Jump to content

АЛАРМ ЗА РОДИТЕЉЕ И СВЕШТЕНСТВО: Министарство просвете наложило школама да спроведу програме сексуалног развраћивања деце!

Оцени ову тему


Препоручена порука

АЛАРМ ЗА РОДИТЕЉЕ И СВЕШТЕНСТВО: Министарство просвете наложило школама да спроведу програме сексуалног развраћивања деце!

Поштовани родитељи и свештенство Православне Цркве,

Уважени професор Слободан Антонић је написао текст поводом скандалозног такозваног „Образовног пакета“ који је Министарство просвете наложило СВИМ школама и вртићима у Србији да се мора применити унутар постојећег наставног програма.

Сам садржај тзв. „Образовних пакета у вези са сексуалним насиљем“ се наводно бави насиљем (и то пре свега сексуалним насиљем), међутим – када се погледа детаљно опис активности наставних јединица унутар тих приручника, долази се до недвосмисленог закључка да су образовни пакети усмерени на прерану сексуализацију деце (што представља кривично дело према садашњем Кривином законику Републике Србије), а да се за основце и средњошколце уводе садржаји идеологије разврата.

У наредним данима ћемо прикупљати детаљне информације о овом скандалозном пројекту ( како се испоставља, дуго година припреманом) и обавештавати родитеље шта конкретно могу да учине да се снажно успротиве овом атаку једне НВО преко њихових кооперативаца унутар државне институције на психо-физичко здравље наше деце!

Православни Родитељ.орг

 

Постизборна ЛГБТ инклузија – проф. Слободан Антонић

 

Намеравао сам да у овонедељној колумни пишем о постизборним протестима, али сам схватио да је тренутно важнија тема – постизборна ЛГБТ инклузија.

Наиме, управо ових дана у српским обдаништима, основним и средњим школама, на мала врата уводи се „сексуално образовање“ праћено подстрекивањем деце на хомосексуалне односе.

Реч је о допису из Министарства просвете којим су директори образовних установа обавештени да је неопходно да се, колико одмах, у садржаје предмета као што су Српски (матерњи) језик, Свет око нас, Природа и друштво, Физичко васпитање, Грађанско васпитање, Биологија, Cоциологија, Устав и права грађана и Психологија, уведу наставне јединице о „сексуалном насиљу“.

При Министарству просвете постоји „Група за заштиту од насиља и дискриминације“ чија се званична страница на сајту Министарства може видети ОВДЕ. Та група на сајту Министарства објавила је „Стручно упутство за примену образовних пакета за учење о теми сексуалног насиља у образовно-васпитним установама“ (ОВДЕ). У Упутству се вртићи и школе обавештавају да су при Министарству израђени „образовни пакети за учење о теми сексуалног насиља над децом“ који тиме „постају део редовног постојећег националног курикулума, односно наставног плана и програма“.

„Садржаји Образовних пакета“, пише даље у Упутству, „израђени су тако да `нижу знања` о теми сексуалног насиља над децом из разреда у разред, минимум 75 часова“, а „што се тиче предшколског узраста, Образовни пакети се реализују кроз 15 сусрета“. „Без обзира на узраст, садржај Образовних пакета је координисано израђен, тако да одговара сваком детету и ученику/ци од 3 до 18 година“.

У мејлу који је у име Групе за заштиту од насиља и дискриминације потписала саветница у Министарству просвете Гордана Меденица, а који је упућен свим начелницима школских управа у Србији, упоредо са указивањем на поменуто Упутство, речено је да је Група „образовне пакете“ развила „у сарадњи са Инцест траума центром“. На интернет страници овога центра могу се наћи „Пакет за основну и средњу школу“ (ОВДЕ) и „Пакет за вртиће“ (ОВДЕ).

У Пакету за вртиће, у делу намењеном узрасту деце од 3 до 5 година, на страни 12, детету се каже да нас „додирују многе различите особе. Ко то све може да буде?“. Следе слике чланова породице, пре свега маме и тате, али и бабе и деде, сестре и брата. Онда се на страни 30 налази цртеж голе девојчице и голог дечака, са јасним полним карактеристикама, и од детета се тражи да обележи где воли, а где не воли када га „додирују“.

