Jump to content

Наши видео радови, влогови, спотови, free style и сл.

Оцени ову тему


Препоручена порука

Jedna od najlepših zimskih kompozicija koje smo ikad snimili. Malo snega (malo podviga). Sve je prošlo bez ikakvih kvarova na opremi bez obzira na vlagu i niske temperature. Statista vam maše. :mahmah:

0703_read

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 3 weeks later...

Редизајнирали смо претходни видео јер је био прилично слаб. Још неко време ће оба остати на каналу да би могли да уочите разлику у пост продукцијској обради слике. Музику нисмо додатно едитовали. Које је ваше мишљење?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • 3 weeks later...

Мало савета око покретања ју туб канала

 

1. Како покренути маркетинг свог ју туб канала?

Ако желите да се ваши видео снимци гледају, стварајте квалитетан садржај! Поставите себи три питања:

1. За које видео снимке је ваша публика заинтересована?

2. Које видео снимке би они гледали а да им не буду превише претрпани информацијама?

3. Коју вредност можете додати својим видео записима?

 

Обично постоје три врсте вредности које можемо додати нашим видео записима.

- Учење: научите своју публику нечему

- Забава

- Емоција: натерајте их да осете нешто.

Уверите се да додате бар једну од ових вредности сваком од својих видео снимака.

 

Постоји неколико дизајнерских елемената које сваки канал треба да има. То је ваша профилна слика, прилагођене сличице и други елементи дизајна у видео снимцима. Једна важна ствар у вези са њима: учините их доследним.

На крају, али не и најмање важно, ту је уводни видео који користите за брендирање канала.

 

4.  Искористите постојеће друштвене медије.

Дакле, ако имате Твитер, Фејсбук, Инстаграм, или блог, покушајте да своју постојећу публику пошаљете на свој Јутуб канал.

 

5. Сарађујте са другим каналима.

Искористите једну од две врсте органског саобраћаја које имамо на Јутубу.

- Насловна страница: на почетној страници јутуб предлога за гледање поред других видео снимака.

- Претрага: када људи траже нешто на Јутубу.

Скоро увек морате да комбинујете ова два извора саобраћаја.

Ваша видљивост у претрази се може побољшати СЕО (оптимизација за претраживаче). Морате да дефинишете кључну реч за коју желите да се рангирате. Затим морате да ставите овај термин за претрагу у свој опис, наслов и ознаке да бисте се појавили у резултатима претраге.

Ако СЕО не ради, увек постоји последње решење, а то је плаћени саобраћај. Побрините се да то урадите како треба! Јер ако само гурнете више људи на лош канал, то вам неће донети одрживи раст.


Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...