косово није напросто мит, зато што на плану мита ви можете бити губитник или добитник. Косово је као завет за нас везано за Нови завет, а у средишту, у сржи Новог завета стоји светост и ми смо позвани на светост и за нас је Косово заиста светиња", нагласио је патријарх. Истакао је да је имао могућност да се, откако је дошао на позицију патријарха да се среће са људима из читавог света и да је, како би дочарао, шта за нас Косово практично значи, многима је говорио да је "оно што је за Римокатоличку цркву Ватикан, то је за нас Косово". "Најбоље је Васко Попа рекао, 'поље каквог нема, небо изнад земље и небо испод земље'. Дакле, Косово је за нас оковано небом и у том смислу, не може бити предмет прагматичности, предмет рационалног и логичног. Шта је то ефемерна добит, шта је то практично корисно, јер оног тренутка кад ми угасимо Косово у себи, ми напросто постајемо идентитетски нешто сасвим друго у односу на читаву нашу историју и предисторију, у односу на своје оце, праоце и свега осталог", поручио је патријарх српски Порфирије. Додао је да је континуитет и поглед и ход у будућност једног народа немогућ без дубоког корена и да је за нас Косово најдубљи корен. "Јасеновац је највеће светилиште у српском народу, а не математика и бројке" Патријарх српски наводи да је положај Срба у Хрватској широка, слојевита тема, наглашавајући да је његов дубоки утисак да страх код многих Срба у Хрватској постоји. "Он није од јуче и не може се једноставно једним потезом руке и операцијом и превазићи, а страх је највећи могући човеков непријатељ, кад сте у страху, не треба вам друго робовање, без могућности сте да афирмишете свој потенцијал. Он постоји и спутава отворено, спонтано, аутентично функционисање многих људи. Он има има своје објективне короне, али из тих објективних се развијају и субјективни корени", наглашава поглавар СПЦ. Сматра да у Хрватској постоји веома велики број људи, Хрвата, у разним структурама њиховог друштва, који чине све да отупе тај страх код својих суграђана Срба и да пруже простор да буду раме уз раме грађани као и сви други грађани. "Наравно постоје и такви који користе бруталан језик, који производе управо слику коју сте ви навели, осећање код многих Срба да су, најблаже речено, вишак на просторима Хрватске. Не само да имам огромну наду да та група екстремиста неће превагнути, јер није доминантна у хрватском друштву, већ да ће ове силе и снаге добрих људи каквих тамо има пре или касније учинити да окови страха који спутавају и везују неке Србе једноставно сами по себи ишчезнути", наводи патријарх српски. Говорећи о Јасеновцу и жртвама, истиче да је Јасеновац пре свега свето место, "највеће светилиште у српском народу". "Ја сам безброј пута био тамо, био сам пре три дана, посетио монахиње у Јасеновцу, и сваки пут кад одем у Јасеновац, ја се духовно обновим, оснажим, оснажим се управо на плану по сваку цену труда и напора да проповедамо јеванђеље и да је сваки човек икона Божија, да је за сваког појединца Христос распет", наглашава патријарх. Истовремено, додаје, важно је рећи да за нас Јасеновац није математика и нису бројке. "Ја у Јасеновац идем да се молим богу, тим светим мученицима да буду подршка и нама који смо и данас распети. Отуда покушај да се и ми из цркве увучемо у расправу о бројкама јесте покушај да се измести суштина тога места и свог правног оквира је да се премести на табло где се лицитира о бројкама", истиче поглавар Српске православне цркве. Поручује и да је против сваке врсте ревизионизма, у било ком смеру и правцу. "Притом остављам увек комфор историчарима да на основу различитих параметара и докумената закључују о бројкама. Али не могу да одолим устиску и да не кажем да је ревизионизам веома актуелнан данас, не само код нас, већ глобално говорећи, расправе о Првом светском рату доносе заључке, а који су ревизија догађаја који су се десили. Најбоља могућа ствар у Јасеновцу је што је владика Јован тамо основао манастир и ја позивам браћу и православне Србе да иду у Јасеновац на поклоничко путовање, кад дођу тамо, биће им све јасно", наглашава патријарх српски. "Jутро после устоличења на Цетињу