Jump to content

ЛГБТ активисти и у Белорусији оптужују Цркву да је "извор заразе"

Оцени ову тему


Препоручена порука

На мети сорошевих ЛГБТ теолога и православна црква у Белорусији: Метод исти као у Србији-оцрнити вернике, причешће и литургију!

10. маја 2020.
lgbt-teolog-696x523.jpg
 
 

Сорошеви теолози користе исти метод којим су блатили Српску православну цркву, током епидемије коронавируса, за насртај и блаћење Руске православне цркве у Белорусији. Нама је одвећ познат начин деловања ових плаћеника, њихова “толеранција”, “објективност”, “побожност”, и остале сорошевске врлине, па се не трудимо да на учтив начин објаснимо дотичној “господи” где им је место. Руско и белоруско искуство, за разлику од српског, с овим неоколонијалним комесарима је танко, стога немојте док будете читали ово отворено писмо православца из Белорусије да му замерите што не користи “српску терминологију”, и што покушава да води дијалог са сорошевцима. Ми из личног искуства знамо да је то немогуће, а руски и белоруски народ ће то морати да научи изгледа на тежи начин.

О чему се заправо ради?

Против манастира свете Јелисавете у Минску покренута је прљава пропаганда од стране једна феминисткиње теолога која се залаже за ЛГБТ права. Њено име је Наталија Васиљевич. Као и код нас у медијима који су под утицајем или контролом Сороша агенда је иста: “Извор заразе је црква – литургија и причешће морају стати!”

 

Screenshot_188.jpg

Писмо овог парохијанина у одбрану манастира можете прочитати у оригиналу и преведено на српски језик: 

_____________________________________________________________

У ОДБРАНУ СЕСТРИНСТВА МАНАСТИРА СВЕТЕ ЈЕЛИСАВЕТЕ У БЕЛОРУСИЈИ И ЊИХОВОГ ДУХОВНОГ ОЦА ПРОТОЈЕРЕЈА АНДРЕЈА ЛЕМЕШОНОКА

О онима који нам суде – неке чињенице о нашим критичарима

Недавно сам био сведок тока публикација које су резултирале свеобухватном кампањом против манастира Свете Јелисавете, где сам парохијан скоро десет година. Велики део ове кампање заснован је на фејсбук страници особе по имену Наталија Васиљевич. Сама себе описује као православну хришћанку са дипломом теологије и бившу запослену у Белоруској Православној Цркви. Недавно је скренула пажњу јавности према манастиру Свете Јелисавете, којем је током више месеци посветила скоро половину својих објава на фејсбуку.

 

 

 

Питао сам се чиме смо заслужили толико пажње и бриге ове особе? Може ли бити да је она једна од парохијанки коју можда нисам препознао? Неко ко мрзи манастир или неко је праведан са жељом да се „заложи“ за сестре за које мисли да су на неки начин „потлачене“ или да „заштити“ парохијане који би могли бити „преварени“? Очигледно да ништа од тога није случај.

У ствари, Наталија живи у Бону у Немачкој. Она ради за организацију са екуменском агендом, коју подржавају донатори из ЕУ и Института за Отворено Друштво(Сорошева фондација) и води невладину организацију у Белорусији која се бави црквеним темама (да ли је та организација самоодржива или се ослања на спољно финансирање остаје да се нагађа). Ово је неко ко ради оно што се ради као редован посао, за плату.

soros222.jpg

Ево још неколико интересантних детаља, који се тичу дотичне особе.

Којим су то питањима она (и/или њени спонзори) највише заокупљени? Легализација истополних бракова, интеграција ЛГБТ заједнице у Цркву, одвајање Белоруске Православне Цркве од Руске Православне Цркве и рукополагање жена су на врху листе. Тврдња је заснована на јавно доступним материјалима. Не треба пуно маште да бисте погодили какви би могли бити политички и лични погледи ове особе. Доделе стипендија увелико зависе од личних и политичких ставова подносиоца, који даваоци стипендија преферирају. У овом случају неки обични хришћанин са жељом да гради мостове између Цркве и било које државе, био би далеко мање конкурентан.

Screenshot_186.jpg

Последица тога је портретисање оца Андреја Лемшонока и манастира Свете Јелисавете као проблематичних и иритантних од стране госпођице Васиљевич, због њиховог доследног залагања за духовно јединство белоруског, украјинског и руског народа и њиховог деловања против промоције ЛГБТ начина живота међу младима и њихова подршка одлуци председника Лукашенка да не затвори храмове за Васкрс.