На следећој страни пише: „Делови тела који су покривени доњим рубљем или купаћим костимом се називају: приватни делови. Они припадају само теби и имаш право да кажеш НЕ, да те додирују по њима. Учимо на глас сви: Моје тело припада мени, није твоје од главе до пете, тражим да ме поштујете!“.

Нисам психолог, али као неко ко већ трећи пут учествује у одрастању детета знам што и сваки други (нормалан) родитељ – дете од три, четири или пет година биће, у најмању руку, збуњено оваквом „наставом“. Наиме, састављачи пакета реч „додиривати“ користили су првенствено у сексуалном смислу. Дете које није било жртва сексуалног насиља сигурно неће разумети такво значење речи „додиривати“. Јамачно ће бити збуњено када буде требало да обоји делове тела по којима „воли“ или „не воли“ да га „додирују“. Поготово ће бити збуњено када буде требало ону важну мудрост – „моје тело припада мени“ некоме да саопшти. И то коме – родитељу док му пере гузу или косу?

Учити децу од три године, која не могу да разумеју сексуално значење речи „додиривати“, да могу свакоме, па и родитељима, да кажу „моје тело припада мени“ прилично је бесмислено. То је и наношење штете деци, јер им у главама ствара конфузију. Јер, ако не разумеју сексуално значење речи „додиривати“, деца неће знати у ком контексту је једино пожељно да изјаве: „Моје тело припада мени“.

Једини начин да се та конфузија избегне јесте да се детету објасни тачно сексуално значење речи „додиривати“. Да ли је могуће то објаснити трогодишњем детету? Није ли то онда сексуализација деце – њихово насилно увођење у свет сексуалности, у свет одраслих, па и у свет патологије? И није ли управо то – насиље над децом у име борбе против насиља?

Такође се питам с којим правом се од васпитачица тражи да дете у вртићу, узраста 5 до 7 година, учи следеће правило: „Ако дође у посету тетка, баба, ујак или неки други члан породице и крене да те цмаче по целом лицу, у главу, љуби руку, грли, стеже – имаш право, иако то ту особу чини срећном, а теби се не свиђа у том тренутку, да се измигољиш и макнеш или кажеш `извини, али ја не бих да ме љубиш`“ (стр. 73).

Требало би обратити пажњу ‒ није реч о детету које има 15 година, већ о петогодишњаку. Па када ћемо моћи да их „цмачемо по целом лицу, у главу“, да их „грлимо и стежемо“ ако не тада? Не видим откуда Министарству просвете право да нашу децу учи како је насиље – и то ваљда „сексуално насиље“ (!?) – ако их бабе и тетке „цмачу“.

Зачуђујући је, заправо, екстремно непријатељски став састављача „пакета“ према традиционалним карактеристикама српског друштва чак и када оне немају везе са „сексуалним насиљем“. Тако се на страни 225 пакета за школарце, тражи од наставника Природе и друштва (3. разред) да деци објасне „добре и лоше стране наше традиције“, односно да их науче да „ученици/е не пристају на традицију која им наноси бол/штету већ знају како све могу да реагују у ситуацијама сексуалног насиља“ (225).

У оквиру тога тражи се да се деци поделе картице „на којима је приказано оно што чини нашу традицију у односима у породици и односима у школи – у прошлости“ (227). Дакле, да знате да је, од сада, према нашем Министарству просвете, „опис који се односи на непријатност/насиље“, а који очигледно да има неке везе са сексуалним насиљем, чим се налази у овом „пакету“ и следеће: „ђаци нису имали коме да се жале ако им нешто није било по вољи“; „деца нису смела да противрече својим родитељима – морала су да ћуте и слушају“; „ђаци су морали често дуго да пешаче како би стигли до школе“; „учитељ/ица је била строга и деца су се плашила свога учитеља/ице“.

Е баш је грозна била наша школа. Морали смо да пешачимо до ње, учитељи су били строги, слушали смо родитеље, а оно што је било најгоре – „ђаци нису имали коме да се жале ако им нешто није било по вољи!“. Ужас.