показало да је све пре тога била јефтина политикантска прича" Говорећи о догађајима у Црној Гори уочи устоличења владике Јоаникија, патријарх српски је објаснио да су црквени великодостојници били расположени да иду пешке до Цетиња из Никшића. "Да нас до једне тачке која је сигурна довезу аутомобилима, а да онда пешице се упутимо ка Цетињу па кад стигнемо. Међутим, државни органи Црне Горе то нису дозволили и предложили су хеликоптер, нисам знао да је реч о војном хеликоптеру, нити сам знао да су ту наоружани специјалци. Када сам питао шта ће пушке, имали су образложење да смо високо штићене личноти и да нема другог начина да нас пусте да идемо. Тог тренутка сам помислио шта би Бог хтео од мене – могао сам да не одем и да не буде устоличења, а то је једини задатак и то је обавеза, устолиличење се увек обавља на Цетињу", наводи патријарх српски. Људи су му, каже, вече пре лично говорили да су спремни да иду на Цетиње да се бију. "Показало се колико је то све била јефтина политикантска прича. Када смо обавили устоличење, престали су немири на Цетињу и живот је почео да се одвија потпуно нормално", истиче поглавар СПЦ. Када је реч о потписивању Темељног уговора Владе Црне Горе са Српском православном црквом, патријарх Порфирије је рекао да је то веома важан документ који у овом тренутку једино СПЦ са својим епархијама нема потписан са државом Црном Гором. "Мислим да ћемо у најскорије време доћи до прихватљивог документа и да ћемо потписати уговор пре свега на корист верног народа, али истовремено и као један демократски задатак који треба да испуни држава Црна Гора. Бавимо се том темом и мислим да ћемо доћи до документа који је задовољавајући за обе стране", истиче поглавар Српске православне цркве. "Посета папе Србији отворено питање" Говорећи о посети папе Србији, патријарх српски каже да је то отворено питање, отворена тема. "Ми имамо с времена на време разговоре о томе, ја сам тек дошао на трон Светога Саве, и још нисам имао прилику да се сретнем ни са једним правосланвим поглаваром, сматрам логичним да одем у посету и да дођу поглавари других помесних православних цркава. Мислим да би папина посета Србији била веома важна из много разлога не само у духовном смислу већ и у геополитичким размерама, то би имало свој значај", напомиње патријарх. Одговарајући на питање да ли папин пут у Београд води преко Јасеновца, патријарх Порфирије каже да је, будући да никакве конректне разговоре до сада нисмо имали о доласку папином у Србију, та тема онда "само на нивоу виртуелне стварности". Када је реч о Степинцу, патријарх српски наводи да задатак комисије која се бавила том темом није био да тражи нова документа која би потврдила његову светост, са једне стране или оспорила са друге, већ је задатак било поново читање живота Степинчевог. "И управо на том плану ми смо другачије од браће и хрватских колега видели догађаје и поступке Степинца. Један тих је да за време НДХ Степинац није исказивао много отпора у односу на то што је Павелић чинио у НДХ, и то се приписивало његовом карактеру. Међутим, за време Тита је показивао отпор, живот и динамку па се поставља питање о чему се ради и закљчак је да то није део његовог карактера", напомиње патријарх Порфирије. Наводи да је комисија резултате свог рада предочила папи, те да је на њима у Ватикану да даље процењују шта иде про а шта контра Степинца. "Верујем да ће се из коренспонденције Степнчеве са папом Пијем открити још нека димензија његове личности. Остаје у сваком случају питање откуда то да су различити ставови у односу на два брутална, са његове тачке гледишта, режима која сеју и остављају иза себе жртве. Ми смо урадили оно што је до нас, мислим да смо имали довољно јаке анализе, образложења, аргументе за став који је на почетку рада комисије изразио наш патријарх шаљући писмо папи Фрањи", наглашава патријaрх Порфирије. Извор: РТС
    1 point
  7. (Да напоменем да сам се вакцинисао) Много су радикални ови вакцинисану у осуђивању људи који се нису вакцинисали. Исто тако имамо међеу тзв. антивксерима радикалне ставове. Ево врхунске, општене, анализе стања око овог вируса и вакцинације.
