Jump to content

Зоран Ђуровић: Јављење светаца у есхатолошким телима

Оцени ову тему


Препоручена порука

Оче Зоране,мислим да грешиш везано за Милана,он је добар саговорник,само што није "звучан" саговорник као нпр.о.Сава :) боље иде ово друго уз биографију :)

Extra ecclesiam nulla salus.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

  • Одговори 995
  • Креирано
  • Последњи одговор

Популарни чланови у овој теми

Е па ево ти сад...годинама чезнеш  да видиш како изгледа дијалог са ex cathedrом и твојом маленкошћу.Као што видиш-нема ту дијалога  1324_womens

A kazes ima Milan sta da kaze i potkrepi svoju neverovatnu tvrdnju? 

 

Drugo, receno je da se dalje nece razgovarati na ovu temu a ne razgovarati opste. Bilo bi dobro malo prikociti ponekad. Ovde je samo jedan iznosio citate svetih otaca koliko vidim a to je bio o.Zoran. 

 

Ako moze malo fer pleja.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Није ваљда крај? Штета...А да се наставило, било би вероватно још оних црвених огромних слова којима се утувљује истина у јадне неразумне и непослушне главе. Како је то узбудљиво! Човек мора да пише толиким словима, па још црвеним, да би незнавене и недоучке дозвао памети. Читаш и потпуно си фасциниран: мајко мила, како овај са ауторитетом наступа!

А можда би било и благонаклоних речи подршке и тапшања по рамену оних који су се просветлили истином. О, како је то увек дирљиво, кад Онај Који Зна поузданим а благим тоном каже: "добро размишљаш", "допада ми се како размишљаш", "ово је одличан коментар". Тешко да се са тим тренутком може нешто упоредити.

Tebi je dosadno i ovo prelazi u maniju gonjenja. Niko te nije spomenuo i to preporucujem i dalje.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Оче Зоране,мислим да грешиш везано за Милана,он је добар саговорник,само што није "звучан" саговорник као нпр.о.Сава :) боље иде ово друго уз биографију :)

Протинице, све си у праву! Ја сам познат као каријериста! Да вас благословим па да вам Господ да за  годину дана све оно што сам ја од свештенодејствовања зарадио у последњих 13 година, а следеће године да вам да све оно што сам зарадио предајући на Академији 3 године! Зар није поштено? А ти узми и научи да радиш на шиваћој машини да не бисте помрли од глади... 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Ovde je samo jedan iznosio citate svetih otaca koliko vidim a to je bio o.Zoran.

 

И то је износио као из времена Ихтуса. А када треба да му предочим цитате Отаца у циљу теолошке дебате, онда не жели даљи разговор са мојом личношћу.

 

Још само треба да будемо позвани на Сабор по овом питању, и да одбије позив због мог присуства. Све већ виђено.

 

О.Зоран је толико указивао на потребу пристојности када је реч о теологији, што смо недавно видели када је био у сукобу са пријатељем. Међутим, сада када треба да започнемо теолошки дијалог, он већ ставља препреку у виду ,,ја тебе крстим, а ти прдиш''.

 

То је речник готово као псовка. О.Зоран заиста не разуме како би то било уживо.

Наука верујућих каже:

Апсолутан је само Бог

Link to comment
Подели на овим сајтовима

A kazes ima Milan sta da kaze i potkrepi svoju neverovatnu tvrdnju? 

 

Drugo, receno je da se dalje nece razgovarati na ovu temu a ne razgovarati opste. Bilo bi dobro malo prikociti ponekad. Ovde je samo jedan iznosio citate svetih otaca koliko vidim a to je bio o.Zoran. 

 

Ako moze malo fer pleja.

Ја сам рекао да са Миланом на ову тему немам шта да причам. Њему је слободно да излаже своје мишљење, али само кад се размаје онда ће поново имати у мени саговорника. Ту агресију у виду тврдоглавости нећу да трпим. Не мора баш сваког у мој бунар да баце. 

Милан мени не изгледа озбиљан случај, и врло је могуће да га је понос отврдоглавио и авин бескомпромисни језик; међутим, онај Велизар је неизлечив. Тај ни не примећује да његови коментари говоре о врлинама које поседује, да савршено оцртавају његов карактер који ужива само у мизерији. Не треба бити психолог па да се тај лик прочита. Он се сада изједа зато што ава има конвертита и то се види на овом сајту. Многи који су дочекали аву ђоном, јер нису знали ко је, а и његов дискурс им је звучао настрано, мало по мало су почели да размишљају како тај чудни ава и не лупа глупости. Сада, овај покушава да вређа и испровоцира Кратоса као да је он башта, јер смо ја и Кратос разменили доста "топлих" речи у Господу. Међутим, кад је Кратос размислио о ономо што говорим, и конструктивно ушао у дијалог, проблема више није било. Остаје да се у неким стварима или чак и многим не слажемо и даље, али нема отрова. Прошла је вода Тибром.