Срећом, ту је наше Министарство просвете да нам децу научи како су им родитељи погрешно васпитани и да је сада све другачије. Рецимо, сада деца имају право да питају  „Како извести француски пољубац?“ (стр. 346) и да у „Пакету за основну и средњу школу“ прочитају (или да им наставници препричају) да тада „особа која љуби дотиче језик друге особе, оне која је пољубљена. Надражује усне, уста и језик, три области које су врло осетљиве на додир и пружа осећање пријатности и узбуђења“ (346).

Такође, наша деца, према нормативима нашег Министарства просвете, требало би да науче да је „остварити сексуални однос и доживети задовољство, ствар жеља, потреба и договора особа које воде љубав“ (347). У том смислу, „Пакет за основну и средњу школу“ објасниће им „шта се конкретно ради код оралног секса“ (346), „шта је то анални секс“ (347) и „колико дуго сме да се мастурбира“. (одговор: „не постоје временска /добна ограничења за мастурбирање; важно је да им то доноси пријатност и задовољство“; (346).

Нисам сигуран да би деца у школи требало да уче како „не постоји временско ограничење за мастурбирање“. Заправо, мислим да се само лудаци понашају на тај начин. Такође, наше Министарство просвете верује да би деца требало да се подучавају – ваљда у циљу заштите од некаквог насиља – и сексуалним техникама, задржавајући се, засад, само на оралном и аналном сексу. Но, зашто би се ту стало? Хоће ли наша деца већ сутра учити и о садо-мазо сексу, сексу са животињама, сексу с мртвацима, групном сексу, свингу и осталим врстама „нормалних сексуалних активности“ које су савршено у реду само ако су, према нашем Министартву, ствар „договора особа које воде љубав“ (347)? С којим правом се то ради? 

Посебно сам зачуђен што се на странама 348‒350. „Пакета за основну и средњу школу“ отворено пропагирају хомосексуални односи. На страни 348 имате и, очигледно одобравајућу и охрабрујућу, илустрацију две лезбејке које се љубе држећи се за задњице. Ту је и илустрација младог геј мушкарца који другом младићу доноси цвеће.

„Младић сам, свиђа ми се друг из одељења“, стоји едукативно питање на истој страници, а потом следи одговор: „Прати своја осећања и потребе, немој да их се плашиш или стидиш, заљубљеност и љубав су драгоцена осећања“. У том смислу се у „пакету“ дају савети у вези с коришћењем презерватива, уз посебну напомену да постоји и „лезбијски кондом“: „И девојке које воле девојке користе заштиту кад воде љубав. Заштите су фолије од латекса, да се покрију женске гениталије или анус током оралног секса“ (347).

„У Србији и даље живимо у хомофобичном друштву“, стоји поука на једној од следећих страна, „где се хомосексуалност осуђује. Патријархални образац у говору потенцира `да ЛГБТ особе треба да буду прихваћене и да их разумемо`. Језик подстиче маргинализацију – да ли бисте уопште исто тражили за хетеросексуалне особе? Не бисте. Овде се ради о људском праву, бити једнака и једнак као свако други“ (349).

Међутим, иако сви као појединци имамо једнака права, хетеросексуални и хомосексуални парови заиста нису социјално једнаки – само први могу да имају децу. Објавио сам више текстова о ЛГБТ проблематици у научним часописима, као и књигу Моћ и сексуалност: социологија геј покрета (2014), коју је наградило Српско социолошко друштво. Знам шта говорим када кажем да друштвена промоција хомосексуалности увећава удео хомосексуалаца у друштву.

Двоје угледних америчких социолога, Стејсијева и Библарц проучили су истраживачке податке изнете у 21 студији о хомосексуалном „родитељству“ и закључили да ће деца одгајана у „лезбигеј френдли“ атмосфери бити „отворенија за хомоеротске везе”: уместо до пет одсто, хомосексуалност у таквом окружењу скаче и до тридесетак процената.

Не разумем шта ће све то нашем Министарству просвете. Зашто се борба против насиља већ у првом кораку претвара у афирмисање хомосексуалности и обуку о стављању „лезбијског кондома“ на анус „током оралног секса“? Како се дошло до тога да су за ауторке ових „пакета“ изабране баш Љиљана Богавац и Душица Попадић, лауреаткиње „Лабриса – најстарије ЛГБТ организације у Србији“ „за допринос јачању лезбијске заједнице у Србији“ (2013)?

