Тема о КОРОНАВИРУСУ... све на једном месту

JESSY

Препоручена порука

I dalje je najjači potez bio kada su clot-shot propagandisti uzeli NPC meme za provax plakat.

Ovo naravno nije bilo usmereno ka samim NPC-jevima (leminzima) jer oni ne mogu da shvate šta to znači dok im ovlašćeni ispirač mozga ne kaže šta to znači (a neće im reći).

Smisao je bio demoralizacija nas koji znamo šta to znači, u in your face stilu. 

EyTI6V0WEAI8AIb.thumb.jpg.519922d1a91444206f5fe412294049f0.jpg

Подели на овим сајтовима

пре 23 минута, Милошшш рече

Слика може припадати 1 особа, небо и текст који гласи „IZNENADA I OVAJ UMRO! 24 godine, na rođendan, trkač bio... !! ITALY24NEWS.COM Fabio Pedretti, 24 year old runner, died in a night race on his birthday- Corriere.it“

Death of Fabio Pedretti, the sister against the no-vax: “You are horrible people”

In the face of indecency social of the no vaxes, who manage to turn even the death of a boy into their battlefield, Fabio Pedretti’s sister intervened. We contacted her, asking to be able to publish her message; here it is: “You are horrible people. My brother left us because unfortunately his little heart did not hold up: no covid, no vaccine! All this has nothing to do with it – explains the young woman -. Unfortunately there is familiarity, and it is It was his turn. Mind your own business and be quiet if you don’t know, respect this immense pain. Thanks instead for the condolences and closeness of others, we need it .

https://www.italy24news.com/covid-19/291375.html

• Свиђа ми се 1
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Branka62 рече

Death of Fabio Pedretti, the sister against the no-vax: “You are horrible people”

In the face of indecency social of the no vaxes, who manage to turn even the death of a boy into their battlefield, Fabio Pedretti’s sister intervened. We contacted her, asking to be able to publish her message; here it is: “You are horrible people. My brother left us because unfortunately his little heart did not hold up: no covid, no vaccine! All this has nothing to do with it – explains the young woman -. Unfortunately there is familiarity, and it is It was his turn. Mind your own business and be quiet if you don’t know, respect this immense pain. Thanks instead for the condolences and closeness of others, we need it .

https://www.italy24news.com/covid-19/291375.html

A to je kao pravi testament :)))

Maratonci - Čitanje testamenta - video Dailymotion

cool.lie.talker

Подели на овим сајтовима

пре 13 минута, Милошшш рече

A to je kao pravi testament :)))

"Mind your own business and be quiet if you don’t know, respect this immense pain."

• Свиђа ми се 1
Подели на овим сајтовима

On 8.12.2021. at 14:12, Avocado рече

Prosto, više je ljudi umiralo pre 300 godina od kuge, polia, variole, tuberkuloze, infekcija koje lečimo penicilinom (pojedinačno za svaku od tih bolesti) nego što danas umre ukupno od lekarske greške za sve bolesti... a kad umreš od tuberkuloze u petoj godini, onda ne može lekar da ti prepiše pogrešnu terapiju za aritmiju u 85oj godini (nakon što ti je medicina već 10 puta spasila i produžila život)... ;)

Pregledam matične knjige rođenih i umrlih iz 19. veka ovih dana jer sam se zainteresovala za poreklo jedne intrigantne čukunbabe... Ništa te ne pripremi na u nekim trenucima 90% dece među umrlima, i to sve od sprečivih i lečivih bolesti - difterija, veliki kašalj, boginje, tetanus, tuberkuloza... 

paradoks_zpsjpf2fhnf.jpg

Lilies that fester smell far worse than weeds.

Shakespeare

Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Paradoksologija рече

Pregledam matične knjige rođenih i umrlih iz 19. veka ovih dana jer sam se zainteresovala za poreklo jedne intrigantne čukunbabe... Ništa te ne pripremi na u nekim trenucima 90% dece među umrlima, i to sve od sprečivih i lečivih bolesti - difterija, veliki kašalj, boginje, tetanus, tuberkuloza... 

Невероватно је колико је елементарна санитација (прање руку, чиста храна и пиће) драстично смањила смртност. Во времје оно медицинска грешка је било и одбијање лекара да перу руке.

WWW.PBS.ORG

On this date in 1850, a prickly Hungarian obstetrician named Ignaz Semmelweis stepped up to the podium of the Vienna Medical Society’s lecture hall to give his fellow doctors advice, which could...

Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, mirko1929 рече

Невероватно је колико је елементарна санитација (прање руку, чиста храна и пиће) драстично смањила смртност. Во времје оно медицинска грешка је било и одбијање лекара да перу руке.

WWW.PBS.ORG

On this date in 1850, a prickly Hungarian obstetrician named Ignaz Semmelweis stepped up to the podium of the Vienna Medical Society’s lecture hall to give his fellow doctors advice, which could...

Целокупна медицина је у суштини настала на погрешним веровањима и последично, људским жртвама 

Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Креирај ново...