Jump to content

Монахиње из Овчара чији је снимак на рођендану узбуркао јавност!

Оцени ову тему


Препоручена порука

пре 5 минута, Родољуб Лазић рече

Ти си све то повезао са конкретним догађајем, рекавши да је битно да се зна да ли су те монахиње криптоартемијевке.

Наравно да је битно. А лако можеш и сам одговорити, зашто?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 25 минута, slovoA рече

Наравно да је битно. А лако можеш и сам одговорити, зашто?

Не могу. Волео бих да чујем од тебе.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Само када резимирам свој данашњи дан, колико сам само лутао/грешио. У контексту ове теме, боље би било да сам био на тој прослави, мањи бих грех начинио. Ово може да се деси свакоме од нас, атмосфера понесе човека, и не видим шта је то толико страшно. Те прослава, те речи песме су овакве, те то није по типику. Није наше да исправљамо друге, већ себе. Од нас се очекује да у оваквим тренуцима покажемо разумевање и љубав. Могу мислити кроз шта оне сада пролазе, и уздам се у Господа да им подари снаге. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 39 минута, Итака рече

Само када резимирам свој данашњи дан, колико сам само лутао/грешио. У контексту ове теме, боље би било да сам био на тој прослави, мањи бих грех начинио. Ово може да се деси свакоме од нас, атмосфера понесе човека, и не видим шта је то толико страшно. Те прослава, те речи песме су овакве, те то није по типику. Није наше да исправљамо друге, већ себе. Од нас се очекује да у оваквим тренуцима покажемо разумевање и љубав. Могу мислити кроз шта оне сада пролазе, и уздам се у Господа да им подари снаге. 

:aplauz:

Потпис:

Надање је моје- Отац;

Прибежиште моје- Син;

Покров мој- Дух Свети;

Тројице Свесвета, слава теби.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Итака рече

Само када резимирам свој данашњи дан, колико сам само лутао/грешио. У контексту ове теме, боље би било да сам био на тој прослави, мањи бих грех начинио. Ово може да се деси свакоме од нас, атмосфера понесе човека, и не видим шта је то толико страшно. Те прослава, те речи песме су овакве, те то није по типику. Није наше да исправљамо друге, већ себе. Од нас се очекује да у оваквим тренуцима покажемо разумевање и љубав. Могу мислити кроз шта оне сада пролазе, и уздам се у Господа да им подари снаге. 

Добро, ајмо овако. Заборави ове монахиње и овај догађај, и реци ми начелно своје мишљење  о томе:

1)Да ли било који хришћанин, ти, ја, било који, може и треба да пева  речи које садржи песма "Коктел љубави":

Nije u redu da stoji sama
tako lepa devojka
za nasim stolom ceka te mesto
ako hoces imas ga

Moja je cura luda ko bura
i nece se buniti
sto cemo nocas ti, ja i ona
u troje se družiti

Ref. 2x
O, ona i ja
o, i ja i ti
o, svi zajedno
u koktelu ljubavi

Kada su noci duge i vrele
prija koktel ljubavi
gde su dve case tu je i treca
da se bolje nazdravi

Moja je cura luda ko bura
i nece se buniti
sto cemo nocas ti, ja i ona
u troje se druziti

Ref. 2x
O, ona i ja
o, i ja i ti
o, svi zajedno
u koktelu ljubavi.

2)И ако му се и деси, због ко зна каквог стицаја околности, да их пева, да ли је би после требало да му буде криво због тога, или би требало да сматра да је учинио нешто примерено?

Ето, начелно, незабисно од ове ситуације, волео бих да чујем твоје мишљење.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@Родољуб ЛазићСамо постављај песмицу, па кад демон крене да ти је шапуће на увце, нећеш моћи да је избациш из главе месец дана.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

 

Мислим да се бркају неке ствари. Једна је ствар не осудити грешника, а друга је ствар не расуђивати о поступку. Да, погрешно је осудити грешника, али да ли је у реду, желећи да не осудимо грешника, у исто време оправдавати грех?  Када мој комшија од 15 година гледа порно филмове, или се свако друго вече опија са друговима, а  ја кажем кажем - "није то ништа страшно, то данас сви раде", ја га нисам осудио, то је тачно, али сам истовремено и грех оправдао и зло претворио у добро. Јер ја у исто време кажем и "није гледање порнографије и опијање никакав грех". А то је лаж, и ја тиме пропагирам грех, а пропагирање греха је свакако грех. И ако то "није ништа страшно", онда то исто могу и ја да радим, и мој син, и моја ћерка.