И из овога се види да ава не гледа ко говори него шта говори. Зато је присутан на овом форуму. Друго, ја немам никаквих следбеника. Сва моја намера је да убедим људе да мисле и да се окрену свим срцем и душом Исусу без кога нам нема спасења. Зато нема авинита као што има артемита.

Све што ава чини је да мало подели свога знања са потребитима, да им се нађе при руци и да заједно мисле. Ава је као Хајдегер: слуша и неписмене, неће му круна пасти са главе. Због тога су аву волели у парохији, а неки га мрзели из душе. Небо и земља ће проћи, али авин карактер се никад неће изменити:)))))      

Link to comment
Подели на овим сајтовима

То је речник готово као псовка. О.Зоран заиста не разуме како би то било уживо.

О псовању дугујем текст овде. Надам се ускоро. А ти 10 Оченаша и 12 склекова (метанија) пред Христовом иконом. :D   

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Сва моја намера је да убедим људе да мисле и да се окрену свим срцем и душом Исусу без кога нам нема спасења. Зато нема авинита као што има артемита.

 

А да бисмо се окренули свим срцем и душом Исусу, треба да имамо вашег Исуса а не крњег. Мислим, шта је ту другачије од артемита?

 

То што многи не верују вашој идеји не значи да имају крњег Исуса. Таква ваша констатација показује велики проблем.

 

Када бисте дали само мало могућности да грешите, имало би смисла. Међутим, ви своју идеју чините апсолутно важном за спасење.

 

Све супротно од своје идеје већ оцењујете као јерес. Где је осуђено као јерес? Само немојте оправдати своје речи јуродивошћу.

Наука верујућих каже:

Апсолутан је само Бог

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@@Milan Nikolic,

 

Nisi mi odgovorio na ono pitanje o vaskrsenju Hristovom.A mislim da je ono ključno za razumevanje ono o čemu i ava Đurović govori.Kada je dakle Hristos vaskrsao da li je vaskrsao samo On,tj jedno ljudsko biće ili je to bilo zapravo vaskrsenje čitave tvorevine?Ako je čitava tvorevina onda je tada zapravo vaksrslo sve što je postojalo i što će postojati.Dakle celokupan stvoreni svet od trenutka stvaranja do trenutka ulaska sveta u eshaton.U tom smislu Đurović i govori o nadvremenskom vaskrsenju(ono je već Bogu poznato,i aktuelno za Njega)  koje se odigralo u vremenu.Hristos kao Bogočovek,spoj stvorene i nestvorene prirode obuhvata sav stvoreni svet.Znači ne samo onaj koji je do tog trenutka nastao nego i onaj koji će posle njegovog vaskrsenja nastati(dakle i SZ i NZ sveci,uopšte sav stvoreni svet od njegovog početka pa do kraja).Ako shvatimo tako da On,pošto je preuzeo na sebe ljudski prirodu zapravo vozglavio sav stvoreni svet u svojoj Božanskoj ličnosti,a ako je sav stvoreni svet onda po nekoj logici morao bi u sebi da obuhvati njegovu čitavu istoriju,od samog nastanka,pa do eshatona.Malo sam ga zamrsio možda al to je to.

Најдубља молитва јесте  молитва без икаквих речи када у тишини ума једноставно живимо у присуству Божијем. Архимандрит Сава Јањић

Link to comment
Подели на овим сајтовима

@@Milan Nikolic,

 

Nisi mi odgovorio na ono pitanje o vaskrsenju Hristovom.A mislim da je ono ključno za razumevanje ono o čemu i ava Đurović govori.Kada je dakle Hristos vaskrsao da li je vaskrsao samo On,tj jedno ljudsko biće ili je to bilo zapravo vaskrsenje čitave tvorevine?Ako je čitava tvorevina onda je tada zapravo vaksrslo sve što je postojalo i što će postojati.Dakle celokupan stvoreni svet od trenutka stvaranja do trenutka ulaska sveta u eshaton.U tom smislu Đurović i govori o nadvremenskom vaskrsenju(ono je već Bogu poznato,i aktuelno za Njega)  koje se odigralo u vremenu.Hristos kao Bogočovek,spoj stvorene i nestvorene prirode obuhvata sav stvoreni svet.Znači ne samo onaj koji je do tog trenutka nastao nego i onaj koji će posle njegovog vaskrsenja nastati(dakle i SZ i NZ sveci,uopšte sav stvoreni svet od njegovog početka pa do kraja).Ako shvatimo tako da On,pošto je preuzeo na sebe ljudski prirodu zapravo vozglavio sav stvoreni svet u svojoj Božanskoj ličnosti,a ako je sav stvoreni svet onda po nekoj logici morao bi u sebi da obuhvati njegovu čitavu istoriju,od samog nastanka,pa do eshatona.Malo sam ga zamrsio možda al to je to.

Једно морам да те исправим: одговор ти није замршен него савршен! 

