Jump to content

Raskol se zahuktava

Оцени ову тему


Препоручена порука

Уопште не треба да се боримо против Сатане и зла, ту побједу је Христос већ извојевао, за нас. Треба да се боримо против антихриста, против човјека који нам је толико близак, по самој палој природи, да у њему препознајемо себе и све оно чиме би да надомјестимо свој лични недостатак, што нисмо богови, по природи.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 11.6k
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Популарни чланови у овој теми

Постоване слике

пре 10 часа, slovoA рече

Поново читам, па поново и видим. То што кажеш није сатанизам, већ либерална идеологија (демократија), која тим лажима не намјерава да уништи човјека, већ да га пороби. Јер само је Сатанин циљ уништење човјека, а циљ либерализма је да овлада над природом човјека.

Просто, лаж више није само оружје Сатане, већ и тих "ситних" демона у кожи човјека, што као јагњад наступају под плаштом либералне идеологије, коју бар неки од нас, не зову случајно, демонократијом.

Кажу, неки аналитичари, нема више демократије у свијету. И у праву би били, да је она само питање друштвеног уређења. Али није! И не само да није поражена, већ је ментални склоп савременог човјека сав у духу те идеологије. И на темељима демократије ће се антихрист не само зацарити, као савршен човјек, већ ће у том истом духу либерализма бити дочекан, широм раширених руку.

 

Demokratija je u harmoniji sa Crkvom (liturgijskim dijalogom) i nacijom kod Srba- Zicka besjeda,  Evo u Hrvata se skupstina naziva Saborom, ali Europi znaju da se nacija i demokratija iskljucuju, nemoj nas trpati u taj kos, jer Srbi kad se sloze...

Drugo je sta se sve naziva demokratijom, evo kod nas u RS, nekoliko ljudi kao razmislja, a ovi "podizu rucicu vjesto"  

 

Bas patim sto nisam Bog po prirordi, idi brejoooj

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 16 часа, Onufrije рече

Брука велика. Значи ако Вартоломејева секта прекине да им одузима храмове хоће са њима да разговарају о јединству.

Нису ни заслужили бољу аутокефалију од Вартоломејеве.

Питање је шта ће остати од Украјине након овог сукоба? Могуће је да на територијама које контролишу Руси не буде више никакве аутономне УПЦ, већ ће то бити епархије московске Патријаршије као и свака друга у Русији?

То сад нико живи не зна, и сва ова решења су привремена док се сукоб не оконча. Тек кад легне мир може се причати о уређењу и коначном статусу.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Пре сат времена, Вукашин рече

Питање је шта ће остати од Украјине након овог сукоба? Могуће је да на територијама које контролишу Руси не буде више никакве аутономне УПЦ, већ ће то бити епархије московске Патријаршије као и свака друга у Русији?

То сад нико живи не зна, и сва ова решења су привремена док се сукоб не оконча. Тек кад легне мир може се причати о уређењу и коначном статусу.

 

Ма не ради се само о томе него да хоће да преговарају са секташима, а ови им на силу одузимају Цркве, проповедају јерес. 

Дали су неке небулозне изјаве са Сабора као једино им је проблем што им ови отимају Цркве и немају апостолско првенство, а да они имају веће слободе.

 Било је увек ратова и горих  страдања па није било издаје.

И ти што остану у Украјини после рата имају право на Цркву.

 

According to the document, in order for the dialogue to resume, the OCU is expected to take the following actions:

  • stop the seizure of churches and forced transfers of parishes of the Ukrainian Orthodox Church;
  • realize that their canonical status, as it is fixed in the "Charter of the Orthodox Church of Ukraine", is in fact non-autocephalous and significantly inferior to the freedoms and opportunities in the implementation of church activities, which are provided for by the Charter on the governance of the Ukrainian Orthodox Church;
  • resolve the issue of the canonicity of the OCU hierarchy, because it is quite obvious for the Ukrainian Orthodox Church, as well as for the majority of Local Orthodox Churches, that in order to recognize the canonicity of the OCU hierarchy, it is necessary to restore the apostolic succession of its bishops.