    1 point
  8. Јел ти умеш да читаш дијаграме? Значи још си у фази мета студија, јер нису као поуздане. Извини како је онда у Јапану тако низак број у односу на Велику Британију нпр. Или у Индији. Шта ти значи антиваксер? Јел то неко ко промовише не вакцинацију? Или си у тај кош ставио и људе који су за слободу избора? Шупља ти је прича, кријеш се иза неке скраћенице, немаш кредибилитет ни знање. Које си струке? Japan sees huge drop in cases after it switches to Ivermectin FREEWESTMEDIA.COM Dr. Haruo Ozaki, chairman of the Tokyo Metropolitan Medical Association had held an emergency press conference on... Значи на конференцији за штампу, председник Токијске Медицинске Асоцијације би по твојој дефиницији био анти ваксер😆😆😆 иако су у Јапану најодговорније примењивали вакцину. И уопште тај твој (ко год да си и где год да си) панични напад на Ивермектин је показатељ кога заступаш. Можда те и плаћају. Нпр. Ивермектин и здрав да узима у препорученим дозама од NIH, показује да су нежељени ефекти минимални, нако три милијарде преписаних лекова, широм света. Једноставно класичан си...ето узми себи који год хоћеш епитет. Шта се деси човеку ако здрав узме једном недељно 0.2mg/kg? Ништа? Зато што је здрав јел тако. У чему је теби проблем да се људи по свом слободном избору лече? Не могу да ти опишем, и сви нормални овде виде који си фејл од човека у овој тематици и анализи. Буди ми добро и стварно ми је жао што ти је такво расуђивање.
    1 point
  9. "ЛУЧА" СИЈА У СТРИПУ: Нада да ће речи мудраца са Цетиња допрети до много ширег круга читалаца М. Мирковић, Вечерње новости 28. 12. 2021. ЗА све љубитеље девете уметности и поезије непревазиђеног песника Његоша, непуну годину после "Горског вијенца" у стрипу, уредници и издавачи из куће "Форма Б" објавили су ново стриповано дело пустињака цетињског. За претакање у стрип великог дела, "Луча микрокозма", овако брзо након великог успеха који је получио "Горски вијенац", највећи је "кривац" сам аутор - великан духовног стрипа Геза Шетет, сликар из Тавакута. - Геза је из библиотеке, не би ли се подсетио великог дела, узео издање у коме се уз "Горски вијенац", међу истим корицама нашла и "Луча микрокозма" - прича Илија Мировић, један од издавача и уредника, уз Предрага Роћеновића и Радојицу Тодорова. - Прочитао је оба и рекао, "Мени је "Луча" чак и боља. Нацртаћу "Горски вијенац", али и "Лучу", а ви ми је само објавите, молим вас". И заиста их је завршио практично упоредо. Цртајући дело у коме је, како кажу, Владика Раде можда дао највише себе, а ипак су га, због дубине филозофско-теолошке мисли, заиста ишчитали само одабрани, аутор је био посебно инспирисан. Сви учесници у овом подухвату надају се да ће, у овом издању, поново са насловницом маестра Жељка Пахека, "Луча" допрети до много ширег круга читалаца и поштовалаца речи мудраца са Цетиња. Foto: Фото ВН POGLEDAJ GALERIJU Филозофско - религијски спев из кога израња Његошева велика склоност ка мистици, наравно, није доживео ни изблиза једнаку популарност у народу као "Вијенац" и "Шћепан Мали", па ипак су се неизмерним дубинама владикине мисли бавиле и баве многе умне главе, од настанка 1845. па до данас. Посве је другачији био изазов и за цртача, свакако, илустровати нешто до те мере дубоко филозофско и мистично. - Описујући борбу добра и зла, свевишњег и Сотоне, Његош на моменте делује попут сценаристе неког од модерних филмова. Његово виђење пакла и раја и свега што се у тој борби дешава, очигледно је резултат и пишчеве велике ерудиције и познавања научних достигнућа доба у коме је живео - наводе уредници, говорећи о дубини дела и мисли владике који је, из много разлога зналцима и тумачима махом јасних, управо овај спев посветио свом учитељу, господину Сими Милутиновићу Сарајлији. У међувремену је Шетет, чија се давнашња идеја поклапа са мисијом издавача, о претакању великих књижевних дела у стрип, не би ли се приближила младим читаоцима, илустровао тј. "стриповао" и Нушићеве "Хајдуке". А недавно је овај уметник посетио Цетиње, не би ли упио што више детаља за следећу илустрацију Његоша - дела "Лажни цар Шћепан Мали", у истом тиму који побеђује, а који ће тако заокружити трилинг најчувенијих Његошевих дела у форми стрипа.
