Jump to content

Видовдан грчком калуђеру који је опседнут епископом Иринејем Буловићем: Максуз селам из Србистана - надамо се да су мама и тетка, дечко и мачка добро

Оцени ову тему


Препоручена порука

пре 46 минута, Pontifex Emeritus рече

И то нам је сад некакво оправдање или изговор да будемо простаци?

Видим да си му прилепио неке етикете па само да кажем да чита Свете Оце.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 25.2.2020. at 15:34, Ćiriličar рече

Пре свега, желимо да Вас утешимо и уверимо да Српска црква нема никакве намере да свргне Цркву Цариграда с било каквог привилегованог положаја. Потпуно напротив, Српска црква жели и покушава да сачува положај који је бивша Велика Христова Црква у Цариграду имала током последњих  хиљаду година у Православној цркви. Историја је избрисала ту славну и мученичку Цркву, а у последње време тренутни патријарх Вартоломеј учинио је све да и те остатке првенства части и угледа уништи.

Ево и читавог пасуса сад, па да видимо ко лаже. И како то "бивша Велика Христова Црква" није исто што и `садашња Мала` Христова Црква? Па ни то није довољно него је ту Цркву "историја избрисала" и потпуно је нејасно Коме и чему данас служи Васељенска патријаршија, осим "уништавању остатака првенства части и угледа".

И то је одговор који треба да прихватимо, да је Црква Живог Бога, у ствари, "остаци првенства части и угледа"? А јако је перфидно то зачињено оним помињањем "славног" и "мученичког", да би се мало прикриле и "добре намјере". И још то изговара у име Српске цркве! Па само то је довољно да видиш о чему је ријеч, кад човјек тако формулише свој став, као да је саопштење Сабора или Синода. Али не, ништа од свега тога не видиш, него се јављаш да `пустиш сузу` на тим остацима. Па ми поново причај како то није ликовање на `бранику православља` и један погубан став.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

 

 

 

еклисиолошким темамa

 

Оне због које сам и објавио рат свим психонаутима, шта год то значило.

 

Неки који су се бавили еклисолошким темама боље да су кромпир гајили, Цариградски Патријарх је формално Патријарх само јер није сазван Сабор да га осуди и јер још постоји нада у његово покајање, актуелно и у дјелима која врши ми непрепизнајемо његово посвећење и његов стварни "онтолошки" статус произилази из тога што је још са нама, а не обрнуто.

У самој његовој теологији, он није само умјестохриста него и умјестотац, тако и ако САС није овјавио вјерујем да пуноћа Цркве мисли што Ињац говори.

 

Само немој да се качиш са Супернуитима озбиљна су екипа

https://youtu.be/tpK0iFxCrZg

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Цариградски Патријарх је формално Патријарх само јер није сазван Сабор да га осуди и јер још постоји нада у његово покајање, актуелно и у дјелима која врши ми непрепизнајемо његово посвећење и његов стварни "онтолошки" статус произилази из тога што је још са нама, а не обрнуто.

Чиме можеш доказати то, да је „патријарх формално патријарх само јер...“? То се коси са самим устројством Цркве и потпуно је неодржив спин. Црква је установљена Духом Светим, а не од стране човјека. Од Њега, од Духа сви примамо, а не једни од других, то би било потпуно бесмислено. И шта значи то "ми не признајемо његово посвећење"? Да ли не признајеш онда ни Духа Светога? И у чије име то говориш? У име једино легитимног Сабора наше помјесне цркве, или неке парасинагоге?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

 

 

 

 

Чиме можеш доказати то, да је „патријарх формално патријарх само јер...“? То се коси са самим устројством Цркве и потпуно је неодржив спин. Црква је установљена Духом Светим, а не од стране човјека. Од Њега, од Духа сви примамо, а не једни од других, то би било потпуно бесмислено. И шта значи то "ми не признајемо његово посвећење"? Да ли не признајеш онда ни Духа Светога? И у чије име то говориш? У име једино легитимног Сабора наше помјесне цркве, или неке парасинагоге?

 

Говорим у своје име, ти си мало тутук и неразумијеш динамику црквеног живота у којој сви посвећеници мање више грјеше, а овде у случају Вартолемеја је то драстично.

Да се налазиш у манастиру и да ти је Епископ рецимо педофил, а ти клинац, игуман хомосексуалац, да ли би имао послушање према њима у смислу да им удовољиш и ако су регуларно посвећени? Мој одговор је не, да ли би се причестио на литургији коју служе, одговор је да.

Да ли тиме они престају бити преступници - не, могу ли се покајати - да, да ли је Вартоломеј преступник - да, јеритик, по мени да. Да ли се каје - не.

Нисам свакако инстанца која може да суди игуману, епископу или васењенском Патријарху, али свакако видим шта се дешава и немам проблем да кажем то што мислим.

Твој проблем је што посвећење схваташ као неку државну функцију и мислиш да оно дјелује нонстоп и то те доводи до накарадног закључак да требаш удовољити жељи педофила јер је Епископ а ти клинац и хоћеш ли се противећи се жељи хиротонисаног противити Духу Светоме, мој одговор је противићеш се Духу Светоме ако се повинујеш Епископу, е то твој прекрштени ум не разумије.

 

Гдје је посвећење када се грјеши? Па посвећени дјелује против њега онако како га учи ђаво.

Гдје посвећење јеретика или Вартоломеја - у Цркви, да кажем код Нас и ми невидимо и непрепознајемо да дјелује у складу са рукоположењем које смо му дали - сада говорим у име Цркве као њен члан и говорим да бих његовао своје пуноправно лаичко посвећење.

