Jump to content

PAKAO – ne samo da postoji – nego je i VJEČAN (“aionion”)

Оцени ову тему


Препоручена порука

пре 1 сат, kopitar рече

Hans Uns Von Baltazar je smatrao da je normalno da se vjernik nada i vjeruje da je pakao prazan ali isto tako da svako od nas može biti prvi koji će tamo završiti ( parafraziram).

 

Јесте, колико се сећам, писао је да по догми вере не може да се верује у коначности пакла и мука и да морамо да се пазимо да ћемо можда завршити тамо, али је и писао и то да он лично као човек има наду (мислим да није рекао и веру) да ће пакао на крају бити празан.

Мени то делује поштено, иако је колико се сећам писао и у корист апокастазе, ови неки други су отишли скроз у екстремну апокастазу иако за то не постоје јаки и јасни и недвосмислени аргументи код светитеља и предању и богослужењу и молитвама Цркве.

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 69
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Kad je riječ o paklu sa vječnom vatrom neko je stavio i u naslovu grč. riječ aionion, evo mog malog istraživanja....tu se ne misli na neku vječnu vatru koja peče vječno grešnike....

Jeremija 17,27: "Ali, ako ne budete svetkovali dan subotni, i ako budete nosili bremena ulazeći na vrata jeruzalemska u dan subotni, tada ću potpaliti oganj na vratima njegovim; i plamen će proždrijeti dvore jeruzalemske, i neće se ugasiti"
Židovi su oskvrnuli subotu, da li ta vrata i dan danas gore?

Filemon 15 redak: "Možda je zato bio odijeljen od tebe (misli se na roba Onezima, kojeg Pavao vraća Filemonu) na kratko vrijeme, da ti bude povraćen zauvijek.
I u "vijeke vjekova", i ova riječ "zauvijek" su iste riječi, grčki aionis, što znači vječno, zauvijek...No postavlja se pitanje je li ovaj rob još uvijek kod Filemona...narvno da nije, umro je...nema ga više...

Juda 7: "...kako ispaštajući kaznu - vječni oganj - stoje za primjer Sodoma i Gomora s okolnim gradovima koji su kao i oni bludno griješili..." Mnogi su bili na Mrtvom moru, i nisu vidjeli da Sodoma i Gomora još gore u vječnom ognju...

Kad se kaže vječni oganj, misli se na posljedice tog ognja, a ne na trajanje...vatra gori dokle ima materije...a ljudi imaju tijelo...i kad su opkolili Jeruzalem, mislim na grešnike "Tada siđe vatra s neba i proguta ih" OTKRIVENJE 20,9. Trebate razlikovati pojmove, u Bibliji se spominje vječna kazna, a ne vječno kažnjavanje...

Evo još nekih dokaza u vezi riječi vječan...

Bog je Aronu dodijelio vječno svećenstvo (1. Ljetopisa 23,13). Vječno ovdje označava dok bude trajala Aronova služba.

Ako je u staro vrijeme neki rob dragovoljno odlučio da ostane u kući svojega gospodara, iako je mogao da ga napusti, on je time izrazio ljubav prema svom gospodaru i ostao vječni rob (trajno ostane u službi). (2. Mojsijeva 21,6). Vječni rob ili rob dovijeka znači dok bude živ.

Na Eelizejevog slugu Gehazija i na njegovo potomstvo prešla je dovijeka Namanova guba, zato što se polakomio za darovima vojvode Namana i slagao proroka (2. Kraljevima 5,27).
»Zauvijek« ili »dovijeka« ovde znači da će bolest guba trajati tako dugo dok bude postojao Gehazi i njegovo potomstvo.

 

  • Свиђа ми се 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 57 минута, kainos рече

Kad je riječ o paklu sa vječnom vatrom neko je stavio i u naslovu grč. riječ aionion, evo mog malog istraživanja....tu se ne misli na neku vječnu vatru koja peče vječno grešnike....

Jeremija 17,27: "Ali, ako ne budete svetkovali dan subotni, i ako budete nosili bremena ulazeći na vrata jeruzalemska u dan subotni, tada ću potpaliti oganj na vratima njegovim; i plamen će proždrijeti dvore jeruzalemske, i neće se ugasiti"
Židovi su oskvrnuli subotu, da li ta vrata i dan danas gore?