Значи, мора се наћи начин да не осудимо грешника, али да у исто време и не пропагирамо грех. Једна је ствар рећи за комшију "види малог гада, тако млад а тако покварен, слуга сатанин", а сасвим друга "на жалост,.вероватно је видео  и чуо од својих другова, такве су године...требало би му помоћи и објаснити да је то штетно за његову душу и тело, помолити се за њега".  Прво јесте осуђивање, друго није.

Ако је свако указивање на греховно понашање истовремено и осуда те личности, то значи да ни жена свим мужу не би могла да каже да не треба да се коцка, или да флертује са другим женама, нити отац сину да објасни да не треба да се дрогира, ни ја комшији да кажем да не туче своју жену, ни шеф да каже раднику да не може да краде материјал из фабрике...То би све било, у ствари, осуђивање, ако се усвоји овакав дискурс, да свако указивање на одређено понашање јесте већ осуђивање.  Ваљда је свакоме јасно да је ово потпуно бесмислено.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

И зато није позиција хришћанина или - или (или ћу прећутати (по)грешан поступак или ћу рећи да је нешто погрешно и тиме некога осудити) него и - и ( и рећи ћу да је нешто (по)грешно и нећу осудити тога ко је то учинио).

У том смислу ја немам проблем да кажем да није хришћаски ни монашки веселити се уз песме са развратним садржајем, нити је монашки ђускати на световним весељима. Али у исто време кажем и да могу сваког да разумем да му се деси и да се надам да ће схватити у чему је грешка и настојати да то не понавља.

 

 

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, Родољуб Лазић рече

грех оправдао и зло претворио у добро.

Čisti, klasični satanizam. Da bi došli do satanizma je prethodno potrebna (odlična) relativizacija.

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 14 часа, Родољуб Лазић рече

Добро, ајмо овако. Заборави ове монахиње и овај догађај, и реци ми начелно своје мишљење  о томе:

1)Да ли било који хришћанин, ти, ја, било који, може и треба да пева  речи које садржи песма "Коктел љубави":

Nije u redu da stoji sama
tako lepa devojka
za nasim stolom ceka te mesto
ako hoces imas ga

Moja je cura luda ko bura
i nece se buniti
sto cemo nocas ti, ja i ona
u troje se družiti

Ref. 2x
O, ona i ja
o, i ja i ti
o, svi zajedno
u koktelu ljubavi

Kada su noci duge i vrele
prija koktel ljubavi
gde su dve case tu je i treca
da se bolje nazdravi

Moja je cura luda ko bura
i nece se buniti
sto cemo nocas ti, ja i ona
u troje se druziti

Ref. 2x
O, ona i ja
o, i ja i ti
o, svi zajedno
u koktelu ljubavi.

2)И ако му се и деси, због ко зна каквог стицаја околности, да их пева, да ли је би после требало да му буде криво због тога, или би требало да сматра да је учинио нешто примерено?

Ето, начелно, незабисно од ове ситуације, волео бих да чујем твоје мишљење.

 

Текст песме је талог у сваком смислу речи. Али, искрено, не верујем да би ико у таквој ситуацији размишљао о тексту. Друго, нико овде не релативизује поступање, и не каже да тако треба. Полазим од себе, колико сам слаб (част онима који нису), и колико лако склизнем. А ситуација је сада већ толико тешка, тако да је задатак нас хришћана да ране лечимо, а не да их продубљујмо. Дошло је време, када сви о свему морамо да имамо мишљење. Лично мислим да не треба доприносити да тешке ствари постану још теже. Ко жели да разуме, схватиће поенту. Толико од мене по овој теми. 

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nista strasno. Pa i oni su samo ljudi. Licemeri su oni sto grade crkve a Bogu se ne mole. 
Ko od vas ima tu hrabrost, da vidi dlaku u oku brata svoga a ne vidi grdu u svom?
Nema tu licemerja, licemeri su oni koji su ih osudili.
Kako je Hrist rekao : " Ko je bez greha neka prvi baci kamen. "
Da li vi znate, sta monahinje smeju, a sta ne smeju? Na osnovu cega ste doneli zakljucak da su se monahinje sramotno ponasale? Znate tipik njihovog manastira? Znate sta im je svetovao duhovnik? Bili ste monahinja, pa znate sta je zabranjano a sta nije?
 