И да ли је случајно да се ова најновија „допуна курикулума“ дешава док је пажња јавности посвећена изборима и постизборним конфликтима? Где су границе ове најновије „реформе“? И хоће ли се она завршити тек када премијер-председник објави да је „коначно“ промењена свест овом народу?

 

Аутор: Слободан Антонић

Извор: Фонд стратешке културе

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 133
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Популарни чланови у овој теми

Definitivno ovo itekako ima veze pre svega sa politikom. Nekome se kanda zuri...

...

Да ли ће у сред Страсне седмице, у време свакодневних протеста због политичке узурпације, и урушавања легитимности политичког система, проћи неопажено вести:

1. Доналд Трамп потписао је Резолуцију о чланству Црне Горе у НАТО, и тиме ставио тачку на процес ратификације у САД.
( А код нас је, ето, мало био Мекејн)

2. У српским обдаништима, основним и средњим школама, на мала врата уводи се „сексуално образовање“ практично праћено подстрекивањем деце на хомосексуалне односе.
Реч је о допису из Министарства просвете којим су директори образовних установа обавештени да је неопходно да се, колико одмах, у садржаје предмета као што су Српски (матерњи) језик, Свет око нас, Природа и друштво, Физичко васпитање, Грађанско васпитање, Биологија, Cоциологија, Устав и права грађана и Психологија, уведу наставне јединице о „сексуалном насиљу“.

Господе, стварно се ове године згуснуло пред финале.

...

https://www.facebook.com/dakon.ilic?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

"Ви морате упознати земаљско да би сте га волели, а Божанско се мора волети да би се упознало." Паскал "Свако искључиво логичко размишљање је застрашујуће: без живота је и без плода. Рационална и логична особа се тешко каје." Шмеман "Always remember - your focus determines your reality." Qui-Gon Jinn

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Meni ovo izgleda kao prenaduvavanje i pretjerana panika o.O Dobra je kritika oko termina "dodirivati" i moralo bi se djeci detaljnije objasniti da to ne znaci bukvalno svaki dodir.

Ali ovo poslije, o navodnom "neprijateljskom stavu prema srpskoj tradiciji" jer se kaze "da se ne prihvataju tradicije koje ti nanose bol", sto je veoma razumno - mada jako nepotrebno ( jer koje takve tradicije imamo? ) - je prosto pogresno. Ne misli se na citavu srpsku tradiciju, nego na preostale patrijarhalne odnose i stavove koji su jos prisutni i koji sluze kao opravdanje za nasilje, prvenstveno u porodici ( e sad, moze se debatovati koliko to i sami propagatori preuvelicavaju i zbog cega, jer nesto ne vidim da Balkan generalno pati od epidemije ove vrste nasilja ). Moze se zapravo definisati ovo kao neki generalni anti-autoritarni stav ( no opet, pitanje je gdje ljuckopravasi povlace liniju izmedju autoritarizma i autoriteta ). Ali da ima istine u tome - ima.

Ucenje djece mladje od 12-14 godina o "tehnikama u seksu" jeste suludo, tu se apsolutno slazem, jer to nije primjereno tom uzrastu, niti postoji potreba za time u njihovim godinama. Osnovni minimum bi trebao biti, makar po mom misljenju, ucenje da treba znati dijete da prepozna sumnjivo diranje od strane starijih i da to prijavi, da zna neke osnovne bioloske cinjenice ( razlike djecaka i djevojcica, hetero i homo orijentacija i sl. Jos k tome, snishodjenje djeci da ne mogu shvatiti da postoje ljudi homoseksualne orijentacije jer su takvi rodjeni je zaista srz problema ovog straha. No pretpostavljam da medju kobzervativnijima u nas se misli da se tako ne radja, nego postaje - sto hajd moze biti zasebna debata jer ima se ponesto i tu reci, ali daleko od toga da ce djeca biti pretvarana u gejeve prostim upoznavanjem sa cinjenicom da postoji homoseksualizam ) i ohrabrivanje da pricaju sa roditeljima o seksu.