Filemon 15 redak: "Možda je zato bio odijeljen od tebe (misli se na roba Onezima, kojeg Pavao vraća Filemonu) na kratko vrijeme, da ti bude povraćen zauvijek.
I u "vijeke vjekova", i ova riječ "zauvijek" su iste riječi, grčki aionis, što znači vječno, zauvijek...No postavlja se pitanje je li ovaj rob još uvijek kod Filemona...narvno da nije, umro je...nema ga više...

Juda 7: "...kako ispaštajući kaznu - vječni oganj - stoje za primjer Sodoma i Gomora s okolnim gradovima koji su kao i oni bludno griješili..." Mnogi su bili na Mrtvom moru, i nisu vidjeli da Sodoma i Gomora još gore u vječnom ognju...

Kad se kaže vječni oganj, misli se na posljedice tog ognja, a ne na trajanje...vatra gori dokle ima materije...a ljudi imaju tijelo...i kad su opkolili Jeruzalem, mislim na grešnike "Tada siđe vatra s neba i proguta ih" OTKRIVENJE 20,9. Trebate razlikovati pojmove, u Bibliji se spominje vječna kazna, a ne vječno kažnjavanje...

Evo još nekih dokaza u vezi riječi vječan...

Bog je Aronu dodijelio vječno svećenstvo (1. Ljetopisa 23,13). Vječno ovdje označava dok bude trajala Aronova služba.

Ako je u staro vrijeme neki rob dragovoljno odlučio da ostane u kući svojega gospodara, iako je mogao da ga napusti, on je time izrazio ljubav prema svom gospodaru i ostao vječni rob (trajno ostane u službi). (2. Mojsijeva 21,6). Vječni rob ili rob dovijeka znači dok bude živ.

Na Eelizejevog slugu Gehazija i na njegovo potomstvo prešla je dovijeka Namanova guba, zato što se polakomio za darovima vojvode Namana i slagao proroka (2. Kraljevima 5,27).
»Zauvijek« ili »dovijeka« ovde znači da će bolest guba trajati tako dugo dok bude postojao Gehazi i njegovo potomstvo.

 

Onaj " drugi" život tz. vječni se odvija van vremena i prostora pa bi se trebalo zapitati ako postoje Raj i Pakao jesu li onda vječni?

Link to comment
Подели на овим сајтовима

                        34805939910_490a08a12a_5k.thumb.jpg.f2cccc4cb883457058b8a7216c7da5fe.jpg

“Alas! Of what kind is that place of wailing and of gnashing of teeth… at which even Satan shudders? O Woe! What kind of place is it, where the unsleeping worm dies not? * What dread misery to be sent into outer darkness? Of what kind of angels placed over these torments, who pitiless and frightful, punish by casting in there, while at the same time the reproach most grievously? Then shall those already in the midst of the torments cry out with pleading voices, and there will be no one to speak for them to the Lord, and they shall not be heard.”

St. Ephrem of Syria

 Где црв њихов не умире, и огањ се не гаси. - Свето Јеванђеље по Марку, глава 9,48.

https://www.pravoslavna-srbija.com/sveto-pismo-biblija/41_MAR/41MAR009

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 7.1.2023. at 19:37, Bokisd рече

Јесте, колико се сећам, писао је да по догми вере не може да се верује у коначности пакла и мука и да морамо да се пазимо да ћемо можда завршити тамо, али је и писао и то да он лично као човек има наду (мислим да није рекао и веру) да ће пакао на крају бити празан.

Мени то делује поштено, иако је колико се сећам писао и у корист апокастазе, ови неки други су отишли скроз у екстремну апокастазу иако за то не постоје јаки и јасни и недвосмислени аргументи код светитеља и предању и богослужењу и молитвама Цркве.

Kako te bre nije sramota, trabunjaš ovde neke nebuloze, a nemaš pojma šta je konkretno rekao tj. napisao u ovoj knjizi!

Dare We Hope 2nd Edition

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, Bernard рече

Kako te bre nije sramota, trabunjaš ovde neke nebuloze, a nemaš pojma šta je konkretno rekao tj. napisao u ovoj knjizi!