Рече безуман у срцу својем: нема Бога.
Трула су и мрска дјела њихова. (Пс. 13, 1)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре неко време је први у Белорусији слично урадио и напао Лукашенка као Онуфрије Путина па је смењен. Тако би требало и са Онуфријем, мада није исто Белорусија и Укријана у смислу цркевен аутономије, али се Онуфрије показао као Тројански коњ или у најбољу руку недорастао ситуацији. И раније се се видело да може да изда или да попусти када постане сложенија ситуација. Тражио је чак да се омогући излазак фашиста из челичане у Марипољу.confused1

РПЦ сигурно има механизме да га смени иако су аутономна Црква, смањи штету и доведе неког од достојних Владика као првог које су и поменуте у горњем тексту.

Рече безуман у срцу својем: нема Бога.
Трула су и мрска дјела њихова. (Пс. 13, 1)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 3 часа, ekdikos_apomahis рече

Мислим да је митрополит Онуфрије једноставно био сломљен под притиском и изманипулисан.

Убеђен сам.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 12 часа, Hadzi Vladimir Petrovic рече

Demokratija je u harmoniji sa Crkvom (liturgijskim dijalogom)

Једини литургијски дијалог је обраћање Цркве Богу Оцу. А у тој твојој хармонији демократије с Црквом, одвијаће се један сасвим другачији дијалог, између антихриста и човјека. И неће се знати, ко је ту коме милији, по вриједностима самог пада.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

како било треба га сменити Онуфрија. Уместо да буде захвалан Богу  што су Руси кренули да раскринкају мећународну банду, која је и довела расколнике они напдају Патријарха и Путина и пружају руку расколницима и јеретицима., даље да прихвати страдање као крст он подигао пету против Патријарха Кирила. Срамота.

Како нису изманипулисали Метрполита Антонија? Зато что је  Онуфрије  и раније давоа неке проблематичне изјве, није то од јуче.

Рече безуман у срцу својем: нема Бога.
Трула су и мрска дјела њихова. (Пс. 13, 1)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Кад престану бити антируси. Зато је украјински проблем ближи црногорском, а не македонском.

Црква има проблем са антиидентитетом, а не идентитетом.

Наука верујућих каже:

Апсолутан је само Бог

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 сат, Legatus Pontificius рече

него, да вас питам.. у чему је разлика између македонских и украјинских расколника, осим у томе што смо македонско разбојништво и антицрквени злочин наших комуниста торжаствено благословили, а злочин украјинских и даље страшно осуђујемо? кад ће наши богомудри архијереји да благослове и кијевске злочинце?

У томе што у МПЦ стварно има верника који се моле Богу, побожног народа колико хоћеш. македонски народ воли Србе. И Срби воле Македонски народ. 

Код Епимафија само нацисти и слични суманути људи који не знају ни Вјерују. И има их поред све овоземаљске силе неколико аутобуса, метафорично да се изразим. И сви су опседнути антируством. Лично сам видео њихову "литију". Жене у црном су за њих мисаона именица.

И треће јако си злонамеран и мешаш бабе и жабе. 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Протођакон Владимир Василик: «Канонски рубикон још увек није пређен»

               

Што се тиче аутокефалности УПЦ. Могу да прокоментаришем ситуацију на следећи начин. С једне стране, у ствари, ништа ново се није догодило. У реалности, од 1992. године, УПЦ је, формално аутономна, заправо имала је таква права о којима садашња такозвана „Православна црква Украјине“, на челу са митрополитом Епифанијем Думенком, није ни сањала.

 

Украјинска Црква је већ и била потпуно независна. Она има своје независне органе управљања, не односи се на Москву ни по једном питању унутрашње управе, већ 30 година не шаље никаква средства у општи црквени фонд. У ствари, овај Сабор је само потврдио, у ствари, одлуку Харковског сабора из 1992. године.

 

У том погледу нема ништа ново. Једино што је ново је осуда Његове Светости Патријарха Кирила због наводног учешћа у мировној операцији, што је у стварности само блеф. Његова Светост Патријарх Кирил не прихвата никакво учешће. Он разуме праведност ове операције и истовремено изражава симпатије за обе стране у сукобу, будући да је духовни отац и једних и других.

 

Наравно, таква осуда изгледа, благо речено, чудно, ако не и грубо. Али истовремено је потребно разумети позицију оних јерарха и клирика који су се нашли под петом неонациста под контролом западних обавештајних служби. Уосталом, ако погледамо један број украјинских министара, видећемо са чуђењем да се ради о људима који су раније имали западно или друго држављанство, а који нису природни Украјинци. То су, у ствари, намештеници „Вашингтонског регионалног комитета“, а Украјина нема никакву независност у државној сфери.