 

 

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

 

 

 

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 минута, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Твој проблем је што посвећење схваташ као неку државну функцију и мислиш да оно дјелује нонстоп и то те доводи до накарадног закључак да требаш удовољити жељи педофила јер је Епископ а ти клинац и хоћеш ли се противећи се жељи хиротонисаног противити Духу Светоме, мој одговор је противићеш се Духу Светоме ако се повинујеш Епископу, е то твој прекрштени ум не разумије.

Прво, ако "посвећење схватам као неку државну функцију" онда оно не "дјелује нонстоп", јер су државне функције привремене. Значи, ту већ не знаш шта причаш и још то намећеш као моју мисао, па онда извлачиш и неки "мој накарадни закључак". И притом још спочитаваш да сам ја као некакав "клинац који удовољава жељама педофила", што је заиста срамотно. Са тим и таквим мислима и закључцима мораћеш сам да се обрачунаваш, јер само су и плод твоје уобразиље.

Друго, епископи се посвећују ради савршавања Свете тајне евхаристије и та "функција дјелује нонстоп" док год су епископи, што и сам потврђујеш кад кажеш да би се причестио на литургији ако је савршавање Свете тајне валидно, па какав год да је епископ лично. И наравно, ту се слажемо, а то је и одговор на питање, да ли патријарх може бити само формално патријарх. И чему онда та прича послије о послушању, погледај до чега те је довела -

Пре сат времена, Hadzi Vladimir Petrovic рече

ми невидимо и непрепознајемо да дјелује у складу са рукоположењем које смо му дали

А како смо му то ми дали рукоположење, њему или било којем епископу? Ништа не мијења што то кажеш у име Цркве. Ко рукополаже у Цркви, и како? Ако смо му ми нешто дали, чије су спасоносне и благодатне енергије у Цркви? Наше? И да ли је и Црква онда наша, или смо позвани у Цркву Духа Светога да се уподобимо Христу, што и сам свједочиш? И шта ће ти онда та наметања неутемељених ставова?

Читав проблем о којем говорим је управо у том поимању Цркве као наше. Позвани јесмо, али смо позвани да се спасавамо у Духу истине, а не да ту нешто својатамо. А толико причамо о благодатним даровима, па опет то не видимо.

 

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 18 часа, slovoA рече
А како смо му то ми дали рукоположење, њему или било којем епископу? Ништа не мијења што то кажеш у име Цркве. Ко рукополаже у Цркви, и како? Ако смо му ми нешто дали, чије су спасоносне и благодатне енергије у Цркви? Наше? И да ли је и Црква онда наша, или смо позвани у Цркву Духа Светога да се уподобимо Христу, што и сам свједочиш? И шта ће ти онда та наметања неутемељених ставова? Читав проблем о којем говорим је управо у том поимању Цркве као наше. Позвани јесмо, али смо позвани да се спасавамо у Духу истине, а не да ту нешто својатамо. А толико причамо о благодатним даровима, па опет то не видимо.        

 

 

Прво, да ли си погледао Супер-психо-науте, на моје изненађење појављује се: у почетку бјеше СловoА,[emoji274] Друго,клинац о коме говорим је само примјер, али можда баш из мог живота, тако да си ипак тутук, али се стави у такву или сличну ситуацију да разумијеш динамику, по теби и то је (хомосексуалност, педофилија) акт посвећења? Тим путем долазиш у непогрешивост, јер ако је посвећеник увјек у надахнућу како грјеши?Реци отворено да ли ти сматраш да је Патријарх Вартоломеј надахнут Духом Светим признао Укре?  

Наравно да је Црква наша, у Нас спада и Христос, али није моја ни Вартоломејева, односно Вартоломејева је колико и моја и ако су нам различите службе, и стварно као да те сами сатана вара, јер мени приписујеш оно што Вартоломеј ради: својата Цркву и граду се Оцем, а ти га браниш и његова недјела проглашаваш богонадахмутим јер си прочито двије јеретичке књиге "еклисиолошке теме", па прочитај онда и: О људској способности и неспособности" па покушај то довести у везу са понашањем и амвицијама Вартоломеја, кад већ не слушаш свога Патријарха и провјетене ове, него ти је милији разбојник Вартоломеј, да ниси и ти из Чекрчића?

 

 

Послато са 5026D користећи Pouke.org мобилну апликацију

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 6 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

али се стави у такву или сличну ситуацију да разумијеш динамику

 

пре 18 часа, slovoA рече

Читав проблем о којем говорим је управо у том поимању Цркве као наше. Позвани јесмо, али смо позвани да се спасавамо у Духу истине, а не да ту нешто својатамо. А толико причамо о благодатним даровима, па опет то не видимо.

Гдје је у твом одговору та динамика о којој причаш? Не показа ти мени ниједан благодатни дар, већ само гомилу лажи, и још их изговори у моје име. Али, не вриједи, мораћеш то сам са собом ријешавати.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружујем се онима који овај "одговор" оцењују као простачки.

Тим више зачуђује ако је од Ињца, јер је по стилу гори од најгорих Ђуровићевих ад хоминема. За човека који је у праву најгоре је кад претера - тиме се све поништи. Што би рекао Његош, "Имаш разлог, али не толико".

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Можда сам простак, али мени не смета стил.

Није тај калуђер ни мало фин. Прети наоколо свима који не признају Думенка. Прети и својима, а не само нашима. Према Русима има однос као да не жели да више икада буду иста црква. Једна од најбљутавијих изјава му је та да су они, Грци, крштени хиљаду година пре нас, Словена, и да ми зато не знамо ништа о православљу.

У одговору му је фино речено да ми не желимо да свргнемо цариградског и да највише волимо Грке од свих народа.

Јеткост у одговору је ок. Ту је да њега мало наједи, а нас да насмеје, чисто да види да га се Видовдан не боји, да уме и он да уједе.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...