Dare We Hope 2nd Edition

А што ниси додо и Копитара и он је слично написо и још и лајковао моју поруку,.... море бре....:1314_womens:....  и ниси видо да сам написо да је Балтазар писао у корист апокастазе.

Ево овде има о томе :

https://afkimel.wordpress.com/essential-readings-on-universalism/

Hans Urs von Balthasar, Dare We Hope “That All Men Be Saved”?

Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim.

Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 12 часа, Bokisd рече

А што ниси додо и Копитара и он је слично написо и још и лајковао моју поруку,.... море бре....:1314_womens:....  и ниси видо да сам написо да је Балтазар писао у корист апокастазе.

Ево овде има о томе :

https://afkimel.wordpress.com/essential-readings-on-universalism/

Hans Urs von Balthasar, Dare We Hope “That All Men Be Saved”?

Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim.

Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.

Pazi Boki o čemu pišeš..staniiiiiii

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 12 часа, Bokisd рече

А што ниси додо и Копитара и он је слично написо и још и лајковао моју поруку,.... море бре....:1314_womens:....  и ниси видо да сам написо да је Балтазар писао у корист апокастазе.

Ево овде има о томе :

https://afkimel.wordpress.com/essential-readings-on-universalism/

Hans Urs von Balthasar, Dare We Hope “That All Men Be Saved”?

Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim.

Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.

Blefera, slavnog vodonošu rimskog slikara nisam spomenuo jer podmukli protestant ne zna šta je sram!!!

Naveo je LAŽNI citat iz katekizma.

"Ugurao je u usta" pokojnom papi Benediktu XVI reči koje nije nikad izgovorio.

Njegov odgovor ne sve to je - pročitaj Eshatologiju od Jozefa Racingera, bez konkretnog odlomka ili rečenice.

Moj odgovor je bio - pročitao sam je (2X). Čekam ga da se javi iz mišije rupe i napiše šta ga konkretno zanima.

Upravo je Katekizam katoličke crkve (napisao ga je Jozef Racinger i overio papa Ivan Pavle II) dokaz da blefer fantazira i dezinformiše.

I šta si ti uradio, njegove fantazije si dopunio z nečim po sećanju......Ma nemoj molim te, jel si ti na pijaci........

Kad sam ti stao na žulj si objavio blog u kome piše sledeće:

Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim.

Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.

 

Boki, samo ovo boldirano je napisao Balatazar, sve ostalo u nastavku je mišljenje autora bloga.

 

Idemo dalje

 

 

Joseph Ratzinger, Eschatology: Death and Eternal Life

 This is a classic in Roman Catholic literature on the subject. Here we see the decisive break in post-Vatican II Catholicism from retributivist models of both purgatory and hell.

 

Autor bloga je neozbiljan i neodgovoran, nije naveo nijedan dokaz, rečenicu ili odlomak. Knjigu sam pročitao dva puta i po mom mišljenju do preloma nije došlo. Luterani u Nemačkoj su toga svesni..........

I za kraj, upravo su pokojni papa Benedikt XVI, Hans Urs von Balthasar i Henri de Lubak pisali knjige za maloverne polutane katolike koji se nisu mogli pomiriti sa tim da je pakao večan.......I napuštali katoličku Crkvu. Ovu Trojicu protestanti nisu samleli, kao na primer Hans Künga, i ne samo njega.

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 14 часа, Bernard рече

Blefera, slavnog vodonošu rimskog slikara nisam spomenuo jer podmukli protestant ne zna šta je sram!!!

Naveo je LAŽNI citat iz katekizma.

"Ugurao je u usta" pokojnom papi Benediktu XVI reči koje nije nikad izgovorio.

Njegov odgovor ne sve to je - pročitaj Eshatologiju od Jozefa Racingera, bez konkretnog odlomka ili rečenice.

Moj odgovor je bio - pročitao sam je (2X). Čekam ga da se javi iz mišije rupe i napiše šta ga konkretno zanima.

Upravo je Katekizam katoličke crkve (napisao ga je Jozef Racinger i overio papa Ivan Pavle II) dokaz da blefer fantazira i dezinformiše.

I šta si ti uradio, njegove fantazije si dopunio z nečim po sećanju......Ma nemoj molim te, jel si ti na pijaci........