 

Веома је тешко, наравно, гледати на чињеницу да се та зависност сада шири и на подручје Цркве. А украјински јерарси морају да кажу не баш оно што би желели да кажу. Јер да су хтели да осуде рат, морали би да осуде обе стране, укључујући и Кијев који је 2014. године инсценирао овај војни сукоб, пролио реке крви, чинио ратне злочине и кршио законе и обичаје ратовања. Али јасно је да од украјинских јерараха нећемо чути никакве речи осуде у садашњој ситуацији. И јасно је да их то може коштати главе.

 

Немојмо осуђивати ове људе који су се нашли у веома тешкој животној ситуацији. Како кажу, не дај Боже да се неко нађе у таквој ситуацији.

 

Овде се, међутим, наслућује веома незгодан тренутак. Наша цењена малорусијска браћа су у положају оног кувара коме љута госпођа нареди да поједе бубашвабу коју је случајно ухватила у својој супи. Једе бубашвабу и не једе. Чини се да осуђују Његову Светост Патријарха Кирила, али с друге стране не осуђују, јер се не повлаче формални потези везани за црквени суд и евхаристијско општење, које су, иначе, својевремено захтевале усијане главе Украјинске Православне Цркве Московске патријаршије. Није било захтева или предлога за формалну пуну аутокефалност. А оно што су урадили, једноставно су сведочили о стварном канонском статусу Украјинске Православне Цркве Московске патријаршије. Зато би у овој ситуацији за нас било најразумније да једноставно занемаримо овај скуп, сматрамо га као да га никада није био и покријемо љубављу немоћ и најтеже стање наше драге украјинске, малоруске браће, ојачамо нашу молитву за њих. И морамо се надати да ће Господ све поставити на своје место.

 

У ствари, ништа ново нису рекли. Наравно, било какве победе су сада од виталног значаја за Зеленског. Пошто не може да оствари војне и дипломатске победе, онда мора да победи несрећне беспомоћне свештенике, који, наравно, немају ни своје специјалне службе, ни своје оружане снаге, ни своје „Тачке-У“, ни своје тенкове, нити сопствене летелице, а до којих је врло лако доћи, јер су повезани са својим парохијама и својом паством. А у овом случају, ово је само изговор за Зеленског.

 

Посматрајмо како ће се догађаји даље развијати. Ако Зеленски настави даље, бојим се да би се ствар могла завршити унутрашњом експлозијом. Надам се да ће имати разума да не гура даље, а ситуација ће остати замрзнута. Што се нас тиче, ове неосноване оптужбе и нападе треба прихватити спокојно и мирољубиво, са разумевањем очигледне неслободе Украјинске Православне Цркве, очигледне присиле ових изјава и схватања да, хвала Богу, канонски Рубикон није ипак пређен.

Рече безуман у срцу својем: нема Бога.
Трула су и мрска дјела њихова. (Пс. 13, 1)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 7 минута, Legatus Pontificius рече

аха, разумем. бити Србин православне вере значи борити се за права и јурисдикцију Руске Патријаршије, а не Српске. хвала што сте ми то објаснили. 

Као што рекох злонамеран човек. Лепо ти се објасни ал не вреди. Ти си бато за блок и то је то :)

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 11 минута, Legatus Pontificius рече

ја сам злонамеран јер ми је, што би народ рекао- кошуља ближа од гуња. јер, по твом мишљењу- бити добронамеран значи борити се за растакање канонског подручја Српске Цркве, и истовремено борити се за очување канонског простора Руске.

свашта овде човек може да научи. 

Управо тако. Злонамерни бунџија.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 1 минут, Legatus Pontificius рече

аха, значи, милион и по Северних Македонаца заслужили су аутокефалност, а педесет милиона Украјинаца нису заслужили. а то ваљда зато што су Северни Македонци канонске архијереје прогонили, хапсили и затварали у казамате, а Украјинци нису.

Пријатељу, шта си ти дрвени адвокат?

СПЦ је рекла своје а онај који је највише страдао, Архиепископ Јован се највише и обрадовао јединству.

А ти своју адвокатуру спроводи негде на.другом месту.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...