Nek je sramota onoga ko je ovo snimaio i jos objavio na Jutubu. Javno sramotiti nekoga je bezobrazno i zalosno, ako ste hteli da ih razoblicite, ili kritikujete, lepo ste trebali da im pridjete i da im kazete da se ponasaju nesmotreno a en da ih javno sablaznjavate. Sramota zaista. 
I neka je sramota bilo koga ko ih osudjuje, i kritikuje, ko ste vi da kritikujete njih? Vi kao hriscani trebate da ih zastitite javno, a kad odete kod njih, onda ih iskritikujete.
 
Koliko ja vidim, pevac je ovde napravio nameran potez kako bi ih kompromitovao, a jos gore je sto je mozda momak koji je snimao, ili devojka u dogovoru sa pevacem to uradila, uradila i to bas na tu pesmu.
A monahinje ne slusaju tu muziku, odakle su znale reci pesme?

Када се ствари ставе на папир, ми вредимо онолико колико наша дела говоре о нама а не наше речи.
 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nema tu licemerja, licemeri su oni koji su ih osudili.

Ко их је осудио и на који начин?  Знам свештено лице, мог пријатеља,  које је напустило жену и двоје деце и отишло са другом женом. Могу ли ја тим поводом било шта да кажем? Или могу само да ћутим? Да ли је осуда ако кажем да такво понашање није долично? И да ли сам ја лицемер ако то кажем? Или сам, можда, лицемер ако ћутим?

Kako je Hrist rekao : " Ko je bez greha neka prvi baci kamen. "

Без контекста наведено. Христос није рекао прељубници коју су довели да је исправно поступила. Рекао јој је "Ни ја те не осуђујем. Иди и НЕ ГРЕШИ ВИШЕ." Као што видиш, Христос је тој жени рекао да је починила грех, али је и није је осудио. Могуће је и констатовати да је неки поступак грех или погрешка, и не осудити човека. 

Na osnovu cega ste doneli zakljucak da su se monahinje sramotno ponasale? 

Мислим да овде нико није користио израз "срамотно". Али кад смо већ код тога, да ли ти сматраш да хришћанин може да пева песме (или весели уз њих) у којима се позива на развратно понашање?

Nek je sramota onoga ko je ovo snimaio i jos objavio na Jutubu.

Овде се слажем с тобом, да је погрешно било и снимати и постављати на јутјуб. Али, да искористим твој резон - ко си ти да вадиш трунку из ока овог сниматеља, а не видиш брвно у свом оку? Откуд теби право да осуђујеш снимача овог догађаја? Зар не би требало да размишљаш само о својим гресима и да се не бавиш његовим? Или се једнима не може гледати трунка у оку, а другима може?

Javno sramotiti nekoga je bezobrazno i zalosno.

Чекај, зар ниси рекао на почетку да то није ништа страшно? Откуд сад испада да неко срамоти некога ако јавно прикаже нешто што "није ништа страшно"? Нешто се не слаже. Или то није ништа страшно, па ни снимање ни постављање на јутјуб није никакав проблем, односно срамоћење, или ипак то понашање јесте на неки начин погрешно, па  онда његово снимање и постављање на јутјуб јесте јавно срамоћење

ako ste hteli da ih razoblicite, ili kritikujete, lepo ste trebali dа im pridjete i da im kazete da se ponasaju nesmotreno a en da ih javno sablaznjavate. 

Такође могу да се сложим да би било исправно да је тако поступио. Мада ни то што си сада рекао није у складу са твојом поставком о трунки у туђем и брвну у свом оку. По том резону, шта год да су радиле и шта год он о томе мислио, требало је да ћути и да гледа своја посла, тј. своје грехе. Значи ни на самом догађају није имао право да гледа трунку у њиховом оку.

Koliko ja vidim, pevac je ovde napravio nameran potez kako bi ih kompromitovao, a jos gore je sto je mozda momak koji je snimao, ili devojka u dogovoru sa pevacem to uradila, uradila i to bas na tu pesmu.

A monahinje ne slusaju tu muziku, odakle su znale reci pesme?

Опет исто као и горе: ко си ти да гледаш трунку у оку певача и сниматеља? Није ли грех осуђивати било кога? Или је грех само када се односи на одређене људе?

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 56 минута, grigorije22 рече

Padaju na mitarstvima.

Da li znas da onaj koji daje zavet monastva ima i nesto vecu duhovnu obavezu da ispuni to nasta se i zavetovao i da ce zbog toga da bude i taj privremeni i poslednji sud nesto detaljniji nego za neke druge. I zato u monastvu treba dosta trezvenosti i duhovnog opreza kako bi se sacuvali ti zaveti i obraz monastva.

To je bre 22 (:stadaradim:) kako se kaze andjelski obraz, monasi se upodobljuju andjelima, ne plesu u disko fazonu.... :stidljiv:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...