Takodje ne vidim skandal u ucenju da je seks u redu ako obije osobe ga zele i uzivaju. Ono sto zaista izostaje tu jeste ucenje kada su ljudi generalno zreli a kada nisu za seks, sto bioloski, sto psiholoski i sto generalno po pitanju zrelosti osobe. A sablaznjivanje oko ucenha da je i masturbacija okej ako se uziva je zaista pretjerano. Dobar dio djece pocinje sa tim veoma rano i bez ovoga u skoli. I nikom nista.

Sad, glede ovog zadnjeg za istrazivanje povecanja homoseksualnih osoba u gej frendli okruzenju - takvo nesto nisam naisao niti cuo da je dokazano, osim ako to ne tvrde konzervativni ili religijski krugovi ( koji imaju "ideolosku" pristrasnost u ovim pitanjima, pa sam redovno skeptican u tim slucajevima ). Povecanja jeste sigurno bilo, ali mora se uzeti u obzir da gejevi u gej prijateljskom okruzenju se lakse "autuju" i time ih u javnosti ima vise nego ranije, iako je objektivno njihov broj bio procentualno isti uvijek. Mora se i to imati na umu.

Sve u svemu, ovo je pravi hit. Imamo polubangavu drzavnu politiku koju ce sprovoditi ideologizovani ljuckopravasi ( cast izuzecima koji ce to savjesno i normalno raditi ) i koju je formulisala nasa drzava tako detaljno da je 100% napravila vise zijana nego bericeta, a sa druge strane hiperbolicnu zabrinutost vjernika opravdanu logickom greskom "slippery slope" ( danas gej, sutra nekrofilija i sl. ). Globalno zaGEJavanje, nema sta :D

Drzava ne treba u ovo da se mijesa bre! Osnovno sto treba da se zna, od fakata i od potrebnog za sigurnost i vise od toga ne. Ostalo na roditelje, pa ako oni hoce da upropaste dijete, na njima je samima. Zanimljivo je kako se polazi ovdje od sasvim razumnih i dobrih ideja, osnovnih ideja, i onda se dodje do necega ovakvog polovicnog.

Leftism...

Link to comment
Подели на овим сајтовима

како одвратно и болесно скрнављење деце и детињства, и како подао, притворан и систематски удар на породицу.

@Ћириличар, ко од нас није имао тетку која ти до крви из чисте милоште штипа и гризе образе или бабу која те случајно пољуби у уста, док ти честита рођендан (бљак)...па нам ништа не фали, само смо научили да их ескивирамо :D

Путници, нема пута, путеви се стварају ходањем!

А.М.

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Зато је превасходна улога родитеља у ВАСПИТАВАЊУ дјеце! Бар се ми у БЈРЦГ борима са тим, што је оличено у подукљанизовању и помонтенегрисању дјеце у школама и вртићима веома активно. Једноставно сједнеш са својим дјететом послије школе, пропиташ га шта су све тог дана учули и полако натенане му објасниш шта све од тога што су учили нема благе везе са животом. Оно што је евидентан проблем у породичним односима јесте чињеница да су многи, и то већина , родитеља просто приморани да раде на по 2-3 мјеста зарад основне егзистенције, што проузрокује недостатак времена за активно бављење сопственом дјецом. Ал` су га осмислили ( систем и у Србији и овамо) свака им час`!

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Danas mi reče jedan osmak koji želi dabude sveštenik i sprema se ovih dana intenzivno za prijemni ili kako se već to zove:

- Ja sam u crkvi jedno, na jedan način se ponašam, a u realnom životu sam drugo.

Zanemela sam. Ovih dana nemam reči. baš ni jedne..u sebe sam se zagledala..Zašto primećujem takve stvari...nije mi na korist...a eto, svaki dan nešto bombastićno i presudno....daleko pučina, a korabljice katarka zanosi..

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 12/04/2017 at 3:23, Снежана рече

како одвратно и болесно скрнављење деце и детињства, и како подао, притворан и систематски удар на породицу.