    1 point
  10. 5:45 "Ево какво је у пракси изборно начело. Частољубиви трагалац сам наступа пред суграђанима и на све начине покушава да их убеди да је он више него ико други достојан њиховог поверења. Из каквих побуда он креће на изборе? Тешко је поверовати да је то због несебичне бриге по друштвено добро. Уопште, у наше време су ретки људи прожети осећањем солидарности с народом, спремни на напор и самопожртвовање ради општег добра: то су идеалистичке природе, а такве природе нису склоне да долазе у додир са испразношћу бесмислене свакодневице. Онај ко је по својој природи способан за несебично служење друштву имајући свест о дужности неће кренути да камчи себи гласове, неће опевати себе у хвалоспевима на изборним састанцима нижући громогласне и испразне фразе. Овакав човек себе и своје снаге открива на свом радном месту или у малом кругу људи-истомишљеника, али неће кренути да тражи популарност на бучној пијаци. Овакви људи, ако иду у људску гомилу, не иду због тога да би јој ласкали и прилагођавали се њеним вулгарним жељама и инстинктима, већ само због тога како би разобличили пороке људског свакодневног живота и лаж људских обичаја. Најбољим људима, људима дуга и части је изборна процедура одвратна: од ње се не одвраћају само себичне, егоистичне природе које желе да остваре своје личне циљеве. Оваквом човеку није нимало тешко да стави на себе маску тежње ка друштвеном добру само да би стекао популарност. Он не може и не сме да буде скроман, јер уколико је скроман остаће непримећен, неће се причати о њему. Својим положајем и улогом коју узима на себе он се приморава да буде лицемеран и да лаже: с људима који су му одвратни он хтео-не хтео мора да се састаје, да буде пријатан и љубазан; како би стекао њихову наклоност он мора да даје обећања знајући да их касније неће испунити и мора да се прилагођава најиспразнијим наклоностима и предрасудама масе како би за себе придобио већину. Која часна природа ће се одлучити да прихвати такву улогу? Прикажите је у роману: читаоцу ће се смучити; међутим, исти овај читалац ће дати свој глас на изборима живом глумцу у истој овој улози." Обер-прокурор Светог Синода Константин Победоносцев (1827-1907) ВЕЛИКА ЛАЖ НАШЕГ ДОБА – о демократији – parusija PARUSIJABLOG.WORDPRESS.COM I Оно што се заснива на лажи не може бити право. Институција основана на лажном начелу не може бити ништа друго до лажљива. Ево истине, која се оправдава...
    1 point
  11. To nije dobro poređenje. Ovo je javno promovisanje i reklamiranje i spada u kulturnu manifestaciju, a na dan dođe i preko 50k duša.
    1 point
  12. Da ali je mesto nemorala. Droga, sex i rock' n' roll.
    1 point
  13. trudo otvoreno u Kanadi govori da većina ima pravo da ODUZME OSNOVNA PRAVA manjini... ovo je samo početak tzv nove normalnosti btw moja prava ne može da mi oduzme AMA BAŠ NIKO... po bilo koju cenu i to mora da bude jasno, pa makar i da sam jedan jedini...