Kad sam ti stao na žulj si objavio blog u kome piše sledeće:

Standing under the judgment of the Cross (and bound by Catholic dogma), we may not assert apokatastasis, says Balthasar; but we may—and indeed must—pray for the salvation of all. Universal restoration in Christ is a possibility for which we may hope, but can never be a certainty we may proclaim.

Balthasar did not convert me to the universalist hope. The seeds for that hope were planted back in the early 80s when Thomas Torrance and Robert Jenson taught me the unconditionality of the divine love. But Balthasar watered those seeds. Faith in the absolute love of God slowly began to grow into hope for a universalist Future. Eventually, though, I realized that I needed to proclaim a more confident, greater hope than Balthasar allows.

 

Boki, samo ovo boldirano je napisao Balatazar, sve ostalo u nastavku je mišljenje autora bloga.

 

Idemo dalje

 

 

Joseph Ratzinger, Eschatology: Death and Eternal Life

 This is a classic in Roman Catholic literature on the subject. Here we see the decisive break in post-Vatican II Catholicism from retributivist models of both purgatory and hell.

 

Autor bloga je neozbiljan i neodgovoran, nije naveo nijedan dokaz, rečenicu ili odlomak. Knjigu sam pročitao dva puta i po mom mišljenju do preloma nije došlo. Luterani u Nemačkoj su toga svesni..........

I za kraj, upravo su pokojni papa Benedikt XVI, Hans Urs von Balthasar i Henri de Lubak pisali knjige za maloverne polutane katolike koji se nisu mogli pomiriti sa tim da je pakao večan.......I napuštali katoličku Crkvu. Ovu Trojicu protestanti nisu samleli, kao na primer Hans Künga, i ne samo njega.

Ја нисам знао да има ту неке ствари између тебе и Копитара и само сам хтео да изнесем ово око Balthasara.

Иначе смо на истој страни око ове приче вечности пакла, па полако и без узрујење. :945729:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 8 часа, Bokisd рече

Ја нисам знао да има ту неке ствари између тебе и Копитара и само сам хтео да изнесем ово око Balthasara.

Иначе смо на истој страни око ове приче вечности пакла, па полако и без узрујење. :945729:

Dobro jutro Boki, evo jedna kafica za tebe, oćeš gorču ili sladju :smeh1:, pa zadimi havanku :))

                                           9233773960_0a52db8bbd_z.jpg.16a13c8ea7ffde79032630d9feed4835.jpg

Ti pišeš po sećanju, blefer stalno nešto muti i petlja, onda sam i ja objavio sv. Ignjatija i druge svece sa Grčkih blogova. Kakav Afganistan i bakrači, Grci su mnogo punokrvniji vernici nego vas nekoliko polutana na ovoj temi.

Ti prihvataš tu mogućnost da je pakao prazan ili da će biti kat tad prazan.

Ako je pako prazan to ti je isto kao da ga nema, ako pakla nema nema ni satana, a u Svetom pismu Isus iz Nazareta jasno izjavljuje da je video kako je pao sa neba, ako nema satana i pakla nema ni carstva nebeskog, ako nema carstva nebeskog nema ni Boga. Možeš slobodno da se javiš sveznajućem šatro guruju da te primi u ekipu.

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 36 минута, Bernard рече

Ako je pako prazan to ti je isto kao da ga nema, ako pakla nema nema ni satana, a u Svetom pismu Isus iz Nazareta jasno izjavljuje da je video kako je pao sa neba, ako nema satana i pakla nema ni carstva nebeskog, ako nema carstva nebeskog nema ni Boga. Možeš slobodno da se javiš sveznajućem šatro guruju da te primi u ekipu.

Jesi li ti čuo nekad za non sequitur? Jevreji iz doba prvog hrama nisu verovali ni u kakav zagrobni život, a isto tako ni sadukeji iz doba drugog hrama, ali su verovali u Boga (dakako sadukeji su bili najoštriji i najnefleksibilniji tumači Zakona). S druge strane Đainisti (i Budisti) imaju i raj, i pakao, i svašta preko toga, ali ne veruju u Boga. Ali, ako ćemo već da se držimo zvaničnog nauka onda, ili ćeš ti, ili on u pakao kao jeretik, ili obojica (pošto i pravoveran ima ogromnu verovatnoću da zaglavi tamo), ali jedan svakako, pa makar i dubio na glavi.