@Ћириличар, ко од нас није имао тетку која ти до крви из чисте милоште штипа и гризе образе или бабу која те случајно пољуби у уста, док ти честита рођендан (бљак)...па нам ништа не фали, само смо научили да их ескивирамо :D

Што јес јес :D Ја сам имао сестру од ујака за ту улогу, па је и дан данас не волим због оноликог гњављења :smeh1:

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 12.4.2017. at 3:23, Снежана рече

@Ћириличар, ко од нас није имао тетку која ти до крви из чисте милоште штипа и гризе образе или бабу која те случајно пољуби у уста, док ти честита рођендан (бљак)...па нам ништа не фали, само смо научили да их ескивирамо :D

:)) 

Сад кад смо мало поодрасли питају колико нам је остало испита, да ли имамо дечка/девојку и кад ће се удавамо/женимо. На зна човек шта је црње. :D

Link to comment
Подели на овим сајтовима

пре 41 минута, Lady Godiva рече

:)) 

Сад кад смо мало поодрасли питају колико нам је остало испита, да ли имамо дечка/девојку и кад ће се удавамо/женимо. На зна човек шта је црње. :D

Престаће кад кренеш да их на сахранама питаш: "А кад ћеш ти?"

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 12.4.2017. at 3:23, Снежана рече

како одвратно и болесно скрнављење деце и детињства, и како подао, притворан и систематски удар на породицу.

@Ћириличар, ко од нас није имао тетку која ти до крви из чисте милоште штипа и гризе образе или бабу која те случајно пољуби у уста, док ти честита рођендан (бљак)...па нам ништа не фали, само смо научили да их ескивирамо :D

Ova kad čestita...:smeh1:

http://s176.photobucket.com/user/NESCAFE_01/media/dzingis_kan-1.jpg.html

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Старче, има ли истине у ономе што говоре о антихристу и броју 666? Јесмо ли близу томе? Шта ти о томе мислиш?

-Драги мој, прва страна је отворена, почело је.

Старац Пајсије

https://www.facebook.com/StaracPajsije/posts/1104652952989945:0

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

On 4/11/2017 at 23:05, ivana626 рече

АЛАРМ ЗА РОДИТЕЉЕ И СВЕШТЕНСТВО: Министарство просвете наложило школама да спроведу програме сексуалног развраћивања деце!

Поштовани родитељи и свештенство Православне Цркве,

Уважени професор Слободан Антонић је написао текст поводом скандалозног такозваног „Образовног пакета“ који је Министарство просвете наложило СВИМ школама и вртићима у Србији да се мора применити унутар постојећег наставног програма.

Сам садржај тзв. „Образовних пакета у вези са сексуалним насиљем“ се наводно бави насиљем (и то пре свега сексуалним насиљем), међутим – када се погледа детаљно опис активности наставних јединица унутар тих приручника, долази се до недвосмисленог закључка да су образовни пакети усмерени на прерану сексуализацију деце (што представља кривично дело према садашњем Кривином законику Републике Србије), а да се за основце и средњошколце уводе садржаји идеологије разврата.

......

И да ли је случајно да се ова најновија „допуна курикулума“ дешава док је пажња јавности посвећена изборима и постизборним конфликтима? Где су границе ове најновије „реформе“? И хоће ли се она завршити тек када премијер-председник објави да је „коначно“ промењена свест овом народу?

 

Аутор: Слободан Антонић

Извор: Фонд стратешке културе

 

 

И да ли се огласила СПЦ поводом овога? 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Хомосексуална идеологија спојена са сексуалним образовањем стиже на мала врата у српска обданишта, основне и средње школе...

Хомосексуална идеологија спојена са сексуалним образовањем стиже на мала врата у српска обданишта, основне и средње школе у виду пакета на чијој су изради учествовали ЛГБТ активисти и промотери.

 

http://www.nspm.rs/hronika/slobodan-antonic-postizborna-lgbt-inkluzija.html

 


View full Странице

  • Волим 1
Link to comment
Подели на овим сајтовима

Može li za nas neupućene da se objasni šta je to, šta čini "homoseksualnu ideologiju".

пре 31 минута, HOA+ рече

(dodeljivanje ordenja): Тиме свака Црква сваком верном народу указује на систем хришћанских вредности и врлина које хришћанин треба да има.

 

 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...