Screenshot_187.jpg

Али врло добро знајући да њени погледи на било коју од горе наведених тема неће наћи широку подршку међу Белорусима, она настоји да постигне своје циљеве представљајући манастир и оца Андреја као радикалне и ирационалне, тенденциозно игноришући и смањујући вредност и значај свих добрих дела које отац Андреј и сестринство манастира чине све ове године. Ово објашњава апокалиптичне појмове којима обилују њени текстови, попут „неподношљиве ситуације“ или „масовне хоспитализације“, а оштри коментари на рачун оца Андреја и председника Лукашенка граниче се са увредама. Нажалост,  увреде и отворено непоштовање заузимају место пристојности и интелектуалне искрености које би требало очекивати у сваком случају. Али то за Наталију можда није ништа необично – само посао и ништа лично.

 

 

Наталија има право на слободно изражавање својих ставова (под условом заштите закона о клевети, коју спроводи суд). Нико је не спречава да то учини, нити има намеру да постави било какве препреке њеном слободном изражавању. Међутим као заговорнику објективности и слободног изражавања, тешко ми пада страх и противљење госпође Васиљевич да ми дозволи да оставим коментар на њене фејсбук објаве. То је најмање што би се очекивао од ње, према професионалним кодексима новинарског понашања (ако већ верује да се понаша као новинар). Давање могућности за изражавање различитог мишљења такође је норма за сваку пристојну јавност, цркву или политичког активисту.

Да би се барем створио привид објективности, Наталија мора дозволити барем једном парохијану који је учествовао у барем једној божијој служби да говори на ову тему. Без тога, слобода и једнакост нису ништа друго до празне речи и мало се разликују од цензуре совјетског стила са којом смо толико добро упознати. Ако ово читате, Наталија, надам се да ћете допустити мени или другом члану манастира да одговоримо на Ваше постове додајући ме за пријатеља на Вашој фејсбук страници. Обећавам да ћу бити уљудан и чињеничан. Ја не тражим ништа друго.

Добро је позната тактика уклањања добре установе (као што је установа Цркве) постати њен самозвани вођа или барем утицати на што више умова. Драга моја браћо и сестре, молим вас да не будете толико наивни да сматрате да су чланци или постови на фејсбуку случајни, посебно с обзиром на њихов велики број. Треба да се питамо зашто су се појавили и ко их је платио.

Мир, добро здравље и бистар ум желим свима вама!

Николай Стороженко
 

 

Извор: 
VIDOVDAN.ORG

Сорошеви теолози користе исти метод којим су блатили Српску православну цркву, током епидемије коронавируса, за насртај и блаћење Руске православне цркве у Белорусији. Нама је одвећ...
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ја нисам ни ЛГБТ ни Сорошев теолог и до ове корона-епидемије сам искрено веровао да сам православни хришћанин, али очигледно да нисам јер не верујем у сујеверје и магију и не могу да се правим слеп на то да су највише од короне страдали они који су учествовали у окупљањима, а то су медицински радници, пацијенти по болницама, житељи старачких домова и литургијски хришћани. Једни су се организовано окупљали јер им је посао да спасавају људске животе, други јер морају, а трећи јер су говорили, и понављали на страницама форума, да би се радије причестили и заразили вирусом, него да се уздрже од окупљања. И наравно, таквим својим понашањем нису угрозили себе (ево их, већина су живи и здрави), него су само сејали вирус свуда око себе док није убио најстарије и најугроженије, и ту није гледао ко је архијереј, а ко обичан мирјанин.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 4 минута, Тражитељ рече

не могу да се правим слеп на то да су највише од короне страдали они који су учествовали у окупљањима, а то су медицински радници, пацијенти по болницама, житељи старачких домова и литургијски хришћани. 

Jel' imaš neke egzaktne podatke za liturgijske hrišćane ili... ?

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

7 minutes ago, Desiderius Erasmus said:

Jel' imaš neke egzaktne podatke za liturgijske hrišćane ili... ?

Егзактне податке да су се окупљали у групама и да су јавно говорили да их није страх од вируса, или егзактне податке да се није придржавало мера и да вирус јесте дошао до извесног броја јереја и архијереја чак и до унутрашњости, а да у Русији има и читавих манастира који су затворени због тога?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Тражитељ рече

Егзактне податке да су се окупљали у групама и да су јавно говорили да их није страх од вируса, или егзактне податке да се није придржавало мера и да вирус јесте дошао до извесног броја јереја и архијереја чак и до унутрашњости, а да у Русији има и читавих манастира који су затворени због тога?

Egzaktne podatke da su se razboljevali više od drugih ljudi?

porukom-dobrote-nahrani-gladnog.thumb.jpg.e6722ef9e536dc201ac006f5bb88acb0.jpg

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 5 минута, Тражитељ рече

Егзактне податке да су се окупљали у групама и да су јавно говорили да их није страх од вируса, или егзактне податке да се није придржавало мера и да вирус јесте дошао до извесног броја јереја и архијереја чак и до унутрашњости, а да у Русији има и читавих манастира који су затворени због тога?