P.S. Purganje duvana je forma đavopokloništva, kađenje sotoni.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

2023-01-20.thumb.png.4b79d4ac95d20155c8be616396b04514.png

 

SOUNDANDSILENCE.WORDPRESS.COM

In many ways, Saint Augustine of Hippo (354-430) was the most influential post-Pauline theologian in Christendom. Even today he is widely quoted and revered, but more importantly...

 

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 7.1.2023. at 22:55, kainos рече

Kad je riječ o paklu sa vječnom vatrom neko je stavio i u naslovu grč. riječ aionion, evo mog malog istraživanja....tu se ne misli na neku vječnu vatru koja peče vječno grešnike....

Jeremija 17,27: "Ali, ako ne budete svetkovali dan subotni, i ako budete nosili bremena ulazeći na vrata jeruzalemska u dan subotni, tada ću potpaliti oganj na vratima njegovim; i plamen će proždrijeti dvore jeruzalemske, i neće se ugasiti"
Židovi su oskvrnuli subotu, da li ta vrata i dan danas gore?

 

Књига пророка Данила, глава 12

2. И много оних који спавају у праху земаљском пробудиће се, једни на живот вечни, а други на срамоту и прекор вечни.

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 7.1.2023. at 12:52, Дејан рече

Видео овај, видео онај .

Овква виђења православних монаха или кога год су јак показатељ утицаја католичке духовности на православну у кризним историјским периодима .

Within the Orthodox Church, the consensus is clear. The Scriptures, the Liturgy, and the overwhelming majority of Saints have taught a traditional understanding of hell. The sufferings there are unimaginable, and the torments there do not come to an end.

Ideas have consequences. Universal salvation is a dangerous teaching. According to the Synodikon of Orthodoxy, when people promote that teaching, they “both destroy themselves and become agents of eternal condemnation to others”.

This destruction comes in two forms:

  1. Evangelism is endangered. Why go to the trouble of introducing other people to Orthodoxy, if everyone is eventually going to heaven anyway?
  2. Personal salvation is endangered. Why go to the trouble of struggling against sin, if you will eventually go to heaven anyway?

Perhaps the best warning of all comes from the lips of an Orthodox Saint:

Struggle with all your power to gain Paradise. And do not listen to those who say that everyone will be saved. This is trap of Satan so that we won’t struggle.
– St. Paisios of Mt. Athos

Lucerna corporis tui est oculus tuus. Si oculus tuus fuerit simplex, totum corpus tuum lucidum erit. Si autem oculus tuus fuerit nequam, totum corpus tuum tenebrosum erit. Evangelium Secundum Matthaeum 6, 22-23

In nomine + Patris, et + Filii, et Spiritus + Sancti. Amen.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 15 часа, Bernard рече

Dobro jutro Boki, evo jedna kafica za tebe, oćeš gorču ili sladju :smeh1:, pa zadimi havanku :))

                                           9233773960_0a52db8bbd_z.jpg.16a13c8ea7ffde79032630d9feed4835.jpg

Ti pišeš po sećanju, blefer stalno nešto muti i petlja, onda sam i ja objavio sv. Ignjatija i druge svece sa Grčkih blogova. Kakav Afganistan i bakrači, Grci su mnogo punokrvniji vernici nego vas nekoliko polutana na ovoj temi.

Ti prihvataš tu mogućnost da je pakao prazan ili da će biti kat tad prazan.

Ako je pako prazan to ti je isto kao da ga nema, ako pakla nema nema ni satana, a u Svetom pismu Isus iz Nazareta jasno izjavljuje da je video kako je pao sa neba, ako nema satana i pakla nema ni carstva nebeskog, ako nema carstva nebeskog nema ni Boga. Možeš slobodno da se javiš sveznajućem šatro guruju da te primi u ekipu.

:pivo:

Јууу, бре Бернард како си дошо тога, скроз си бре омашио, јел читаш уопште шта пишем, дај мало concetracione :takeoff:, јел си видео ову тему па погледај ако оћеш шта сам све писо:

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...