    1 point
  14. @Sun14861 Ko da su ti iz oka ispali...
    1 point
  15. Vladika Grigorije o #NisamPrijavila: Ne skretati pogled pred nasiljem FoNet Danas 18:34 Vladika Grigorije Foto: FoNet/ TV FoNet Nasilje i okrutnost nisu nužnost i neizbežnost u ovom svetu i zato nipošto i nikada ne smemo sklanjati pogled pred takvim činom, poručio je vladika Grigorije na Instagram nalogu povodom ispovesti žena na društvenim mrežama o nasilju koje su pretrpele uz haštag #NisamPrijavila. Duševnu patnju, unutrašnje lomove, poniženja i osećaj izgubljenog dostojanstva žene koja pretrpela nasilje možemo samo da naslutimo, ali nam ambisi do kojih to stradanje seže ostaju nepojamni, istakao je vladika Grigorije. „U tim trenucima totalnog rasula, dezintegrisanosti celokupnog bića, na duševnom, telesnom i svakom drugom planu, presudno je naći sabirnu tačku, oslonac za koji se moguće pridržati, a ta tačka bi uvek i pre svega trebalo da budu bližnji, čija je bezrezervna podrška spasonosna, ako je ima, baš kao što može biti poguban njen izostanak, ako je nema“, poručio je vladika i naglasio da od tog oslonca najčešće zavisi krajnji ishod stradanja kroz koje žrtva prolazi. „Uostalom, ni Hristos dok je prolazio kroz stradanje nije bio sam“, istakao je vladika Grigorije, uz ocenu da samo ljubav, bezuslovno prihvatanje i razumevanje bližnjih, u ovom slučaju uz neizostavnu podršku stručnih lica, može onima koji stradaju pomoći da izađu na put isceljenja i ozdravljenja. Ukazao je da žena „na čije biće je na grub i svirep način nasrnuto“, neretko krivicu i odgovornost za ono što joj je učinjeno pripisuje sebi, što je, kako naglašava, „pogubnije od bilo čega drugog“. „Zato je iznimno važno da u trenucima krajnjeg očaja i izgubljenosti prigrli svoju izranjavanu dušu i telo, i tako sebe oslobodi osećaja krivice. Кada jednom rane na duši i telu zacele, počinilac će biti osujećen u svom činu, a njegov zločin biće obesmišljen. Isceljenje i ozdravljenje žrtve najbolji je mogući odgovor i kazna izvršiocu zlodela“, poručio je vladika Grigorije uz poruku „stop nasilju“. Uz hešteg #NisamPrijavila na društvenim mrežama objavljeno je oko 20.000 ispovesti žrtava zlostavljanja, uglavnom žena i devojaka koje dele svoja iskustva u kojima objašnjavaju zbog čega se nisu obratile policiji, porodici ili prijateljima.
    1 point
  16. 1 point
  17. Natasa.

    Слике форумаша

    Lep si, poyyyy!!! 1
    1 point
  18. Dominika

    Слике форумаша

    Sa poklonom za Bozic
    1 point
  19. Са 100 реномираних излагача, уз све мере предострожности завршен је и овогодишњи сајам књига. Посетили смо га јуче (тј. задњег дана), пред затварање па отуда и овако мали број посетилаца.
    1 point
  20. А енглески председник удружења проф.фудбалера му одговара да играчи имају оправдан страх, не рекавши на шта мисли. Само је додао и то да када је кренула корона све је било затворено али је фудбалерима речено да морају да играју и да ништа није опасно. Тада су фудбалери били забринути јер су после утакмице, после тренинга.. ишли својим породицама. И тада вакцине нису ни постојале. Међутим, данас сасвим другачија ситуација, претеће се тражи, ако ниси вакцинисан не можеш да играш.
    1 point
×
×
  • Креирај ново...