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Иначе, мало си побркао, манију гоњења има онај ко мисли да је угрожен од некога, а не онај ко угрожава некога,

 

Nemas ti pojma ni o cemu i predlazem ti dobru osamu uz molitvu.

 

Upravo si ti na nekoj drugoj temi govorio o tome da nas o.Zoran ugrozava tako da ja vrlo dobro znam sta govorim. Ti si taj koji govori da tebe i pravoslavne o.Zoran ugrozava a meni spocitavas neukost....

 

Zavrni rukave malo najpre. 

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Nemoj da se mnogo zbunjuješ, Milane. Mnogi su već primetili pregršt zajedničkih činilaca između Z. Đurovića i sledbenika raščinjenog v. Artemija.

Jedan je drugaciji a to je da je o.Zoran u SPC i prema tome molim za malo vise postovanja i fer pleja.

 

Ja nisam sledbenik niciji do Hrista i Njegove Crkve, do sada sam video samo vase sablazni na nacin koji zoran korisisti u dijalogu a mogu misliti kako ste slinili sa "zlim" starcima, koji su krotili paklene jezike u duhovnim pricama. 

 

Sve vreme spocitavate teologiju o.Zoranu, barem tako "nastupate". ja jedini teoloski odgovor procitah od o.Save i od Kratorijana, koji pogodi srz tvrdnje o.zorana i bilo bi dobro da i vi napisete nesto na tu temu.

 

Do tada.... ariverderci.

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Kod tebe o.Zorane, ako sam ja to dobro ukacio. Na Krstu puca i prsti blagost vaskrsenja (u jednoj tihoj milosti Hristove duse) u neverovatno bolnoj zrtvi Bogocoveka, ne zaboravljajuci sav Njegov bol, patnju i tugu. ?

Ljubav se u duši ogleda, nebo je još nesagledivo.

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Kod tebe o.Zorane, ako sam ja to dobro ukacio. Na Krstu puca i prsti blagost vaskrsenja (u jednoj tihoj milosti Hristove duse) u neverovatno bolnoj zrtvi Bogocoveka, ne zaboravljajuci sav Njegov bol, patnju i tugu. ?

Да. Гледао сам као млад дјечарац, предвече, у туђем стану где сам био гост, али радо виђен гост, једну каширану икону Студеничког распећа. Преплавила су ме осећања те лепоте и љубави и лудачког геста који је Исус за нас урадио. Цар Славе, стоји натпис, је распет за нас. Тај Цар Славе воли толико човека да је узео да се тако понизи. То је нелогично. Сумануто. И ти то имаш представљено у оном сублимисаном цртежу. Сада причамо, сликамо, певамо о том догађају. Али смо блажени ако учествујемо у њему. Људи не верују зато што је то све превише лудо. Какав крст? Лудост. Али зато што је лудост, он може да исправи нашу мудрост, наше животе. Да, тада смо васкрсли. Тада се оваплоћени Логос срео са апсолутном негацијом самог себе.

Могао је Оваплоћени да умре и у кревету. Једнако би се ми спасили. Не испашта он да би удовољио повређен понос неког узвишеног Оца. Нема задовољштине. Бира да умре овако ради нас. Јер да је умро у кревету, ко би знао? Неки философи који би говорили о унутрашњој дијалектици у богу? Не, овде, нас је ставио на крст. И ми смо ту јер треба да се определимо. Да оно најбоље изађе из нас. Да верујемо и љубимо. А да за то немамо доказе... Блажени који не видеше, а повероваше. Толико нас воли да није сишао са крста. Јер сви би данас, као у некој партији, узели и учланили се. Дао нам је могућност да будемо достојне особе пред њиме. Да кажемо: Да, дођи, Господе! Подигни ме да стојим пред тобом.

То што се подигао на крсту не значи да је то урадио из славољубивости или пропаганде. Не. Да би разапео наше страсти. Сваку славољубивост, похлепу, жудњу за моћи... Није се само он испразнио, поништио на крсту, него смо и ми били испражњени да би се оно право афирмисало у нама: вера, нада, љубав. Ни ми не можемо да васкрснемо ако се не попнемо на крст. Испразнивши се на њему, приносиш жртву благоухану. Знаш да ни не би могао да будеш на крсту да те Он на то није призвао. Нема заслуга, нема жртава, нема ничега - остаје да те Он одмара, да је његов јарам благ. То је та благост васкрсења која експлодира, радост и бол о коме говориш. Стидљиво је то, сакривено и запечаћено мудрацима овог века. Љубав је стидљива иако се распела на Голготи. Није се разголитила пред свима. Само пред онима који чисте срце своје. Како бих желео да имам такво срце!...               

Link to comment
Подели на овим сајтовима

Придружите се разговору

Можете одговорити сада, а касније да се региструјете на Поуке.орг Ако имате налог, пријавите се сада да бисте објавили на свом налогу.

Guest
Имаш нешто да додаш? Одговори на ову тему

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Креирај ново...