Колико верника што је ишло на Литургије је пренело заразу другим грађанима? Мислим, видим да располажеш подацима.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

3 minutes ago, Desiderius Erasmus said:

Egzaktne podatke da su se razboljevali više od drugih ljudi?

Не више од других људи (и литургијски хришћани су људи као и 99% осталих Срба), само чињенице да нису ни на који начин били поштеђенији од људи који су се окупљали другим поводом. Још само обратити пажњу на то да храмови нису сами по себи места високог ризика и да су у њих ишли људи који су искрено веровали да нити су заражени, нити су били у контакту са зараженим. Па је опет вирус нашао пут, а да нити је ко био у Италији на скијању, нити знао да је био у контакту са зараженим, нити у цркву, парохијски дом или у контакт са парохом или владиком долазио док је био болестан од кашља, па је опет вирус протутњао. Јер ако је било болесних и мртвих, значи да су десетине (и стотине) око њих носили вирус без симптома. И за то, мислим, не треба бити ни Сорошевац ни педер да би се рекло да су неки животи могли бити спашени да су људи остајали код куће. Друга је ствар да ли се сматра да су ти животи битни или нису јер су појединци, понављам чак и на страницама овог форума, писали да им је драже и да се инфицирају, него да се у сред епидемије саборно не окупљају.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

14 minutes ago, Плаво Небо said:

Колико верника што је ишло на Литургије је пренело заразу другим грађанима? Мислим, видим да располажеш подацима.

Са колико заражених верника је морао да се сусретне остарели архијереј да би, уз све мере опреза, био заражен? Без икаквих мера опреза, довољан је само један, али ако се не варам, нон стоп је истицано како се строго поштују мере размака од 2 метра, носе се маске, перу се руке итд. а вирус је опет ушетао међу толике свештенике и владике, што значи да га је било на много страна.

Може неко да се љути што то тако отворено кажем, али реч о томе је изашла и људи, српски народ како обично воли да се каже, о томе говоре отворено и ту причу сводити на Сорошевце и ЛГБТ, то је затварање сопствених очију и запушавање сопствених ушију. Јесте, непријатељи цркве ће то немилосрдно користити као адут и, опет јесте, пријатељи цркве су на време говорили да се не сме дозволити да им неодговорни појединци из цркве тај адут предају на тацни у упакован у машну, а они су управо то урадили.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 минута, Тражитељ рече

Са колико заражених верника је морао да се сусретне остарели архијереј да би, уз све мере опреза, био заражен? Без икаквих мера опреза, довољан је само један, али ако се не варам, нон стоп је истицано како се строго поштују мере размака од 2 метра, носе се маске, перу се руке итд. а вирус је опет ушетао међу толике свештенике и владике, што значи да га је било на много страна.

Може неко да се љути што то тако отворено кажем, али реч о томе је изашла и људи, српски народ како обично воли да се каже, о томе говоре отворено и ту причу сводити на Сорошевце и ЛГБТ, то је затварање сопствених очију и запушавање сопствених ушију. Јесте, непријатељи цркве ће то немилосрдно користити као адут и, опет јесте, пријатељи цркве су на време говорили да се не сме дозволити да им неодговорни појединци из цркве тај адут предају на тацни у упакован у машну, а они су управо то урадили.

Извини брате, али, то што се заразио неки архијереј није потврда да му је вирус пренео неко од верника. Па и тај исти архијереј је сигурно био у контакту и са другим људима ван Цркве. Он је поштовао мере па није излазио вани али ако је у Епархијски дом улазио неко ко је имао радну обавезу па је на путу имао контакт са оболелим то не значи да се владика разболео од неког верника. Ми то не знамо. Знам за барем једног свештеника где су објавили да се заразио у цркви, а нико није пренео вест да је он и као волонтер учествовао и у пружању помоћи старима. Можда се баш на тај начин заразио. У мојој средини се поштовала одлука власти, савет Патријарха, ја сам конкретно први пут јутрос отишао на Литургију, нисам ни ишао од како се увело ванредно стање.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 37 минута, Тражитељ рече

значи да су десетине (и стотине) око њих носили вирус без симптома

Све је то нагађање.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 26 минута, Тражитељ рече

а вирус је опет ушетао међу толике свештенике и владике

COVID19.RS

Од 10.114 оболелих у Србији било је сензационалистичих наслова у новинама о оболелим свештеним лицима и владикама толико да се могу избројати на прстима, хајде да не кажем на једној руци, него на две руке, мада мислим да је то претерано. А да је тај број већи сигурно би се те ''сензације'' и објавиле. Пошто видим да извлачиш податке из средстава јавног информисања. И где је ту Црква као један од главних проблема?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

шта је ту чудно, па наравно да ће они који мрзе Цркву да нападају Лукашенка. Он је трн у оку и свима који мрзе Србију и СПЦ. Дошао је у Србију док су нас бомбардовали да нс подржи, није затварао Цркве за Васкрс.

Слава Богу на свему

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...